2. |
Клименюк В.П. Оптимізація долікарської допомоги сільським мешканцям: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.03 / В.П. Клименюк ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2009. — 23 с. — укp.Проаналізовано міжнародний і вітчизняний досвід організації медичної допомоги сільському населенню. Оцінено медико-соціальну ситуацію та розглянуто основні типи сільських районів Житомирщини. Вивчено медико-організаційні структури та діяльність фельдшерсько-акушерських пунктів (ФАП), умови життя, медико-демографічні характеристики у долікарській допомозі, своєчасність та якість їх задоволення. Визначено фактори, резерви, критичні й оптимальні рішення покращання обслуговування сільського населення долікарською допомогою першого етапу. Науково обгрунтовано шляхи оптимізації організації надання первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД) сільському населенню України. На підставі одержаних закономірностей обгрунтовано модель оптимізації ПМСД за методом багатофункціонального лінійного програмування. Описано оптимальні щодо якості, доступності ПМСД, відповідності до потреб сільського населення параметри сільських лікарських дільниць. Експериментально доведено ефективність запропонованої системи ПМСД, за якої рівень звернень за медичною допомогою підвищився на 9 %, кількість занедбаних випадків соціально-важливих хвороб, виявлених під час звернення, зменшилося на 7 %, захворювань, виявлених у пізніх стадіях, - на 12 %, рівень планової госпіталізації підвищився на 4 %, рівень невідкладної госпіталізації зменшився на 8 %, обсяг диспансерного нагляду та профоглядів підвищився на 14 %. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)792 + Шифр НБУВ: РА362846
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
3. |
Клименюк Ю.М. Підготовка майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.М. Клименюк ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2009. — 20 с. — укp.Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів, критерії та показники оцінювання її рівнів. Проаналізовано моделі інтелектуальної обдарованості у працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Запропоновано технологію підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчання інтелектуально обдарованих учнів на основі збагачення змісту традиційних курсів педагогіки та історії педагогіки. Уточнено визначення понять "обдарованість", "інтелектуальна обдарованість". Розроблено та запроваджено спецкурс "Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями". Здійснено перевірку ефективності розробленої технології навчання студентів педагогічних факультетів ВНЗ. Визначено перспективні напрямки розвитку проблеми підготовки вчителя до навчання обдарованої молоді в Україні. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 + Ч421.221 + Ю983.724 + Шифр НБУВ: РА367965
Рубрики:
|