Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (56)Реферативна база даних (4171)Книжкові видання та компакт-диски (3049)Журнали та продовжувані видання (187)
Пошуковий запит: (<.>A=КОВАЛЕНК$<.>+<.>A=АЛЛА$<.>+<.>A=БОРИСІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 218
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Коваленко Б. В. 
Юридична природа стандартів як джерел екологічного права / Б. В. Коваленко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено комплексному дослідженню правової природи екологічних стандартів, їхньому впливу на розвиток природоохоронного законодавства. На підставі аналізу норм міжнародного, європейського та національного законодавства України, а також положень загальнотеоретичної та спеціально-юридичної літератури визначено місце стандартів у системі джерел екологічного права України.Обґрунтовано необхідність включати до джерел екологічного права нормативно-технічні документи, а саме державні, міжнародні та європейські екологічні стандарти як такі, що містять еколого-правові ідеї, а їхні положення, в сукупності з актами законодавства, задають темп та напрям розвитку галузі екологічного права. Екологічні стандарти і правові норми є частиною єдиного механізму регулювання правовідносин і діють тільки сукупно для досягнення єдиної мети – забезпечення безпеки навколишнього природного середовища. Проаналізовано наукові та законодавчі підходи до розуміння стандартів як джерел екологічного права України, розкрито їхні поняття та юридичні ознаки. Досліджено та систематизовано історичний шлях розвитку екологічних стандартів як необхідного кроку для масштабного розвитку промисловості та одночасного збереження належної якості навколишнього природного середовища. Зіставлено напрями розвитку стандартизації на територій СРСР та ЄС. Розглянуто сучасну систему екологічних стандартів, види та особливості правового регулювання їх розроблення та затвердження. Досліджено міжнародні та європейські екологічні стандарти та їхній вплив на розвиток законодавства, національних стандартів та екологічного права України в цілому. Відображено організаційно-правовий механізм розроблення міжнародних та європейських екологічних стандартів, порядок їх реалізації в Україні. З'ясовано проблеми та перспективи впливу міжнародних і європейських стандартів на подальше формування екологічного законодавства України. Проаналізовано зміни в законодавстві щодо встановлення добровільного застосування положень державних екологічних стандартів в Україні.^UThe dissertation is devoted to the complex study of the legal nature of environmental standards, their impact on the development of environmental legislation, is an independent scientific work, which covers by author's ideas and developments. Based on the analysis of the norms of international, European and national legislation of Ukraine, as well as the provisions of general theoretical and special legal literature, the place of standards in the system of sources of environmental law of Ukraine is determined. The necessity to include normative and technical documents in the sources of environmental law, namely, state, international and European environmentalstandards as containing ecological and legal ideas, is grounded, and their provisions, in combination with legislative acts, specify the pace and direction of development of the field of environmental law. Environmental standards and legal norms are part of a single mechanism for regulating legal relationships and act only together to achieve a single goal – to ensure the safety of the environment. The scientific and legislative approaches to the understanding of standards as sources of environmental law of Ukraine are analyzed, their concepts and legal features are revealed. The historical way of development of ecological standards as a necessary step for the large-scale development of industry while simultaneously maintaining the proper quality of the environment is investigated and systematized. The trends of standardization on the territory of the USSR and the EU are compared, the modern system of ecological standards, types and features of legal regulation of their development and approval are considered. The international and European ecological standards and their influence on thedevelopment of legislation, national standards and environmental law of Ukraine as a whole are researched. The organizational and legal mechanism of development of international and European environmental standards and the procedure for their implementation in Ukraine is shown. The problems and perspectives of the influence of international and European standards on improvement of the environmental legislation of Ukraine are revealed. It is substantiated the inadmissibility of cancellation, the obligatory adherence to environmental standards and the voluntary application of their application.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Коваленко О.В. 
Шляхи забезпечення логічної коректності в системі сучасного соціологічного знання: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / О.В. Коваленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 15 с. — укp.

Установлено ефективні шляхи забезпечення у соціології логічних цінностей, а саме: послідовності, обгрунтовності, несуперечливості, однозначності, що розглянуто як складові наукових цінностей. Виявлено місце дослідженої проблеми логічної коректності в історико-соціологічному процесі й обгрунтовано її науковий статус у сучасній соціології. На підставі інтегративного підходу щодо розгляду причин наявності проблеми логічної коректності проведено рефлексивне дослідження, виявлено фактичні дані з приводу перешкод, що заважають сучасним соціологам у забезпеченні логічної коректності у соціології. Наведено проект "Соціологіка", в якому висвітлено шлях її забезпечення. За результатами дослідження зроблено висновок, що логічна культура є головним інтеграційним чинником.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 в011.0 +
Шифр НБУВ: РА361826

Рубрики:

      
3.

Коваленко Т.А. 
Цитогенетична та морфофункціональна характеристика ооцитів людини у зв'язку з їх заплідненням Iin vitro/I (клініко-експериментальне дослідження): Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.15 / Т.А. Коваленко ; Укр. наук. гігієн. центр. — К., 1999. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.13с13

      
4.

Коваленко Е.А. 
Ціннісна природа усвідомленого саморозвитку особистості: соціально-філософський аналіз: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / Е.А. Коваленко ; Харк. ун-т повітр. сил. — Х., 2005. — 16 с. — укp.

Проаналізовано ціннісну природу усвідомленого саморозвитку особистості за різних типів суспільства. Висвітлено методологічні засади дослідження проблеми ціннісної природи усвідомленого саморозвитку особистості, його сутнісні риси, розкрито зміст та описано основні форми. Досліджено основні компоненти внутрішнього світу людини, структуру ціннісного блоку, які суттєво впливають на саморозвиток особистості. Обгрунтовано значущість світогляду та сенсу життя у ціннісних механізмах усвідомленого саморозвитку особистості, проаналізовано його стратегії, технології та моделі за різних типів суспільства. Відзначено, що у ХХ ст., зокрема в Україні, стратегії саморозвитку особистості реалізовувалися в напрямках "людина - суспільство", "людина - техніка", "людина - природа", "людина - релігія", "людина - нація", "людина - людина".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю6*21 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА336416

Рубрики:

      
5.

Коваленко О.В. 
Хронологічно маркована лексика як фактор тексту в жанрі історичного роману (на матеріалі художньої прози В.Скотта): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.В. Коваленко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання про вплив жанру літературного твору на його лексичний склад, вивчено семантичні, функціональні, частотні, структурні, кількісні характеристики хронологічно маркованих лексем - історизмів та архаїзмів, проаналізовано подібність і різницю функцій архаїзмів та історизмів у історичних романах В.Скотта. Доведено вихідну гіпотезу про жанрово детермінований характер лексичної структури історичного роману. Визначено, що головною стабільною і об'єктивною ознакою жанру історичного роману є лексика, яка має у своїй семантичній структурі компонент "минуле", тобто архаїзми та історизми. Наявність цих жанрово маркованих одиниць, їх кількість, функціонування і частотність дають змогу говорити про цільність системи авторського бачення, стабільність мовних комунікативно-прагматичних ознак історичного роману, нерозривну єдність змісту та форми художнього тексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-320 + Ш5(4ВЕЛ)-457
Шифр НБУВ: РА317668 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Коваленко А. А. 
Функції та завдання фінансового права: проблеми теорії і практики / А. А. Коваленко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація містить комплексний та системний аналізи теоретичних і практичних проблем, пов'язаних із завданнями та функціями сучасного фінансового права.Зосереджено увагу на функціях права та питанні їх впливу на фінансове право й правовідносини. Досліджено різні критерії класифікації функцій, особливості практичної реалізації функцій права. Запропоновано узагальнене групування доктринальних праць, дотичних до предмета дослідження. Наголошено на необхідності розмежування понять «реалізація функції фінансового права» та «реалізація права».^UThe dissertation contains a comprehensive and systematic analysis of theoretical and practical problems related to the tasks and functions of modern financial law.Particular attention has been paid to law functions and the issue of their influence on financial law and legal relations. The author has studied various criteria of the classification of the functions, specific features of practical implementation of law functions. A generalized grouping of doctrinal works relevant to the subject matter of the study has been suggested. The author has emphasized on the need to distinguish between the concepts of «implementation of financial law function» and «realization of law».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Коваленко Н.Д. 
Фраземіка говірок Західного Поділля: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Н.Д. Коваленко ; Ін-т укр. мови НАН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проведено ідеографічний опис фразем західноподільських говірок на позначення явищ, ознак та процесів, пов'язаних з життям та діяльністю людини. Виділено структурно-семантичні та семантичні моделі, в яких простежено особливості варіювань фразем у говірковому мовленні. Відзначено активність побутування одиниць для лінгвілізації трагічних подій, негативних рис характеру, гострих переживань людини. На підставі зіставно-типологічного аналізу фразем говірок Західного Поділля та інших районів України виділено тотожні одиниці та регіоналізми, а також одиниці, які мають полісемічні та омонімічні зв'язки. На основі структурно-семантичних моделей визначено різні типи відношень між фраземами українського діалектного континууму, що свідчить про розгалужену систему синонімії та варіативності у фраземіці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-672.1 + Ш141.4-33
Шифр НБУВ: РА316596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Коваленко Т.В. 
Формування творчої активності молодших школярів засобами української народної іграшки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Коваленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено критерії та рівні сформованості творчої активності школярів, виявлено особливості її прояву на уроках та у позакласній роботі з образотворчого мистецтва. Розкрито можливості української народної іграшки як засобу формування творчої активності молодших школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методику формування творчої активності учнів молодшого шкільного віку у процесі включення дітей у різні види творчої діяльності з опанування ними української народної іграшки як естетичного об'єкта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.221 + Щ126.73(4УКР)0:Ч30
Шифр НБУВ: РА320445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Коваленко М.М. 
Формування та ефективність використання оборотних засобів у сільському господарстві (на матеріалах сільськогосподарських підприємств Харківської області): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / М.М. Коваленко ; Харк. держ. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування та використання оборотних засобів сільськогосподарських підприємств. Проаналізовано сучасний стан забезпеченості сільськогосподарських підприємств оборотними засобами й ефективність їх використання. Визначено основні шляхи оптимізації управління оборотними засобами, які виходять із доцільності удосконалення їх структури, рівня співвідношення основних і оборотних засобів, механізму нормування оборотних засобів, приведення податкової та цінової політики держави до відповідної форми, яка б сприяла поліпшенню формування та використання оборотних засобів і більш прийнятної їх оцінки, застосування системи внутрішньогосподарського контролю. Розглянуто місце оборотних засобів у системі національних рахунків. Запропоновано заходи щодо узгодженості внутрішньогосподарського контролю й обліку оборотних засобів із показниками системи національних рахунків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-572 + У9(4Укр-4Хар)320-572
Шифр НБУВ: РА308269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Коваленко О.І. 
Формування соціально-моральної позиції у старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.І. Коваленко ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розкрито суть, зміст і структуру соціально-моральної позиції особистості, психолого-педагогічні передумови її становлення та особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінки визначення рівнів розвитку соціально-моральної позиції та складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано комплексну методику формування соціально-моральної позиції старшокласників. Визначено ефективні педагогічні умови оптимізації процесу цього формування. Обгрунтовано динаміку змін у рівнях соціально-моральної позиції старшокласників та їх особистісних якостях до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА341188

Рубрики:

      
11.

Чжан С. С. 
Формування професійної майстерності майбутніх хореографів у процесі навчання спеціальних дисциплін / С. С. Чжан. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації представлено результати дослідження процесу формування професійної майстерності майбутніх хореографів у процесі навчання спеціальних дисциплін. У роботі запропоновано інтерпретацію змісту понять «професійна підготовка», «професійна майстерність», та «компетентність». На основі теоретичного аналізу дефініцій поданих в роботі понять доведено, що визначення єдиного ключового поняття «професійна майстерність майбутніх хореографів» в мистецько-педагогічній поняттєвій базі не існує. В роботі представлено розроблену компонентну структуру професійної майстерності майбутніх хореографів у процесі навчання хореографічних дисциплін, а саме, було визначено, що у формуванні професійної майстерності доцільно виділити декілька основних етапів, пов'язаних з креативним, анатомічним, поведінковим, когнітивним, рефлексивним компонентами. Доведено, що професійна майстерність майбутніх хореографів, яка представлена сукупністю компонентів, є вираженням нового якісного рівня професійної діяльності фахівця-хореографа, його готовності до роботи в умовах сучасної соціокультурної сфери, що забезпечує комфортний стан особистості в професійному соціумі, сприяє професійному розвитку фахівця, його кар'єрному просуванню в умовах соціально професійного розвитку, де весь попередній накопичений досвід роботи забезпечує міцний фундамент для подальшого професійного зростання. В даному дослідженні представлено розроблену автором схематичну модель означеного процесу, що включає: постановку мети дослідження; педагогічні принципи; компоненти етнокультурної компетентності (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний); етапи формування означеного феномену (теоретико-аналітичний, навчально-організаційний, підсумково-результативний); критерії та рівні його сформованості; педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх хореографів; ефективні форми, методи та засоби означеного процесу. Експериментальна база формування професійної майстерності майбутніх хореографів в процесі навчання спеціальних дисциплін ґрунтується на результатах констатувального, формувального та контрольного етапів експерименту. З метою проведення констатувального етапу експерименту на основі методу теоретичного моделювання визначено критеріальний апарат у складі таких критеріїв та показників: спонукальний з показниками: здібності до оволодіння хореографічною лексикою та малюнком танцю, здібності до висловлення певної ідеї, здібності до створення хореографічного образу; здібності до просторового рішення та побудови художнього твору; когнітивно-операційний з показниками: знання системи викладання танцю; знання різних шкіл і напрямків і видів хореографічного мистецтва; знання особливостей музично-хореографічної драматургії; знання основ теорії та історії народної хореографічної творчості; знання регіональних особливостей танцю, національних традицій для відродження, збереження та розвитку традицій народної хореографічної культури, що вимагає освоєння різних соціальних ролей (комунікації) у професійній діяльності; поведінковий з показниками: здібності до освоєння техніки, стилю, манери виконання основних елементів танцю; здібностей до побудови навчальних і танцювальних комбінацій; здібностей до використання різних засобів і методів викладання танцю; здібностей до пластичної інтерпретації одного і того ж руху в залежності від обраного художнього образу та рівні (високий, достатній, середній, низький). В роботі представлено аналіз результатів констатувального експерименту. Формувальний експеримент, обчислення його результатів дозволили підтвердити доцільність та ефективність методики формування професійної майстерності майбутніх хореографів в процесі навчання спеціальних дисциплін.^UThe dissertation presents the results of the study of the process of formation professional skills of future choreographers in the process of teaching special disciplines.The paper offers an interpretation of the content of the concepts "professional training", "professional skill", and "competence". Based on the theoretical analysis of the definitions of the concepts presented in the work, it is proved that the definition of a single key concept "professional skills of future choreographers" in the artistic and pedagogical conceptual framework does not exist. The paper presents the developed component structure of professional skills of future choreographers in the process of teaching choreographic disciplines, namely, it was determined that in the formation of professional skills it is advisable to identify several main stages associated with creative, anatomical, behavioral, cognitive, reflective components. It is proved that the professional skill of future choreographers, which is represented by a set of components, is an expression of a new qualitative level of professional activity of a choreographer, his readiness to work in a modern sociocultural sphere, which provides a comfortable state of personality in professional society. promotion in the conditions of social and professional development, where all previous accumulated work experience provides a solid foundation for further professional growth. During the research the author developed a platform for determining the pedagogical conditions for the formation of professional skills of future choreographers in the teaching of special disciplines, namely: ensuring the development of students' motivation to master professional skills based on their acceptance of values of choreographic education at the initial stage of training; actualization of the value attitude of future choreographers to mastering professional skills; implementation of a personality-oriented approach in the process of forming the professional skills of future choreographers in the process of teaching special disciplines. This study presents a schematic model developed by the author of this process, which includes: setting the purpose of the study; pedagogical principles; components of ethnocultural competence (motivational, cognitive, activity); stages of formation of the specified phenomenon (theoretical-analytical, educational-organizational, final-effective); criteria and levels of its formation; pedagogical conditions for the formation of professional skills of future choreographers; effective forms, methods and means of the specified process. The experimental basis for the formation of professional skills of future choreographers in the process of teaching special disciplines is based on the results of the ascertaining, forming and control stages of the experiment. The formative experiment, calculation of its results allowed to confirm expediency and efficiency of a technique of formation of professional skill of future choreographers in the course of training of special disciplines.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
12.

Коваленко Н.Ю. 
Формування правосвідомості і правової культури студентів в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.01 / Н.Ю. Коваленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Досліджено процес формування правосвідомості та правової культури студентів неюридичних ВНЗ України, наведено рекомендації щодо його удосконалення. На підставі вивчення теоретичних здобутків учених-юристів, психологів, педагогів, соціологів та аналізу нормативних джерел обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження правосвідомості та правової культури на сучасному етапі розвитку українського суспільства. Проаналізовано стан розвитку й особливості формування правосвідомості та правової культури студентів сучасної України. Обгрунтовано зміст, основні завдання, цілі, форми, засоби та методи правового виховання студентської молоді, показано суттєву роль у даному процесі правового навчання, а також різних форм самовиховання (самоаналізу, самооцінки, самоконтролю, самоспостереження, самостимулювання, самопереконання). Обгрунтовано значення активної соціально-правової поведінки студентської молоді як дієвого засобу та кінцевого результату правового виховання та формування всебічно розвиненої особи майбутнього фахівця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.-3 + Х8 р(4УКР)3-35 +
Шифр НБУВ: РА367220

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Коваленко 
Формування оксидних плівок на поверхні монокристалів напівпровідникових сполук AIIBVI та їх твердих розчинів: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.10 / Назар Олегович Коваленко ; НАН України; Науково-технологічний концерн "Інститут монокристалів". Інститут монокристалів. — Х., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379,022
Шифр НБУВ: РА322374

Рубрики:

      
14.

Коваленко В.М. 
Формування образного мислення в обдарованих учнів основної та старшої школи засобами художньої літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Коваленко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Розроблено й експериментально апробовано систему творчих вправ і завдань поетапного формування образного мислення обдарованих учнів засобами пошуку оригінальності художнього образу в процесі його сприймання на матеріалі вивчення літератури рідного краю. Відповідно до психолого-педагогічних і методичних особливостей літератури простежено динаміку розвитку образного мислення обдарованих школярів після настанов на пошук новизни художніх образів, відзначено ефективність проведення зустрічей з митцями рідного краю. Запропоновано оптимальні методи і прийоми активізації образного мислення учнів, спрямовані на пошук самобутніх художніх образів та ідей як показників якості художнього змісту твору. Визначено критерії та рівні сформованості образного мислення схильних до творчості учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА329607

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Коваленко Н.О. 
Формування міжнародної правової культури у майбутніх пілотів у вищих навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.О. Коваленко ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано авіаційні події та інциденції, зумовлені недостанім рівнем у льотних екіпажів знань, навичок і вмінь з міжнародного повітряного права. Визначено проблему дослідження. Визначено шляхи її вирішення щодо професійної авіаційної педагогіки. На підставі анкетування та тестування великої кількості осіб льотного складу та курсантів льотних навчальних закладів визначено знання, навички та вміння, а також професійно важливі якості, необхідні для здійснення міжнародних польотів, з урахуванням яких проводиться визначення міжнародної правової культури та правового компонента професіограми пілота. Теоретично обгрунтовано та розроблено технологію формування міжнародної правової культури у майбутніх пілотів (мету, завдання, принципи, зміст, методи навчання, організаційні форми, технічні засоби, критерії та методи оцінювання). На підставі результатів експериментального дослідження підтверджено високу ефективність розробленої технології формування правової культури у майбутніх пілотів. Установлено, що застосування розробленої методики дозволяє підвищити рівень правової підготовки пілотів і забезпечити безпеку польотів на міжнародних повітряних трасах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.415-3 р +
Шифр НБУВ: РА363641

Рубрики:

      
16.

Коваленко Ю.О. 
Формування конкурентоспроможного ринку міжнародних туристичних послуг в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Ю.О. Коваленко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальні проблеми забезпечення та розвитку конкурентоспроможності вітчизняної туристичної галузі. Висвітлено теоретичні засади формування та функціонування світового ринку туристичних послуг. Досліджено конкурентні переваги України як об'єкта міжнародного туризму, що має значний потенціал для розвитку на сучасному етапі. Проаналізовано механізм функціонування національного ринку туристичних послуг. Визначено особливості регулювання ринкових відносин у сфері вітчизняного туризму та роль держави у формуванні конкурентних засад розвитку зазначеного ринку. Значну увагу приділено питанню щодо вартісних важелів як інструмента підвищення кон'юнктури ринку міжнародних туристичних послуг. Запропоновано й обгрунтовано організаційно-функціональні моделі ефективного розвитку пріоритетних напрямів функціонування туристичної галузі в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518 + У9(4УКР)80 +
Шифр НБУВ: РА341619

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Лей С. -. 
Формування компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / С. -. Лей. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено науковим розвідкам формування компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР. Зазначена проблема була успішно вирішена завдяки глибокому аналізу та систематизації теоретичних ідей, а також широкому узагальненню досвіду щодо розвитку компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва у навчальному середовищі закладів вищої освіти Китайської Народної Республіки. Синергія різноманітних підходів та методів дозволила отримати нові знання та розширити нашу здатність до впровадження кращих практик формування компетентності культурного самовираження. Робота містить анотацію, зміст, вступ, два розділи, висновки, загальні висновки, список використаних джерел наприкінці дисертації та додатки. Вступ дослідження включає обґрунтування актуальності і доцільності розв’язання означеної теми, виявлено суперечності, що виникають на основі неузгодженості теорії та практики, представлено зв’язок теми дисертації з науковими доробками провідних дослідників цієї теми; зазначено мету, завдання, об’єкт, предмет дослідження; окреслено теоретичні й методологічні основи дослідження та відповідні методи дослідження; визначено наукову новизну, теоретичне та практичне значення одержаних результатів; наведено відомості про апробацію результатів у ЗВО, структуру та обсяг дисертації, загальну кількість публікацій авторки за темою роботи. У першому розділі – «Теоретичні основи формування компетентності культурного самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва в закладах вищої освіти» – визначено ключові терміни та поняття, що використовуються в роботі, зокрема поняття «самовираження», «компетентність», «культура», «компетентність культурного самовираження» тощо. Це допомагає зрозуміти загальний зміст дослідження та уникнути неоднозначності й непорозумінь у сприйнятті термінів. З’ясовано, що компетентність культурного самовираження – це здатність та навички проявляти свою індивідуальність, творчість, емоції та особистісні якості через різні види діяльності, такі як мистецтво, музика, література, публічний виступ, письмові та усні висловлювання, а також взаємодія з іншими людьми як в офлайн, так і онлайн просторі. Компетентність культурного самовираження включає здатність виявляти свої унікальні риси, інтереси, думки та переконання, а також ефективно комунікувати ці аспекти своєї особистості із навколишнім світом. Ця компетентність передбачає не лише здатність знайти і виразити свої ідеї, але й уміння адаптуватися до різних ситуацій та аудиторій, дотримуватися норм та культурних особливостей спілкування. Вона сприяє розвитку особистості студента, підвищенню самооцінки та самопізнання, забезпечує здатність студента до самореалізації, позитивного ставлення до себе та своїх можливостей у культурному просторі. Автор розкриває особливості культурного самовираження в контексті підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Вони можуть включати аспекти творчості, виразності, індивідуальності тощо, які стосуються самовираження студентів під час навчання у закладах вищої освіти. Визначено сучасні можливості прояву культурного самовираження у майбутніх вчителів при навчанні у закладах вищої освіти. У цій частині дослідження звертається увага на актуальні можливості та засоби самовираження, які студенти можуть використовувати в процесі навчання в закладах вищої освіти. Це можуть бути сучасні інструменти, методи, підходи до навчання, що сприяють більш ефективному та творчому самовираженню при отриманні освіти. У другому розділі – «Дослідження структури сформованості компетентності культурного самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР» досліджено структуру компетентності культурного самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва в Китаї, її формування у процесі навчання в Китаї та можливостям застосування цього досвіду в Україні. Розкрито структурні складові компетентності культурного самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті компетентнісного підходу: саморегуляція; адаптивність; благополуччя; взаємодія; постійне навчання та самовдосконалення; розвиток творчих ідей, синтез та поєднання концепцій та інформації з різних джерел. Відповідно до компетентнісного підходу розглянуто взаємозв’язок між знаннями, вміннями, досвідом та особистісними якостями, які впливають на ефективне самовираження студентів у педагогічній діяльності. Проведено порівняльний аналіз процесу формування компетентності культурного самовираження у майбутніх вчителів музичного мистецтва під час фахового навчання в китайських закладах вищої освіти та українських ЗВО. Висвітлено педагогічні підходи, методи та засоби, які застосовуються для розвитку і підтримки здатності студентів до творчого самовираження у майбутній педагогічній діяльності.^UThe dissertation study is devoted to the scientific exploration of the formation of cultural self-expression competence of future music teachers in higher education institutions of the People’s Republic of China. This problem was successfully solved thanks to a deep analysis and systematization of theoretical ideas, as well as a broad generalization of experience regarding the development of cultural self-expression competence of future music teachers in the educational environment of higher educational institutions of the People’s Republic of China. The synergy of various approaches and methods allowed us to gain new knowledge and expand our ability to implement better practices of cultural self-expression competence formation. The work contains an abstract, table of contents, introduction, two chapters, conclusions, general conclusions, a list of used sources at the end of the dissertation and appendices. The introduction of the study includes a justification of the relevance and expediency of solving the identified topic, revealed contradictions arising from the inconsistency of theory and practice, presented the connection of the dissertation topic with the scientific works of leading researchers of this topic; the goal, task, object, subject of research is indicated; the theoretical and methodological bases of research and relevant research methods are outlined; the scientific novelty, theoretical and practical significance of the obtained results are determined; information about the approval of the results at the Higher Education Institution, the structure and scope of the dissertation, the total number of publications by the author on the topic of the work are given. In the first chapter - "Theoretical foundations of the formation of cultural selfexpression competence of the future music teacher in institutions of higher education" - key terms and concepts used in the work are defined, in particular the term "selfexpression", "competence", "culture", "cultural self-expression competence", etc. This helps to understand the general content of the study and avoid ambiguity and misunderstandings in the perception of terms. It was found that the competence of cultural self-expression is the ability and skills to show one’s individuality, creativity, emotions and personal qualities through various activities, such as art, music, literature, public speaking, written and oral statements, as well as interaction with other people both offline and online. Cultural self-expression competence includes the ability to express one’s unique traits, interests, thoughts, and beliefs, and to effectively communicate these aspects of one’s personality to the world around us. This competence involves not only the ability to find and express one’s ideas, but also the ability to adapt to different situations and audiences, to adhere to the norms and cultural features of communication. It contributes to the development of the student’s personality, increasing self-esteem and self-knowledge, ensures the student’s ability to self-realize, a positive attitude towards himself and his capabilities. The author reveals the peculiarities of self-expression in the context of training future music teachers. They may include aspects of creativity, expressiveness, individuality, etc., which relate to the self-expression of students during their studies in institutions of higher education. The modern opportunities for cultural self-expression of future teachers while studying in institutions of higher education have been determined. In this part of the study, attention is paid to the actual opportunities and means of self-expression that students can use in the process of studying in institutions of higher education. These can be modern tools, methods, approaches to learning that contribute to more effective and creative self-expression when receiving an education. In the second chapter - "Investigation of the structure of cultural self-expression competence formation of future music teachers in higher education institutions of the People’s Republic of China" the structure of cultural self-expression competence of future music teachers in China, its formation in the process of learning in China and the possibilities of applying this experience in Ukraine are investigated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Коваленко С.О. 
Формування доходів державного бюджету від операцій з капіталом: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.08 / С.О. Коваленко ; Акад. фін. упр. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування доходів бюджету від операцій з капіталом. На підставі аналізу бюджетних надходжень запропоновано алгоритм формування доходів бюджету від даних операцій і фінансовий механізм управління формуванням доходів. Розглянуто діяльність і роль державного фонду дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, охарактеризовано сучасний стан операцій з продажу землі, а також особливості функціонування системи державного матеріального резерву. Виявлено недоліки контрольної роботи за формуванням доходів бюджету від операцій з капіталом, визначено шляхи її удосконалення. Наведено рекомендації щодо підвищення ефективності формування бюджету від операцій з продажу основного капіталу, землі, нематеріальних активів, а також реалізації державних запасів товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.322.2 +
Шифр НБУВ: РА367116

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
19.

Коваленко С. В. 
Формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Коваленко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено сутність поняття "графічна компетентність майбутніх інженерів-будівельників", виділено критерії та рівні сформованості даної компетентності. Розкрито сутність і структуру графічних знань, умінь і навичок студентів будівельних спеціальностей, особливості педагогічного керівництва формуванням графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційних технологій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну модель формування графічної компетентності майбутніх студентів на основі реалізації потенціалу засобів інформаційних технологій. Доведено ефективність методики графічної підготовки майбутніх інженерів-будівельників і дидактичного інформаційно-технологічного комплексу, розробленого з використанням сучасних засобів інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н. р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА380590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
20.

Коваленко Г. С. 
Формування акмеологічної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. С. Коваленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено суть акмеологічної позиції майбутнього вчителя як новоутворення, що виявляється в прагненні особистості досягати позитивних самозмін у професійній підготовці, ставленні до дитини як найвищої цінності, дотриманні морально-етичних правил поведінки в повсякденному житті, успішній реалізації особистісно-професійного потенціалу в різних видах діяльності педагогічного ВНЗ. Охарактеризовано функції акмеологічної позиції особистості. Вперше теоретично обгрунтовано мотиваційно-ціннісну, когнітивно-пізнавальну, діяльнісно-поведінкову складові акмеологічної позиції майбутнього вчителя. Розроблено й упроваджено в процес фахової підготовки студентів поетапну технологію формування їх акмеологічної позиції. Виявлено позитивну динаміку рівнів сформованості акмеологічної позиції майбутнього вчителя в експериментальній групі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ю952.2
Шифр НБУВ: РА377077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського