Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4УКР)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | 90 років Харківському гуманітарно-педагогічному інституту. — Х., 2010
|
2. |
Lokhonya M. M. The higher educational institution image as a pedagogical problem // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1.
|
3. |
Саух П. Ю. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи : монографія. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
|
4. |
Голодюк Л. Інноваційні підходи до організації роботи з вчителем як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2.
|
5. |
Кіяшко О. О. Інноваційні педагогічні технології підготовки молодших спеціалістів у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — Луганськ, 2001
|
6. |
Кузьма-Качур М. І. Акмеологічний підхід у плануванні процесу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2014. - № 30.
|
7. |
Вакуленко В. М. Акмеологічний підхід у теорії й практиці вищої педагогічної освіти України, Білорусі, Росії (порівняльний аналіз) : автореф. дис... д-ра пед. наук. — Луганськ, 2008
|
8. |
Хоменко В. В. Використання досвіду підготовки менеджерів освіти Франції у вищих навчальних закладах України // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2.
|
9. |
Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективы. — Кривой Рог, 2007
|
10. |
Гамрецька Г. С. Генеза проблеми історіософської підготовки майбутнього вчителя // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14.
|
11. |
Харламенко В. Б. Дидактичні основи курсу профорієнтації в підготовці вчителя трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2002
|
12. |
Молодиченко В. Дискурсивний характер цінностей та їх формування засобами освіти // Вища освіта України. - 2009. - № 4.
|
13. |
Виговська О. До статусу шанованого в країні Вчителя: реальні кроки // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 6.
|
14. |
Котвіцька А. А. Дослідження особливостей створення бренду закладу вищої освіти // Вісн. фармації. - 2021. - № 2.
|
15. |
Андрієвський Б. М. Екстраполяція основних тенденцій розвитку вищої педагогічної освіти // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62.
|
16. |
Осьмук Н. Г. Зарубіжний педагогічний досвід як чинник модернізації професійної підготовки українського вчительства: до історії питання // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14.
|
17. | Культура і спільнота у становленні педагога. — Л.: Вид-во ЛНУ ім.І.Франка, 2000
|
18. |
Живага О. В. Культурознавчий зміст розвитку педагогічної науки України. — 2010 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
|
19. |
Авраменко К. Б. Методична підготовка вчителів початкових класів у педагогічних навчальних закладах України (1956 - 1996 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2002
|
20. |
Кристопчук Т. Модернізація педагогічної освіти в Україні в контексті намірів щодо входження в Європейський освітній простір // Нова пед. думка. - 2013. - № 1.
|
| |