РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Азарський І. М. Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр.. — 2-е вид., доповн. — Хмельниц.: ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002
2.

Качуровська О. Б. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ // Дефектологія. - 2006. - № 2.
3.

Ніщук Г. М. Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2006
4.

Литовченко О. До проблеми розробки концептуальної моделі логопедичної роботи // Дефектологія. - 2009. - № 4.
5.

Сіроштан В. М. Для того, щоб дитина говорила правильно // Пед. вісн.. - 2009. - № 2.
6.

Кравченко А. І. Арттерапія та артпедагогіка в логопедичній роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку : [навч. посіб. для студ. ВНЗ]. — Суми: Мрія, 2012
7.

Савінова Н. В. Шляхи підвищення ефективності застосування наочних, практичних та словесних методів у логопедичній роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
8.

Свідерська М. М. Роль сім'ї у розвитку дітей з порушеннями мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
9.

Найко М. І. Забезпечення взаємозв'язку в роботі логопеда та вчителів початкових класів // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
10.

Бродюк В. В. Театралізована діяльність як один із засобів підвищення ефективності корекційної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
11.

Сушельницька З. В. Логоказка як засіб розвитку артикуляційної моторики у дітей // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
12.

Бамбуляк Д. В. Розвиток фонематичних процесів у дітей з порушеннями мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
13.

Боднар В. Б. Залучення батьків до надання корекційної допомоги дітям з ТПМ в умовах класів інклюзивного навчання // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
14.

Маліцька Н. І. Використання прийомів ейдетики при проведенні занять у логопедичній групі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
15.

Григоренко В. В. Використання логопедичного масажу у корекції дизартрії // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
16.

Ільяна В. Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
17.

Ревуцька О. В. Теорія та методика виховання дітей з вадами мовлення : навч. посіб. — Бердянськ: Ткачук О. В., 2016
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського