Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 429
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Деловой этикет. — К.: Альтерпрес, 1998 - (Б-ка делового человека).
|
2. |
Балабанова Н. В. Державні органи влади та суспільство: можливості взаємодії. — 2000 // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи.
|
3. |
Тихомирова Є. Б. Зв'язки з громадськістю : Навч. посіб. для студ. вузів. — К., 2001
|
4. |
Почепцов Г. Г. Как ведутся тайные войны. Психологические операции в современном мире. — Ровно: Волин. обереги, 1999
|
5. |
Андросенко Т. Медиа в выборах: между политикой и культурой. — К., 1999
|
6. |
Демченко В. Мовне середовище. Екстралінгвістичний нарис про Південь України. — Херсон: ЗАТ "АЙЛАНТ", 2001
|
7. |
Сердюк О. П. Основи управління комунікативним процесом : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. гуманітар. спрямування. — К., 1998
|
8. |
Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000 - (Образоват. б-ка).
|
9. |
Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. — 2-е изд., испр. — М.: Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000 - (Образовател. б-ка).
|
10. |
Моисеев В. А. Паблик рилейшнз. Теория и практика. — К.: Вира-Р, 1999
|
11. |
Королько В. Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Королько В. Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти. — 2-e вид., допов. — К.: Видавн. дім "Скарби", 2001 - (Сер. "VERBA MAGISTRI").
|
13. |
Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз : Навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Знання, 2000 - (Вища освіта XXI ст.).
|
14. |
Іванов В. Ф. Соціологія масової комунікації : Навч. посіб. — К.: Центр вільної преси, 1999
|
15. |
Почепцов Г. Г. Теория и практика информационных войн. — Ровно: Волин. обереги, 1999
|
16. |
Почепцов Г. Г. Теорія комунікації. — 2-ге вид., доп. — К., 1999
|
17. |
Іщук В. Україна: проблема престижності та ідентичності : (Мас. комунікація і культура як суб'єкти формування громад. та нац. свідомості). — К.: Смолоскип, 2000
|
18. |
Почепцов Г. Г. Элементы теории коммуникации. — Ровно, 1999
|
19. |
Литвиненко О. В. Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України. — К.: Чорнобильінтерінформ, 1998
|
20. |
Королько В. Менеджмент консалтинговою організацією: особливості маркетингу і PR. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |