РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Книжкові видання та компакт-диски (123)
Автореферати дисертацій (13)
Пошуковий запит:
(<.>U=Ч30 в2:Ю2<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
83
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Секундант С. Г.
"Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI - XVII сторіч)
. — 2008 //
Філософ. думка
.
2.
Horban O.
The regulatory functions of education in behavioral models
//
Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту
. - 2019. - № 3.
3.
Литвин Л. В.
Ідеї Вальдорфської педагогіки у вітчизняній освіті
: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 2011
4.
Муранова Н. П.
Ідеї філософії Просвітництва в українському освітньому контексті
: монографія. — Київ: НАУ: Славутич-Дельфін, 2020
5.
Стеценко К. В.
Історична генеза філософії освіти Великої Британії (досвід для України)
: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — Київ, 2014
6.
Костючков С. К.
Біофілософська домінанта освітньої концепції в умовах становлення громадянського суспільства
: автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 09.00.10. — Київ, 2018
7.
Куценко Г. В.
Виклики і пріоритети сучасної освіти: час педагогічної картини світу
//
Наука і освіта
. - 2009. - № 6.
8.
Ратніков В. С.
Два типи знання і дві моделі освіти
//
Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту
. - 2012. - № 6.
9.
Уліщенко А. Б.
Екзистенціальна спрямованість як умова якісних змін у системі освіти
//
Шлях освіти
. - 2009. - № 2.
10.
Княжева І. А.
Загальнолюдські цінності в освіті: історія і сучасність
//
Наша шк.
. - 2008. - № 5/6.
11.
Бондар В. І.
Класична й адаптивна педагогіка вищої освіти у вимірах ХХІ століття
//
Пед. науки
: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58.
12.
Цегольник П. А.
Концепция опережающего развития образования (Образование XXI века как сфера опережающего развития)
: монография. — Хмельниц.: ХНУ, 2009
13.
Хамітов Н.
Креативність як фундаментальний концепт сучасної філософії освіти
//
Філос. освіти
. - 2009. - № 1/2.
14.
Вознюк О. В.
Критеріальні ознаки виявлення синергетичних рис та ресурсів педагогічних систем та основні принципи їх синергізації
//
Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка
. - 2008. - Вип. 42.
15.
Мацик К. В.
Крос-культурна комунікація в освітньому сегменті інформаційного суспільства
: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10. — К., 2007
16.
Реброва О. Є.
Методологічні основи педагогічної ментальності: культурологічний та професійний аспекти
: монографія. — К., 2012
17.
Ашиток Н. І.
Мовна картина світу у філософсько-освітньому дискурсі
: автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 09.00.10. — К., 2011
18.
Сигов А. С.
Модель организации реформирования системы образования на основе концепции гармоничного развития
. — 2011 //
Электрон. моделирование
.
19.
Мазур Т.
Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності
//
Неперерв. проф. освіта: теорія і практика
. - 2011. - № 1.
20.
Ашиток Н.І.
Наукова картина світу у філософсько-освітньому аспекті
. — 2011 //
Вісн. Нац. авіац. ун-ту
.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського