Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.71$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Воскобойнікова Ю. Дикційний комплекс у православному церковному співі: сучасний регентський досвід // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - № 1.
|
2. |
Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
|
3. |
Ананьев А. Б. Спектральное сопоставление музыкальных произведений // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 3.
|
4. |
Маринчук Т. Т. Формування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
|
5. |
Пенюк В. Б. Полістилізм як новий спосіб універсалізації культурно-філософського та мистецького досвіду // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 3.
|
6. |
Гловацька І. В. "Слово - це ніби такий маленький будиночок, а звук - вогник у нім": інтерпретація текстів Дж. Кітса та П. Б. Шеллі у "Тихих піснях" В. Сильвестрова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28.
|
7. |
Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2017. - Вип. 49.
|
8. |
Антонюк І. Модерні та джазові стильові тенденції у творах сучасних українських композиторів з голосом // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 2.
|
9. |
Ананьєв А. Б. Вібрато у співочому голосі // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 1.
|
10. |
Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
|
11. |
Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
12. |
Ляшенко О. Художня інтерпретація творів мистецтв в теорії та практиці наукового аналізу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
13. |
Юдзіонок Н. М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
|
14. |
Сапсович О. А. Фразування як основа музично-виконавської логіки (на прикладі фортепіанної творчості С. Слонімського) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2014
|
15. |
Денисюк І. Інтерпретація як феномен у музичному виконавстві // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
|
16. |
Чеботаренко О. В. Интонация и время в контексте исполнительской формы // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
17. |
Петренко М. Стан сформованості інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки // Молодь і ринок. - 2011. - № 7.
|
18. |
Гловацька І. В. "Слово - це ніби такий маленький будиночок, а звук - вогник у нім": інтерпретація текстів Дж. Кітса та П. Б. Шеллі у "Тихих піснях" В. Сильвестрова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28.
|
19. |
Середюк І. М. Семантика музичного портрету у клавірно-фортепіанній творчості ХVІІ - ХХ століть : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
|
20. |
Фрайт О. В. Музично-вербальна емінентність в інтерпретаційному дискурсі мистецтвознавства : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 26.00.01. — Київ, 2021
|
| |