РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (83)Журнали та продовжувані видання (20)Автореферати дисертацій (10)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.81<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 145
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Махмудов Х. З. Реклама в системі маркетингу (теоретичні і практичні аспекти). — Полтава: Полтава, 1997
2.

Лисица Н. М. Реклама в современном обществе. — Х.: Основа, 1999
3.

Обрытько Б. А. Рекламный менеджмент : Конспект лекций. — К., 2000
4.

Соломіцька О. М. Дизайн реклами як фактор впливу на ефективність діяльності підприємств торгівлі. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
5.

Водопьянова Е. Ю. Информационно-коммуникативный аспект рекламы. — 2005 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
6.

Кузьменко К. В. Інституціональні основи ринку рекламної продукції. — 2005 // Вісн. Нац. авіац. ун-ту.
7.

Єслікова О.  Презентація як різновид рекламної діяльності. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Добрянська О. А. Методологічні засади формування оцінки рекламної роботи. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр.
9.
Управление рекламной деятельностью торговых предприятий на основе маркетинга. — Донецк, 2002
10.

Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. — К., 2003
11.

Лелик Л. І. Застосування реклами як складової маркетингових комунікацій в управлінні вищими навчальними закладами. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
12.

Авраменко Д. К. Зовнішня реклама в контексті носіїв інформації фірми та її стилю. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
13.

Ткачова Т. М. Зовнішня реклама та соціальний захист неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2006
14.

Михайлова А. С. Исследование наглядности придорожных рекламных носителей. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
15.

Зирка В. В. Лексика рекламы : учеб. пособие. — Д., 2006
16.

Носенко А. А. Проблемы функционирования наружной рекламы в современном городе. — 2006 // Містобудування та терит. планув.
17.

Опалев М. Л. Разработка студентами ХДАДМ рекламного образа для бренда компании МКС. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
18.

Ткачова Т. М. Реклама слабоалкогольних напоїв у формуванні девіантної поведінки неповнолітніх : Моногр. — К.: Наук. світ, 2007
19.

Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.
20.

Лисиця Н. М. Соціально-економічні аспекти розвитку рекламної діяльності : моногр. — Х.: Вид-во ХНЕУ, 2007
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського