Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (9)Реферативна база даних (221)Книжкові видання та компакт-диски (177)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>A=БОГОМОЛОВ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Будівництво   
1.

Богомолов О.Є. 
Архітектурно-планувальне формування яхтових комплексів: автореф. дис... канд. архіт.: 18.00.02 / О.Є. Богомолов ; Одес. держ. акад. буд-ва та архіт. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено процес формування архітектурно-планувальної структури вітчизняних і зарубіжних яхтових комплексів, розглянуто його основні етапи. Наведено детальну класифікацію й охарактеризовано основні типи яхтових комплексів. На підставі визначення функції яхтових комплексів і розробленої функціональної моделі сформовано їх архітектурно-планувальну структуру. Обгрунтовано принципові рішення щодо формування території, акваторії, забудови яхтових комплексів на морському узбережжі. Описано прийоми розміщення яхтового комплексу щодо міської забудови та берегової лінії. Наведено пропозиції щодо проектування яхтових комплексів на Чорноморському узбережжі України й об'ємно-планувальних рішень їх спеціалізованих об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н712.824-022,5 +
Шифр НБУВ: РА357058

Рубрики:

      
2.

Богомолов А.В. 
Методи випробувань та міцність неметалічних волокнистих композиційних матеріалів за високих температур: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / А.В. Богомолов ; Ін-т проблем міцності ім. Г.С.Писаренка НАН України. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Розроблено методику дослідження механічних характеристик під час розтягу неметалічних волокон з крихких матеріалів та методику визначення фізико-механічних характеристик ортотропних композитів за умов зсуву крученням стрижнів прямокутного перерізу до 3300 К. Створено установку для дослідження механічних характеристик під час розтягу неметалічних волокон за температур 290...1870 К та установку для визначення фізико-механічних характеристик неметалічних композиційних матеріалів під час кручення у діапазоні температур 290...3300 К. Одержано розрахункові співвідношення для великих прогинів у процесі випробувань на згин. Визначено величини характеристик міцності волокнистих композитів за різних видів випробувань. Основні результати дослідження використано у процесі розробки нових неметалічних волокнистих композиційних матеріалів, а також для аналізу міцності конструкцій нової техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж364.106.22
Шифр НБУВ: РА330539

Рубрики:

      
3.

Богомолов 
Наукове обгрунтування енергозберігаючих процесів та обладнання для сепарації харчової сипкової сировини: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.18.12 / Олексій Васильович Богомолов ; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 34 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л821.031.1
Шифр НБУВ: РА346866

Рубрики:

      
4.

Богомолова Н.І. 
Організаційно-економічні умови та принципи прискорення залізничних перевезень: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н.І. Богомолова ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Досліджено передумови, протиріччя та вимоги до забезпечення розвитку сфери прискореного руху транспорту, вплив чиннику часу на розвиток транспортного виробництва, виявлено закономірності та принципи прискорення залізничних перевезень, визначено основні напрямки нарощення транспортно-економічного потенціалу. Запропоновано інноваційно-модульний підхід до прискорення залізничних перевезень. Висвітлено концепцію управління - тайм-менеджмент доставки вантажів і пасажирів. Удосконалено економічний механізм прискорення вантажа та паспорта пасажиропотоків. Розвинуто засади встановлення тарифів на прискорені залізничні пееревезення й оцінки їх економічної ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-81
Шифр НБУВ: РА372436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Богомолова І.В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.В. Богомолова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41 +
Шифр НБУВ: РА355125

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
6.

Богомолов В.О. 
Створення і дослідження систем керування гальмуванням автотранспортних засобів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.О. Богомолов ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 33 с.: рис. — укp.

Удосконалено конструкцію та методику проектування гальмівних систем автотранспортних засобів. Наведено методику проектування, засновану на принципі системного аналізу. Розроблено конструкції та математичні моделі нових регуляторів гальмівних сил, гальмівних кранів, комплексу апаратів керування пневмопідвіскою. Експериментально доведено ефективність розроблених моделей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73-02
Шифр НБУВ: РА313880 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Богомолова Н.І. 
Стратегія організаційно-економічного розвитку залізничних рефрижераторних перевезень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Н.І. Богомолова ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Визначено протиріччя між рівнем розвитку залізничного холодотранспорту України та вимогами транспортного ринку, які покладено в основу формування стратегії організаційно-економічного розвитку рефрижераторних перевезень. Зазначено, що як дану стратегію розроблено та обгрунтовано нову концепцію - "залізнична холодотранспортна система" (ЗХТС). Виявлено передумови формування, фактори становлення та розвитку системи, сформульовано організаційно-економічні принципи, розкрито сутність і зміст економічного механізму розвитку ЗХТС. Наведено методичний підхід щодо визначення ефективності функціонування даної системи та оцінки якості доставки вантажів, що швидко псуються. Обгрунтовано основні напрямки реалізації стратегії: реструктуризацію управління, нову систему фінансового планування, гнучку тарифну політику, техніко-технологічне оновлення рефрижераторного парку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813 +
Шифр НБУВ: РА323896

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Богомолов О. О. 
Обґрунтування параметрів багатоярусного ударного сепаратора для сепарації насіння ріпаку / О. О. Богомолов. — Б.м., 2020 — укp.

В дисертації вирішено наукове завдання направлене на підвищення ефективності технологічного процесу сепарації насіння ріпаку від важковідокремлених домішок та використання його на корм тваринам і птиці та посів. В роботі наведено аналіз фізико-механічних властивостей насіння ріпаку та важковідокремлюваних домішок. Встановлено, що найбільші відмінності властивостей основної культури та важковідокремлюваних домішок спостерігаються в їх пружності, а також залежності між коефіцієнтом відновлення швидкості під час удару та основними параметрами робочого органу. Розроблено аналітично-експериментальний метод визначення ефективного модуля пружності насінинок кулястої форми, який ґрунтується на розв'язку контактної задачі теорії пружності. Обґрунтовані раціональні параметри розробленого багатоярусного ударного сепаратора для сепарації насіння ріпаку. Розроблено конструкцію гравітаційного багатоярусного ударного сепаратора, в якому шляхом збільшення кількості ударних випробувань частинок суміші з робочими поверхнями сепаратора за рахунок більш спрямованої зміни траєкторій руху частинок ефективність процесу сепарації значно збільшується.^UThe paper presents an analysis of the physical and mechanical properties of rapeseed and difficult-to-separate impurities. It is established that the greatest differences in the properties of the main culture and difficult-to-separate impurities are observed in their elasticity, as well as the relationship between the coefficient of recovery during impact and the main parameters of the working body separating. An analytical-experimental method for determining the effective modulus of elasticity of spherical grains based on the solution of the contact problem of the theory of elasticity has been developed. It is established that in theoretical calculations at low velocities of impact of grains on impact separating surfaces, which occur on gravitational impact separators for such bodies, which include rapeseed, taking into account the force of gravity during impact can be neglected. The parameters of the developed multilevel impact separator for separation of rapeseed are substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Кісь-Коркіщенко Л. В. 
Обґрунтування конструктивно-кінематичних параметрів завантаження ковшів зернових норій. / Л. В. Кісь-Коркіщенко. — Б.м., 2021 — укp.

У зв'язку з поширенням обсягів вантажно-розвантажувальних робіт при виконанні різних технологічних операцій с зерновими матеріаламизбільшується попит на високоефективні норії різної продуктивності та висоти. В процесі їх удосконалення, що до стабільності роботи та надійності були досягнути значні результати за рахунок використання нових матеріалів та результатів науково-дослідних робіт. Особливе значення надавалося дослідженню процесів розвантаження, тому що вважалося, що втрати продуктивності були пов'язані з утворенням, так званого, зворотного сипу як в робочу так і холосту труби.Однак до теперішнього часу проблемним залишається завдання дослідження процесу завантаження ковшів, від якого залежить продуктивністьнорії і сталість її роботи. Цій проблемі присвячено незначну кількість робіт, а отримані результати не відображають фізичну сутність процесу і не відповідають даним, отриманим в процесі експлуатації.Незважаючи на простоту, процес має складний динамічний характер, що залежить не тільки від конструктивно-кінематичних параметрів завантаження,але і від маловивчених, специфічних фізико-механічних характеристик зернових матеріалів таких як: пружність шару, опірність зрушенню всередині матеріалу, пористість при різній щільності упаковки, коефіцієнтів тертя при русі по опорних поверхнях і при лавиноподібному витіканню по спусках. Визначення цих властивостей є актуальним завданням механіки сипучих матеріалів.Дисертаційне дослідження присвячено вирішенню питань, пов'язаних з визначенням фізико-механічних властивостей сипучого зернового матеріалу і з процесами заповнення ковшів зернових норій при різних способах їх завантаження. Таким чином тема дисертаційної роботи є актуальною в науковому і прикладному відношенні, а результати роботи спряють розвитку зернової галузі сільського господарства та підвищення експортного потенціалу України.Метою дослідження є підвищення продуктивності зернових норій із забезпеченням стабільності заповнення завантаження ковшів черезобґрунтування конструктивно-кінематичних параметрів із урахуванням фізикомеханічних властивостей зернових матеріалів.Об'єктом дослідження є завантаження норійних ковшів з урахуванням фізико-механічних властивостей шару зернового матеріалу.Відповідно, предметом дослідження є закономірності впливу конструктивно-кінематичних параметрів норій на завантаження ковшівзерновими матеріалами.Методи дослідження, що застосувавались у роботі є аналітичні дослідження з використанням методів теорії пружності, законів фізики татеоретичної механіки, планування експерименту що до визначення кількості повторень іспитів залежно від відносної похибки вимірювань та необхідногопроценту надійності, методики графічної обробки даних іспитів, застосування розроблених пристроїв та сучасних вимірювальних приладів.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше встановлено залежності дотичних напружень, кутових деформацій зерновогошару та коефіцієнту опору зсуву від параметрів укосу, що враховують параметривнутрішнього зсуву; вперше аналітичними методами визначено коефіцієнт заповнення ковшів та коефіцієнти опору при зачерпуванні з насипу тазавантажені по ходу і проти ході тягового елемента.Отримав подальший розвиток метод визначення параметрів внутрішнього зсуву та граничних значень функції текучості зернових матеріалів і раціональнихконструкційно-кінематичних параметрів заповнення ковшів, що на відміну від відомих враховує дотичні напруження, кутові деформації зернового шару та коефіцієнт опору;Удосконалено метод розрахунку зернових норій, що на відміну від відомих враховує коефіцієнт заповнення ковшів при зачерпуванні з насипу та завантажені по ходу і проти ході тягового елемента.Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що залежності отримані в процесі аналітичних та експериментальних досліджень, дозволяють визначити раціональні конструктивні і кінематичні параметри робочих органів, які забезпечують задану продуктивність та стабільність роботи норії.Результати роботи та розроблені рекомендації можна використати, як на стадії проектування нових машин, так і при модернізації існуючих з метою підвищення їх продуктивності. Одержані результати роботи впроваджено у виробничій процес: при розробці норій продуктивністю 100-350 т/год і висотою 30-60 м на Карлівському машинобудівному заводі та Харківському заводі елеваторного обладнання; для налаштування норій на роботу в оптимальному режимі на ООО СП «Білий колодязь». В дисертації наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення науково-прикладної задачі, що виявляється в обґрунтуванні конструктивно-кінематичних параметрів завантаження ковшів зернових норій через із урахуванням фізико-механічних властивостей зернових матеріалів. Це дозволило підвищити продуктивність зернових норій та забезпечитистабільність заповнення завантаження ковшів.^UDue to the expansion of the volume of loading and unloading operations in the performance of various technological operations with grain materials, thedemand for highly efficient bucket elevator of different productivity and height is increasing. In the process of their improvement, to the stability of work andreliability were achieved significant results through the use of new materials and research results. Particular importance was attached to the study of unloading processes, because it was believed that the loss of productivity was associated with the formation of the so-called backfill in both the working and idle pipes.However, to date, the problem remains the study of the process of loading buckets, which depends on the productivity of the bucket elevator and thesustainability of its work. A small amount of work is devoted to this problem, and the results obtained do not reflect the physical nature of the process and do not correspond to the data obtained during operation.Despite the simplicity, the process has a complex dynamic nature, which depends not only on the structural and kinematic parameters of the load, but also on poorly studied, specific physical and mechanical characteristics of grain materials such as layer elasticity, resistance to shear inside the material, porosity at different packing densities. Coefficients of friction during movement on bearing surfaces andat avalanche-like flow on descents. Determining these properties is an urgent task in the mechanics of bulk materials.The dissertation research is devoted to the decision of the questions connected with definition of physical and mechanical properties of loose grain material and with processes of filling of ladles of grain burrows at various ways of their loading.Thus, the topic of the dissertation is relevant in scientific and applied terms, and the results of the work will help the development of the grain sector of agriculture and increase the export potential of Ukraine.The purpose of the study is to increase the productivity of grain burrows with ensuring the stability of the filling of the buckets through the justification ofstructural and kinematic parameters, taking into account the physical and mechanical properties of grain materials.The object of the study is the loading of bucket elevator buckets, taking intoaccount the physical and mechanical properties of the layer of grain material.Accordingly, the subject of the study is the patterns of influence of structural and kinematic parameters of bucket elevator on the loading of buckets with grainmaterials. The research methods used in the work are analytical studies using the methods of elasticity theory, laws of physics and theoretical mechanics, experimentplanning to determine the number of test repetitions depending on the relative measurement error and the required percentage of reliability, methods of graphicalprocessing of exam data, application of developed devices and modern measuring instruments.The scientific novelty of the obtained results is that for the first time the dependences of the tangential stresses, angular deformations of the grain layer andthe shear resistance coefficient on the slope parameters, which take into account the parameters of the internal shear; for the first time the coefficient of filling of bucketsand coefficients of resistance at scooping from an embankment and loaded on the course and against a course of a traction element are defined by analytical methods.The method of determining the parameters of internal shear and limit values of the yield strength of grain materials and rational structural and kinematicparameters of bucket filling, which, in contrast to the known ones, takes into account tangential stresses, angular deformations of the grain layer and coefficient ofresistance; the method of calculating grain burrows has been improved, which, in contrast to the known ones, takes into account the coefficient of bucket filling when scooping from the embankment and loaded along and against the traction element


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського