1. |
Віраг М.В. Прогнозування, діагностика, профілактика і терапія недоношування у жінок з йододефіцитними захворюваннями: автореф. дис. ... канд. мед. наук: 14.01.01 / М.В. Віраг ; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. — К., 2010. — 20 с. — укp.Визначено показник середньостатистичної частоти недоношування у вагітних з йододефіцитними захворюваннями. Виділено основні перинатальні чинники ризику недоношування за умов йододефіциту. Встановлено пряму залежність між йододефіцитним станом у матері, функціональним станом щитовидної залози та фетоплацентарним комплексом у випадку недоношування вагітності на тлі дифузного еутиреоїдного зоба. Підтверджено, що нормалізація спонтанної активності матки з одночасною ліквідацією йодної нестачі найкраще досягається призначенням вагітним препаратів з вмістом калію йодиду та поліненасичених омега-3 жирних кислот у комплексі з препаратами, які впливають на скоротливу здатність матки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.415.12 + Р716.219 + Шифр НБУВ: РА370160 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
3. |
Штифурак А.В. Формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ в процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Штифурак ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.Обгрунтовано педагогічні умови процесу формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ. Проаналізовано природу інтересу як психологічного феномену, етапи формування професійного педагогічного інтересу, його взаємозв'язок з мотивацією та пізнавальними інтересами. Значну увагу приділено віковим особливостям старших підлітків, професійним якостям учителя іноземної мови, розглянуто сучасні підходи до її викладання. На підставі проведеного аналізу з'ясовано, що позитивний вплив на формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ у процесі вивчення іноземної мови має здійснювати: трансформація пізнавальних інтересів у професійні шляхом інтенсивного використання завдань квазіпрофесійного характеру; формування позитивної навчальної мотивації, пов'язаної з інтересами студентів; проведення психокорекційної роботи з метою усунення негативних психологічних рис, характерних для старших підлітків, зокрема, замкнутості, конфліктності, несформованості емпатії, тривожності, низької самооцінки; активне використання комунікативного підходу до викладання іноземних мов, що сприяє більшій концентрації уваги на змісті у процесі говоріння, а не на формі, інформативного насичення роботи, інтенсивнішого використання творчих завдань та рольових ігор. За результатами дослідження доведено позитивний вплив запропонованих форм і методів роботи на становлення молодого спеціаліста та формування позитивного ставлення до педагогічної діяльності, виявлено зростання професійного інтересу серед студентів, що брали участь у експерименті. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ш12-913-1 + Шифр НБУВ: РА335727
Рубрики:
|