Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Реферативна база даних (549)Книжкові видання та компакт-диски (427)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>A=МАЛЬЦ$<.>+<.>A=ИГОР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Мальцев Д. К. 
Соціально-психологічні засади організації сімейного дозвілля з використанням оздоровчо-рекреаційних технологій: автореферат дис. ... д.філософ : 017 / Д. К. Мальцев. — Б.м., 2023 — укp.

Мета дисертації полягала у науковому обґрунтуванні соціально-психологічних засад організації активного сімейного дозвілля в умовах розважального центру та апробуванні оздоровчо-рекреаційної технології з використанням зимових видів рекреації, спрямованої на залучення населення до оздоровчо-рекреаційної рухової активності, забезпечення високої якості рекреаційних послуг та досягнення рекреаційного ефекту. Застосовували такі методи дослідження: теоретичний аналіз науково-методичної літератури і документальних матеріалів, соціологічні методи дослідження, педагогічні методи дослідження, психодіагностичні методи дослідження, методи оцінки якості життя (SF 36), методи математичної статистики. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше науково обґрунтовано оздоровчо-рекреаційну технологію з використанням зимових видів рекреації в умовах ТРЦ, спрямовану на організацію активного сімейного відпочинку, в основі якої визначені соціально-психологічні передумови, а структура складається з мети, принципів, етапів, завдань, очікуваних результатів, форм організації, засобів, критеріїв ефективності; вперше визначено соціально-психологічні засади організації оздоровчо-рекреаційних занять; вперше обґрунтовано та розроблено методику оцінки рівня сімейного благополуччя; уточнено поняття «сімейне благополуччя сімей з дітьми в поточний період»; розширено та доповнено наукові положення про значущість оптимального рівня рухової активності для досягнення рекреаційного ефекту, дістали подальшого розвитку дані про взаємозв’язок між рівнем рухової активності, якістю життя людини та сімейним благополуччям, що дозволило використати їх як чинники залучення населення до оздоровчо-рекреаційної рухової активності. Практична значимість полягала у розробці рекомендацій щодо застосування різноманітних форм занять з використанням засобів зимової рекреації в умовах розважальних центрів. Запропонована технологія мала позитивний вплив на всі компоненти якості життя сімей з дітьми, сприяла покращенню рівня сімейного благополуччя, підвищенню рівня рухової активності.^UThe objective of the study was to provide scientific substantiation of social and psychological foundations for organizing family leisure activities in a shopping and entertainment center and testing of the health-enhancing recreational technology based on the use of winter recreational activities and aimed at involving the population in health-enhancing recreational physical activity, ensuring high-quality recreational services, and achieving a recreational effect. The following methods were used to achieve the set goal and objectives: theoretical analysis of scientific and methodological literature; sociological methods; pedagogical methods, psychodiagnostics, methods for assessing physical activity, quality of life (SF 36), tabular and graphical methods, and methods of mathematical statistics.The scientific novelty of the dissertation study is in that, for the first time, we scientifically substantiated the health-enhancing recreational technology using winter recreational activities under conditions of entertainment centers aimed at the organization of active family leisure, which is based on the defined socio-psychological prerequisites, and which structure consists of goals, principles, stages (organizational, practical, control), subjects for each of the stages, expected results, forms of organization, means, and effectiveness criteria; for the first time, we determined the socio-psychological principles of the organization of health-enhancing and recreational activities; for the first time, a method for assessing the level of family well-being was substantiated and developed; scientific provisions on the importance of the optimal level of physical activity for achieving a recreational effect were expanded and supplemented, and the data on the relationship between the level of physical activity, quality of human life, and family well-being were further extended, which allowed us to use them as factors of the population's involvement in health-enhancing physical activity. The practical significance of the study consists in the development of recommendations for the use of various forms of sessions using winter recreational activities in entertainment centers. The proposed technology had a positive impact on all components of quality of life of families with children and helped to improve the level of family well-being and to increase the level of physical activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Мальцев С. Е. 
Розробка способу визначення параметрів маневрування судна при криволінійному русі / С. Е. Мальцев. — Б.м., 2022 — укp.

Дослідження в дисертаційній роботі спрямоване на розв'язання науково – прикладних задач по оперативному визначенню параметрів маневрування, під час його виконання, включаючи криволінійний рух, для оптимізації його виконання. Такий підхід дозволяє досягти оптимального співвідношення між габаритами шляху, головними розмірами суден, їх енергооснащеністю та ефективністю засобів забезпечення керованості. Тому навігаційні системи і пристрої управління повинні бути побудовані так, щоб інформація оброблялася автоматично і видавалася оператору у вигляді знань, достатніх для швидкого прийняття рішення.Головною потребою виконання досліджень є наявність запитів практики по визначенню параметрів маневрування при виконані морських операцій в каналах, фарватерах та в портових і припортових акваторіях: ширини маневреного зсуву по величині абсциси полюсу визначення повороту (ПП) на прямолінійних відрізках шляху та при виконані поворотів; оптимальне використання буксирів по значенню абсциси ПП іпотужності його головного двигуна.Головним завданням досліджень являється розробка способів оперативного визначення параметрів маневрування під час руху і їх використання для управління судном згідно з алгоритмом процесу виконання морської операції.В результаті проведеного аналізу головне завдання структурно представлено у вигляді трьох допоміжних завдань: розробка способів визначення абсциси розташування ПП і функціональної схеми навігаційного пристрою для його визначення і візуалізації; аналіз і розробка способіврозрахунку ширини маневрового зсуву і макету навігаційного приладу його розрахунку; удосконалення інверсного способу розробки технологічної карти маневрування при морських операціях. У результаті розв'язання головного завдання через виконання допоміжних отримано наукове положення: безпека процесу маневрування забезпечується використанням оперативних способів розрахунку параметрів руху і контролю управління судном по їх значенню по технологічній карті маневрування при морських операціях.Наукове положення обґрунтовано наступними науковими результатами:вперше розроблено спосіб визначення абсциси ПП по тангенціальним швидкостям кінцівок, який відрізняється від існуючих відсутністю необхідності вводити дані для розрахунків абсциси ПП, які поступають від існуючого навігаційного приладу – допплерівського лагу, та урахуванням параметрів течії, при цьому запропонована модель визначення абсциси ПП пройшла верифікацію методом прямого експерименту; - вперше розроблено спосіб визначення ширини маневрового зсуву окремо для прямолінійних відрізків шляху та для криволінійних, який відрізняється від існуючих використанням значення абсциси ПП для розрахунків, включаючи криволінійні відрізки, та автоматичним переключенням розрахунків для прямолінійних і криволінійних відрізків шляху по значенню кутової швидкості рискання;- отримала подальший розвиток методологія сценарного планування руху інверсним способом для навігаційних цілей при заході/виході із порту, яка відрізняється від існуючої використанням високоточного способу планування заданого шляху траєкторними точками у вигляді матриці їх координат і використанням існуючого методу шляхових точок та даних про повороткість для їх розрахунку;- удосконалено спосіб визначення абсциси ПП по рівнодіючій управляючих сил, який відрізняється від існуючих врахуванням тільки бічних сил. Для цього вводяться напрям і величина використовуваних управляючих сил, визначаються бічні складові та їх рівнодіюча, що дозволяє розрахувати абсцису ПП, значення якої використовується для управління маневруванням. Наукова новизна отриманих результатів полягає в розробці нового способу визначення положення ПП по значенням існуючих навігаційних приладів, що забезпечує постійний розрахунок і візуалізацію положення ПП і визначення ширини маневрового зсуву при русі по прямолінійним відрізкам шляху та при повороті.Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що алгоритми, розрахункові схеми і методики можуть бути використані для створення нових систем підтримки прийняття рішення, використовуючи існуючі навігаційні прилади, включаючи навігаційну систему для без вахтового управління судном. Практичні результати дисертаційного дослідження впроваджені в науково-дослідну роботу кафедри управління судном, НУ «ОМА»,в науково-дослідну роботу в Херсонській державній морській академії. Ключові слова: безпечне маневрування судна, абсциса полюса повороту, ширина маневрового зсуву, криволінійні відрізки, система підтримки прийняття рішення, інверсний спосіб сценарного планування швартувань.^UThe research in the dissertation work is aimed at solving scientific and applied problems on the operational determination of maneuvering parameters, during its execution, including curvilinear motion, to optimize its execution. This approach allows to achieve the optimal ratio between the dimensions of the voyage, the main size of the vessel, their energy and efficiency of means of control. Therefore, navigation systems and controls must be designed so that the information is processed automatically and issued to the operator in the form of knowledge sufficient for rapid decision-making.The main need for research is the presence of requests for practice in determining the parameters of maneuvering during maritime operations in canals, fairways and in port and port waters:- the width of the maneuvering offset along the magnitude of the abscissa of the pole of the determination of the pivot point (PP) on the straight sections of the path and when making turns;- optimal use of tugs on the value of the abscissa of PP andpower of its main engine.The main task of research is to develop methods for the rapid determination of maneuvering parameters during movement and their use to control the vessel in accordance with the algorithm of the process of performing a naval operation.As a result of the analysis, the main task is structurally presented in the form of three auxiliary tasks: development of methods for determining the abscissa of the location of the PP and the functional diagram of the navigation device for its definition and visualization; analysis and development of methodscalculation of the width of the shunting shift and the layout of the navigation device of its calculation; improvement of the inverse method of development of the technological map of maneuvering at sea operations.As a result of solving the main task through the implementation of auxiliary obtained scientific position: the safety of the maneuvering process is ensured by the use of operational methods for calculating the parameters of movement and control of the vessel by their value on the technological map of maneuvering in maritime operations.The scientific position is substantiated by the following scientific results:For the first time, a method was developed to determine the abscissa of the PP by tangential velocities of the limbs, which differs from the existing ones by the lack of data for calculating the abscissa of the PP coming from the existing navigation device - Doppler lag, and taking into account the flow parameters. experiment; - for the first time a method was developed to determine the width of the shunting offset separately for rectilinear segments of the path and for curvilinear, which differs from the existing ones by using the abscissa value for calculations, including curvilinear segments, and automatic switching of calculations for rectilinear and curvilinear segments of the path;- further developed the methodology of scenario planning of inverse traffic for navigation purposes at the entrance / exit of the port, which differs from the existing using a high-precision method of planning a given path by trajectory points in the form of a matrix of their coordinates and using the existing method of waypoints ;- improved the method of determining the abscissa of the PP on the equal control forces, which differs from the existing ones taking into account only the lateral forces. To do this, the direction and magnitude of the control forces used are entered, the lateral components and their equivalent are determined, which allows to calculate the abscissa of the PP, the value of which is used to control the maneuver.The scientific novelty of the obtained results is to develop a new way to determine the position of the PP on the values of existing navigation devices, which provides constant calculation and visualization of the position of the PP and determine the width of shunting displacement when moving on straight paths and when turning.The practical significance of the obtained results is that algorithms, calculation schemes and techniques can be used to create new decision support systems using existing navigation devices, including a navigation system for non-shift control of the vessel.The practical results of the dissertation research have been introduced into the research work of the Department of Ship Management, NU "OMA", into the research work at the Kherson State Maritime Academy.Keywords: safe maneuvering of the vessel, turn pole abscissa, shunting width, curvilinear segments, decision support system, inverse method of mooring scenario planning.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Мальцев В. П. 
Розробка вимірювача швидкості та буксування транспортних засобів на основі когерентного радара міліметрового діапазону / В. П. Мальцев. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження - процес вимірювання істинної швидкості транспортного засобу і коефіцієнту буксування коліс на основі радіолокаційних даних; мета дослідження - полягає в розробці вимірювача на основі когерентного радара міліметрового діапазону для вимірювання в реальному часі істинної швидкості і коефіцієнта буксування транспортних засобів; предмет дослідження - вимірювач швидкості і буксування транспортних засобів на основі когерентного радара міліметрового діапазону; методи дослідження - методи математичного та комп'ютерного моделювання, методи спектрального і статистичного аналізу, а також експериментальні методи досліджень в лабораторних і польових умовах; результати -розроблений, виготовлений і випробуваний в натурних умовах вимірювач швидкості і коефіцієнта буксування сільськогосподарських агрегатів на основі когерентного радара міліметрового діапазону, що дозволяє оптимізувати швидкісний режим транспорту для економії пального та підвищення ефективності сільськогосподарських робіт за рахунок оптимального дозування при посіві, внесення добрив і обприскуванні; новизна – вперше розроблено методику оптимізації технічних вимог до радару для вимірювання істинної швидкості транспортних засобів; вперше застосовано метод лазерного визначення висотного профілю нерівностей для різних типів оброблених ґрунтів сільськогосподарського призначення, які на відміну від раніше проведених досліджень, виконані з метою отримання мікроструктурних характеристик профілю ґрунтів; розроблено оригінальну методику обробки сигналів, що дозволило реалізувати обчислювач в режимі реального часу на основі широко поширених мікроконтролерів; отримали подальший розвиток методи виявлення характеристик сигналів міліметрового діапазону, які розсіяні на статистично неоднорідній поверхні та виконані з висот порівнянних з розмірами неоднорідностей, що істотно змінює статистику сигналів на відміну від раніше отриманих даних з борту аерокосмічних носіїв в задачах дистанційного зондування Землі; удосконалено методику оцінки центральної частоти спектра та запропонована методика корекції даних вимірювання швидкості на основі оцінки енергетичного центру ваги для квазістаціонарних сигналів, відбитих від статистично неоднорідної підстилаючої поверхні, і з урахуванням наявності аномальних прискорень транспортних засобів; Ступінь упровадження - результати впроваджено у Харківському національному технічногу університеті сільського господарства ім. Петра Василенка (ХНТУСГ).^UThe object of research is the process of measuring the true speed of a vehicle and the level of wheel slip based on radar data; the purpose of the study - to develop a meter based on a millimeter-range coherent radar for measuring in real time the absolute speed and slip coefficient of vehicles; subject of research - speedometer and towing vehicle based on coherent millimeter-range radar; research methods - methods of mathematical and computer modeling, methods of spectral and statistical analysis, as well as experimental research methods in laboratory and field conditions; results -developed, manufactured and tested speed and slip coefficient meter of agricultural units based on coherent millimeter radar, which allows to optimize the speed of transport to save fuel and increase the efficiency of agricultural work through optimal dosing at sowing and application of good; novelty - for the first time a method of optimizing the technical requirements for radar to measure the true speed of vehicles; for the first time the method of laser determination of the height profile of irregularities for different types of cultivated soils for agricultural purposes was applied, which, in contrast to previous studies, were performed in order to obtain microstructural characteristics of the soil profile; developed an original method of signal processing, which allowed to implement the computer in real time on the basis of widespread microcontrollers; further developed methods for detecting the characteristics of millimeter-wave signals that are scattered on a statistically inhomogeneous surface and made from heights comparable to the size of inequality, which significantly changes the statistics of signals in contrast to previously obtained data from aerospace carriers in remote sensing; improved the method of estimating the central frequency of the spectrum and proposed a method of correcting speed measurement data based on the estimation of the energy center of gravity for quasi-stationary signals reflected from a statistically inhomogeneous underlying surface, and taking into account the presence of abnormal vehicle accelerations; the degree of implementation - the results are implemented at the Kharkiv National Technical University of Agriculture named by Petro Vasilenko.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Соколенко В. І. 
Вдосконалення методів планування шляху і управління судном в стислих водах. / В. І. Соколенко. — Б.м., 2021 — укp.

У результаті виконаних наукових досліджень отримав подальший розвиток науковий напрям створення інноваційних способів та методів високоточного планування шляху та управління режимом руху суден в стислих водах, та, як наслідок, підвищення їх експлуатаційно-економічних і екологічних показників.Виконаний аналіз і уточнення термінологічних понять розділу науки, предметом досліджень яких є безпека судноплавства, дозволив виділити стисненні води основним регіоном, в якому відбуваються аварійні події. При розробці технологічної карти наукового дослідження використано системний підхід, в якому для вирішення основного завдання здійснено його розбиття на допоміжні завдання, результати вирішення яких, використовуються при синтезі системи планування і управління рухом в стислих водах.Особливості вибору режиму руху описані п'ятьма моделями: розрахунок безпечної швидкості по дальності впевненого виявлення нерухомої небезпеки; розрахунок безпечної швидкості по дальності впевненого виявлення рухомого об'єкта; описано рух судна на прямолінійних ділянках шляху; описано рух на каналах і фарватерах; вперше розроблено спосіб попередження посадки судна на мілину.Вперше проведений синтез високоточної системи планування заданого шляху траєкторними точками і безпечного управління рухом судна в небезпечних районах стислих вод, вперше розроблена методика підготовки суднового плану лоцманської проводки, який, на відміну від лоцманського плану, придатний для навігаційних цілей.Для досягнення мети дослідження були розроблені алгоритми, розрахункові схеми і комп'ютерні програми високоточного планування прямолінійних і криволінійних ділянок шляху, вибору безпечного режиму руху та його контролю по заданій траєкторії. Створено макет навігаційного пристрою планування шляху переходу інверсним методом і оперативного управління морськими операціями від пункту висадки лоцмана до пункту прийому в порту приходу.В результаті дослідження встановлено, що високоточний розрахунок координат заданого шляху ТТ і використання навігаційних пристроїв, що підвищують точність визначення місця і оперативність контролю руху, дозволяє зменшити ризик аварійної навігаційної події в стислих водах.Результати можуть бути використані на суднах при автоматичному плануванні переходу і при створенні тренажера для підготовки судноводіїв для виконання високоточного планування траєкторії руху ТТ в стислих водах. Вони можуть бути впроваджені в морських навчальних закладах при підготовці курсантів старших курсів до роботи на судах, на курсах підвищення кваліфікації та при виконанні теоретичних досліджень.Ключові слова: безпечна швидкість; криволінійний рух; фарватер і канал; небезпечні райони обмежених вод; високоточне планування шляху траєкторними точками; судновий навігаційний план лоцманської проводки; пристрій підтримки прийняття рішення при маневруванні.^UAs a result of the research carried out, the scientific direction of creating innovative ways and methods of high-precision path planning and control of the regime of vessel traffic in cramped waters has been further developed, and as a result, their economic, operational and environmental performance has increased.The analysis and clarification of the terminological concepts of the science section, the subject of research of which is the safety of navigation, made it possible to isolate the constrained waters by the main region in which emergency events occur.When developing a technological map for scientific research, a systematic approach was used in which, to solve the main problem, it was divided into auxiliary problems, the results of which are used in the synthesis of the system for planning and controlling the motion in compressed water.Features of the choice of the mode of motion are described by five models: calculation of safe speed for the range of confident detection of fixed danger; calculation of safe speed for the range of confident detection of a moving object; describes the movement of the vessel on rectilinear sections of the track; The movement on canals and fairways is described: for the first time a method has been developed for preventing landing of a vessel on a strand.For the first time, a synthesis of a high-precision system for planning a given path of trajectory points and safe control of ship movement in hazardous areas of limited waters was developed, for the first time a method was developed for the preparation of a ships plan for pilotage, which, unlike the pilot plan, is suitable for navigational purposes.To achieve the research goal, algorithms, calculation schemes and computer programs for high-precision planning of rectilinear and curvilinear sections of the track, selection of a safe driving regime and its control along a given trajectory were developed. A layout of the navigation device for planning the transition from the pilot landing point to the point of reception at the port of arrival has been created.As a result of the research it was established that a high-precision calculation of the coordinates of the given path by trajectory points and the use of navigation devices that increase the accuracy of determination and the effectiveness of the lateral deviation control significantly reduces the risk of an emergency navigational event in limited waters.The results can be used on vessels with automatic transfer planning and when creating a simulator when preparing skippers to perform highly accurate path planning in hazardous areas of limited waters. They can be introduced in maritime training institutions for the training of cadets of senior courses for work on ships, for advanced training courses and for carrying out theoretical studies.Key words: safe speed; curvilinear motion; fairway and canal; dangerous areas of cramped waters; high-precision path planning by trajectory points; ship's navigational plan for pilotage; decision support device.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Мальцев Т. В. 
Підвищення триботехнічних властивостей поршневих кілець багатошаровим зміцненням наноструктурним покриттям / Т. В. Мальцев. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вивченню впливу технології зміцнення маслоз'ємних поршневих кілець двигунів спеціальної техніки багатошаровими іонно-плазмовими наноструктурними покриттями TiN/CrN, а також вибору та аналізу оптимального співвідношення Ti/Cr. Виявлено зниження їх зношування при різних швидкостях ковзання. Виконано оцінку зміни їх мікротвердості до і після випробувань. Запропонований та використаний спосіб оцінки і контролю ступеня неоднорідності напружено-деформованого стану поршневих кілець до і після зміцнення іонно-плазмовим покриттям. Локальним мікрорентгеноспектральним аналізом встановлено характер зміни структури та їх складу при різних параметрах випробувань на поверхні тертя. Виконана оцінка залишкової товщини іонно-плазмового покриття після експлуатації кілець. Методом оптико-математичного аналізу виявлені особливості структуризації поверхні тертя.^UThe dissertation is devoted to studying the influence of the hardening technology of oil scraper piston rings of special engines with multilayer ion-plasma nanostructured TiN/CrN coatings, also to choice and analysis of Ti/Cr optimal ratio. A decrease in the rate of their wear at various sliding speeds, which contribute to maximum changes, was revealed. An assessment of the change in their microhardness before and after the tests was performed. A method for assessing and controlling the degree of heterogeneity of the stress-strain state of piston rings before and after hardening by an ion-plasma coating is proposed and used. A local X-ray microspectral analysis revealed the nature of changes in structure and composition at various test parameters on the friction surface. Estimating the residual thickness of an ion-plasma coating after operating rings is performed. By the method of optical-mathematical analysis, the features of structuring the friction surface are described.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Мальцев О. В. 
Психофізіологічна ефективність відновлення працездатності у військовослужбовців-учасників бойових дій / О. В. Мальцев. — Б.м., 2020 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Мальцев С. В. 
Прегравідарна підготовка жінок з невиношуванням вагітності, обумовленим ентеровірусною інфекцією: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.01 / С. В. Мальцев ; Нац. мед. ун-т. ім. О.О. Богомольця. — К., 2011. — 18 с.: табл. — укp.

Визначено частоту ентеровірусної інфекції (ЕВІ) у вагітних жінок у структурі невиношування вагітності. Розроблено й впроваджено в клінічну практику критерії відбору пацієнток, у яких з високою вірогідністю може бути діагностовано таку інфекцію. Удосконалено експрес-діагностику ЕВІ у вагітних. Встановлено специфічні зміни клітинного та гуморального імунітетів, інтерферонового статусу, цитокін-продукувальної здатності мононуклеарів периферичної крові у жінок з невиношуванням вагітності на фоні ЕВІ. Виявлено й описано патогномонічні ультраструктурні зміни ендометрія у таких жінок. Розроблено медикаментозну прегравідарну їх підготовку, яка передбачає застосування поліферментних препаратів і рекомбінантних інтерферонів. За рахунок одержання даних у результаті параклінічного обстеження жінок з невиношуванням вагітності на фоні персистенції ентеровірусів розширено уяву про механізми невиношування на фоні вірусної інфекції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.215 + Р716.218.12
Шифр НБУВ: РА385086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Мальцева М. О. 
Удосконалювання робочих характеристик струминних виконавчих пристроїв: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.17 / М. О. Мальцева ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 20 с. — укp.

Наведено результати теоретичного узагальнення та нове рішення наукової задачі, яке полягає у вдосконаленні робочих характеристик струминних виконавчих пристроїв (СВП) за рахунок покращання статичних і динамічних характеристик електропневматичного клапана (ЕПК), яке досягається підвищенням його пропускної спроможності та швидкодії на математичних моделях. Одержано картини течії у вихідному каналі за різних положень запірного елемента, розглянуто пропускну спроможність клапана та процеси відкриття та закриття ЕПК. Знайдено залежність гідродинамічної сили, яка діє на запірний елемент клапана з боку робочого середовища. Адекватність математичної моделі підтверджено порівнянням картин течії. Розрахунковим шляхом одержано апроксимаційні залежності часу закриття та сумарного часу відкриття та закриття ЕПК від параметрів розвантажувального пристрою та визначено оптимальні їх співвідношення, які дозволили одержати мінімальний час відкриття та закриття. Методика інженерного розрахунку СВП доповнена урахуванням особливостей вдосконаленого ЕПК і дозволяє одержати СВП з більш високими статичними та динамічними характеристиками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К447.5-043
Шифр НБУВ: РА377382 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Мальцев А.Ю. 
Педагогічна підготовка майбутніх офіцерів-прикордонників до запобігання і подолання девіантної поведінки військовослужбовців: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.Ю. Мальцев ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано основні педагогічні умови підвищення ефективності педагогічної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до запобігання і подолання девіантної поведінки військовослужбовців. Удосконалено зміст і структуру цієї підготовки. Конкретизовано компоненти, критерії та рівні педагогічної готовності майбутніх офіцерів. Розроблено спецкурс "Запобігання і подолання девіантної поведінки військовослужбовців" та комплексну цільову програму підвищення ефективності цієї підготовки. Визначено педагогічні умови підвищення ефективності педагогічної підготовки а саме: удосконалення організаційно-педагогічних засад підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників, оптимізація змісту до превентивної діяльності, підвищення педагогічної майстерності викладацького складу та формування суб'єкт-суб'єктних взаємовідносин у процесі підготовки курсантів до превентивної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 + Ц68,8(4УКР)1-5 +
Шифр НБУВ: РА365654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Мальцева Т.Є. 
Формування громадянськості у дітей старшого підліткового віку з девіантною поведінкою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Є. Мальцева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше проаналізовано теоретико-методологічні засади та розроблено структурно-функціональну модель формування громадянськості у старших підлітків з девіантною поведінкою у контексті гуманістичної парадигми. Визначено критерії, показники та рівні сформованості даної якості у таких підлітків, обгрунтовано умови її розвитку, експериментально перевірено й оцінено їх ефективність. Розроблено методико-технологічне забезпечення процесу формування громадянськості у старших підлітків з девіантною поведінкою. Обгрунтовано зміст, запропоновано форми та методи діяльності педагогічного колективу, а також організації інтерактивної взаємодії. Удосконалено діагностичну модель продуктивності роботи педагогів з формування громадянськості у старших підлітків з девіантною поведінкою. Запропоновано визначення понять "громадянськість особистості", "старший підлітковий вік", "взаємодія", "суб'єкт-суб'єктна взаємодія", "інтерактивна взаємодія". Уточнено наукові уявлення про механізм впливу ціннісних громадянських орієнтацій на девіантну поведінку старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 +
Шифр НБУВ: РА369429

Рубрики:

      
11.

Мальцев Д.В. 
Імунний статус хворих на просту мігрень і роль герпетичної інфекції у патогенезі хвороби: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.08 / Д.В. Мальцев ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Проаналізовано результати обстеження 60-ти жінок віком від 19-ти до 45-ти років, що хворіють на тяжку мігрень без аури. На підставі одержаних даних вперше виділено й описано імунозалежну форму вторинної мігрені, розроблено критерії її діагностики та принципи лікування. Обгрунтовано гіпотезу щодо розвитку тригемінальної гіперактивності у хворих даної групи під впливом вогнищ хронічної інфекції на слизових оболонках верхніх дихальних шляхів в результаті залучення у патологічний процес закінчень трійчастинх нервів, які їх іннервують. Розроблено й апробовано нову схему імунотропної терапії хворих цієї групи з застосуванням специфічних протигерпетичних імуноглобулінів Гропринозин і Поліоксидоній. Доведено, що застосування нової методики лікування сприяє зменшенню інтенсивності головного болю під час нападу, зниженню частоти пароксизмів в 2,8 раза та їх тривалості в 2,1 раза (термін спостереження - 6 місяців).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р628.063.05 + Р514.37-3 +
Шифр НБУВ: РА357344

Рубрики:

      
12.

Мальцева О.І. 
Робота загальноосвітньої школи України з сім'єю у 20 - 30-х роках ХХ століття: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Мальцева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено історіографічний аналіз роботи загальноосвітньої школи України з сім'єю у 1920 - 1930-х рр. Розглянуто історичні передумови цієї роботи, співвідношення громадського та шкільно-сімейного виховання у вітчизняній педагогічній теорії у досліджений період. Проаналізовано нормативно-правову базу роботи школи з батьківським активом. Розглянуто основні форми та методи педагогізації батьків. Розкрито специфіку методу роботи з батьківською громадськістю через посередництво дітей. Висвітлено шляхи використання досвіду роботи школи з сім'єю у 1920 - 1930-х рр. у контексті його практичного значення для вирішення педагогічних проблем сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)62 + Ч421.51 +
Шифр НБУВ: РА359796

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Мальцева О.В. 
Осмислення смерті і безсмертя як ціннісних вимірів людського буття (соціально-філософський аналіз): автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / О.В. Мальцева ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено системний аналіз змісту, структури, основних механізмів становлення, засобів формування та діалектики індивідуального, суспільного, глобального рівнів усвідомлення людської скінченності. Визначено особливості даного процесу для кожного з означених рівнів свідомості, виявлено спільні риси та закономірності його перебігу. З урахуванням одержаних результатів еволюцію поглядів, уявлень, оцінок смерті та безсмертя розглянуто як цілеспрямований процес пошуку універсальної ціннісної ієрархії, яка має цілком задовольняти загальнолюдські очікування та становити ядро для формування поліваріантних ціннісних структур, адекватних історико-культурним обставинам та інтересам конкретного суспільства й особистості. Зроблено висновок, що невід'ємною складовою процесу осмислення смертності людини на всіх рівнях свідомості є кризові явища, які визначено як "перехідні періоди", час перекодування смислів, цінностей, ідеалів, а також формування духовних параметрів буття. Обгрунтовано шляхи та форми позитивного викорисання досвіду переживання кризових станів з метою досягнення якісно нового рівня самоідентичності, самовизначеності та самовідповідальності особистості та людства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю216.24 +
Шифр НБУВ: РА358525

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
14.

Мальцов 
Морфология побеговых систем драцен (Dracaena Vand. ex L. - Dracaenaceae Salisb.): автореф. дис... канд. биол. наук: 03.00.05 / Игорь Юрьевич Мальцов ; НАН Украины; Национальный ботанический сад им. Н.Н.Гришко. — К., 2008. — 21 с. — рус.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.912.12 Aga*691.3
Шифр НБУВ: РА360140

      
Категорія: Транспорт   
15.

Мальцев А.С. 
Теорія і практика безпечного управління судном при маневруванні: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.16 / А.С. Мальцев ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 35 с. — укp.

За результатами досліджень установлено, що точність планування траєкторії маневрування за координатами характерних опорних точок, характеристиками гальмування та поворотності забезпечується шляхом визначення вихідної точки початку маневрування за координатами кінцевої (інверсний метод). Показано, що безпека управління рухом досягається вибором детермінованої стратегії за допомогою багатовекторного критерію узгодженості чинників руху (курсу, швидкості, моменту початку процесу маневрування, конфігурації траєкторії маневру, положення судна на карті) і психологічних характеристик оператора (аналізаторів, обробки інформації, швидкості інтелектуальних дій, антропометричних) під час руху судна. Швидкодія маневрування досягається багаторівневим структуруванням операторської діяльності за детермінованими алгоритмами з урахуванням моменту надмірного зближення та закономірності вибору максимального регулювального впливу за ситуацією розходження та характеристиками об'єкта управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022 +
Шифр НБУВ: РА352207

Рубрики:

      
16.

Мальцев В.С. 
Українське віршування перших десятиріч ХІХ століття: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / В.С. Мальцев ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено українську версифікацію перших десятиріч XIX ст. щодо метрики, ритміки, строфіки та римування. Уперше в українському літературознавстві на підставі комплексного аналізу українських поетичних творів 1800 - 1839 рр. у діахронічному (за десятиліттями) та синхронічному аспектах визначено провідні тенденції розвитку метричного та строфічного репертуару, здійснено порівняння українського вірша з польським і російським віршуванням зазначеного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-358 +
Шифр НБУВ: РА352268

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Мальцева 
Комплексе лікування ускладнених форм хламідіозу спіраміцином у поєднанні з лазерною терапією: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.20 / Тетяна Володимирівна Мальцева ; АМН України; Інститут дерматології та венерології. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.016-5 + Р715.016-5
Шифр НБУВ: РА346701

Рубрики:

      
18.

Мальцева О.І. 
Особливості становлення функції статевої системи у дівчат, які мешкають біля великих промислових підприємств металургійного профілю: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.01 / О.І. Мальцева ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Проведено дослідження особливостей функціонування гіпофізарно-яєчникової та симпато-адреналової систем у дівчат, які проживають за умов техногенного забруднення та у відносно чистому районі міста. Вперше встановлено, що особливості функціонування гіпофізарно-яєчникового комплексу у дівчат, які проживають за екологічно несприятливих умов, зумовлені гіперактивацією симпато-адреналової системи з переважанням активності медіаторної ланки на початковому етапі статевого розвитку та гормональної - у період становлення менструальної функції. Виявлено, що у дівчат із зони екологічного неблагополуччя як з регулярним менструальним циклом, так і в разі його порушення провідну роль у формуванні взаємодії між гіпофізарно-яєчниковою та симпато-адреналовою системами, на відміну від дівчат з екологічно чистого району, відіграє не норадреналін, а дофамін. Показано, що застосування комплексу профілактичних заходів та засобів фармакотерапевтичної корекції, які забезпечують адаптогенний, антиандрогенний та вегетотропний ефекти, для лікування дівчат з порушеннями менструального циклу сприяє регуляції функції статевої та симпато-адреналової систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.712.5-37 +
Шифр НБУВ: РА344262

Рубрики:

      
19.

Мальцев Д.О. 
Застава як спосіб забезпечення банківського кредиту за цивільним законодавством України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / Д.О. Мальцев ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження правової природи застави як способу забезпечення банківського кредиту за цивільним законодавством України. Проаналізовано основні концептуальні положення, виявлено недоліки та наведено рекомендації щодо удосконалення інституту застави. Здійснено теоретичне узагальнення положень цивільного законодавства України про застосування застави як способу забезпечення банківського кредиту. Визначено практичну сутність застави як наявність у банківських установ права на реалізацію предметів забезпечення кредиту з метою адекватного відшкодування заборгованості позичальника та збитків кредитора за кредитним договором у разі неспроможності сповна або частково (якщо є така домовленість) повернути кредит. З урахуванням існуючих недоліків цивільного законодавства розглянуто можливість поліпшення процесу регулювання особливостей окремих видів застави. Визначено фактори, що зумовлюють ефективність правової застави й обгрунтовано необхідність максимального розвитку законодавчих засобів реалізації банками права вимоги. Проаналізовано особливості регулювання досліджуваного інституту застави у різні історичні періоди. Визначено тенденції зміни законодавчих норм щодо правового регулювання заставних зобов'язань. Проаналізовано специфіку окремих видів застави, правовий механізм реалізації прав кредиторів та основні вимоги щодо укладання договору застави за участю банків. Розкрито механізм регулювання питань іпотечного кредитування, детально проаналізовано підстави виникнення іпотеки та вимоги, що нею забезпечуються. Досліджено особливості формування нормативно-правової бази з питань іпотеки та встановлено ефективність її використання для вирішення соціально-економічних проблем. Досліджено особливості іпотеки окремих видів майна, розглянуто порядок та умови випуску та обігу цінних паперів та їх похідних, що використовуються на іпотечному ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)161.1 + Х839(4УКР)208 + Х839(4УКР)921.230.46 +
Шифр НБУВ: РА339582

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Мальцева І.В. 
Формування й оцінка соціальних напрямків державної інвестиційної політики в регіоні: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / І.В. Мальцева ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено методологічні та практичні положення обгрунтування вибору й оцінки соціальних напрямів загальнодержавної та регіональної інвестиційної політики. Установлено взаємозв'язок між державним управлінням інвестиційної діяльності та її впливом на соціальну сферу. Запропоновано й адаптовано моделі інвестицій соціальної орієнтації, що дозволяє обгрунтувати соціальний ефект від освіти, визначити індивідуальні та суспільні ефекти та витрати, а також розкрито зиски недержавного пенсійного страхування. Розроблено методичні положення вибору й оцінки напрямків інвестування до соціальної сфери з використанням методу експертних оцінок, які забезпечують якість, універсальність. За результатами експертної оцінки державними органами управління приймаються рішення про реалізацію інвестиційних проектів на практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-18 +
Шифр НБУВ: РА341208

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського