Пошуковий запит: (<.>A=Пайкуш М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пайкуш М. Особливості організації самостійної роботи студентів медичних університетів у процесі вивчення теоретичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 2. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_2_11 Розкрито особливості сучасних вимог до самостійної роботи студентів медицини під час вивчення курсу медичної та біологічної фізики і готовність викладача організовувати, керувати й оцінювати цей вид діяльності.
|
2. |
Пайкуш М. А. Особливості природничо-наукової підготовки майбутнього лікаря в контексті синергетичного підходу [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 240-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_58
|
3. |
Пайкуш М. Технології інтегративного навчання у підготовці майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_18
|
4. |
Пайкуш М. А. Взаємозв’язки інтеграцї та фундаменталізації змісту професійної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 55. - С. 248-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_55_35
|
5. |
Пайкуш М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 1. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_1_34
|
6. |
Пайкуш М. А. Філософсько-соціологічні передумови інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_32
|
7. |
Пайкуш М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 2. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_2_15
|
8. |
Пайкуш М. А. Методологічні засади інтеграції природничо-наукової та професійно- практичної підготовки лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 500-504. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_115
|
9. |
Пайкуш М. Формування фахових компетентностей майбутнього лікаря шляхом інтеграції природничонаукових і професійно-практичних дисциплін [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_6_21
|
10. |
Пайкуш М. А. Природничонаукова складова в контексті формування цілісної системи знань майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2018. - Вип. 58-59. - С. 438-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2018_58-59_58
|
11. |
Пайкуш М. А. Концептуальні засади інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутніх лікарів [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 48-49. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_48-49_4
|
12. |
Пайкуш М. А. Медичне пізнання як основа інтеграції природничонаукової й професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 39. - С. 171-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_39_27
|
13. |
Пайкуш М. А. Загальнопедагогічні підходи до формування змісту природничонаукової підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 37. - С. 450-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_37_87
|
14. |
Пайкуш М. А. Інтегративно‐синергетична парадигма у формуванні змісту природничонаукової та професійно‐практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_11
|
15. |
Пайкуш М. А. Експериментальний аналіз моделі інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 50. - С. 342-346. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_50_71
|
16. |
Пайкуш М. Інтегративний підхід у навчанні іноземних студентів медичних університетів у процесі викладання природничо-наукових дисциплін [Електронний ресурс] / М. Пайкуш, І. Савка // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 34(4). - С. 252-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_34(4)__40
|
17. |
Пайкуш М. А. Теоретико-методичні підходи до інтеграції змісту природничо-наукової підготовки фахівців у вищій медичній школі [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш, Ю. М. Козловський, Л. В. Дольнікова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 40. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_40_40
|
18. |
Пайкуш М. Вплив упровадження рівнів інтеграції природничих і фахових дисциплін на якість підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 430-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2018_3_37
|
19. |
Пайкуш М. Моделювання процесу інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря [Електронний ресурс] / М. Пайкуш // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 316-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2018_2_29
|
20. |
Пайкуш М. А. Особливості взаємозв’язків провідних методологічних підходів у природничо-науковій підготовці майбутніх медиків [Електронний ресурс] / М. А. Пайкуш, М. В. Гаврилюк, Л. І. Джулай // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 50(2). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_50(2)__17
|
| |