Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (136)Книжкові видання та компакт-диски (131)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=ВОРОНЬК$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДР$<.>+<.>A=АНДРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія: Транспорт   
1.

Воронько О. М. 
Збільшення міжремонтних пробігів колісних пар локомотивів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. М. Воронько ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методи збільшення пробігів колісних пар між обточуваннями бандажів за рахунок раціонального вибору допускових параметрів зносу коліс. Встановлено, що однією з істотних причин зниження ресурсу бандажів локомотивів є необгрунтований вибір допускових параметрів зносу гребенів, що створює передумови для передчасних обточувань бандажів і, як наслідок, штучно зменшує міжремонтні пробіги колісних пар. Удосконалено систему моніторингу зносу коліс локомотивів на основі індивідуалізації збору й обробки даних про знос гребенів по колісних парах у загальній базі даних України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-082.1/9
Шифр НБУВ: РА377242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Олександренко І.В. 
Іноземний капітал в структурі джерел фінансування інвестиційних ресурсів регіону: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.05 / І.В. Олександренко ; Луц. нац. техн. ун-т. — Луцьк, 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми формування інвестиційних ресурсів регіону у процесі залучення іноземного капіталу, що дозволить забезпечити збільшення обсягів його інвестиційної діяльності за умов відсутності внутрішніх джерел її фінансування. Розкрито зміст поняття інвестиційних ресурсів регіону, удосконалено їх класифікацію, визначено джерела формування. Проаналізовано вплив іноземного капіталу на соціально-економічний розвиток регіону, в який залучено іноземні інвестиції. З використанням розробленого методичного інструментарію проаналізовано й оцінено стан забезпечення регіонів інвестиційними ресурсами, охарактеризовано джерела фінансування інвестиційного процесу у регіонах України. Сформовано підхід щодо вибору типу стратегії залучення іноземного капіталу у регіони України. Розроблено модель прогнозування та планування обсягів надходжень іноземних коштів на Волинь. Проведено комплексне моделювання впливу залучених прямих іноземних інвестицій на економічний розвиток регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ВОЛ) 60-56 + У9(4УКР-4ВОЛ)0-56 +
Шифр НБУВ: РА367225

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Олександренко В.П. 
Механохімія і реологія зносостійкості механічних трибосистем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / В.П. Олександренко ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2006. — 35 с. — укp.

У контексті дисипативної природи явищ, що ініціюються зовнішнім навантаженням, комплексно розглянуто механічні реакції та реологічні процеси контактної взаємодії та їх вплив на триботехнічні характеристики сполучених поверхонь. Установлено взаємозв'язок між проявом механічних і фізико-хімічних релаксаційних процесів і швидкісно-навантажувальними та температурними умовами динамічного контактування за однонаправленого та реверсивного (фреттинзі) тертя. Наведено механіко-хімічну модель процесу тертя та зношування. Вивчено вплив фреттинг-корозії на чутливість сталі та корозійного розтріскування. Досліджено ефективність існуючих та запропоновано нові методи обробки поверхонь тертя та регулювання газовмісту рідинного середовища з метою підвищення зносостійкості та тривалості міцності металів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 +
Шифр НБУВ: РА345980

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Воронько В.В. 
Розробка технологічного процесу та інструменту швидкісного дорнування отворів авіаційних конструкцій із алюмінієвих сплавів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.02 / В.В. Воронько ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Запропоновано та науково обгрунтовано технологію швидкісного дорнування отворів під болтові з'єднання та отворів для перетікання палива авіаційних конструкцій. Визначено параметри технологічного процесу, які забезпечують задану якість одержуваних отворів. Визначено область раціональних (рекомендованих) параметрів технологічного процесу та робочого інструменту (дорна). Запропоновано науково обгрунтований підхід щодо розробки технологічних рекомендацій зі швидкісного дорнування отворів під болтові з'єднання, а також отворів для перетікання палива в авіаційних конструкціях з алюмінієвих сплавів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-060.1 +
Шифр НБУВ: РА354746

      
5.

Олександров Ю.М. 
Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.М. Олександров ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Уперше запропоновано інтегративно-особистісну модель саморегуляції, характерною ознакою якої є введення блоку інтеграції та прийняття рішення. Уточнено наукові уявлення щодо змісту поняття, структури та механізму психологічного благополуччя, розглянуто його основні аспекти (ресурсний, процесуальний, результативний, структурний, оціночний). Розкрито сутність поняття та структуру особистісного потенціалу, визначено роль розуміння у блоці самовизначення. Проаналізовано взаємозв'язки системи саморегуляції та психологічного благополуччя. Виявлено, що система саморегуляції найбільше взаємопов'язана з ресурсним і результативним аспектами психологічного благополуччя. Розглянуто чинники та вияви різних рівнів основних складових психологічного благополуччя. Виділено характеристики, що відрізняють суб'єктів з високим, середнім і низьким рівнем задоволеності життям, а також показники психологічного благополуччя особистості й особистісного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА372467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Воронько Л.О. 
Теоретико-організаційні основи культури праці державних службовців України: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.03 / Л.О. Воронько ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне дослідження теоретико-організаційних засад культури праці державних службовців у контексті впровадження адміністративної реформи в Україні. Уточнено сутність категорій культури та праці. Визначено поняття "культура праці державного службовця", розкрито її сутність, основну мету, функції, охарактеризовано структуру. Розроблено модель формування творчо-аналітичного підходу до справи. На підставі емпіричного дослідження з'ясовано рівень культури праці державних службовців та чинники, що сприяють його підвищенню. Визначено місце та роль культури праці державних службовців у державному управлінні. Запропоновано практичні рекомендації щодо її формування та розвитку у процесі реформування державної служби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1-8
Шифр НБУВ: РА331000

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Воронько І. О. 
Розробка технології пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанових сплавів з використанням робототехнічних комплексів / І. О. Воронько. — Б.м., 2019 — укp.

Об'єкт дослідження – технологія та інструмент пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів у складі робототехнічних комплексів; мета дослідження – розроблення технології і модифікації інструменту пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів під час використання в умовах РТК; методи дослідження – числові методи вирішення задач для процесів пневмоімпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів; технологічні рекомендації щодо імпульсного дорнування отворів в авіаційних конструкціях із титанових сплавів розроблялися на основі експериментальних досліджень; деформований стан дорнованих зразків досліджено методами макро- і мікроструктурної металографії і електронної мікроскопії; результати дослідження – надано технологічні рекомендації щодо вибору параметрів процесу пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанового сплаву, які забезпечили підвищення довговічності зразків більше ніж на 15 %; удосконалено пневмоімпульсний пристрій дорнування для використання його у складі робототехнічних комплексів за рахунок виконання конструктивних доробок; новизна – уперше розроблено технологічний процес пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій із титанових сплавів і визначено діапазони розподілу його параметрів та геометрії інструменту; отримав подальший розвиток метод визначення раціональних параметрів пневмоімпульсного дорнування отворів із титанових сплавів за допомогою систем CAD / CAE, а саме властивості робочого інструмента-дорна були задані степеневим законом, а не за законом абсолютно твердого тіла, що дозволило зменшити розбіжність геометричних параметрів між числовим моделюванням і натурним експериментом з 15 до 10 %; удосконалено алгоритм розроблення технологічних процесів пневмоімпульсного дорнування отворів авіаційних конструкцій за рахунок введення етапів, пов'язаних з задачами використання пневмоімпульсних пристроїв у складі РТК; ступінь впровадження – ДП «АНТОНОВ», Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут"; галузь використання – авіаційна промисловість.^UThe subject of research is the technology and air-impact tool for holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys in robotic complexes; the objective of research is to develop the technology and modification of the air-impact tool for holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys when used in RTC conditions; research methods – numerical methods for solving problems for processes of air-impact holes mandreling in aviation structures of titanium alloys; technological recommendations for air-impact holes mandreling in aviation structures made of titanium alloys were developed on the basis of experimental studies; the deformed state of the mandrelled samples was investigated by methods of macro- and microstructural metallography and electron microscopy; the results of research – technological recommendations for parameters selection of the pulse mandrelling process of the holes in aircraft structures made of titanium alloys are provided; pneumopulse mandrelling device for the use as a part of the robotic workcell is improved by performing constructive modification; novelty – for the first time, technological process of the pulse mandrelling of the holes in aircraft structures made of titanium alloys are developed, having provided increased durability by more than 15%; the method of determining rational parameters of pulse mandrelling of holes with titanium alloys in the CAD / CAE was further developed, namely, the properties of the working tool mandrel are given as a power function instead of an absolutely rigid body, which made it possible to reduce the error between numerical simulation and a field experiment from 15% to 10%; improved methodology for the development of technological processes for pulse mandrelling of holes in aircraft structures allowed the use of pneumopulse devices as a part of the robotic workcell; the degree of implementation – Antonov Company, National Aerospace University "Kharkiv Aviation Institute"; area of implementation – aviation industry.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Ганзюк А. Л. 
Підвищення зносостійкості трибосистем в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів / А. Л. Ганзюк. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації вирішена науково-технічна задача підвищення зносостійкості трибосистем номінально-нерухомих з'єднань в умовах малоамплітудного фретингу із застосуванням легкоплавких сплавів з урахуванням оточуючого середовища. Запропоновано аналітичну залежність для визначення величини енергії, яка витрачається на збільшення густини дислокацій в одиничному об'ємі і визначається по різниці густини дислокацій до та після фретингу. На основі принципів нерівноважної термодинаміки (незворотних процесів) запропоновані нові теоретичні уявлення фізико-хімічної механіки фрикційного контакту, що стосується природи і взаємовпливу процесів, які викликають фретинг-корозію металів. Запропоновано модель динамічної поведінки трибосистеми на основі методу математичного моделювання та комп'ютерної симуляції. Експериментально встановлено, що внаслідок фретингу змінюється відносний елементний склад взаємодіючих поверхонь. Експериментально встановлено, що зношування матриці, при введенні в зону контакту легкоплавкого сплаву, починається лише після 0,15х106N до 0,3х106N циклів, і зносостійкість при фретингу пари тертя матеріалів, що досліджувались збільшується в 2-3 рази. Запропоновано рекомендації по боротьбі із ФП у номінально-нерухомих з'єднаннях деталей машин, технологію і конструкцію обладнання для нанесення легкоплавкого сплаву (Bi-Sn-Pb-Cd) на поверхні номінально-нерухомих з'єднаних деталей машин.^UThe scientific and technical tasks of increase of wearproofness of tribosystems nominally immobile connections in the conditions of littlepeak fretting with application of fusible alloys taking into account an environment are solved in the dissertation. In theory, from positions of physical chemistry of solid, it is investigated experimentally that an application of soft coverages on the basis of lead, tin, cadmium which have low resistance of fluidity and ability to change the coefficient of friction on contacting surfaces and also can take in certain part of energy of vibration is a perspective direction against FP in nominally immobile connections of details of machines. On the basis of principles of non-equilibrium thermodynamics (irreversible processes) new theoretical presentations of physical and chemical mechanics of friction contact, that touches nature and reciprocally of processes that cause the frettage of metals, are offered. The evolutional model of dynamic conduct of tribosystem is offered on the basis of method of mathematical design and computer simulation. Experimentally mode of dynamic clutch-slippage for FP, as the most dangerous from point of maximal friction and oscillation activity in a contact. It is investigated that relative element composition of interactive surfaces changes as a result of fretting. Moreover, it is investigated that the wear of matrix, at introduction to the area of contact of fusible alloy, begins only after 0,15х106N to the 0,3х106N cycles, and the wearproofness of pair of friction at fretting of the probed materials is increased in 2-3 times. Recommendations against FP in nominally immobile connections of details of machines, method, technology and construction of equipment, for causing of fusible alloy (Bi-Sn-Pb-Cd) on-the-spot nominally immobile the united details of machines are offered.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Воронько А. О. 
Гетероструктури на основі твердих розчинів А3В5 для волоконно-оптичних систем передачі інформації. / А. О. Воронько. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота спрямована на розроблення наукових та практичних засад створення і дослідження приладових гетероепітаксійних структур на основі твердих розчинів А3В5 та розробку на їх основі оптоелектронних модулів волоконно-оптичних систем передачі інформації. У роботі, методом високороздільної рентгенівської дифрактометрії, визначені параметри приладових гетероструктур на основі твердих розчинів А3В5 (досконалість кристалічної гратки, товщини епітаксійних шарів, однорідність складу по площині ), включаючи лазерні структури і надгратки, отримані методами рідиннофазної та газофазної епітаксіями. Розроблено методику та апаратно-програмне забезпечення процесу оптичного узгодження між активними оптоелектронними компонентами (лазерний діод, світлодіод, фотодіод) та оптичним волокном з мінімальними втратами. Для забезпечення точного позиціювання оптичного волокна був розроблений оптичний координатор на базі оригінальної позиційно-чутливої матриці. В залежності від функціонального призначення була розроблена ціла лінійка приймально-передавальних модулів.^UThe dissertation work is devoted to the development of scientific and practical foundations for the creation and study of device heteroepitaxy structures based on A3B5 solid solutions and the development on their basis of optoelectronic modules for fiber-optic information transmission systems. In this work, by the method of high-corrosive X-ray diffractometry, parameters of instrument heterostructures based on A3B5 solid solutions (crystal lattice perfection, epitaxial layer thickness, plane composition uniformity), including laser structures and superlattices obtained by liquid-phase and gas-phase epitaxy methods. A methodology and hardware and software for the process of optical matching between active optoelectronic components (laser diode, light-emitting diode, photodiode) and optical fiber with minimal losses have been developed. To ensure accurate positioning of the optical fiber, an optical coordinator was developed based on the original position-sensitive matrix. Depending on the functional purpose, a whole line of transceiver modules was developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського