РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Янковець Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Янковець Т. М. Обгрунтування взаємозв'язку стратегічного управління підприємством й інноваційного його розвитку. — 2009 // Пробл. науки.
2.

Янковець Т. М. Вплив інноваційної організаційної культури на розвиток інноваційного потенціалу підприємства. — 2011 // Пробл. науки.
3.

Дубовий О. М. Вплив передрекристалізаційної термічної обробки на фізико-механічні властивості напилених покриттів та деформованих металів і сплавів. — 2010 // Металознавство та оброб. металів.
4.

Янковець Т. М. Реалізація інноваційних стратегій для досягнення конкурентних переваг. — 2012 // Пробл. науки.
5.

Янковець Т. М. Інноваційні стратегії підприємства легкої промисловості як засіб реалізації його інноваційного потенціалу // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 2.
6.

Янковець Т. М. Адаптація світового досвіду планування і контролю в управлінні інноваційними проектами і програмами // Пробл. науки. - 2014. - № 2.
7.

Янковець Т. М. Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — К., 2012
8.

Денисенко М. П. Проблеми підвищення конкурентоспроможності промислових підприємств України // НТІ. - 2015. - № 1.
9.

Янковець Т. М. Структуризація економічної безпеки підприємств // Проблеми науки. - 2015. - № 7.
10.

Янковець Т. М. Взаємозв'язок потенціалу, економічної безпеки та розвитку економічних систем // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 9.
11.

Янковець Т. М. Економіка і планування : навч. посіб. для студентів. — Київ: КНУТД, 2015
12.
Ефективність діяльності підприємств в умовах глобалізаційних процесів : монографія. — Київ: КНУТД, 2016. — 388, [1]: рис.
13.

Янковець Т. Цифрові технології підвищення вартості брендів // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 4.
14.
Стан та тенденції розвитку сучасного підпрємництва : монографія. — Київ: КНУТД: ДКС центр, 2019
15.

Янковець Т. Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 2.
16.

Янковець Т. Цифровий брендинг підприємства у комплексі маркетингових комунікацій // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 4.
17.

Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 5.
18.
Стратегічний маркетинг : підручник. — Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2023
19.

Янковець Т. М. Технології цифрового маркетингу : підручник. — Київ: Держ. торг.-екон. ун-т, 2024
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського