РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (38)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.713$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мостова Ю. В. Категорії "час", "простір" та "рух" у структурі поняття театралізації хорових творів. — Х., 2000 // Культура України. Мистецтвознав.
2.

Економова Е. К. Організація співтворчості концертмейстера і співака : Навч. посіб. — О., 2003
3.

Тарасова Історико-культурна еволюція артикуляційного комплексу (на прикладі вокальних циклів ХІХ - ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01. — Х., 2004
4.

Ананьев А. Б. Спектральное сопоставление музыкальных произведений // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 3.
5.

Ананьєв А. Б. Вібрато у співочому голосі // Акуст. вісн.. - 2004. - 7, № 1.
6.

Маринчук Т. Т. Формування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
7.

Денисенко М. Г. Темброва модальність у композиції (на прикладах української інструментальної музики останньої чверті ХХ сторіччя) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
8.

Таганов О. М. Особливості психологічного сприйняття звукового простору музичних творів : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2006
9.

Дейнега В. М. Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — О., 2006
10.

Дорохин В. Г. Добиваясь интонационной целостности. (Некоторые особенности артикулирования на баяне, на примере исполнительского анализа Сонаты N 9 "Пастораль" Д. Скарлатти) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
11.

Трофимчук О. І. Темброва еволюція в українській народно-оркестровій музиці : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. — К., 2007
12.

Коновалова І. Ю. Обробка як творчий процес / результат музичної діяльності. — 2008 // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство.
13.

Усиков А. Я. Радиофизическое исследование феномена тембра звучания старинных итальянских смычковых музыкальных инструментов. — 2008 // Радиофизика и электроника.
14.

Гусак В. А. Особливості взаємодії сфер свідомості та підсвідомості з погляду рухової мнемічної активності педагога-музиканта // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26.
15.

Дорохін В. Г. Принципи та фактори артикуляції у виконанні на баяні : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03. — К., 2010
16.

Сюта Б. О. Основи парамузикознавства : монографія. — К.: Вид. дім Д. Бураго, 2010
17.

Петренко М. Стан сформованості інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки // Молодь і ринок. - 2011. - № 7.
18.

Карпенко Т. П. Концертмейстерська компетентність учителя музики: терміни і поняття : навч. посіб. — Кам'янець-Подільський: Буйницький, 2011
19.

Шугуан Категорія "досвід" у музично-виконавській діяльності: філософський аспект. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
20.

Петренко М. Б. Формування інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музики у процесі концертмейстерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2012
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського