Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мещеряков В. Н. Вузовский формат речевых умений. Дидактический потенциал рефлексии : монография. — Сумы: Унив. кн., 2008
|
2. |
Ашеров А. Т. Методи і моделі оцінки педагогічного впливу на розвиток пізнавальної самостійності студентів : Моногр. — Х.: УІПА, 2005 - (Інж. педагогіка).
|
3. |
Студенікін А. А. Вплив когнітивного стилю особистості на процес спілкування : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01. — К., 1999
|
4. |
Кропотов Ю. Д. Количественная ЭЭГ, когнитивные вызванные потенциалы мозга человека и нейротерапия. — Донецк: Заславский А.Ю., 2010
|
5. |
Ширяєва Т. М. Психолінгвістичні засоби розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах оволодіння іноземною мовою : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. — Хмельниц., 2009
|
6. |
Головін М. Б. Психолого-педагогічні аспекти вивчення інформатики в процесі конструювання понятійних ієрархічних структур. — 2012 // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки.
|
7. |
Прохоров А. О. Психические состояния и когнитивные процессы: взаимодействие в ходе учебной деятельности студентов. — 2011 // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія.
|
8. |
Ших Н. Врахування впливу інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальні процеси особистості при формуванні інформаційно-комунікаційної культури майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2.
|
9. |
Кириченко Р. В. Комунікативний потенціал особистості студентів вищих технічних навчальних закладів // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
10. |
Кулик Л. Ю. Гетерономная и автономная мораль: критерии дифференцирования // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
|
11. |
Буржумова М. Ф. Аналіз відмінностей та єдності емоцій і пізнавальних процесів // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
|
12. |
Турубарова А. В. Особливості спілкування вчителя та учнів спеціальної школи // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 23.
|
13. |
Кириченко О. Н. Психологические проблемы педагогического общения // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 24.
|
14. |
Заікіна Г. Л. Факторний аналіз складових психофізіологічної "ціни" пізнавальної діяльності учнів різної статі з різною успішністю навчання // Наука і освіта. - 2012. - № 4.
|
15. |
Бєлоусова Р. В. Комунікативні якості осіб з різним типом локусу контролю // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
|
16. |
Коваленко О. Г. Самотність та потреба у спілкуванні в осіб похилого віку // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
|
17. |
Свістула О. М. Креативність як індивідуально-психологічна проблема особистості, що приймає рішення // Наука і освіта. - 2012. - № 6.
|
18. |
Волошин М. А. Розвиток когнітивних здібностей студентів при вивченні анатомії людини // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1.
|
19. |
Щербак Т. І. Розвиток образу Я у період репрезентації інтелекту особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01. — О., 2013
|
20. |
Каленская В. П. Технология развития навыков общения студентов-психологов // Наука і освіта. - 2013. - № 3.
|
| |