Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (72)Книжкові видання та компакт-диски (141)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ільченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Ільченко О.Ю. 
Виховання дітей-безпритульників на Полтавщині в 20-30-і рр. ХХ ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ю. Ільченко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз і систематизовано провідні ідеї виховання дітей-безпритульників. Вивчено та узагальнено досвід виховної роботи колонії ім. В.Короленка та колонії ім.М.Горького, а також державних структур - Ради захисту дітей, комісій допомоги дітям та таких громадських організацій як "Ліга порятунку дітей", "Друзі дітей". Проаналізовано особливості виховання безпритульних дітей у даний період. Охарактеризовано основні етапи виховного процесу: I етап (друга половина 1918 р. - літо 1921 р.) - первинної допомоги "дітям війни" та всім нужденним дітям та підліткам, II етап (літо 1921 р. - кінець 1923 р.) - становлення профілактичної та виховної роботи серед "дітей голоду", III етап (початок 1924 р. - перша половина 1929 р.) - перевиховання "дітей непу", виховання "пролетарської дитини", IV етап (друга половина 1929 р. - 1939 р.) - загальної освіти та професійної орієнтації "дітей голодомору" та "дітей репресій". Визначено напрями виховання соціально не захищених дітей та підлітків (пріоритетні - трудове, суспільно-політичне, атеїстичне, патріотичне, а також розумове, моральне, естетичне, фізичне виховання). Встановлено провідні тенденції виховання дітей-безпритульників, зокрема, спрямованість на виховання людини нового соціалістичного типу, ідеологізації та політизації змісту освітньо-виховної роботи, розвитку дитячого самоврядування. Обгрунтовано можливості розвитку прогресивних тенденцій виховної роботи з дітьми-безпритульниками досліджуваного періоду. Розроблено елективні спецкурси, а також науково-методичні рекомендації для педагогів і соціальних працівників з питань ліквідації явища безпритульності за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)463 + Ч33(4УКР4)6 +
Шифр НБУВ: РА343298

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ільченко О.І. 
Всеукраїнська загальнополітична газета 1998 - 2006 рр. (в контексті утвердження суспільної моралі в Україні): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.І. Ільченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження всеукраїнської загальнополітичної газети як типу друкованого видання на прикладі газет "День", "Дзеркало тижня", "Молодь України", "2000", "Кіевскій телеграф" (1998 - 2006 рр.). Розглянуто аспект становлення газетної преси в Україні та дослідницький досвід щодо вивчення преси у контексті утвердження моралі. Здійснено вивчення публікацій всеукраїнських загальнополітичних газет. Визначено їх головні тематичні тенденції, пріоритетність, жанрові особливості журналістських виступів, систем рубрикацій газет. З'ясовано частотність публікацій морально-виховного змісту. Зазначено вимоги до написання публікацій зазначеного напряму. Запропоновано морально-етичну тематику опитування для соціологічних служб газет і загалом доцільність їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4УКР)713.1 +
Шифр НБУВ: РА349446

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Ільченко О.М. 
Етикетизація англо-американського наукового дискурсу: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.04 / О.М. Ільченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 37 с. — укp.

Досліджено етикетизацію сучасного англо-американського наукового дискурсу як специфічну функціонально-комунікативну категорію, за допомогою якої реалізується персуазивна інтенція адресанта щодо поліпшення ефективності комунікації. Засобами передачі категорії етикетизації є комплекс вербальних текстуальних структурно-композиційних та інтерперсональних комунікативних одиниць, ряд яких є культурно забарвленими, а також невербальні візуально-риторичні засоби. До мовних засобів передачі етикетизації належать апроксиматори, індикатори епістемічної модальності, поступки та протиставлення, некатегоричного заперечення, умови, засоби вираження деперсоналізації, волюнтативної й деонтичної модальності, а також оцінні та емоційно-експресивні номінації, риторичні запитання і гіпофори. Етикетизація передається через модуляції категоричності та некатегоричності номінацій з тяжінням до некатегоричності на рівнях слова, речення й тексту та через структурування тексту. Стратегіями етикетизації є "зменшення" впливу на адресата, вуалювання негативної думки, виявлення солідарності з адресатом, привертання його уваги, полегшення декодування інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-712
Шифр НБУВ: РА320151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Цабека К. Є. 
Адміністративно-правові засади відповідальності за правопорушення пов'язані з корупцією / К. Є. Цабека. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні сутності, змісту та розкриття особливостей адміністративно-правових засад відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією.Установлено, що чинне українське законодавство, яким визначено адміністративно-правові засади відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією, представлене положеннями Конституції України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, законами України, серед яких основоположним є спеціальний антикорупційний закон – Закон України «Про запобігання корупції», а також підзаконними нормативно-правовими актами.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and a new solution to the scientific problem, which is to determine the nature, content and disclosure of the administrative and legal basis of liability for offenses related to corruption.It is established that the current Ukrainian legislation, which defines the administrative and legal basis for liability for corruption-related offenses, is represented by the provisions of the Constitution of Ukraine, the Code of Administrative Offenses, Laws of Ukraine, among which is a special special anti-corruption law - Law of Ukraine "On Prevention corruption ”, as well as by-laws.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Фазан Т. П. 
Підготовка жіноцтва у православних монастирях України до духовно-морального виховання дітей (ХІХ – перша чверть ХХ століття) / Т. П. Фазан. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вперше в історико-педагогічному контексті комплексно проаналізовано процес і зміст підготовки жіноцтва у православних монастирях України до духовно-морального виховання дітей ХІХ – першої чверті ХХ ст. Охарактеризовано процес підготовки жінок до духовно-морального виховання дітей у православних монастирях як складний і динамічний, який має особливості, закономірності, суперечності, тенденції розвитку, ґрунтується на принципах християнської духовності і педагогічної моралі, гуманізму і любові до Бога та ближнього. Розкрито зміст підготовки, виділено її складові, проаналізовано методи, форми, особливості, узагальнено прогресивний досвід. Виявлено провідні тенденції підготовки жінок до духовно-морального виховання дітей досліджуваної доби і сучасності, розкрито шляхи актуалізації прогресивного досвіду в ХХІ столітті.^UThe dissertation provides a historical and pedagogical analysis of the process and content of preparation of women in Orthodox monasteries of Ukraine for spiritual and moral education of children of the XIX – first quarter of the XX century. The process of preparing women for the spiritual and moral upbringing of children in Orthodox monasteries is described as complex and dynamic, which has its stages, features, patterns, contradictions, trends. The content of training is revealed, its components are allocated, methods and forms are analyzed. The advanced experience of preparation of women for spiritual and moral education of children is generalized. It is established that the preparation of women for spiritual and moral education of children in Orthodox monasteries of Ukraine was based on the principles of Christian spirituality and pedagogical morality, humanism and love of God and neighbor. The leading tendencies of preparation of women for spiritual and moral education of children of the specified time and the present are revealed, the ways of actualization of the best experience in modern conditions are opened.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Кобобел А. Є. 
Розвиток дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти України (кінець ХХ – перша чверть ХХІ століття): автореферат дис. ... д.філософ : 011 / А. Є. Кобобел. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. ‒ Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Міністерство освіти і науки України, Полтава, 2023. У дисертації обґрунтовано актуальність теми дослідження, сформульовано мету та головні завдання, розкрито об’єкт, предмет та методи дослідження, схарактеризовано хронологічні межі наукової роботи, висвітлено зв’язок дисертації з науковими планами та програмами, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів, представлено джерельну базу, відображено форми апробації та упровадження результатів дослідження в практику. У дисертації обґрунтовано організаційні аспекти дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти України кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття. Встановлено, що проблема дозвілля та дозвіллєвої діяльності має міждисциплінарний характер. Запропонована класифікація визначення поняття діти з особливими освітніми потребами, що передбачає їх диференціацію на три групи. Дано визначення поняттю дозвіллєва діяльність дітей з особливими освітніми потребами та визначення поняттю інклюзивна позашкільна освіта. Виділено передумови та чинники, що сприяли розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти. Для виділення етапів історичного процесу розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти сформульовано критерії: 1) соціально-політичні обставини в країні, що вплинули на формування державної освітньої політики щодо інклюзивного навчання дітей; 2) нормативно-правова база, яка унормовувала і регулювала правові засади позашкільної освіти; 3) мережа закладів позашкільної освіти; 4) форми та види організації дозвіллєвої діяльності. На підставі таких критеріїв виділено етапи: І (1991–2000) – закладення основ для розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти на тлі реформування освіти України щодо упровадження інклюзивного навчання; ІІ (2001–2010) – розвиток і становлення дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти на тлі офіційного впровадження інклюзивного навчання; ІІІ (2011–2021) – подальший розвиток і поширення досвіду дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами на тлі системного впровадження інклюзивного навчання та інтегрування до загальноосвітнього та позашкільного освітнього простору.Сформульовано бачення змісту, форм та видів роботи з підростаючим поколінням. Зміст організації дозвіллєвої діяльності розкрито через комплекс її принципів та функцій. Дана характеристика організаційної структури управління та державного регулювання закладами позашкільної освіти. З’ясовано основні типи, види, форми та групи методів організації дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти. Зазначено, що сучасна система дозвіллєвої роботи у сфері позашкільної освіти включає позакласну та позааудиторну роботу.Виявлено широке залучення інноваційних освітніх продуктів з країн західної цивілізації та їх інкультурацію в освітній позашкільний простір України. Доведено, що історичною закономірністю стала послідовна зміна моделей дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти від сегрегованої до інклюзивної. Глобальні процеси розвитку інформаційно-комунікативних технологій привели до виникнення Інтернет-дозвілля як нової форми дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами; використання дистанційних технологій в освіті; напряму BYOD, що дозволяє всім учасникам, за допомогою власних мобільних пристроїв, брати учать в освітньому процесі. Одним з сучасних векторів українського освітнього процесу стало поширення STEM-орієнтованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами завдяки поєднанню міждисциплінарних практико-орієнтовних підходів.^UDissertation for obtaining the scientific degree of Doctor of Philosophy in specialty 011 Educational, pedagogical sciences, fields of knowledge 01 Education/Pedagogy. ‒ Poltava National Pedagogical University named after V. G. Korolenko, Ministry of Education and Science of Ukraine, Poltava, 2023.The dissertation substantiates the relevance of the research topic, formulates the goal and main tasks, discloses the object, subject and research methods, characterizes the chronological boundaries of the scientific work, highlights the connection of the dissertation with scientific plans and programs, discloses the scientific novelty and practical significance of the obtained results, presents the source base, forms of approbation and implementation of research results in practice are displayed. The dissertation substantiates the organizational aspects of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions of Ukraine at the end of the 20th - the first quarter of the 21st century.It has been established that the problem of leisure and leisure activities has an interdisciplinary nature. The proposed classification of the definition of the concept of children with special educational needs, which involves their differentiation into three groups. The definition of the concept of leisure activities of children with special educational needs and the definition of the concept of inclusive out-of-school education are given. The prerequisites and factors that contributed to the development of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions are highlighted.In order to distinguish the stages of the historical process of the development of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions, the following criteria were formulated: 1) socio-political circumstances in the country that influenced the formation of the state educational policy regarding the inclusive education of children; 2) normative and legal framework that normalized and regulated the legal basis of extracurricular education; 3) a network of out-of-school education institutions; 4) forms and types of organization of leisure activities.On the basis of such criteria, the stages are distinguished: I (1991–2000) – laying the foundations for the development of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions against the background of reforming the education of Ukraine regarding the introduction of inclusive education; II (2001–2010) – development and formation of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions against the background of the official implementation of inclusive education; ІІІ (2011–2021) – further development and dissemination of the experience of leisure activities of children with special educational needs against the background of the systematic implementation of inclusive education and integration into general education and extracurricular educational space.A vision of the content, forms and types of work with the younger generation has been formulated. The content of the organization of leisure activities is revealed through a complex of its principles and functions. This is a description of the organizational structure of management and state regulation of out-of-school education institutions. The main types, types, forms and groups of methods of organizing leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions have been clarified. It is noted that the modern system of leisure work in the field of extracurricular education includes extracurricular and extracurricular work.Wide involvement of innovative educational products from the countries of Western civilization and their inculturation in the educational extracurricular space of Ukraine has been revealed. It has been proven that a consistent change in the patterns of leisure activities of children with special educational needs in out-of-school education institutions from segregated to inclusive has become a historical regularity. Global processes of development of information and communication technologies have led to the emergence of Internet leisure as a new form of leisure activity for children with special educational needs; use of remote technologies in education; direction of BYOD, which allows all participants, with the help of their own mobile devices, to learn in the educational process.One of the modern vectors of the Ukrainian educational process has become the spread of a STEM-oriented approach to the education of children with special educational needs due to the combination of interdisciplinary practical-oriented approaches.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського