РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.13$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Евдокімова О. О. Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності. — 2000 // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія.
2.

Окса М. М. Вузівська лекція як структурна одиниця вивчення загальнопедагогічних дисциплін. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
3.

Ревенко В. О. Методи та форми проведення лекційних занять. — 2003 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
4.

Садова В. В. Історико-педагогічна інформація: особливості сприйняття та осмислення. — 2012 // Освіта Донбасу.
5.

Хейлик В. Д. Интегративно-когнитивный подход к обучению иностранных студентов-медиков записи лекций по специальности. — 2013 // Запорож. мед. журн.
6.

Козак Т. М. Інтенсифікація лекції у вищій школі засобами мультимедійних презентацій // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2.
7.

Белова Е. К. Дидактическая обработка конспектов лекции и их использование в учебном процессе высшей школы // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16.
8.

Власенко К. В. Методика проведення лекційних занять у вищих навчальних закладах в умовах гуманізації освіти // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16.
9.

Цвяк А. Лекція як форма навчання у вищих навчальних закладах: загальнометодичний аспект // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2.
10.

Коваленко А. Б. Особливості застосування методів активного навчання при підготовці до професійної діяльності // Наука і освіта. - 2009. - № 5.
11.

Ковальова К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції // Вища шк.. - 2010. - № 7/8.
12.

Белова Е. К. Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31.
13.

Ибрагимова Г. Т. О некоторых элементах, повышающих активность работы первокурсника на лекции // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41.
14.

Брюховецька В. Інноваційний формат університетської лекції в сучасному освітньому процесі // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2.
15.

Янц Н. Проблемна лекція як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2010. - Вип. 19.
16.

Беломорец В. П. Лекция в теории и истории русской риторики // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 3.
17.

Поліновський В. В. Програмний комплекс для створення та накопичення сучасних навчальних матеріалів // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7.
18.

Кочубей А. Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів технічного ВНЗ // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
19.

Головчак І. С. Сучасна лекція // Галиц. лікар. вісн.. - 2015. - 22, № 1.
20.

Соломко М. Т.  Використання презентацій на лекційних заняттях // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48).
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського