Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 233
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пушкарьова Т. М. Актуальність вивчення психічного дизонтогенезу в дітей дошкільного віку з перинатальною церебрально-органічною патологією // Перинатология и педиатрия. - 2013. - № 4.
|
2. |
Кузьо О, Психокорекція Я-образу в особистості юнацького віку з високим рівнем невротичності // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2.
|
3. |
Гошовська О. Я. Вплив психологічних травм дитинства на особливості застосування психозахисту дорослими у процесі самоприйняття: емпіричні аспекти // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21.
|
4. |
Калініна Т. С. Психологічний супровід молодших підлітків із затримкою психічного розвитку : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08. — Київ, 2014
|
5. |
Бондаренко Я. О. Дискурсивна реалізація змішаної психопатології (на матеріалі роману А. Бенкса "Осина Фабрика") // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 28.
|
6. |
Золотарьова Ж. М. Вплив синдрому емоційного вигорання на якість кадрових ресурсів системи паліативної і хоспісної допомоги // Архів клініч. медицини. - 2012. - № 2.
|
7. |
Косарєва О. І. Особливості застосування казкотерапії при подоланні емоційних проблем у дітей // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47).
|
8. |
Маричева А. В. Эмпирическое исследование характерологических особенностей дискурса субъекта с истерическим типом личностной организации // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31.
|
9. |
Павлик Н. Невротичний характер особистості педагога як актуальна психолого-педагогічна проблема // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 5.
|
10. |
Лыкова В. А. Междисциплинарные связи педагогики и психотерапии в научно-теоретических источниках и образовательной практике // Наука і освіта. - 2012. - № 7.
|
11. | Патопсихологія : [навч. посіб.]. — Київ: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013
|
12. |
Литвинчук И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий // Гуманіт. науки. - 2006. - № 2.
|
13. |
Авдєєва І. М. Чи не заважають учні творчому вчителю? Творча педагогічна діяльність як фактор психотравматизації учителя // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2.
|
14. |
Варфоломеева О. В. Закономерности формирования психической устойчивости личности: экзистенциальные противоречия // Гуманіт. науки. - 2006. - № 2.
|
15. |
Mackinova M. Psychosocial rehabilitation // Україна. Здоров'я нації. - 2018. - № 4.
|
16. |
Григорова І. А. Вплив навчального стресу на розвиток мігрені у студентів та методи його запобігання // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2017. - № 7.
|
17. |
Voloshyn Т. В. Changes in psychomotor indicators of children with autism during intensive neurophysiological rehabilitation // Реабілітація та паліатив. медицина. - 2016. - № 2.
|
18. |
Доротюк О. Психологічні чинники формування гармонійного середовища в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти в закладах загальної середньої освіти // Пед. інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1.
|
19. |
Душка А. Л. Психоемоційні стани батьків дітей з психофізичними відхиленнями: концептуалізація, діагностика і корекція : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.08. — Київ, 2016
|
20. |
Міненко А. В. Формування здатності до саморегуляції у дошкільників з синдромом Дауна : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08. — Київ, 2016. — 20, [1]: a-рис.
|
| |