РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>K=E-COMMERCE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Gevorgyan L. Big data in e-commerce // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 6.
2.

Lazos G. Business taxation in the digital economy: existing problems and perspectives // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 10.
3.

Chaikovska M. Digital-marketing as a novel tool for goods and services promotion on social media: contemporary trends and development directions // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 4.
4.

Motoryn R. E-commerce in the era of globalization // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2021. - № 2.
5.

Alrawabdeh W. Factors impacting the adoption of e-commerce by microfinance companies in Jordan // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5.
6.

Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2.
7.

Fiedler M. Fake reviews in e-commerce marketing // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - № 2.
8.

Malovychko S. V. General trends and features of demand at electronic trade markets worldwide // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 3.
9.

Khoma I. Importance of e-commerce in the development of economy and business // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2017. - 4, № 2.
10.

Khoma I. Improvement of tools for cash flow analysis of e-commerce companies // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 3.
11.

Nezhyva M. Market of FMCG and service sectors in China // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2022. - № 3.
12.

Suhartini S. Marketing strategy design based on information technology in batik small and medium-sized enterprises in Indonesia // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 6/13.
13.

Berko A. Planning the activities of intellectual agents in the electronic commerce systems // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2018. - № 4.
14.

Zadko K. Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15.
15.

Pyrog O. V. The development of e-commerce in terms of virtualization industry // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2016. - 3, № 1.
16.

Hliebova A. The modern models of e-commerce organization: theoretical aspect // Економіка і регіон. - 2020. - № 1.
17.

Suslenko V. Use of cryptocurrencies Bitcoin and Ethereum in the field of e-commerce: case study of Ukraine // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 1.
18.

Moroz M. Using the multi-channel retailing by online shop - determinants of the development and barriers of the implementation // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 858.
19.

Знахур Л. В. Імплементація та рейтинг рішень WEB-аналітики на основі хмарних сервісів // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 96.
20.

Шульга О. М. Застосування нейро-нечіткого підходу до розвитку бізнес-моделей цифрового підприємництва // Бізнес Інформ. - 2023. - № 8.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського