РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (49)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дзюбенко Л. Ігри на уроках англійської мови // Рідна шк.. - 2010. - № 1/2.
2.

Барнінець О. В. Ігри як засіб формування предметних умінь учнів 7 - 8 класів у навчанні історії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — Київ, 2014
3.

Юровчик В. Г. Ігрові технології: суть, структура, функції, види // Пед. пошук. - 2012. - № 4.
4.

Слюсаренко Н. В. Ігрова діяльність як засіб трудової підготовки дівчат у загальноосвітніх школах України кінця ХХ століття : навч. посіб. — Херсон: РІПО, 2009
5.

Гордієнко-Митрофанова І. Ігротехнічні вміння : зміст і характеристика // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4.
6.

Акуленко І. А. Імітаційні дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення елементів теорії множин. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки.
7.

Симоненко О. В. Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32.
8.

Повтораченко Н. О. Використання ділових ігор на уроках географії як засіб підвищення пізнавального інтересу учнів // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30.
9.

Коваль-Цепова А. Використання принципу гри для створення розвиваючого архітектурно-художнього середовища в закладах соціального захисту дітей // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2018. - № 1.
10.

Білогур В. Є. Впровадження ділової гри "найслабкіша ланка" у навчальну практику ДДІФКІС. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
11.

Гордієнко-Митрофанова І. В. Діагностична методика агротехнічної компетентності (за критерієм "володіння вчителем агротехнічними знаннями") // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22.
12.

Поліхун Н. І. Ділові ігри як форма підготовки обдарованих дітей до дослідницької діяльності // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8.
13.

Журба О. В. Дидактичні ігри на уроках етики в 5 - 6 класах загальноосвітніх навчальних закладів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41.
14.

Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів : автореф. дис... канд. пед. наук : 03.00.09. — К., 2009
15.

Ноздрова О. П. Дидактична гра як засіб стимулювання пізнавальної активності учнів 6 - 7-річного віку : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2008
16.

Коробська Г. В. Дидактична гра як засіб формування загальнонавчальних умінь учнів основної школи (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09. — Х., 2010
17.

Сергієнко Л. В. Дидактична гра як форма навчання в системі професійної освіти. — 2009 // Освіта на Луганщині.
18.

Год Б. Дитячі ігри в історико-педагогічному дискурсі // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9.
19.

Бриль М. М. Креативні засади гри у процесі соціальної адаптації учнівської молоді. — 2010 // Освіта на Луганщині.
20.

Мельник А. О. Літературний розвиток учнів 5 -7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського