Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (238)Книжкові видання та компакт-диски (233)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>A=ГРИНЬОВ$<.>+<.>A=ЯНА$<.>+<.>A=ГЕННАДІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Гриньов А.В. 
Бізнес-планування розвитку акціонерного товариства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.В. Гриньов ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 1999. — 16 с. — укp.

Дисертація містить теоретичне обгрунтування економічного змісту бізнес-планування розвитку акціонерної форми господарювання, методичні рекомендації щодо визначення напрямів ефективного функціонування акціонерних товариств (АТ) в умовах ринкових відносин. Розглянуто теоретичні основи розвитку акціонерних товариств на основі ефективного сполучення переваг цієї форми господарювання та бізнес-планування. Обгрунтовано роль бізнес-планування як чинника господарської діяльності в ринковій економіці. Виділено технологічну стратегію розвитку АТ як його стратегічного майбутнього. Проведено дослідження стану розвитку акціонерної форми господарювання. Запропоновано методичні рекомендації щодо розробки бізнес-плану з метою забезпечення стратегії розвитку АТ, а також моделювання оцінки його інвестиційного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.411

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Гриньов Р.С. 
Екситонний транспорт у J-агрегатах з контрольованим ступенем безладу: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук: 03.00.02 / Р.С. Гриньов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 16 с. — укp.

Зазначено, що міграція екситонів досліджувалась завдяки використанню двох інших барвників, інкорпорованих до J-агрегатів, які служать акцепторами енергії. Ефективність екситонного транспорту визначено з гасіння люмінесценції J-агрегатів екситонними пастками завдяки використанню модифікованого рівняння Штерна - Фольмера. Встановлено, що ефективність міграції екситонів можна збільшити майже в 1,5 раза, якщо зменшити ступінь статичного безладу в J-агрегатах за рахунок формування комплексу "J-агрегат-ПАР ЦПБ".Дослідження температурної залежності сенсибілізованої люмінесценції екситонних пасток в J-агрегатах з великим ступенем статичного безладу показало, що основним механізмом екситонного транспорту в J-агрегатах amphi-PIC є когерентний, тобто розповсюдження екситонів як хвильових пакетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*715.4 + В372.314.2,022 +
Шифр НБУВ: РА369590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Янаков В. П. 
Обгрунтування параметрів і режимів роботи тістомісильної машини періодичної дії: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.12 / В. П. Янаков ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Знайдено взаємозв'язок енергетичних і якісних показників замісу та бродіння тіста. Розрахунок енергії, затрачуваної на гідратацію компонентів, привів до уточнення роботи, вживаної на структуроутворення тіста й енергетичного балансу тістомісильної машини. Одержано підтверджені математичні залежності системи тістоприготування. Проведення експериментальних досліджень дало можливість підтвердити одержані експериментальні дані та пропоновані теоретичні передумови. Результати досліджень впроваджені у виробництво.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л830.22-5-01
Шифр НБУВ: РА378891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Гриньов А.О. 
Підвищення ефективності алмазного шліфування важкооброблюваних інструментальних сталей при обробленні зі збільшеними дугами контакту круга із заготовкою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.01 / А.О. Гриньов ; Донец. нац. техн. ун-т. — Донецьк, 2005. — 18 с. — укp.

Уперше розроблено математичну модель процесу алмазного шліфування зі збільшеними дугами контакту за пружною схемою як нестаціонарного процесу за продуктивністю та температурою різання. Дана модель дозволяє аналітично розраховувати швидкість занурення робочої поверхні круга (РПК) у зразок у будь-який момент часу обробки без урахування процесів засалювання РПК за умов відсутності фазово-структурних перетворень у поверхневому шарі заготовки і, таким чином, визначити режими, які забезпечують максимальну продуктивність обробки. Установлено, що причиною аномально швидкої втрати різальних властивостей РПК під час шліфування зі збільшеними дугами контакту круга зі зразком є заповнення оброблюваним матеріалом мікрорельєфу контактних площадок на алмазних зернах. Запропоновано методику розрахунку перемінної складової технологічної собівартості станко-години шліфування зі збільшеними дугами контакту за пружною схемою з урахуванням явищ засалювання мікрорельєфу контактних площадок алмазних зерен. Створено методику розрахунку оптимальних за критерієм мінімальної питомої собівартості обробки щодо режимів алмазного шліфування й електроерозійних керуючих дій у разі обробки ванадієвих швидкорізальних сталей зі збільшеними дугами контакту. З'ясовано, що у процесі електроерозійних керуючих дій на РПК зміна різальної здатності круга відбувається циклічно з чергуванням періодів її зниження та підвищення. Обгрунтованість і достовірність одержаних результатів підтверджено порівнянням результатів теоретичних розрахунків з експериментальними даними й аналізом одержаних експериментально величин за допомогою методів математичної статистики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К637.3,27 +
Шифр НБУВ: РА340511

Рубрики:

      
5.

Гриньов Ю.О. 
Підвищення ефективності застосування універсальних різців за рахунок оптимізації геометричних параметрів поворотної робочої частини: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.03.01 / Ю.О. Гриньов ; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2008. — 19 с. — укp.

Розвинуто теорію проектування збірного токарного інструмента, поворот частини якого відносно державки здійснюється навколо осі, перепендикулярної опорній поверхні багатогранній непереточувальній пластині (БНП). Одержано систему математичних залежностей, яка дозволяє визначити й оптимізувати геометричні параметри робочої частини різця за її повороту відносно державки навколо даної осі за критерієм максимального діапазону зміни головного кута у плані. Запропоновано математичний опис умов закріплення поворотної робочої частини до державки, що дозволяє визначити величини подач, обмежених конструкцією вузла кріплення. Запропоновано етапи проектування токарних різців з поворотною робочою частиною та методику їх виконання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К632-562-02 +
Шифр НБУВ: РА356204

Рубрики:

      
6.

Гриньов 
Стан імунореактивності організму хворих на хронічний холецистит до та після різних методів хірургічного лікування: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.03 / Роман Миколайович Гриньов ; Харківський держ. медичний ун-т. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.520.11
Шифр НБУВ: РА311428

Рубрики:

      
7.

Гриньов А.В. 
Стратегія інноваційного розвитку підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / А.В. Гриньов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 36 с. — укp.

Визначено сутність науково-технічного прогресу та його вплив на розвиток науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок (НДДКР). Здійснено дослідження інновацій як необхідної передумови розвитку техніко-економічного потенціалу виробництва. Запропоновано нові методологічні підходи щодо обгрунтування інноваційної моделі розвитку промислових підприємств. Висвітлено зміст поняття науково-дослідного процесу як однієї з суттєвих складових інноваційної діяльності. Доведено необхідність використання системного, програмно-цільового та функціонального підходів, а також принципів самоорганізації щодо управління інноваційним розвитком підприємства. Розглянуто методологічні засади стратегічного управління інноваціями. Досліджено зміст та ієрархію інноваційних стратегій, сформульовано загальні принципи та методи їх реалізації. Наведено визначення науково-технічного потенціалу як основи організаційного розвитку підприємств, обговорено проблеми його моделювання та оцінки, обгрунтовано систему показників для визначення інноваційного потенціалу. З'ясовано організаційно-економічний механізм інноваційної діяльності промислових підприємств. Досліджено процес планування інновацій як чинника їх розвитку, висвітлено методичні підходи щодо формування портфеля інноваційної продукції. Розроблено економіко-математичну модель кількісної оцінки впливу інноваційної діяльності підприємства на його кінцеві результати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55 +
Шифр НБУВ: РА333937

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Гриньова Н.В. 
Таємнознавство в полі культури: генезис, репрезантації, функції: автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.04 / Н.В. Гриньова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 34 с. — укp.

Досліджено проблему таємнознавства у полі культури, актуалізовану сучасними соціокультурними трансформаціями та необхідністю відмовитись від традиційних способів його інтерпретації, а також розглянуто метафізичні основи теорії з урахуванням специфіки та перспектив сучасного філософського дискурсу. На підставі системного, міждисциплінарного, компаративного аналізу теоретично узагальнено та запропоновано нове вирішення цієї проблеми, зміст якого полягає в експлікації та концептуалізації таємнознавства на постнекласичних засадах. Досліжено генезу таємнознавства у полі культури, розкрито його сутнісні характеристики, антропологічні, соціальні, культурні корені та функції, взаємозв'язки з іншими формами духовної культури. Розкрито внутрішні механізми продукування таємнознавства, закони, принципи, постулати, на яких воно базується. Результати дослідження сприяють легітимації таємнознавства як предмета філософського дослідження та відкривають перспективи для його подальшої теоретичної рефлексії - філософсько-культурологічної та міждисциплінарної.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю225.6 + Ю6*671.13 + Ч111.156 +
Шифр НБУВ: РА364433

Рубрики:

      
9.

Гриньов В.Й. 
Формування дидактичної культури майбутнього вчителя: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Й. Гриньов ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с.: рис. — укp.

Визначено суть дидактичної культури майбутнього вчителя як компонента професійно-педагогічної культури, а також її зміст та структуру. Науково обгрунтовано теоретичну модель формування дидактичної культури, яка містить особистісно-мотиваційний, дидактико-компетентісний, аналітико-рефлексивний модулі, системоутворювальними елементами яких є індивідуальний стиль, компетентність і рефлексія. Розроблено технологію, що забезпечує процес реалізації модулів. Уточнено поняття "дидактична культура", показники та критерії її сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА324573

Рубрики:

      
10.

Гриньова В.М. 
Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспекти): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.М. Гриньова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 45 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію конструювання змісту педагогічної культури студентів як системи педагогічних цінностей. Встановлено, що сформованість зазначеної культури є головною метою професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя під час вивчення усіх курсів педагогічних дисциплін. Розкрито сутність педагогічної культури як відкритої системи та елемента інших систем. Розроблено теоретичну модель педагогічної культури як особистісного утворення, що забезпечує єдність загальнонаукової, культурологічної, психолого-педагогічної та прикладної підготовки майбутнього вчителя. Розглянуто структуру даної культури, що включає сукупність структурних і функціональних компонентів, які розкривають різноманітність зв'язків і відношень, що між ними існують. З'ясовано, що структурні компоненти є сукупністю стійких педагогічних цінностей, оволодіння якими забезпечує особистісну їх значущість. Експериментально перевірено науково-методичну систему формування педагогічної культури студентів. Запропоновано технологію формування педагогічної культури студентів, основні дефініції процесу її формування. Встановлено систему критеріїв і показників визначення рівнів їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА312823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Гриньова Я. Г. 
Формування правової культури майбутніх фахівців транспортної галузі у процесі вивчення правових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я. Г. Гриньова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність, структуру та функції правової культури майбутніх фахівців транспортної галузі, обгрунтовано модель її формування у процесі вивчення правових дисциплін. З'ясовано зміст категорії "правова культура майбутнього фахівця транспортної галузі". Побудовано, теоретично обгрунтовано й упроваджено на практиці модель формування правової культури майбутніх фахівців транспортної галузі з урахуванням педагогічних умов. Доведено, що запропоновані підходи щодо формування правової культури фахівців транспортної галузі в процесі вивчення правових дисциплін є ефективними та сприяють формуванню високого рівня правової культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х. р(4УКР)3: О + Х002.03
Шифр НБУВ: РА 379750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Гриньова І. І. 
Напружено-деформований стан та залишкова несуча здатність кам'яних стовпів / І. І. Гриньова. — Б.м., 2019 — укp.

Об′єкт досліджень – процес деформування і руйнування пошкоджених в процесі експлуатації позацентрово стиснутих кам'яних стовпів з різними параметрами пошкодженнь; мета дослідження - розробка моделі кількісної оцінки несучої здатності позацентрово стиснутих пошкоджених кам'яних стовпів на основі вивчення їх напружено-деформованого стану; методи – збір, вивчення та аналіз літературних джерел, математична теорія планування експерименту, сучасні методи вимірювання деформацій матеріалів, обробка та аналіз результатів експериментів, математичне та фізичне моделювання напружено-деформованого стану дослідних зразків, порівняння результатів моделювання з експериментальними даними; результати – в результаті проведених експериментально-теоретичних досліджень створено розрахункову модель пошкоджених стиснутих кам'яних стовпів, яку можна застосовувати в практиці будівництва і реконструкції будівель та споруд, що дозволить раціонально підходити до питання підсилення і ремонту пошкоджених стиснутих елементів, знаючи їх залишкову несучу здатність; новизна – визначено ступінь впливу факторів пошкодження, а також ексцентриситету прикладання зовнішнього стискаючого зусилля на несучу здатність кам'яних стовпів, пошкоджених в процесі експлуатації; отримані експериментальні дані щодо роботи пошкоджених кам'яних стовпів; запропоновано розрахунок залишкової несучої здатності пошкоджених кам'яних конструктивних елементів будівель і споруд на основі основних положень чинних нормативних документів; розроблена методика розрахунку несучої здатності кам'яних конструкцій; впроваджено – в практику реконструкції при розробці проекту капітального ремонту будівлі складу № 8 за адресою: вул. Митна площа, 1 в м. Одеса та в навчальний процес ОДАБА.^UThe object of research is the process of deformation and destruction of eccentrically compressed stone pillars damaged during the operation with different parameters of damage; the purpose of the study is to develop a model for quantifying the carrying capacity of eccentrically compressed damaged stone pillars based on a study of their stress-strain state; methods - collecting, studying and analyzing of reference, mathematical theory of experiment planning, modern methods for measuring material deformations, processing and analyzing experimental results, mathematical and physical modeling of stress-strain state of experimental samples, comparing simulation results with experimental data; results - as a result of experimental and theoretical studies, a computational model of damaged compressed stone pillars was created, which can be used in the practice of construction and reconstruction of buildings and structures, which will allow a rational approach to the issue of strengthening and repairing damaged compressed elements, knowing their residual load-bearing capacity; novelty - the degree of influence of damage factors, as well as the eccentricity of application of external compressive force on the bearing capacity of stone pillars damaged during operation, is determined; experimental data obtained on the work of damaged stone pillars; proposed the calculation of the residual load-bearing capacity of damaged stone structural elements of buildings and structures on the basis of the main provisions of the current regulatory documents; a method has been developed for calculating the load-bearing capacity of masonry structures; implemented - in the practice of reconstruction in the development of the project of overhaul of the building of warehouse number 8 at the address: ul. Customs Square, 1 in the city. Odessa and in the educational process OSACEA.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Тітова А. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів із використанням веб-технологій / А. В. Тітова. — Б.м., 2020 — укp.

Тітова А. В. Формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів із використанням веб-технологій. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта. – Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Полтава, 2020.У дисертації проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів із використаням веб-технологій у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Узагальнено на основі аналізу педагогічних ідей і наукових підходів педагогічну характеристику професійної компетентності майбутнього сімейного лікаря в теорії та практиці вищої школи. Обґрунтовано структурно-діяльнісну схему ресурсно-орієнтованої технології формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів в процесі підготовки у медичних ЗВО. Експерементально перевірено ефективність ресурсно-орієнтованої технології формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів, доведено доцільність її використання.Ключові слова: професійна освіта, майбутні сімейні лікарі, ресурсно-орієнтоване навчання, професійна компетентність, освітні веб-технології, структурно-діяльнісна схема, технологія формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів із використанням веб-технологій.^UTitova A. V. Formation of professional competence of future family physicians using web technologies. – Qualified scientific work on the rights of the manuscript.Thesis for a Doctor of Philosophy Degree in Specialty 015 Professional Education. – Poltava V.G. Korolenko National Pedagogical University, Poltava, 2020.The thesis analyzes the current state of research of the problem of formation of professional competence of future family doctors with the use of web technologies in domestic and foreign pedagogy. The pedagogical characteristics of the professional competence of the future family doctor in the theory and practice of higher school are generalized on the basis of the analysis of pedagogical ideas and scientific approaches. The structural-activity scheme of resource-oriented technology of formation of professional competence of future family doctors in the process of training in medical institutions of higher education. The efficiency of resource-oriented technology of formation of professional competence of future family doctors is experimentally verified, the expediency of its use is proved.Keywords: professional education, future family physicians, resource-oriented training, professional competence, educational web technologies, structure and activity scheme, technology of professional competence formation of future family physicians using web technologies.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Губарь О. Г. 
Дидактичні умови формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи / О. Г. Губарь. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням дидактичних умов формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в інклюзивному навчальному середовища основної школи. Проаналізовано зміст і структуру мовленнєвої компетентності молодших підлітків, виокремлено її компоненти (інтонаційно-просодичний, фонетико-фонематичний, лексико-граматичний, діамонологічний, психологічний), схарактеризовано критерії, показники й рівні її сформованості. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи: створення сприятливого мовленнєво-оточуючого середовища для молодших підлітків в умовах інклюзивного навчального середовища основної школи; забезпечення дидактичної адаптивності логопедичного супроводу молодших підлітків; розробка та упровадження навчально-корекційної методики формування мовленнєвої компетентності молодших підлітків.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of the didactic conditions for the formation of speech competence of young adolescents in an inclusive learning environment of basic school. The content and structure of language / speech competence of younger adolescents are analyzed, its components (intonation-prosodic, phonetic-phonemic, lexico-grammatical, diamonological, psychological) are singled out. Also, the criteria, indicators and levels of formation of speech competence are characterized. The didactic conditions of formation of speech competence of junior teenagers in the conditions of inclusive educational environment of the basic school are defined, substantiated and experimentally checked: creating a favorable speech environment for younger adolescents in an inclusive learning environment of primary school; ensuring didactic adaptability of speech therapy support for younger adolescents; development and implementation of educational and correctional methods for the formation of speech competence of young adolescents.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Кропивка О. Г. 
Підготовка майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи / О. Г. Кропивка. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова робота присвячена вивченню та удосконаленню фахової підготовки майбутніх вчителів природничих наук до безпечної життєдіяльності учнів старшої школи.Актуальність дослідження зумовлена вимогами сьогодення до підготовки майбутніх учителів природничих наук з питань безпеки та організації безпечної життєдіяльності школярів у складних умовах існування суспільства та небезпек у ньому.Аналіз теоретичних доробок учених дав змогу виявити суперечності між:– неухильним зростанням кількості різних небезпек і непідготовленістю учнів старшої школи адекватно на них реагувати;– новими, підвищеними вимогами щодо рівня підготовки майбутніх учителів природничих наук та відсутністю обґрунтованих, апробованих педагогічних умов підготовки студентів до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи;– значним потенціалом існуючої системи вищої педагогічної освіти і фрагментарним характером змісту освітніх програм щодо підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи;– вимогами щодо готовності майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи в складних умовах сьогодення та відсутністю науково обґрунтованої моделі такої підготовки в освітньому процесі закладів вищої освіти.^UThe paper investigates professional training of future natural sciences teachers for ensuring health and safety of high school students and the ways of its improvement.The rationale of the study is defined by the current requirements to the training of future natural sciences teachers in matters of health and safety and organization of healthy studying environment in the view of challenges and dangers faced by the society.The analysis of theoretical works on the topic showed contradictions between:- The inevitable increase in the number of dangers and unreadiness of high school students to respond to them in a right way;- The new increased requirements to the qualification level of future natural sciences teachers and the absence of grounded and tested pedagogical conditions for training students for the organization of health and safety of high school students;- The great potential of the system of higher pedagogical education and the fragmentary character of the content of curricula for training future natural sciences teachers for the organization of safety of high school students;- The criteria for the readiness of future natural sciences teachers to organize the health and safety of high school students in tough modern challenges and the absence of a scientifically grounded model of such training in the educational processes of the higher education institutions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Шарлай Н. М. 
Науково-педагогічна діяльність Богомольця Олександра Олександровича (1881-1946 рр.) / Н. М. Шарлай. — Б.м., 2021 — укp.

Вивчено на основі аналізу історико-педагогічних джерел життєвий шлях О. Богомольця та охарактеризовано чинники формування його наукового світогляду; досліджено й теоретично узагальнено концептуальні засади науково-педагогічної діяльності вченого, виявлено особливості розвитку і становлення його наукових шкіл; охарактеризовано розвиток наукової школи О. Богомольця та її вплив на світові досягнення патофізіологічної науки; досліджено ефективність системи формування медико-педагогічних компетентностей майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки у закладі вищої медичної освіти з використанням концептуальних засад науково-педагогічної спадщини О. Богомольця.^UThe dissertation is devoted to the research of scientific and pedagogical activity of Bogomolets Oleksandr Oleksandrovych. the conceptual bases of scientific and pedagogical activity of the scientist are investigated and theoretically generalized and to reveal features of development and formation of his scientific schools; the development of the scientific school of O. Bogomolets and its influence on the world achievements of pathophysiological science are characterized; the efficiency of the system of formation of medical and pedagogical competencies of future doctors in the process of professional training in the institution of higher medical education with the use of conceptual bases of scientific and pedagogical heritage of O. Bogomolets is investigated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Люлька Г. А. 
Педагогічні умови толерантного ставлення школи і сім'ї до дітей молодшого шкільного віку / Г. А. Люлька. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено в умовах загальноосвітніх навчальних закладів корекційну програму з формування готовності до толерантного виховання молодших школярів, побудовану на основі аксіологічного, особистісно зорієнтованого, компетентнісного та ситуативного підходів, яка складається з методологічного, організаційно-діяльнісного та результативного блоків і передбачає запровадження системи педагогічних ситуацій та реалізується за педагогічних умов (педагогічний консенсус щодо орієнтації на толерантне виховання молодших школярів; відображення ідей толерантного виховання у змісті навчальної дисципліни; визначено сутність поняття «педагогічна толерантність»; уточнено поняття «запровадження толерантного ставлення школи і сім'ї до молодших школярів»; удосконалено зміст процесу формування толерантного ставлення учителів до молодших школярів, зокрема, його загальнопедагогічний та дидактико-методичний складники у контексті досліджуваної проблеми. Результати дослідження можуть бути використані при розробці освітньо-професійних програм; удосконаленні методики організації практичних занять та педагогічної практики в умовах педагогічного коледжу; у системі післядипломної педагогічної освіти при організації курсів підвищення кваліфікації вчителів початкової школи; при укладанні навчальних посібників та методичних рекомендацій з проблеми формування готовності учителів до толерантного виховання учнів.^UIn the dissertation: - for the first time theoretically substantiated, developed and experimentally tested in general educational institutions correctional program model for the formation of readiness for tolerant education of primary school children, built on axiological, personality-oriented, competence and situational approaches, consisting of methodological, organizational and organizational activities. and provides for the introduction of a system of quasi-professional situations and implemented under pedagogical conditions (pedagogical consensus on the focus on tolerant education of primary school children; reflection of ideas of tolerant education in the content of the discipline; introduction of contextual learning and solving quasi-professional situations); the essence of the concept of "pedagogical tolerance" is defined; - the concept of "introduction of tolerant attitude of school and family to junior schoolchildren" is specified; - the content of the process of formation of tolerant attitude of teachers to junior schoolchildren, in particular, its general pedagogical and didactic-methodical components in the context of the researched problem is improved; - the ideas of introduction of axiological, personality-oriented, competence, situational approaches in the process of formation of the level of tolerant attitude to junior schoolchildren in beginning teachers were further developed; ideas of contextual learning using quasi-professional situations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Соколов Д. О. 
Формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти / Д. О. Соколов. — Б.м., 2021 — укp.

Наукова робота присвячена вивченню та удосконаленню фахового рівня, професійної компетентності в теорії і практиці підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва до організації культурно-освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти, де керувати творчим процесом зможе лише той фахівець, який уособлює особистісні якості педагога-музиканта, організатора, вихователя та духовного наставника. З огляду на це, перед закладами вищої освіти постає важливе завдання підготовки фахівців, здатних до творчої діяльності в руслі сучасного розвитку освіти.Наукова новизна одержаних результатів дослідження полягає в тому, що: - уперше визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти (1) підвищення мотивації майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти; 2) упровадження авторського спецкурсу «Основи культурно-освітньої роботи майбутніх вчителів музичного мистецтва в закладах позашкільної освіти»; 3) актуалізація можливостей співпраці закладів вищої освіти з культурно-освітніми установами через залучення студентів до розробки й реалізації культурно-освітніх івентів); - розроблено критерії, показники та рівні готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти: особистісний, когнітивний, мотиваційний, процесуальний.Визначено рівні готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти – низький, середній, високий.Розроблено модель формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти, яка складається із методологічно-цільового, змістово-процесуального та діагностико-результативного блоків. Конкретизовано категорію готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти як розширення індивідуальних творчих можливостей студентів засобами навчальної, позанавчальної, самоосвітньої діяльності в мистецько-педагогічному контексті; виявлено сутнісні характеристики процесу формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти (мистецько-професійна, музично-педагогічна та організаційно-управлінська зорієнтованість, інноваційна спрямованість, паритетність, комплексність, кроскультурність, контекстність, саморегуляційність, неперервність); Уточнено понятійно-категоріальний апарат дисертаційного дослідження: «готовність майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти» як інтегральне особистісне утворення що визначає спрямованість студентів на паритетну взаємодію та здатність успішно виконувати професійні обов'язки в культурно-освітньому середовищі закладу позашкільної освіти; «процес формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти» як цілеспрямована система заходів щодо створення умов під час навчання студентів у ЗВО для їхньої успішної адаптації та інтеграції у професійну музично-педагогічну та культурно-освітню діяльність з метою утвердження розуміння фаху педагога-музиканта як професії, спрямованої на розвиток креативності дітей та молоді, забезпечення реалізації їх творчих можливостей у галузі музичного мистецтва, цілісності культурно-мистецького простору України, доступності національного культурного надбання. Удосконалено організаційно-методичний супровід процесу формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до культурно-освітньої роботи в закладах позашкільної освіти.^UThe academic work deals with the study and improvement of professional level, professional competence in the theory and practice of training the future music teachers to organize cultural and educational activities in out-of-school education institutions, where only the specialist who combines the personal qualities of music tutor, facilitator, educator and spiritual mentor can manage the creative process. Incidentally, higher educational institutions face the important task of training professionals capable of creative activity according to modern education development.The scientific novelty of the obtained results lies in the following:- For the first time the pedagogical readiness training conditions for future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions have been defined, underpinned and experimentally tested. They include: 1) increase the motivation of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions; 2) introduction of the author's special course "Fundamentals of cultural and educational work of future music teachers in out-of-school education institutions"; 3) opportunities actualization for cooperation between higher educational institutions and cultural and education institutions in the way of the involvement of students in the development and implementation of cultural and educational events;- the readiness criteria, markers and levels of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions have been developed. Among them there are personal, cognitive, motivational, and procedural.The levels of readiness of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions have been determined. They are the elementary, the sufficient, and the high.A model of training the readiness of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions has been developed. The model presupposes the combination of the methodological-objective, the content-technological and the result-evaluating blocks.The category of readiness of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions as expansion of students' individual creative possibilities by means of educational, extracurricular, self-educational activity in an art-pedagogical context has been specified. The essential characteristics of the readiness training process of future music teachers for cultural and educational work in out-of-school education institutions (artistic-professional, music-pedagogical and organizational-managerial orientation, innovation orientation, equality, complexity, cross-culturality, contextuality, self-regulation, and continuity) have been revealed;


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
19.

Виноградов В. В. 
Методика розрахунку раціональних параметрів щоглових систем з використанням методу аналізу чутливості та оптимізації / В. В. Виноградов. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – напружено-деформований стан щоглових систем на відтяжках з раціональними параметрами.Мета і задачі досліджень – вдосконалення методів розрахунку щоглових споруд та розробка рекомендацій щодо вибору раціональних параметрів щоглових систем на базі математичного апарату методу аналізу чутливості та оптимізації.Методи дослідження та апаратура. У роботі використані аналітичні та чисельні методи механіки деформованого твердого тіла, в тому числі, метод скінченних елементів. Основним методом дослідження є математичний метод аналізу чутливості та оптимізації. Експериментальне дослідження моделі секції щогли проведено за допомогою методу статичного навантаження з використанням автоматизованих розрахункових комплексів, що базується на сучасному технічному та інформаційному забезпеченні.Для вимірювання переміщень секції щогли при виконанні експериментальних випробувань використані індикатори годинникового типу ИЧ-10.Теоретичне значення отриманих результатів:- на базі одновимірної моделі побудовано процес обчислення оптимальних характеристик багатовимірних моделей для використання методу аналізу чутливості;- запропоновано підхід до вирішення проблеми управління спектром власних частот згинальних коливань щогл на відтяжках з використанням апарату методу аналізу чутливості;- розроблено комплекс програм для реалізації запропонованого методу раціоналізації конструкцій щогл на ПК; - отримано нові результати відносно вибору геометричних параметрів щогл мобільного зв'язку з використанням теорії оптимізації.Отримало подальший розвиток:- підхід до управління значеннями першої та другої частот власних коливань щогли на відтяжках на базі методу аналізу чутливості;- експериментальні дані щодо використання стрижневої моделі секції щогли замість просторової конструкції;- методика визначення раціональних параметрів щоглових систем за рахунок перерозподілу матеріалу з використанням теорії оптимізації.Практичне значення отриманих результатів полягає в розробці методики побудови розрахункових моделей щогл на відтяжках та успішному впроваджені її на етапах проектування, будівництва, реконструкції розглянутих споруд.Основні результати дослідження впроваджені при виконанні робіт з будівництва базової станції за адресою: Луганська область, м. Сєверодонецьк. Конструкція щоглової системи, раціоналізована за даною методикою, забезпечила отримання економічного ефекту в межах 10% від аналогічних щогл, побудованих за типовим рішенням.Сфера використання – будівництво базових мобільних станцій телекомунікаційної галузі.^UThe object of study is the stress-strain state of mast systems on extensions cables with rational parameters.The purpose and objectives of the research are to improve the methods of calculation of mast structures and to develop recommendations for the selection of rational parameters of mast systems on the basis of the mathematical method of sensitivity analysis and optimization.Research methods and equipment. Analytical and numerical methods of mechanics of a deformed solid body, including the finite element method, are used in the work. The main research method is a mathematical method of sensitivity analysis and optimization. An experimental study of the mast section model was performed using the method of static loading using automated calculation systems based on modern technical and information support.To measure the displacements of the mast section during experimental tests, clock-type indicators IН-10 were used.Theoretical significance of the obtained results:- on the basis of one-dimensional model the process of calculating the optimal characteristics of multidimensional models for the use of the method of sensitivity analysis is built;- the approach to the decision of a problem of management of a spectrum of natural frequencies of bending oscillations of masts on extensions with use of the device of a method of the analysis of sensitivity is offered;- developed a set of programs for the implementation of the proposed method of rationalization of mast structures on the PC;- new results are obtained regarding the choice of geometric parameters of mobile communication masts using the theory of optimization.Received further development:- approach to control of values of the first and second frequencies of natural oscillations of a mast on cable extensions on the basis of a method of the analysis of sensitivity;- experimental data on the use of the rod model of the mast section instead of the spatial structure;- method of determining the rational parameters of mast systems due to the redistribution of material using the theory of optimization.The practical significance of the obtained results lies in the development of methods for building design models of masts on cable extensions and its successful implementation at the stages of design, construction, reconstruction of the considered structures.The main results of the study were implemented during the construction of the base station at the address: Luhansk region, Severodonetsk. The design of the mast system, streamlined by this method, provided an economic effect within 10% of similar masts built according to the standard solution.The scope of use is the operation of basic mobile telecomunication stations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Булага К. М. 
Дидактичні умови організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу / К. М. Булага. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Проаналізовано зміст і структуру навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу, виокремлено її компоненти (мотиваційний, цільовий, діяльнісно-творчий та рефлексивно-суб'єктний), схарактеризовано критерії, показники й рівні ефективності навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу. Розроблено модель реалізації дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу, яка поєднує методологічно-цільовий, організаційно-процесуальний та діагностико-результативний блоки.^UThe dissertation is a theoretical and experimental study of the didactic conditions of the organization of educational activities of pupils of children's choreographic collective. The content and structure of educational activity of pupils of children's choreographic collective are analyzed, its components (motivational, target, activity-creative and reflexive-subjective) are allocated, criteria, indicators and levels of efficiency of educational activity of pupils of children's choreographic collective are characterized. The didactic conditions of the organization of educational activity of pupils of children's choreographic collective are defined, substantiated and experimentally checked. A model of realization of didactic conditions of organization of educational activity of pupils of children's choreographic collective is developed, which combines methodological-target, organizational-procedural and diagnostic-effective blocks.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського