РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч437.42$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Дегтяренко Т. В. Нейропсихологічні аспекти порушень письмової мови у молодших школярів // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
2.

Стасенко В. Г. Актуальні проблеми навчання дітей з тяжкими вадами мовлення // Наша шк.. - 2008. - № 2.
3.

Пінчук Ю. В. Модель професійної компетентності вчителя-логопеда // Дефектологія. - 2007. - № 2.
4.

Момоток Т. П. Корекційно-виховний вплив на розвиток учнів з мовленнєвими порушеннями // Пед. вісн.. - 2010. - № 1.
5.

Федорович Л. О. Постановка звуків у вимові дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : навч.-метод. посіб. для учителів-логопедів шк. і дит. садків, учителів і вихователів спец. загальноосвіт. закл., студентів пед. вишів . — Вид. 2-ге. — Запоріжжя: ЛІПС, 2016. — 123, [8]
6.

Ліщук Л. М. Застосування елементів логоритміки при корекції ЗНМ у молодших школярів // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5.
7.

Павлова Н. В. Формування комунікативної активності у немовленнєвих дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — Одеса, 2017. — 20, [1]: a-табл.
8.

Омельченко М. С. Психологічні принципи оптимізації розвитку професійної свідомості корекційного вчителя // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського