РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Gritsuk V. Integration of the tools which increase efficiency of learning into the educational process on the example of the curriculum // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8.
2.

Лавров А. І. Інтеграція знань як наукова категорія // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23.
3.

Грибан Г. В. Роль міжпредметних зв'язків у формуванні комунікативної компетенції учнів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 52.
4.

Саєнко Н. Культурологічна спрямованість розвитку освіти в сучасних соціокультурних умовах // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 23.
5.

Козловська І. Теоретико-методологічні основи інтеграції знань у навчальному процесі: основи дидактичної інтегрології // Молодь і ринок. - 2012. - № 11.
6.

Галямина И. О проблемах разработки основных образовательных программ третьего поколения // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
7.

Тверезовська Я. Т. Сучасні підходи до визначення сутності поняття «міжпредметні зв’язки» // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34.
8.

Друшляк М. Г. Словник "візуальної" освіти: графічна компетентність і візуальна компетентність // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 3.
9.

Попова М. А. Когнітивна ергономіка онтології навчального призначення // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 2.
10.

Khimicheva H. Mathematical model of an educational program quality assessment // Proc. of the Nat. Aviation Univ. - 2020. - № 3.
11.

Дуденко С. В. Аналіз та дослідження інструментів автоматизації тестування при розробці комплексу програм автоматизованої системи конструювання розкладу занять // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2015. - Вип. 4.
12.

Шандиба О. В. Методичні вимоги до складових інтегральних навчально-інноваційних систем // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67.
13.

Порєв В. М. Алгоритмічні аспекти автоматизованого проектування навчальних планів // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інформатика, упр. та обчислюв. техніка. - 2016. - Вип. 64.
14.

Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета // Наука і освіта. - 2012. - № 8.
15.

Самарук Н. М. Теоретичні аспекти міжпредметності. — 2009 // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки.
16.

Скрыпник Е. А. Отражение проблем ресурсосбережения в учебном процессе в условиях плановой и рыночной экономики // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21.
17.

Цимбрило С. Сутність і функції професійної спрямованості навчання у формуванні змісту сучасної освіти // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
18.

Бугеря Т. М. Використання міжпредметних зв'язків в удосконалюванні навчальної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
19.

Гризун Л. Е. Взаємодія наук і інтеграція систем знань як основа побудови змісту освіти. — 2004 // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр.
20.

Мазурок Т. Д. Интеллектуальное управление процессом усвоения межпредметных знаний. — 2010 // Управляющие системы и машины.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського