Пошуковий запит: (<.>A=Носко М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Грищенко С. В. Навчання руховій активності студентів вищих навчальних закладів, хворих на дитячий церебральний параліч [Електронний ресурс] / С. В. Грищенко, М. О. Носко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_18
|
2. |
Носко М. О. Концепція вдосконалення підготовки викладачів для здійснення особистісно зорієнтованого фізичного виховання [Електронний ресурс] / М. О. Носко, С. І. Бєлих // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 220-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_56
|
3. |
Носко М. О. К. Д. Ушинський і розвиток педагогічної науки на Чернігівщині [Електронний ресурс] / М. О. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 9-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_5
|
4. |
Пивнюк В. М. Терапия пациентов со злокачественными лимфомами с использованием липосомальной формы доксорубицина: результаты 15-летнего наблюдения [Електронний ресурс] / В. М. Пивнюк, О. В. Пономарева, О. В. Юрченко, М. М. Носко, Т. В. Дехтярь, В. Ф. Чехун // Онкология. - 2013. - т. 15, № 2. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OL_2013_15_2_11 Цель работы - анализ эффективности липосомальной формы доксорубицина в терапии пациентов с первичными и рецидивирующими формами диффузной крупноклеточной B-клеточной лимфомы (ДКВКЛ). В исследование включено 120 пациентов с ДКВКЛ, получивших от 4 до 6 курсов индукционной либо реиндукционной химиотерапии (ХТ) в режиме CHOP-21. В основной группе (60 пациентов) при проведении ХТ применяли доксорубицин в липосомальной форме, в контрольной группе (60 пациентов) - доксорубицин в свободной форме в одинаковых дозах (60 мг/м<^>2). В основную группу вошли: первичные больные - 20; бальные с рецидивами - 40, в том числе первым рецидивом - 12, вторым - 15, третьим и более рецидивами - 13. В группе контроля было 22 первичных больных и 38 с рецидивами: первым рецидивом - 15, вторым - 13, третьим и более рецидивами - 10. Эффект лечения оценивали в соответствии с критериями RECIST; оценку общей и безрецидивной выживаемости - с использованием метода Каплана - Мейера. Результаты: ответ на лечение первичных бальных основной и контрольной групп был практически одинаковым. У больных с первым рецидивом клиническая эффективность липосомального доксорубицина составила 100,0 %, доксорубицина в свободной форме - 80,0 %, у 13,3 % зафиксировано прогрессирование заболевания. При втором рецидиве ДКВКЛ клиническая эффективность в основной группе составила 80,0 %, в контрольной - 46,2 %; при третьем рецидиве - соответственно 46,2 и 20,0 %. При наблюдении пациентов в течение 15-ти лет (1998 - 2013 гг.) во всех подгруппах пациентов основной группы выявлена тенденция к повышению общей и безрецидивной выживаемости по сравнению с аналогичными подгруппами контроля. Наиболее выражено увеличение безрецидивной выживаемости по сравнению с контролем у пациентов основной группы с третьим и более рецидивом ДКВКЛ - в 3 раза (30,8 % против 10,0 % при длительности наблюдения 2 года). Вывод: доксорубицин в липосомалъной форме превосходит препарат сравнения (доксорубицина гидрохлорид в свободной форме), при лечении резистентных и агрессивных форм злокачественных лимфом (ДКВКЛ), что позволяет повысить противоопухолевый эффект; способствует достижению более длительной ремиссии; повышает общую и особенно безрецидивную выживаемость больных, ранее многократно лечившихся.
|
5. |
Носко М. О. Удосконалення навчально-виховного процесу з фізичної культури для учениць професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / М. О. Носко, Г. Ю. Куртова, Ю. В. Козерук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(1). - С. 248-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(1)__62
|
6. |
Носко М. О. Теоретичний аналіз біомеханічних основ рухових умінь і навичок старшокласників у процесі лижної підготовки [Електронний ресурс] / М. О. Носко, М. Г. Лазаренко, М. П. Дейкун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(4). - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(4)__43
|
7. |
Носко М. О. Динаміка показників психофізичного стану студентів з вадами зору на заняттях фізичного виховання [Електронний ресурс] / М. О. Носко, С. Г. Адирхаєв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_47
|
8. |
Носко М. О. Інформування як основа запобігання торгівлі людьми в Україні та світі [Електронний ресурс] / М. О. Носко, С. В. Грищенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_48
|
9. |
Носко М.О. Удосконалення діагностичного компоненту в процесі реалізації проекту "Школа сприяння здоров’ю" [Електронний ресурс] / М.О. Носко, Л. Г. Шелупець, О. В. Багінська, С. Б. Самоненко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 180-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_49
|
10. |
Носко М. О. Біомеханічна характеристика рухових якостей людини (теоретичний аналіз) [Електронний ресурс] / М. О. Носко, О. А. Архипов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 227-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__52
|
11. |
Носко М. О. Методики формування рухів у процесі навчання і тренування [Електронний ресурс] / М. О. Носко, М. П. Дейкун, В. П. Ляпін, В. М. Сероштан, Ю. М. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 240-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__53
|
12. |
Носко М. О. Розвиток та удосконалення рухової функції у процесі навчання [Електронний ресурс] / М. О. Носко, М. П. Дейкун, О. А. Архипов, В. М. Маслов, Л. Г. Гришко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__51
|
13. |
Носко М. О. Особливості фізичного розвитку школярів початкової школи [Електронний ресурс] / М. О. Носко, Ю. М. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__52
|
14. |
Носко М. О. Розвиток моторики волейболістів різних вікових групп [Електронний ресурс] / М. О. Носко, М. П. Дейкун, С. С. Єрмаков, В. М. Маслов, Ю. М. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(4). - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(4)__35
|
15. |
Носко М. О. Педагогічні основи застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі на уроках фізичної культури в загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / М. О. Носко, С. В. Браташ // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_31
|
16. |
Носко М. О. Побудова навчально-виховного процесу зі спортивної боротьби для студенток факультету фізичного виховання [Електронний ресурс] / М. О. Носко, К. М. Рубіс // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2013. - № 1. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2013_1_32 Розглянуто проблеми побудови навчально-виховного процесу зі спортивної боротьби в студенток факультету фізичного виховання. Навчальну програму зі спортивної боротьби у вищих навчальних закладах побудовано без урахування гендерного компонента. Загальні основи викладання боротьби єдині для чоловіків і жінок. Саме тому потрібно вдосконалювати навчально-виховний процес, шукати нові підходи до організації фізичного виховання студенток. Це надасть змогу забезпечити більш високий рівень майстерності й самореалізації майбутніх фахівців у галузі фізичного виховання.
|
17. |
Носко М. О. Керівник, педагог, учений [Електронний ресурс] / М. О. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 3-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_120_3
|
18. |
Архипов О. А. Біокінематичний аналіз прямого нападаючого удару у волейболі [Електронний ресурс] / О. А. Архипов, М. О. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_31
|
19. |
Мулик К. В. Диференційований підхід до підготовки фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму для роботи з дітьми, підлітками та студентською молоддю [Електронний ресурс] / К. В. Мулик, М. О. Носко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 217-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__49
|
20. |
Носко М. О. Програмно-цільова організація занять з волейболу студентів-педагогів (на прикладі процесу навчання нападаючому удару) [Електронний ресурс] / М. О. Носко, О. А. Архипов, М. П. Дейкун // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 204-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_51
|
| |