Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (145)Книжкові видання та компакт-диски (75)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=МИХАЛЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Михалевич М.Г. 
Вдосконалення електропневматичних апаратів гальмівного приводу автотранспортних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Михалевич ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Метою дослідження є вдосконалення процесу гальмування електропневматичним гальмівним приводом (ЕПГП), розробка математичної моделі, що дозволяє сумісно розв'язувати рівняння електро- та газової динаміки. Математична модель на основі методу із зосередженими параметрами, запропонованого О.В.Герц, була адаптована автором для розрахунків релейного ЕПГП. Всебічно досліджено роботу контура ЕПГП та каскаду посилення модулятора тиску. Удосконалено методику визначення відповідності модулятора транспортному засобу. Узагальнено та уточнено вимоги до статичної характеристики в частині зведення вимоги забезпечення бортової нерівномірності гальмівних сил згідно з правилами ЄЕК ООН. Запропоновано та реалізовано вдосконалення в конструкції модулятора тиску та в алгоритмі керування контуром ЕПГП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.6 +
Шифр НБУВ: РА368270

Рубрики:

      
2.

Михалевич С.Г. 
Облік і внутрішньогосподарський контроль виробничих запасів: теорія і практика: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / С.Г. Михалевич ; Держ. акад. статистики, обліку та аудиту Держкомстату України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито економічну суть виробничих запасів як об'єкта обліку. На підставі аналізу економічних джерел запропоновано визначення терміна "виробничі запаси". Досліджено й удосконалено класифікацію виробничих запасів для цілей фінансового обліку. Розроблено технічну класифікацію тканини для чіткої організації аналітичного обліку. Описано особливості застосування методів оцінки запасів за їх вибуття за системою постійного та періодичного обліку. Проаналізовано діючу практику обліку надходження та використання виробничих запасів і надано рекомендації щодо його удосконалення з метою підвищення ефективності виробництва. Розкрито економічну сутність та основні напрями проведення внутрішньогосподарського контролю за видами обліку. Розроблено рекомендації щодо організації та методики даного контролю виробничих запасів і відходів виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.65-145.72 + У052.9(4УКР)830.65-145.72 +
Шифр НБУВ: РА366683

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Михалевич О.Т. 
Резерви покращення експлуатаційних параметрів складных газотранспортних систем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.13 / О.Т. Михалевич ; Івано-Франк. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2007. — 18 с. — укp.

Удосконалено методи керування неусталеними неізотермічними режимами газотранспортних систем на компресорних станціях і в лінійній частині трубопроводу. Аналітично досліджено термогазодинамічні процеси у складних системах. Встановлено закономірності розподілу потоку газу за змінних геометричних характеристик і гідравлічного опору, з урахуванням яких створено новий концептуальний підхід щодо утворення моделі керування режимами. Запропоновано математичну модель транспортної мережі з використанням методу ув'язки за вузлами. Розроблено математичну модель газотранспортної мережі без компресорних станцій на базі методу ув'язки за контурами з урахуванням та вибором початково-граничних умов. Створено модель керування газопотоками і формування параметрів оптимального керування. Встановлено характерні зв'язки між параметрами нестаціонарних процесів у газотранспортних системах для визначення критеріїв нестаціонарності режимів роботи лінійної частини газопроводу. Визначено критерії нестаціонарності для розрахунків режимів роботи газотранспортної системи. Розроблено класифікацію експлуатаційних режимів та методику розрахунку нестаціонарних режимів за критерієм мінімальної тривалості перехідних режимів. На базі даних математичних моделей побудовано алгоритми та програми розрахунку нестаціонарних режимів роботи газопроводів, до складу яких включено компресорні станції та відводи, а також здійснено розрахунок мінімальної витрати паливного газу для підтримки заданого тиску. Проведено аналітичні дослідження процесів пуску та зупинки компресорних станцій з метою вибору математичних моделей нестаціонарних процесів і врахування температурних режимів для забезпечення оптимального керування експлуатаційними режимами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-082.022 +
Шифр НБУВ: РА354955

Рубрики:

      
4.

Михалевич О. М. 
Структура та функції економічної лексики другої половини XX - початку XXI століття: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / О. М. Михалевич ; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2011. — 20 с. — укp.

Запропоновано класифікацію досліджуваної лексики з урахуванням функціональної специфіки. З'ясовано вплив екстралінгвальних й інтралінгвальних чинників на процес формування української економічної терміносистеми. Простежено динаміку номінативних процесів в економічній лексиці: активізацію, актуалізацію, пасивізацію, неологізацію, запозичення. Установлено типологічні риси семантичної деривації, особливості внутрішньої форми слова, що стає економічним поняттям. Проаналізовано процеси розширення чи звуження значення слова, що потрапляє в іншу сферу функціонування. Описано явища термінологізації та детермінологізації. Охарактеризовано системні відношення в економічній термінолексиці: гіперо-гіпонімію, полісемію, синонімію, антонімію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-34:У + У. в3
Шифр НБУВ: РА381816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Михалевич В.Т. 
Технологічне забезпечення точності деталей роликопідшипників в умовах автоматизованого переналагоджувального виробництва: автореф. дис... канд. техн. наук.: 05.02.08 / В.Т. Михалевич ; Терноп. держ. техн. ун-т ім. Івана Пулюя. — Т., 2009. — 21 с. — укp.

Розроблено математичну модель процесу виникнення похибок обробки в технологічних системах та динамічних похибок в системах керуючого контролю. Встановлено взаємозв'язки між факторами, що призводять до виникнення розмірних похибок - температурних деформацій, відхилень форми заготовки, метрологічних характеристик технічного оснащення та параметрами технологічного процесу - швидкості різання, подачі, часу обробки тощо. Проведено аналітичні дослідження різноваріантних процесів безцентрового шліфування. Наведено результати порівняльних експериментальних досліджень шліфування внутрішнього отвору кільця підшипника у традиційному технологічному процесі та в процесі, побудованому на основі керуючої програми. Подано інженерну методику практичної реалізації аналітичних та експериментальних досліджень для призначення раціональних режимів різання на внутрішліфувальних верстатах-автоматах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К500.145.32 +
Шифр НБУВ: РА368268

Рубрики:

      
6.

Михалевич М. Г. 
Теоретичні основи систем керування зчепленням транспортних засобів категорій N3 та M3 з механічною трансмісією / М. Г. Михалевич. — Б.м., 2021 — укp.

Михалевич М.Г. Теоретичні основи систем керування зчепленням транспортних засобів категорій N 3 та M 3 з механічною трансмісією. — Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.22.02 — автомобілі та трактори (274 — Автомобільний транспорт) — Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2021. Дисертація присвячена вирішенню проблем підвищення ефективності рушання автотранспортних засобів, покращення умов роботи водія та підвищення комфорту під час руху шляхом покращення вихідних параметрів автоматизованих та автоматичних систем керування зчепленням автотранспортних засобів категорій M3 та N3 . Проведено аналіз сучасного стану систем керування зчепленням АТЗ та визначено задачі дослідження. Впродовж теоретичних досліджень удосконалено математичний опис сухого тертя у частині взаємодії контактуючих тіл за відсутності проковзування. Особливістю запропонованого закону керування зчепленням, на основі параметричних кривих Безьє є виключення часу з його представлення, завдяки чому є можливість повернення до попереднього режиму руху при зміні навантаження. Запропоновано методологію формування стабільних вихідних параметрів системи керування зчепленням з врахуванням внутрішніх та зовнішніх факторів. Одним з аспектів методології є дослідження компонентів системи керування в широкому температурному діапазоні. З метою раціонального використання водієм кінетичної енергії автомобіля розроблено метод прогнозування вибігу АТЗ на основі функціональної залежності між шляхом руху у режимі накату або гальмування двигуном та початковою швидкістю руху, що базується на балансі кінетичної енергії та роботи сили інерції. Ключові слова: автоматична система керування зчепленням, крива Безьє, індукційний датчик, рушання автотранспортного засобу, автотранспортний засіб, вибіг, зчеплення автомобіля, вплив температури навколишнього середовища.^UMykhalevych M.H. Theoretical bases of clutch control systems for the vehicles of categories N3 and M3 with mechanical transmission. — Qualifying scientific work, manuscript copyright. The dissertation for competition for a scientific degree of the Doctor of Engineering Science on specialty 05.22.02 — automobiles and tractors (274 — Motor transport) — Kharkiv National Automobile and Highway University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kharkiv, 2021. The dissertation deals with the problem of increasing the efficiency of vehicle movement, improvement of working conditions for the driver and comfort while driving by enhancement of output parameters of automated and automatic clutch control systems for vehicles of categories N3 and M3. The analysis of the current state of vehicles clutch control systems has been carried out and the research tasks have been determined. During theoretical research the mathematical description of dry friction in the part of interaction of contacting bodies in the absence of slipping has been improved. A feature of the proposed law of clutch control, based on parametric Bézier curves, is the exclusion of time from its representation, which makes possible to return to the previous mode of movement when the load changes. The methodology of formation of stable output parameters of the clutch control system taking into account internal and external factors is offered. One of the aspects of the methodology is the study of the components of the control system in a wide temperature range. In order to ensure the rational use of the car kinetic energy by the driver, a method of predicting the runway based on the functional relationship between the path in the mode of rolling or engine braking and the initial speed was developed, which is based on the balance of kinetic energy and inertia. Key words: automatic clutch control system, Bezier curve, induction sensor, vehicle launch, vehicle, coasting mode distance, vehicle clutch, influence of ambient temperature.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Михалевич М. М. 
Структурні особливості піднижньощелепної залози щура в нормі та за впливу опіоїду / М. М. Михалевич. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена дослідженню морфології піднижньощелепної залози щура в нормі та на різних термінах експериментального впливу опіоїду (налбуфіну). У науковій роботі завдяки використанню морфологічних методів дослідження отримано результати які розширюють уявлення про морфологію ураження піднижньощелепної залози за впливу опіоїдів, створюють підґрунтя і надалі для дослідження патогенезу впливу опіоїдів на системи та органи з метою розробки корегувальних методів та запобігання виникнення ускладнень у разі клінічного використання препаратів даної групи як за короткого, так і за тривалого використання. Крім того, дозволяють оцінити ризики виникнення ураження піднижньощелепної залози у разі застосування опіоїдів наркозалежними особами з метою профілактики ускладнень та вибору замісної терапії. Результати роботи мають практичне значення для морфологів та стоматологів, оскільки можуть слугувати морфологічною основою для розробки нових методів діагностики, профілактики та лікування патології піднижньощелепної залози у хворих, змушених тривалий час застосовувати опіоїди, а також у наркозалежних. Отримані результати дослідження структурних особливостей піднижньощелепної залози білого щура в нормі та за експериментального впливу опіоїду є фундаментальними даними, на які можуть спиратися дослідники, вивчаючи проблеми експериментальної та клінічної медицини. Ключові слова: слинна залоза, піднижньощелепна залоза, сероцит, експериментальний опіоїдний вплив, білий щур. Галузь – медицина.^UThe following methods of the studies have been used in the scientific work: corrosion, histological and electron microscopic, morphometric and statistical methods. The obtained results of the study provide a deeper insight into pathomorphology of the submandibular gland under the influence of opioids, create the basis for further studies of pathogenesis of the opioids effect on the systems and organs aiming at elaboration of correctional methods and prevention of complications in the clinical application of this group of preparations in cases of both short- and long-term use. Macroscopically, it was found that the submandibular gland of a white rat is a round, light pink gland covered with a capsule. It belongs to the complex branched alveolar and tubular glands. The blood supply to the submandibular gland of a white rat is provided by the facial artery. Venous blood from the submandibular gland flows into the sublingual vein. Microscopically, it was found that the parenchyma of the gland is represented by protein and mixed acinuses and a system of branched excretory ducts. The stroma is formed by the connective tissue that envelops the gland and forms a capsule from which the partitions that divide the gland into lobes branch off. Protein and mixed acinuses occur in the lobes of the submandibular gland. Based on the morphometric study, the diameter of arterioles was determined to be (19.64 ± 0.90) μm, capillaries - (5.66 ± 0.35) μm, venules - (25.25 ± 0.62) μm, arteriolar venular ratio - 0.78, packing density of metabolic vessels - (20.89 ± 0.91) and trophic activity of tissue - (56.05 ± 0.53) μm. The first structural changes of the submandibular gland components were noticeable after 2 weeks of the experiment, in particular, stasis was observed in the vessels of the hemomicrocirculatory channel.The development of vacuolar serocyte dystrophy was observed in some acinuses. After 3 weeks of opioid exposure, vacual dystrophy and necrotic changes of the striated epithelium were noted as well. After 4 weeks of experimental opioid exposure, pronounced dystrophic and necrotic changes in the acinus epithelium, as well as in the intraparticle excretory ducts, hyperemia, mainly of the venous bed vessels, blood stasis in them. After 5 weeks of the experiment, vacuolar dystrophy of the granular duct epithelium and pronounced hyperemia of the interparticle venules and arterioles were observed. After 6 weeks of experimental opioid exposure, we found that microstructural changes in the vascular system of the submandibular gland were significantly pronounced and characterized by the expansion of all parts of the hemomicrocirculatory channel, their overflow with erythrocytes.The development of vacuolar dystrophy and necrosis was also noted in serocytes. At the ultrastructural level, after 2 weeks of experimental opioid exposure, we detected the appearance of destructive changes in the organelles of protein acinuses exocrinocytes, as well as dyscirculatory processes in the vessels of the hemomicrocirculatory channel. After 3 weeks, under the opioid analgesic effect, a significant expansion of the spherocytes cisterns in the granular endoplasmic reticulum and the development of perivascular edema were detected. After 4 weeks of experimental opioid exposure, organelle destruction was found in protein acinuses serocytes, a decrease in the volume of the nucleus and the development of necrotic changes were noted. After 5 weeks, under the influence of an opioid analgesic, an increase in dyscirculatory processes was detected. Destructive changes in parenchymal elements were registered, in particular, vacuoles containing electron-light masses accumulated in the cytoplasm of serocytes of secretory protein divisions. After 6 weeks of experimental opioid exposure, damage to all components of the vascular wall of the hemomicrocirculatory tract was observed, which led to the increase in the phenomena of circulatory disorders and perivascular edema. Degenerative and necrotic changes with subsequent destructuring of their organelles were noted in serocytes of protein acinuses. Thus, with the help of modern complementary research methods, new information was obtained on the morphological features of the submandibular gland structure in the normal state and the dynamics of their changes at different stages of the experimental opioid effect. The method of statistical analysis used in the work allowed to systematize the obtained results, to draw parallels between the processes occurring in the structure of the submandibular gland in the normal state and in the dynamics of the experimental opioid effect. Key words: salivary gland, submandibular gland, serocyte, experimental opioid effect, white rat. Branch-Medicine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського