РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Яворская Г. Х. Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе. — Одесса: НИРИО ОИВД, 2000
2.

Купрікова О. В. Ділова гра як засіб формування у студентів вищих навчальних закладів умінь приймати рішення. — 2006 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Куліш І. М. Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2003
4.

Парубок О. М. Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Хмельниц., 2003
5.

Друзь Ю. М. Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2000
6.

Полєщук І. Ф. Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2005
7.

Торічний О. В. Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02. — Хмельницький, 1999
8.

Мох Ю. А. Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Х., 2011
9.

Петрук В. А. Інтелектуальні ігри як засіб формування здатності до активної діяльності у студентів ВНЗ. — 2010 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
10.

Андрущенко Н. О. Інтерактивні технології навчання як активний засіб формування комунікативної компетентності. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
11.

Катеренчук О. В. Роль та місце ділової гри в навчанні англійської мови студентів юридичних спеціальностей. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки.
12.

Крамаренко Т. В. Рольова гра як засіб діалогічно-орієнтованого навчання. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
13.

Любченко О. В. Ділова гра як технологія формування організаційно-технологічних умінь фахівців економічного профілю. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
14.

Єфремова О. І. Освітні переваги використання рольової гри у вищій професійній школі. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
15.

Атаманська К. І. Роль ігрових технологій у процесі формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
16.

Лазарєв М. І. Концептуальні засади професійної економіко-математичної підготовки майбутніх економістів на основі дидактичних системно-імітаційних ігор // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17.
17.

Рідкодубська А. А. Рольова гра як засіб формування професійних якостей майбутнього соціального педагога // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2.
18.

Зарічанська Н. Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5.
19.

Коханова О. П. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин в процесі професійної підготовки майбутнього фахівця // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2010. - № 2 (14).
20.

Ноздрова О. П. Застосування навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах // Наука і освіта. - 2010. - № 7.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського