Пошуковий запит: (<.>A=Резван О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Резван О. Рефлексія особистих ресурсів випускника автомобільно-дорожньої галузі в процесі пошуку роботи [Електронний ресурс] / О. Резван // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 307-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_50
|
2. |
Резван О. Проблема рефлексивності у формуванні особистої життєвої позиції [Електронний ресурс] / О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__7
|
3. |
Резван О. О. Реалізація рефлексивно спрямованих технологій у навчальному процесі вищого технічного закладу освіти [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 375-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_82
|
4. |
Резван О. О. Рефлексивна самооцінка особистих ресурсів студентів [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_2_4
|
5. |
Резван О. О. Метод форсайт у визначенні професійних альтернатив майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 153-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_19 Розкрито суть методу форсайт як такого, що формує у майбутнього фахівця готовність до самореалізації в альтернативних професійних сценаріях. Виокремлено основні технології форсайту: сценування, метод дельфі, створення дорожніх карт. Визначено залежність професійної реалізованості від здійснення форсайту обраної професії, особливості форсайт-проектів щодо фахової реалізації, основою яких вбачаються рефлексні експертні оцінки та розвиненість когнітивного передбачення. Обгрунтовано аналітичний підхід до обраної спеціальності та тих галузей, пов'язаних із нею, що дозволить гнучко та своєчасно реагувати на зміни у професії, влучно добирати момент та оптимально розподіляти ресурси на самозміну, самовдосконалення, чого вимагає професійне середовище, яке постійно оновлюється.Раскрыта сущность метода форсайт, который формирует у будущего специалиста готовность к самореализации в альтернативных профессиональных сценариях. Выделены основные технологии форсайта: сценирование, метод дельфи, создание дорожных карт. Определена зависимость профессиональной реализованности от осуществления форсайта выбранной профессии, особенности форсайт-проектов профессиональной реализации, основой которых видятся рефлексивные экспертные оценки и развитость когнитивного предвидения. Обоснован аналитический подход к выбранной профессии и тех отраслей, связанных с ней, позволяющих гибко и своевременно реагировать на изменения в профессии, удачно подбирать момент и оптимально распределять ресурсы на самосменяемость, самосовершенствование, чего требует постоянно обновляемая профессиональная среда.Represented the essence of the method of foresight, which forms in the future expert readiness for self-realization in professional alternative scenarios. The basic technology foresight: stsenirovanie, Delphi method, the creation of roadmaps.
|
6. |
Резван О. О. Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_40 Зауважено, що одним з важливих питань сучасної української вищої школи є питання підготовки іноземних громадян, надання їм високоякісної освіти та сприяння підвищенню кількості іноземних громадян, що бажають навчатися в Україні. Розкрито сутнісний зміст поняття «професійна підготовка», що полягає у процесі формування сукупності спеціальних знань, вмінь, навичок, якостей і трудового досвіду, що забезпечують можливість успішної роботи з певної професії. Деталізовано відмінності дефініцій «підготовка» і «готовність». Перераховано основні компоненти професійної підготовки. Виділено базові напрями розробки проблеми рефлексії та виділено концепцію рефлексії, що характерна для навчання іноземних студентів. Акцентовано увагу, що розвиток рефлексивних якостей у студентському віці дозволяє особистості відчувати та регулювати рівень професійних вмінь та моделювати подальшу діяльність з урахуванням здобутків та помилок. Отмечено, что одним из важных вопросов современной украинской высшей школы является вопрос подготовки иностранных граждан, предоставление им высококачественного образования и содействие повышению количества иностранных граждан, желающих учиться в Украине. Раскрыто сущностное содержание понятия «профессиональная подготовка», которая заключается в процессе формирования совокупности специальных знаний, умений, навыков, качеств и трудового опыта, обеспечивающих возможность успешной работы по определенной профессии. Детализированы различия дефиниций «подготовка» и «готовность». Перечислены основные компоненты профессиональной подготовки. Выделены базовые направления разработки проблемы рефлексии и выделена концепция рефлексии, которая характерна для обучения иностранных студентов. Акцентировано внимание, что развитие рефлексивных качеств в студенческом возрасте позволяет личности чувствовать и регулировать уровень профессиональных умений и моделировать дальнейшую деятельность с учетом достижений и ошибок.Noticed that one of the important issues in modern Ukrainian higher education is the issue of training foreign nationals providing them quality education and to promote the number of foreign citizens wishing to study in Ukraine. Discloses the essential content of the concept «training», which is in the process of collection of special knowledge, skills, qualities and work experience, enabling the success of a particular occupation. Detailed definitions of differences «training» and «ready». Are the main components of training. Allocated basic directions of development problems are highlighted in the concept of reflection and reflection, which is typical for foreign students. The attention that the development of reflective qualities in the student's age allows the person to feel and adjust the level of professional skills and simulate future activities taking into account the achievements and mistakes.
|
7. |
Резван О. О. Професійні уміння випускника автомобільно-дорожньої галузі [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_26
|
8. |
Резван О. О. Етапи формування професійної рефлексії майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 204-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_54_25
|
9. |
Резван О. О. Рефлексивне освітнє середовище як чинник розвитку особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 290-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_50_33
|
10. |
Резван О. О. Рефлексія як структурна складова компетентності саморозвитку майбутніх бакалаврів економіки [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 294-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_49
|
11. |
Резван О. О. Проблеми стратегічного менеджменту сучасного університету в аспекті кадрової політики [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_57_18
|
12. |
Резван О. О. Соціально-комунікативна активність як чинник перетворення професійно-особистісної позиції майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_18
|
13. |
Резван О. О. Стратегія формування корпоративної лояльності майбутніх фахівців шляхом актуалізації ціннісних уподобань [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 55. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_55_41
|
14. |
Романовський О. Г. Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, В. М. Гриньова, О. О. Резван // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 64, № 2. - С. 185-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_18
|
15. |
Резван О. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" [Електронний ресурс] / О. Резван // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_4_19
|
16. |
Резван О. Рефлексія процесу атестації майбутніх державних службовців з української мови [Електронний ресурс] / О. Резван // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 1. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_1_9
|
17. |
Гриньова В. Кар’єрні домагання молодого фахівця: роль університетів у формуванні їхньої адекватності [Електронний ресурс] / В. Гриньова, О. Резван // Новий Колегiум. - 2018. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2018_1_12
|
18. |
Резван О. О. Методологічні підходи до формування професійно-рефлексивної позиції студентів технічного ВНЗ [Електронний ресурс] / О. О. Резван // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 467-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_91
|
19. |
Резван О. О. Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі [Електронний ресурс] / О. О. Резван, О. Л. Ільєнко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 145. - С. 172-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_145_21
|
20. |
Резван О. О. Аспекти іміджевого підходу у підготовці перекладачів [Електронний ресурс] / О. О. Резван, О. О. Жигло // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2020_2_23
|
| |