Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (47)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Набока О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Набока О.І. 
Аніліди хінолін-карбонових кислот - перспективний клас потенційних коректорів кислотно-лужної рівноваги і водно-електролітного обміну організму (експериментальне дослідження): автореф. дис... д-ра біол. наук : 14.03.05 / О.І. Набока ; АМН України; Держ. установа "Ін-т фармакології та токсикології". — К., 2009. — 39 с. — укp.

Вперше експериментально доведено, що аніліди хінолін-карбонових кислот є сполуками, які мають виражені діуретичний, гіпотензивний і дегідратаційний ефекти. Показано доцільність подальшого пошуку діуретиків з гіпотензивною активністю серед речовин зазначеної групи. Доведено, що зміни функціональної діяльності нирок під впливом карборену залежать від його дози, тривалості застосування та ступеня гідратації організму. Вперше показано, що карборен нормалізує порушення кислотно-лужної рівноваги (КЛР) і водно-електролітного обміну за умов артеріальної гіпертензії (АГ). З'ясовано механізми порушень водно-електролітного обміну у спонтанно гіпертензивних щурів, які проявляються ранньою гіперкреатинемією поряд з мікроальбумінурією і призводять до порушення функції нирок. Доведено, що механізми реалізації антигіпертензивного ефекту карборену базуються на зменшенні рідини в організмі у спонтанно гіпертензивних щурів, а також за рахунок прямої спазмолітичної дії на стінку судин. Вперше вивчено зміни КЛР в організмі інтактних тварин, за умов АГ і у разі патології нирок і перспективи корекції порушень КЛР карбореном. Показано, що порушення КЛР за умов АГ і на тлі метаболічного ацидозу, спричиненого хлористим амонієм, проявляються артеріальною гіпоксемією, зменшенням утилізації кисню тканинами, зниженням вмісту стандартного бікарбонату і, як наслідок, зменшенням суми буферних основ. Всі ці зміни нормалізуються за умов уведення карборену. Вперше доведено, що місцем локалізації діуретичного ефекту є дистальний і частково проксимальний відділи звивистих канальців нефрону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9 аніліди хінол-карбонових к-т +
Шифр НБУВ: РА366705

Рубрики:

      
2.

Набока О.М. 
Біблеїзми з Євангелія від Матвія у мові та мовленні (на матеріалі англомовних словників та газетних текстів): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.М. Набока ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2006. — 18 с. — укp.

Проаналізовано функціонування бібліїзмів як фрагментів прецедентного тексту (Євангелія від Матвія), в мові та мовленні. Досліджено семантичні процеси, які супроводжують трансформацію біблійних протоодиниць (слів, словосполучень, фраз як елементів Євангельського тексту) у біблійні фразеологізми (БФ) англійської мови, та їх подальше мовленнєве використання в англомовному газетному тексті. Здійснено класифікування бібліїзмів за походженням і способом утворення, за ступенем ідентичності їх тлумачення у словниках, виявлено кореляцію між представленістю БФ у довідковій літературі та частотністю їх вживання в газетному тексті, встановлено основні закономірності в семантичній трансформації БФ залежно від варіативності трактувань біблеїзмів у довідковій літературі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-33 + Э37-220.911.31я48 +
Шифр НБУВ: РА343229

Рубрики:

      
3.

Набока О.В. 
Вуглецеві наноструктури, синтезовані в кремнеземних матрицях карбонізацією органічних сполук: автореф. дис... канд. хім. наук: 02.00.01 / О.В. Набока ; Ін-т загал. та неорган. хімії ім. В.І.Вернадського НАН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Синтезовано наноструктури вуглецю карбонізацією органічних прекурсорів у матрицях на основі пірогенного кремнезему. Вивчено їх структури, склад і фізико-хімічні властивості. У поровому просторі матриць одержано просторово організовані структури вуглецю карбонізацією органічних прекурсорів (полістиролу (ПС), полівініліденфториду (ПВДФ), толуілендиізоціанату (ТДІ)). Відзначено, що одержаний вуглець є наноструктурою різної форми (волокна, трубки, сегметованої сфери) та розміру (3 - 320 нм,) а також вуглецеві кластери з масою до 380 а.о.м. Установлено, що на утворені вуглецеві структури, впливають надмолекулярна структура ПС і ПВДФ, хімічна взаємодія ТДІ з поверхнею кремнеземних матриц і спосіб введення прекурсорів ПС і ТДІ. Пористі неорганічні ксерогелі на основі пірогенного кремнезему можна використовувати для концентрування та часткового позілу вуглецевих кластерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г124.1-18 + Г221.75 +
Шифр НБУВ: РА363252

Рубрики:

      
4.

Набока О.В. 
Регулювання фондового ринку та його удосконалення в перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.В. Набока ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено процеси регулювання фондового ринку України. Уточнено вихідні теоретичні поняття в сфері цінних паперів і фондового ринку. Встановлено шляхи оптимізації системи регулювання фондового ринку, розвитку його найважливіших напрямків. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності державного регулювання функціонування акціонерних товариств, ринку акцій і приватизації; торгівлі цінними паперами; ринків державних і муніципальних цінних паперів; банківської діяльності на фондовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.295
Шифр НБУВ: РА313252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Набока О. О. 
Синхронізація в задачах динаміки зв'язаних нескінченновимірних нелінійних систем: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.01.03 / О. О. Набока ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено синхронізацію на рівні атрактора на прикладі складеної системи зв'язаних рівнянь Бергера. Одержано результати: для системи m >= 2 лінійно демпфірованих рівнянь зі зв'язком глобального характеру вигляду "симетричний зв'язок великої інтенсивності плюс малий довільний додаток"; системи двох нелінійно демпфірованих рівнянь із симетричним зв'язком глобального характеру; системи двох лінійно демпфірованих рівнянь із симетричним зв'язком, що є локалізованим за просторовою змінною. Доведено у кожному з випадків напівнеперервність зверху атрактора в метриці Хаусдорфа за параметром gamma, що характеризує інтенсивність зв'язку в системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.618-3
Шифр НБУВ: РА371981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Набока О. О. 
Синхронізація в задачах динаміки зв'язаних нескінченновимірних нелінійних систем: автореф. дис. ... канд. фіз.-мат. наук : 01.01.03 / О. О. Набока ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено синхронізацію на рівні атрактора на прикладі складеної системи зв'язаних рівнянь Бергера. Одержано результати: для системи m 2 лінійно демпфірованих рівнянь зі зв'язком глобального характеру вигляду "симетричний зв'язок великої інтенсивності плюс малий довільний додаток"; системи двох нелінійно демпфірованих рівнянь із симетричним зв'язком глобального характеру; системи двох лінійно демпфірованих рівнянь із симетричним зв'язком, що є локалізованим за просторовою змінною. Доведено у кожному з випадків напівнеперервність зверху атрактора в метриці Хаусдорфа за параметром , що характеризує інтенсивність зв'язку в системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.618-3
Шифр НБУВ: РА371981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Набока О.В. 
Тайвань та політика Великобританії на Далекому Сході в 20-90-х роках ХІХ століття: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / О.В. Набока ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування зовнішньополітичного курсу Великобританії щодо Тайваню у 1820 - 1890-х рр. Розглянуто характер британської політики стосовно даної країни. Розглянуто її етапи й еволюцію. На першому етапі (1820 - 1850 рр.) англійські комерційні кола здійснювали спроби захопити Тайвань, намагаючись підключити до реалізації цієї ідеї Уайтхолл. Основним змістом другого етапу, який продовжувався з 1858 по 1895 рр, стала боротьба за економічне панування на Тайвані, який після закінчення другої "опіумної" війни, було відкрито для англійської торгівлі. Але, незважаюи на успішність стратегії, обраної англійцями, їм прийшлося відмовитися від своїх претензій. Йдучи на поступки Японії, яку Уайтхолл планував використати для розв'язання більш пріоритетних зовнішньополітичних завдань, британські правлячі кола підтримали її наміри захопити острів у 1895 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(5КИТ891)5-6 + Т3(4ВЕЛ)5-6 +
Шифр НБУВ: РА345222

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Набока О.Г. 
Формування ціннісних орієнтацій у старшокласників спеціалізованих класів економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Г. Набока ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу філософської та психолого-педагогічної літератури розкрито наукові підходи щодо проблеми ціннісних орієнтацій особистості, визначено їх ступінь, структуру критерії та рівні сформованості. На основі теоретичного вивчення праць сучасних педагогів і науковців з питань економічної підготовки учнів і практичних потреб соціально-економічного розвитку держави запропоновано модель ціннісної сфери особистості майбутнього підприємця, яка містить професійні, соціально-громадські, морально-етичні та духовні ціннісні орієнтації. Розроблено програму діагностико-формівного експерименту та конкретні методики. Обгрунтовано та перевірено педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій у старшокласників спеціалізованих класів економічного профілю, виявлено та відкоректовано етапи даного процесу. Наведено систему форм роботи з формування ціннісних орієнтацій у старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр) р2
Шифр НБУВ: РА319711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Демченко М. О. 
Формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів. / М. О. Демченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів.Наукова новизна дисертаційного дослідження полягає в тому, що: – уперше розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів, що містить взаємоповʼязані структурні блоки (цільовий, теоретичний, організаційно-змістовний, результативний), ґрунтується на методологічних підходах (системний, компетентнісний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, гуманістичний, інформаційний), принципах (загальнодидактичні: науковості, системності й послідовності, доступності, зв'язку навчання з дійсністю, свідомості й активності, зворотного зв'язку, сучасності; спеціальні: неперервності, комунікативної взаємодії, відкритості освітнього середовища, інформаційної безпеки, інтерактивності, мультимедійності, методичного консультування) і педагогічних умовах (формування позитивної мотивації до оволодіння майбутньою професією; створення сприятливого освітнього середовища для розробки й використання студентами електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності; оновлення змісту методів та засобів фахової підготовки майбутніх вихователів);– визначено структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний), критерії, показники (мотиваційно-ціннісний: наявність у студентів мотивації до навчання за обраною спеціальністю; усвідомлення цінності професії вихователя закладів дошкільної освіти; наявність у студентів мотивації на успіх у професійній діяльності; інформаційний: наявність у студентів теоретичних знань у галузі дошкільної педагогіки й дитячої психології; оперування основними положеннями державних документів, програм навчання і виховання дітей дошкільного віку; знання студентами сутності методичної роботи в закладі дошкільної освіти; діяльнісно-поведінковий: спрямованість на вирішення професійних завдань; уміння використовувати в професійній діяльності електронні освітні ресурси; уміння створювати та використовувати авторські електронні освітні ресурси; оцінний: прагнення до самоаналізу власної професійної діяльності; до безперервної самоосвіти, самовдосконалення; до самоуправління й самоорганізації в професійній діяльності) і схарактеризовано три рівні (високий, середній, низький) сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти;– удосконалено діагностувальну базу для визначення рівнів сформованості методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти;– уточнено понятійний апарат дослідження, зокрема поняття «методична компетентність вихователя закладу дошкільної освіти», «електронні освітні ресурси», «ресурсний центр», «освітній блог»;– подальшого розвитку набули уявлення про особливості використання електронних освітніх ресурсів, оновлення форм, методів і засобів фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.У першому розділі «Теоретичні основи формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО засобами електронних освітніх ресурсів» здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень з визначення сутності й структури методичної компетентності майбутніх вихователів, використання електронних освітніх ресурсів у підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У другому розділі «Теоретичне обґрунтування технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО» проаналізовано нормативно-правові засади підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. У третьому розділі «Експериментальна перевірка технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів ЗДО» представлено перебіг експериментального впровадження технології формування методичної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами електронних освітніх ресурсів.Результати дослідження можуть бути використані викладачами педагогічних закладів вищої освіти у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО; студентами під час проходження педагогічної практики; у системі післядипломної освіти для підвищення кваліфікації дошкільних працівників; у самоосвітній діяльності студентів.^UThe thesis analyzes the problem of forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources. The scientific novelty of the thesis research is in the following: ‒ for the first time it is developed, theoretically substantiated and experimentally tested the technology for forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources which includes the interconnected structural blocks (targeted, theoretical, organizational-content, effective) in which the methodological approaches are specified (systematic, competence, activity, personality-oriented, humanistic, information), principles (general-didactic: of scientific character, systemacity and consistency, accessibility, connection of learning with life, consciousness and activities, of feedback, modernity; special: continuity, communicative interaction, openness of the educational environment, information security, interactivity, multimediality, methodological consulting) and pedagogical conditions (forming positive motivation to master the future profession; creating a favourable educational environment for the development and use of electronic educational resources by students in their professional activities; updating the content of methods and means of professional training of future nursery teachers); ‒ it is determined the structural components (motivational, cognitive, activity, reflexive), criteria, indicators (motivational-value: students' having motivation to study in the chosen specialty; students' being aware of the value of the profession of nursery teachers of institutions of preschool education; students' having motivation to succeed in their professional activities; information: students' having theoretical knowledge in the field of preschool pedagogy and child psychology; students' knowing the state documents, programs of education and upbringing of preschool children; students' knowing the essence of methodical work at institutions of preschool education; activity-behavioural: students' focusing on solving professional problems; the ability to use electronic educational resources in their professional activities; the ability to create and use authors' electronic educational resources; assessing: the desire for self-analysis of their own professional activities; students' striving for continuous self-education, self-improvement; the desire for self-management and self-organization in their professional activities) and the three levels (high, average, low) of the formation of methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education are characterized; ‒ it is improved the diagnostic base for determining the levels of formation of methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education; ‒ it is clarified the conceptual apparatus of the research, in particular, the notions of «methodical competence of a nursery teacher of the institution of preschool education», «electronic educational resources», «resource centre», «educational blog»; ‒ the ideas about the peculiarities of using electronic educational resources, updating the forms, methods, and means of professional training of future nursery teachers of institutions of preschool education have acquired further development. In the first chapter «Theoretical Fundamentals of Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of Institutions of Preschool Education (IPE) Using Electronic Educational Resources» the theoretical analysis of scientific studies concerning the determination of the essence and structure of the methodical competence of future nursery teachers, the use of electronic educational resources when training future nursery teachers of institutions of preschool education has been presented. In the second chapter «Theoretical Substantiation of the Technology for Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of the IPE» the normative-legal bases of training of future nursery teachers of institutions of preschool education are analyzed. In the third chapter «Experimental Testing of the Technology for Forming the Methodical Competence of Future Nursery Teachers of the IPE» the course of the experimental implementation of the technology for forming the methodical competence of future nursery teachers of institutions of preschool education using electronic educational resources is presented.The results of the study can be used by lecturers of pedagogical institutions of higher education in the process of training future nursery teachers of the IPE; by students during their pedagogical practice; in the system of post-qualifying education in the process of professional advanced training of preschool employees; in students' self-educational activities.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Вороніна-Тузовских Ю. В. 
Похідні хінолін-2-карбонової кислоти як потенційні антигіпертензивні засоби з діуретичною дією / Ю. В. Вороніна-Тузовских. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського