Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733784<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Нариси з історії розвитку диференційованого підходу до організації навчання в українській школі (кінець 30-х - 80-ті рр. ХХ ст.) : посібник / О. В. Сухомлинська, Н. П. Дічек, Л. Д. Березівська, Н. М. Гупан, Л. В. Пироженко, Н. Б. Антонець, Л. С. Бондар, С. М. Шевченко, О. П. Міхно, Т. І. Куліш, Л. М. Заліток; ред.: Н. П. Дічек; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2017. - 537 c. - укp.Висвітлено особливості розвитку процесів диференціації в організації шкільної освіти України в період - кінець 30-х - 80-ті рр. XX ст. Із сучасних методологічних позицій висвітлено освітню політику держави щодо зовнішньої та внутрішньошкільної диференціації в галузі середньої освіти та її ідеологічне підгрунтя. Розкрито внесок українських психологів у вивчення та поглиблення індивідуалізації шкільного навчального процесу. Висвітлено питання відображення дифереційованого підходу в трансформації змісту початкової та середньої освіти. Розглянуто ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо індивідуального підходу до дитини в процесі її навчання та виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 г(4УКР)6 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА830187 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|