Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 200
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чепурний Г. П. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку професійної компетентності майбутніх рятувальників // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 9.
|
2. |
Терлецька Л. Г. Саморозуміння як засіб професійного становлення спеціаліста в галузі "Людина - Людина" // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 4.
|
3. |
Панок В. Психологічна служба у професійно-технічних навчальних закладах // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 3.
|
4. |
Войцях Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5.
|
5. |
Митник О. Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки // Рідна шк.. - 2014. - № 4/5.
|
6. |
Рибалка В. В. Визначення особистості та суспільно-особистісна орієнтація професійної підготовки й інтелектуальної праці психологів і педагогів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
|
7. |
Книш А. Є. Формування особистісної готовності майбутніх психологів-тренерів до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Харків, 2014
|
8. |
Косьянова О. Ю. Про специфіку категоріального апарату при поліграфному дослідженні особистості // Наука і освіта. - 2014. - № 2.
|
9. |
Ланских М. В. Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
|
10. |
Bogdan Zh Subjective assessment of satisfaction with professional activity of teachers of higher technical educational establishment // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
|
11. |
Книш А. Є. Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1.
|
12. |
Мосійчук В. В. Психологічні особливості учбово-професійної самореалізації майбутніх психологів в умовах криз професійного навчання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2015
|
13. |
Басманова Н. И. Развитие компетенций будущих психологов // Наука і освіта. - 2014. - № 5.
|
14. |
Нанкова О. А. Використання в роботі практичного психолога казок і притч для формування у підлітків особистісної свободи та відповідальності // Наша шк.. - 2014. - № 1.
|
15. |
Варіна Г. Б. Генезис дослідження емоційно-вольового компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога // Наука і освіта. - 2014. - № 6.
|
16. |
Комашко Л. Г. К проблеме изучения профессионально значимых качеств психологов-практиков // Наша шк.. - 2014. - № 1.
|
17. |
Мачушник О. Л. Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів // Наука і освіта. - 2014. - № 5.
|
18. |
Будяк Л. В. Педагогічні аспекти проблеми психічного благополуччя дитини з відхиленнями у розвитку // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1.
|
19. |
Брюховецька О. Арт-терапевтичні технології у процесі особистісно орієнтованої підготовки майбутніх психологів, які отримують другу вищу освіту // Післядиплом. освіта в Україні. - 2014. - № 1.
|
20. |
Харченко Г. И. Разработка электронного учебно-методического комплекса по дисциплине “Психология и педагогика” // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 1.
|
| |