Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (21)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кучай Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кучай Т. 
Динаміка змін у педагогічній освіті Великої Британії [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кучай Т. П. 
Досягнення Японії у сфері освіти - рушійна сила розвитку економіки, культури, прогресу нації [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_30
Розглянуто процес розвитку Японії, яка вийшла на провідні позиції у сфері освіти у світі. Основна умова всіх досягнень у Японії - високий загальноосвітній рівень, на базі якого будуються наукові досягнення та професійні вміння. Широке розповсюдження й успіхи народної освіти допомогли Японії зробити гігантський стрибок в економічному та науково-технічному розвитку й надали їй можливість увійти в число провідних високорозвинених країн світового співтовариства. Рассмотрено реформирование системы образования Японии, которая вышла на ведущие позиции в сфере образования в мире. Основное условие всех достижений в Японии – высокий общеобразовательный уровень, на базе которого строятся научные достижения и профессиональные умения. Широкое распространение и успех народного просвещения помогли Японии сделать гигантский скачок в экономическом и научно-техническом развитии и дали ей возможность войти в число ведущих высокоразвитых стран мирового сообщества.This paper deals with Japan, which was published in a leading position in the field of education in the world. The main condition of all the achievements in Japan – a high educational level, on which are built academic achievement and professional skills. Widespread and successes of public education helped Japan to make a giant leap in the economic, scientific and technical development and gave her the opportunity to be among the leading industrialized countries of the world community.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.489 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кучай Т. 
Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_10_21
Проаналізовано навчальні плани університетів Великобританії та України за напрямами підготовки "Екологія та охорона навколишнього середовища", "Біологія", "Педагогічна освіта". Зроблено компаративну характеристику їх структур і обсягу годин, відведених на вивчення окремих груп навчальних предметів. Визначено сім ідентичних для даних навчальних закладів груп дисциплін, відзначено переваги навчальних планів університетів Великій Британії стосовно екологізації навчальних предметів, практичної спрямованості навчальних планів і програм підготовки екологів, виконання наукових робіт студентів з екології, самостійної роботи. Розкрито особливості підготовки вчителів до екологічного виховання. Стверджено, що британська система підготовки вчителів до викладання екології в школі має принципові та позитивні відмінності від української. Викладено низку рекомендацій щодо екологізації педагогічної освіти в Україні.Проанализированы учебные планы университетов Великобритании и Украины по направлениям подготовки "Экология и охрана окружающей среды", "Биология", "Педагогическое образование". Сделана компаративная характеристика их структур и объема часов, отведенных на изучение отдельных групп предметов. Определены семь идентичных для данных учебных заведений групп дисциплин, отмечены преимущества учебных планов университетов Великобритании по экологизации предметов, практической направленности учебных планов и программ подготовки экологов, выполнение научных работ студентов по экологии, самостоятельная работа. Раскрыты особенности подготовки учителей к экологическому воспитанию. Утверждается, что британская система подготовки учителей к преподаванию экологии в школе имеет принципиальные и позитивные отличия от украинской. Изложен ряд рекомендаций по экологизации педагогического образования в Украине.The article analyzes of universities curricula of Great Britain and Ukraine, compares their structure and volume of hours devoted to the study of separate groups of educational subjects and reveals the peculiarities of training teachers to ecological education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.991 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кучай Т. 
Підтримання стійкої соціальної стабільності в Японії у минулому та в наш час [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 125. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_125_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Орлова Н. 
Вікові особливості вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Н. Орлова, Т. Кучай // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 99. - С. 147-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_99_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.457 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кучай Т. 
Професійна підготовка перекладачів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 103. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_103_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кучай Т. 
Організація навчального процесу в університетах Японії [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 286-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(1)__44
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.696 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кучай Т. П. 
Проблеми естетичного виховання молодших школярів у Японії [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 120. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_120_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кучай Т. 
Моральне виховання учнів початкових класів у Японії [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_9
Розглянуто моральне виховання учнів початкових класів Японії. Зазначено, що значну роль у вирішенні проблеми морально-духовного розвитку молодших школярів відіграє взаємозв’язок морального виховання з іншими предметами, що вивчаються, адже елементи морального виховання мають бути присутніми на кожному уроці з будь-якого предмета. Викладач повинен загострювати увагу учнів в необхідних місцях та намагатися навчати дітей як з точки зору навчання знанням з предметів, так і з позиції морального вихованця. Моральному вихованню учнів початкових класів навчальним планом відводиться немала кількість годин. До того ж моральні аспекти використовуються при викладанні всіх предметів, здійсненні позакласної та позашкільної діяльності, у результаті чого розвиваються у школярів моральні якості. Рассмотрено нравственное воспитание учащихся начальных классов Японии. Отмечено, что значительную роль в решении проблемы морально-духовного развития младших школьников играет взаимосвязь нравственного воспитания с другими изучаемыми предметами, ведь элементы нравственного воспитания должны присутствовать на каждом уроке по любому предмету. Преподаватель должен заострять внимание учащихся и пытаться учить детей как с точки зрения обучения знаниям по предметам, так и с позиции моральной личности. Нравственному воспитанию младших школьников учебным планом отводится немалое количество часов. К тому же моральные аспекты используются при преподавании всех предметов, при осуществлении внеклассной и внешкольной деятельности, в результате чего развиваются у школьников нравственные качества.This paper deals with the moral education of primary school pupils in Japan. Important role in solving the problems of moral and spiritual development of younger schoolchildren play the relationship of moral education with other subjects studied, because the elements of moral education should be presented on every lesson of every subject. The teacher should focus the students in the right place and try to teach children both in terms of knowledge of the subjects of study, and upbringing of the moral personality. Primary school curriculum provides not a small number of hours for moral education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.115 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кучай Т. 
Система присвоєння кваліфікації учителя початкових класів у Японії [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кучай Т. П. 
Управління якістю фахівців з музики у педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кучай Т. П. 
Професійно-мовленнєві компетенції: результат модернізації сучасної освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кучай Т. 
Сучасні підходи до якісної освіти [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 26. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_26_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кучай Т. П. 
Соціальний статус учителів Японії [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 7-8. - С. 131-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_7-8_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 772.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Чичук А. П. 
Аналіз підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти у Великій Британії та Україні [Електронний ресурс] / А. П. Чичук, Т. П. Кучай // Наука і освіта. - 2017. - № 2. - С. 126-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 455.566 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кучай Т. 
Традиції становлення шкільної освіти Канади [Електронний ресурс] / Т. Кучай // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2012_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.399 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кучай Т. П. 
Підготовка шкільних консультантів до активної участі в освітньому процесі [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 162-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кучай Т. П. 
Розвиток креативного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 277. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_277_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кучай О. В. 
Теоретичні засади комунікативної підготовки фахівців у сфері цивільного захисту [Електронний ресурс] / О. В. Кучай, Т. П. Кучай, S. Kunikowski // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 167. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_167_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кучай Т. П. 
Вивчення досвіду США в сфері інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, О. В. Кучай // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 178. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_178_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 687.545 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського