Пошуковий запит: (<.>U=Ю953.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Колот С. А. Толерантность как предпосылка формирования эмоциональных функциональных состояний // Наука і освіта. - 2010. - № 1.
|
2. |
Ситнік С. В. Соціальний інтелект як регулятор управлінської взаємодії // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
|
3. |
Руденко Ю. А. Педагогічний потенціал тренінгової форми навчання у фаховій підготовці майбутніх вихователів // Наука і освіта. - 2010. - № 2.
|
4. |
Сасько О. О. Проблема визначення соціального інтелекту в психологічній науці // Наука і освіта. - 2011. - № 9.
|
5. |
Парходько Г. Ю. Ідея позитивних висловлювань у транзакційному підході // Пед. вісн.. - 2010. - № 4.
|
6. |
Проскурняк О. І. Роль активності у формуванні комунікативної діяльності особистості // Наука і освіта. - 2011. - № 10.
|
7. |
Чорногор О. О. Особливості невербального спілкування майбутніх менеджерів різного віку // Наука і освіта. - 2010. - № 9.
|
8. |
Чернявская Т. П. Психологическое обеспечение эффективной коммуникации в бизнесе // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 9.
|
9. |
Проскурняк О. І. Комунікативно-мовленнєвий розвиток розумово відсталих дітей та підлітків: психологічний аспект // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
10. |
Ставицька О. Г. Психологічні особливості продукування фонаційних компонентів невербальної комунікації // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41.
|
11. |
Сорокина В. Н. Индивидуальные особенности субъектов восприятия невербальных средств общения // Наука і освіта. - 2009. - № 6.
|
12. |
Белоусова Р. В. Взаимодействие показателей социального интеллекта и коммуникативной креативности // Наука і освіта. - 2009. - № 8.
|
13. |
Артюхина Н. В. Танец как психокультурный феномен и средство социальной коммуникации // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9.
|
14. |
Куліченко А. К. Невербальна комунікативна поведінка та її компоненти: з історії питання // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 1.
|
15. |
Миронюк Є. В. Розвиток соціального інтелекту як складова у системі професії типу "людина - людина" (на прикладі соціальних працівників) // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2014. - № 1.
|
16. |
Миронюк Є. В. Місце та значення соціального інтелекту у структурі професійної компетенції соціальних працівників // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2.
|
17. |
Лапіна В. О. Психологічні особливості навчального діалогу, які впливають на ефективність процесу формування мовленнєвої компетентності студентів під час вивчення іноземних мов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34.
|
18. |
Цимбаленко О. О. Психологічні особливості формування здатності до комунікативної взаємодії у дітей з порушеннями спілкування : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2021
|
19. |
Заушнікова М. Ю. Психологічні умови формування комунікативної компетентності майбутнього логопеда : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2021
|
20. |
Павленко Т. В. Особистісні чинники розвитку комунікативних властивостей підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07. — Київ, 2020
|
| |