Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (321)Книжкові видання та компакт-диски (426)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузнецов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія: Транспорт   
1.

Кузнецов В.Г. 
Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / В.Г. Кузнецов ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено нову систему АСКОЕ дистанцій електропостачання залізниць з новими функціями, що підвищують енергетичну ефективність електричної тяги, серед яких - раціональне переведення тягових підстанцій та диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів. Для реалізації цих функцій розроблено моделі раціонального переводу тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну і реактивну електроенергію, а також раціонального електрообігріву приміщень. Теоретично обгрунтовано доцільність застосування методу "Гусениця" для прогнозування місячних витрат електроенергії дистанцій електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007
Шифр НБУВ: РА317611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кузнецов В. О. 
Етико-естетична максима епістолярію Василя Стуса: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / В. О. Кузнецов ; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад." . — К., 2011. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання етико-естетичної складової епістолярного тексту та можливостей її вивчення. Досліджено своєрідність втілення письменником морально-естетичних оцінок дійсності в листах митця, гуманістичну концепцію творчості й імперативність його моральних тверджень, своєрідно втілених у епістолярному тексті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Стус В. С. 13
Шифр НБУВ: РА379219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Кузнецов В.В. 
Клініко-експриментальне обгрунтування застосування технології електромагнітної обробки акрилових пластмас при виготовленні знімних пластикових протезів: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.22 / В.В. Кузнецов ; Укр. мед. стоматол. акад. — Полтава, 2005. — 18 с. — укp.

З метою підвищення якості знімних пластикових протезів, продовження терміну їх експлуатації та зменшення кількості поломок удосконалено технологію виготовлення протезних базисів з акрилових пластмас з застосуванням електромагнітної обробки. Розроблено пристрій дії магнітного поля та запропоновано новий спосіб виготовлення базисного матеріалу з використанням технології електромагнітної обробки пластмас. Представлено результати дослідження міцнісних характеристик базисних матеріалів, рівня їх залишкового мономера водопоглинання та електронної мікроскопії структури пластмаси, обробленої в електромагнітному полі. Наведено дані клінічних і мікробіологічних досліджень тканин протезного ложа. Експериментально доведено достовірну перевагу запропонованої технології обробки, за якої міцність базисів протезів підвищується майже в два рази та знижується рівень залишкового мономера, що зменшує негативний вплив протезів на тканини протезного ложа, поліпшує адаптивні реакції людського організму та збільшує термін експлуатації протезів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.6с03 +
Шифр НБУВ: РА335849

      
4.

Кузнецов В.М. 
Психози з переважною патологією афективної сфери у дітей і підлітків з церебральною резидуально-органічною недостатністю (клініка, діагностика, медико-соціальна реабілітація): Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.16 / В.М. Кузнецов ; Харк. ін-т удоскон. лікарів. — Х., 1999. — 40 с. — укp.

Дисертацію присвячено комплексній порівняльній оцінці клінічних проявів і параклінічних показників і їх ретроспективному двадцятирічному катамнестичному аналізу у 120 хворих з церебральною резидуально-органічною недостатністю, які перенесли у віці 9-16 років психози з переважною патологією в афективній сфері, і 46 хворих з депресивнодистимічними неврозоподібними станами резидуально-органічного генезу. Одержані нові критерії діагностики, диференціальної діагностики, розроблені способи диференційованої терапії, медико-соціальної реабілітації і профілактики психотичних і непсихотичних афективних розладів у дітей і підлітків з церебральною резидуально-органічною недостатністю в рамках періодичних і епізодичних психозів, маніакально-депресивного психозу, шизофренії, шизоафективного психозу, ендореактивної пубертатної депресії, реактивного депресивного психозу, симптоматичних інфекційних психозів і депресивнодистимічних неврозоподібних станів. Показана неоднозначна роль церебральної резидуально-органічної недостатності гіпоталамічної локалізації в генезі афективних розладів екзогенних і ендогенних захворювань. Виявлені закономірності сприяють їх ранньому виявленню та проведенню своєчасної диференційованої терапії в рамках різних нозологічно-специфічних психічних захворювань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.645.093.3-35

Рубрики:

      
5.

Губський П. В. 
Підвищення енергетичної ефективності системи тягового електропостачання постійного струму при швидкісному русі / П. В. Губський. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуального науково-прикладного завдання - підвищення енергетичної ефективності систем тягового електропостачання постійного струму шляхом розробки наукових принципів побудови систем розподіленого живлення, які максимально вписуються в існуючу інфраструктуру для забезпечення швидкісного руху поїздів, що має істотне значення для електричного транспорту. У роботі на основі експериментальних досліджень режимів напруги та потужності в системі тягового електропостачання постійного струму встановлено, що класичні системи централізованого живлення не дозволяють повною мірою забезпечити необхідні умови для впровадження швидкісного руху на існуючих лініях. Вперше розроблено концепцію побудови енергоефективних систем розподіленого живлення. Зокрема, запропоновано здійснювати перехід від системи централізованого живлення до розподіленої системи зі збереженням існуючої інфраструктури живлення тягової мережі: розташування тягових підстанцій на місці існуючих, а одноагрегатних підстанцій - на постах секціонування. При цьому набув подальшого розвитку метод розрахунку миттєвих схем систем тягового електропостачання на базі функцій опору в частині розрахунку потужності тягових підстанцій, необхідної для забезпечення режиму сталого споживання потужності при русі електрорухомого складу із заданим рівнем втрат напруги. Встановлено доцільність застосування двох перетворювальних агрегатів загальною потужністю 10 МВт, а для одноагрегатної підстанції - 5 МВт. Створено математичну модель зміни струму й напруги в тягової мережі з використанням нелінійного рекурентного аналізу, що дозволяє оцінити якість процесів електроспоживання та області стійкої роботи системи тягового електропостачання. Структура моделі дозволяє виявити приховані складові процесу. Набув подальшого розвитку метод забезпечення стійкості роботи систем тягового електропостачання постійного струму в частині використання нелінійного регулятора напруги. Доведено, що регулятор з нелінійним законом управління має кращу робастність, а зона стабілізації напруги в тяговій мережі при застосуванні нелінійного регулятора в 3-4 рази ширша, порівняно з використанням лінійного регулятора. Реалізація системи розподіленого живлення дозволяє щорічно економити на дослідній ділянці 2,879 млн грн за рахунок зменшення вартості втрат електричної енергії в системі електропостачання.^UThe thesis is devoted to the solving of the actual scientific and applied task of increasing the energy efficiency of DC power traction systems by developing scientific principles for the construction of distributed power systems that fit into the existing infrastructure to provide high-speed traffic, which is essential for electric transport. In work on the basis of experimental research of voltage and power modes in the system of DC traction power supply was proved that classical systems of centralized power supply do not allow to provide the necessary conditions for the introduction of high-speed traffic on existing lines. Voltage values both on the buses of the traction load, and in the traction lines, have a significant range of oscillations. If there is a significant reserve of installed aggregate power at traction substations in Ukraine, there are no means of voltage modes regulation in the traction lines. Existing foreign and Ukrainian developments the energy efficiency increasing for DC traction power supply systems require significant capital investments and do not take into account the peculiarities of the organization of high-speed traffic. Therefore, it is necessary to develop energy-saving technology of distributed power with the maximum use of existing infrastructure, taking into account the features of the load of high-speed trains. For the first time were developed the scientific principles of energy-efficient systems of distributed traction. Firstly, it was proposed to make a shift from the centralized power supply system to the distributed one, with the preservation of the existing supply infrastructure of the traction network - the location of traction substations in place of existing, and one unit substations on the sectioning points. Secondly, was developed method of calculating of the instantaneous traction power supply schemes on the basis of the resistance functions by calculating of the traction substation's power necessary to provide a mode of steady-state consumption during movement of the electric rolling stock with a given level of voltage losses. Also was proposed to use two rectifier units with a total capacity of 10 MW and 5 MW for one aggregate substation Furthermore, was developed the mathematical model for simulation ot the current and voltage in the traction network using nonlinear recurrent analysis, which allows to estimate the quality of the processes of electric power consumption and the area of sustainable operation of the traction power supply system. The structure of the model allows to identify the hidden components of the process. Also, was developed the method of ensuring the stability of the DC traction power supply system in the part of using a nonlinear voltage regulator. The author proved that regulator with nonlinear control laws has the best robustness and the area of voltage stability in the power network providing application of non-linear regulator is 3-4 times wider comparing with linear regulator. Implementation of the distributed power system allows to save annually on the test area 2,879 million UAH by reducing the cost of electricity losses in the power supply system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського