Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.712$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гловацька І. В. "Слово - це ніби такий маленький будиночок, а звук - вогник у нім": інтерпретація текстів Дж. Кітса та П. Б. Шеллі у "Тихих піснях" В. Сильвестрова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28.
|
2. |
Гловацька І. В. "Слово - це ніби такий маленький будиночок, а звук - вогник у нім": інтерпретація текстів Дж. Кітса та П. Б. Шеллі у "Тихих піснях" В. Сильвестрова // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28.
|
3. |
Овсяннікова-Трель О. А. "Нова простота'' як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
|
4. |
Дроздова О. О. Творча складова технології гітарного виконавського мистецтва : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2020
|
5. |
Пенюк В. Б. Полістилізм як новий спосіб універсалізації культурно-філософського та мистецького досвіду // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 3.
|
6. |
Юдзіонок Н. М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід // Наука і освіта. - 2009. - № 10.
|
7. |
Ляшенко О. Художня інтерпретація творів мистецтв в теорії та практиці наукового аналізу // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
8. |
Денисюк І. Інтерпретація як феномен у музичному виконавстві // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
|
9. |
Чеботаренко О. В. Интонация и время в контексте исполнительской формы // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
|
10. |
Фрайт О. В. Музично-вербальна емінентність в інтерпретаційному дискурсі мистецтвознавства : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 26.00.01. — Київ, 2021
|
11. |
Середюк І. М. Семантика музичного портрету у клавірно-фортепіанній творчості ХVІІ - ХХ століть : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
|
12. |
Саїк Г. Ф. Емоційно-естетичні переживання музики через формування виконавської майстерності студентів. — К., 2000 // Наука і сучасність.
|
13. |
Ніколаєвська Ю. В. Музична комунікація як інтерпретативний феномен (на прикладі творчості ХХ - початку ХХІ ст.) : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
|
14. |
Дробиш А. А. Духовна музика Антона Брукнера: жанрово-стильові особливості : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Київ, 2021
|
15. |
Марченко М. О. Інтерпретаційна модель партесного твору в українській виконавській культурі на межі XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01. — Івано-Франківськ, 2021
|
16. |
Грібінєнко Ю. О. Теоретичні та категоріальні засади музичної текстології як актуальної музикознавчої дисципліни : автореф. дис. ... д-ра мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2021
|
17. |
Лю Нань Принципи виконавської інтерпретації поетики камерних вокальних творів М. Мусоргського : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2018
|
18. |
Лю Нань Принципи виконавської інтерпретації поетики камерних вокальних творів М. Мусоргського : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03. — Одеса, 2018
|
19. |
Дорофєєва В. Ю. Полістилізм у творчості Євгена Станковича як семіотичний феномен : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01. — К., 2010
|
20. |
Коробецька С. Ю. Оркестровий стиль: теорія, історія, сучасність : монографія. — К., 2011
|
| |