Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Кравченко А. І. Арттерапія та артпедагогіка в логопедичній роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку : [навч. посіб. для студ. ВНЗ]. — Суми: Мрія, 2012
|
2. |
Григоренко В. В. Використання логопедичного масажу у корекції дизартрії // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
3. |
Маліцька Н. І. Використання прийомів ейдетики при проведенні занять у логопедичній групі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
4. |
Азарський І. М. Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр.. — 2-е вид., доповн. — Хмельниц.: ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002
|
5. |
Сіроштан В. М. Для того, щоб дитина говорила правильно // Пед. вісн.. - 2009. - № 2.
|
6. |
Литовченко О. До проблеми розробки концептуальної моделі логопедичної роботи // Дефектологія. - 2009. - № 4.
|
7. |
Найко М. І. Забезпечення взаємозв'язку в роботі логопеда та вчителів початкових класів // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
8. |
Боднар В. Б. Залучення батьків до надання корекційної допомоги дітям з ТПМ в умовах класів інклюзивного навчання // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
9. |
Сушельницька З. В. Логоказка як засіб розвитку артикуляційної моторики у дітей // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
10. |
Качуровська О. Б. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ // Дефектологія. - 2006. - № 2.
|
11. |
Ільяна В. Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2.
|
12. |
Ніщук Г. М. Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2006
|
13. |
Бамбуляк Д. В. Розвиток фонематичних процесів у дітей з порушеннями мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
14. |
Свідерська М. М. Роль сім'ї у розвитку дітей з порушеннями мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
15. |
Бродюк В. В. Театралізована діяльність як один із засобів підвищення ефективності корекційної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
|
16. |
Ревуцька О. В. Теорія та методика виховання дітей з вадами мовлення : навч. посіб. — Бердянськ: Ткачук О. В., 2016
|
17. |
Савінова Н. В. Шляхи підвищення ефективності застосування наочних, практичних та словесних методів у логопедичній роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|