Пошуковий запит: (<.>U=ч435.266$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
2. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
3. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
4. |
Бондарь В. И. Развитие теории и практики профессионально-трудового обучения учащихся вспомогательных школ Украины (1917-1990 гг.) : Дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 ; 13.00.03. — К., 1992
|
5. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
6. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
7. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
8. |
Висоцька А. М. Підвищення ефективності виробничої адаптації випускників допоміжної школи в процесі професійно-трудового навчання : Дис...канд.пед.наук:13.00.03. — К, 1994
|
9. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
|
10. |
Мамічева О. В. Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
11. |
Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
|
12. |
Гіренко Н. А. Формування сенсомоторної сфери в учнів допоміжної школи у процесі трудового навчання // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6.
|
13. |
Хохліна О. П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи : Навч.-метод. посіб. — К.: Альма-матер, 2002
|
14. |
Товстоган В. С. Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2002
|
15. |
Рейда К. В. Виховання готовності учнів допоміжної школи до праці в системі професійно-трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
|
16. |
Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя // Дефектологія. - 2006. - № 1.
|
17. |
Золотоверх В. В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2006. - № 2.
|
18. |
Яковлева С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів // Дефектологія. - 2006. - № 4.
|
19. |
Кравець Н. П. Психолого-педагогічні умови професійної освіти дорослих із порушеннями інтелекту // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5.
|
20. |
Кущенко І. В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
|
| |