Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (32)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.511.203$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
1.

Шик М. П. 
Адаптація студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. П. Шик ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано концептуальні та структурно-змістові засади сучасної неперервної педагогічної освіти, визначено місце та функціональну роль педагогічного коледжу в ній. З'ясовано сутність адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, розроблено та теоретично обгрунтовано її структуру. Проведено педагогічну діагностику вихідних рівнів адаптованості студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності, визначено та розглянуто педагогічні умови успішної адаптації в процесі фахової підготовки й експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено й упроваджено в практику професійної підготовки студентів педагогічного коледжу авторський спецкурс "Технології адаптації до професійної діяльності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю952.14
Шифр НБУВ: РА373944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Пруднікова О.І. 
Вплив педагогічного спілкування на професійну підготовку студентів музичних училищ: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Пруднікова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено проблеми впровадження до системи підготовки майбутніх викладачів з класу фортепіано системи заходів щодо розвитку вмінь педагогічного спілкування. З'ясовано, що успішність роботи за вказаним фахом прямо пропорційно залежить від якості розвитку вмінь педагогічного спілкування. Дидактично обгрунтувано можливості та шляхи впровадження до системи підготовки студентів музичних училищ теоретико-експериментальної програми підготовки, яка грунтується на глибокому вивченні педагогічної діяльності видатних музикантів-педагогів та класичних педагогічних технологіях. Показано взаємозв'язок між рівнем сформованості у педагога здатності до емпатії та особливостями розгортання ним комунікативної взаємодії, а також між розвитком у нього саморефлексії та особливостями педагогічного спілкування. Розроблено й апробовано методику, спрямовану на розвиток вмінь педагогічного спілкування, що відповідає принципам суб'єкт-суб'єктної організації даного процесу. Визначено основні принципи та підходи до організації професійної підготовки студентів музичних училищ, спрямованої на актуалізацію та формування їх професійної готовності до оволодіння мистецтвом виконання через провідну роль слова.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Щ31р21(4УКР)
Шифр НБУВ: РА315223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Бартків О.С. 
Дидактичні засади відбору змісту курсу "Педагогіка" у педагогічних училищах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.С. Бартків ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано особливості становлення та розвитку професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів. На підставі аналізу існуючих підходів до визначення змісту педагогічної підготовки запропоновано новий погляд на його суть. Розглянуто особливості відбору та структурування змісту навчального матеріалу з педагогіки. Запропоновано модель освітньо-кваліфікаційної характеристики молодшого спеціаліста, яка базується на уміннях фахівця, врахування вимог якої у відборі змісту педагогічної підготовки є однією з дидактичних засад відбору навчального матеріалу з педагогіки. Розроблено програму з педагогіки розділу "Теорія виховання", під час апробації якої доведено, що її реалізація є ефективною умовою вдосконалення змісту педагогічної підготовки студентів за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА326945

Рубрики:

      
4.

Дубравська Д.М. 
Динаміка особистісних утворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.М. Дубравська ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему становлення й розвитку в процесі первинної професійної підготовки майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Проаналізовано основні теоретичні й експериментальні підходи щодо розв'язання зазначеної проблеми, наведено тезу про існування відносно константного переліку психологічних утворень, які є основними структурними компонентами особистісної готовності до професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до її успішної реалізації є показники загальної інтернальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані зі створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку. Запропоновано програму оптимізації у майбутніх педагогів здатності до саморегуляції як чинника успішного здійснення професійно-педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА329384

Рубрики:

      
5.

Мачинська Н.І. 
Модульна організація загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах коледжу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Мачинська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему модульної організації загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів за умов коледжу. Розроблено й обгрунтовано технологію модульної організації зазначеної підготовки, яка містить принципи відбору змісту та зміст модулів загальнопедагогічної підготовки, форми її організації, технологію модульної організації педагогічної практики. Визначено та теоретично обгрунтовано критерії ефективності модульної загальнопедагогічної підготовки вчителів у педагогічному коледжі, що відображають мотивацію студентів до педагогічної діяльності та готовності до самовдосконалення впродовж життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА345490

Рубрики:
  

      
6.

Козак Л.В. 
Особистісно орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Козак ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблему особистісно орієнтованого навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі. Проаналізовано стан дослідження даного питання у теорії та практиці. Розроблено й обгрунтовано модель особистісно орієнтованого навчання прородознавства, спрямовану на оволодіння професійними знаннями й уміннями, формування позитивного ціннісного ставлення до природи та педагогічної діяльності, розвиток професійно значущих якостей, забезпечення особистісної та професійної самореалізації майбутніх фахівців. Визначено критерії ефективності даного навчання, що відображають мотивацію до майбутньої професійної діяльності, ціннісне особистісне ставлення до навколишньої природи, рівень теоретичних знань та практичних умінь з природознавчої дисципліни, навички до самостійної діяльності. Проаналізовано рівень розвитку емоційно-вольових, креативних, комунікативних особистісних і професійних якостей майбутніх вихователів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022 + Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА347815

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Михальська В.Р. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Р. Михальська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено етапи управління навчальною діяльністю молодших школярів, розкрито суть та структуру готовності студентів педагогічного коледжу до управління навчанням учнів, зміст, методи і форми підготовки учителів початкових класів до управлінської діяльності. Розроблено засоби діагностики рівня сформованості готовності студентів педагогічного коледжу до управління навчальною діяльністю молодших школярів, наведено критерії та визначено чотири (низький, середній, достатній і високий) рівні готовності. Розглянуто педагогічні умови підготовки студентів до управління навчанням учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА341701

Рубрики:

      
8.

Бабак К. В. 
Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Бабак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури й особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних і процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність комплексної програми психологічного супроводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА381865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Слободян О.П. 
Творчий саморозвиток особистості студентів педагогічного коледжу в процесі вивчення культурологічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.П. Слободян ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади творчого саморозвитку особистості. Проаналізовано його суть, обгрунтовано роль рефлексії, діалогових форм навчання, моделювання змісту навчального матеріалу, використання роботи з культурологічними текстами у творчому саморозвитку особистості студента педколеджу в процесі вивчення культурологічних дисциплін у контексті діалогу культур. Визначено критерії та рівні, а також розроблено комплекс методів діагностичного дослідження саморозвивальних процесів та модель творчого саморозвитку особистості студента в процесі вивчення культурологічних дисциплін. Запропоновано систему педагогічних умов даного саморозвитку, яка спрямована на перебудову мотивів учіння, на зміну рівня саморегуляції навчальної діяльності, на творчу самореалізацію особистості студента під час вивчення культурологічних предметів за умов сучасного культурно-освітнього простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ч11 р21 +
Шифр НБУВ: РА331958

Рубрики:

      
10.

Крамаренко Л.І. 
Формування інтересу до науково-педагогічних знань у майбутніх учителів початкових класів у педагогічному училищі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Крамаренко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування інтересу майбутніх учителів до науково-педагогічних знань у процесі педагогічної підготовки. Теоретично обгрунтовано суть і структуру даного інтересу як професійно значущої якості особистості вчителя сучасної початкової школи. Виявлено показники, критерії та охарактеризовано рівні сформованості інтересу майбутніх учителів початкових класів до науково-педагогічних знань. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування цього особистісного утворення як важливої характеристики професіоналізму у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено програму формування інтересу студентів до педагогічної теорії у процесі педагогічної підготовки, експериментально апробовано ефективність її методичного забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА339075

Рубрики:

      
11.

Новаченко Т.В. 
Формування педагогічної самоорганізації студентів педагогічних училищ: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Новаченко ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Показано необхідність формування педагогічної самоорганізації студентів педучилищ, визначено її суть і структуру. Теоретично обгрунтовано концептуальну модель формування педагогічної самоорганізації, способи її реалізації. Виявлено критерії, показники та рівні сформованості педагогічної самоорганізації, а також розроблено методику її діагностики. Експериментально апробовано ефективність запропонованих умов формування педагогічної самоорганізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА328647

Рубрики:

      
12.

Штифурак А.В. 
Формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ в процесі вивчення іноземних мов: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Штифурак ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови процесу формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ. Проаналізовано природу інтересу як психологічного феномену, етапи формування професійного педагогічного інтересу, його взаємозв'язок з мотивацією та пізнавальними інтересами. Значну увагу приділено віковим особливостям старших підлітків, професійним якостям учителя іноземної мови, розглянуто сучасні підходи до її викладання. На підставі проведеного аналізу з'ясовано, що позитивний вплив на формування професійних інтересів студентів педагогічних училищ у процесі вивчення іноземної мови має здійснювати: трансформація пізнавальних інтересів у професійні шляхом інтенсивного використання завдань квазіпрофесійного характеру; формування позитивної навчальної мотивації, пов'язаної з інтересами студентів; проведення психокорекційної роботи з метою усунення негативних психологічних рис, характерних для старших підлітків, зокрема, замкнутості, конфліктності, несформованості емпатії, тривожності, низької самооцінки; активне використання комунікативного підходу до викладання іноземних мов, що сприяє більшій концентрації уваги на змісті у процесі говоріння, а не на формі, інформативного насичення роботи, інтенсивнішого використання творчих завдань та рольових ігор. За результатами дослідження доведено позитивний вплив запропонованих форм і методів роботи на становлення молодого спеціаліста та формування позитивного ставлення до педагогічної діяльності, виявлено зростання професійного інтересу серед студентів, що брали участь у експерименті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА335727

Рубрики:

      
13.

Полубоярина І.І. 
Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.І. Полубоярина ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. Розкрито сутність і структуру професійної компетентності майбутнього вчителя музики, обгрунтовано психолого-педагогічні умови її формування. Розроблено й експериментально перевірено модель процесу та педагогічну технологію формування професійної компетентності майбутніх учителів музики у педагогічному коледжі. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики. Доведено, що ефективному формуванню професійної компетентності сприяє застосування таких форм навчально-виховної діяльності, як робота творчих гуртків; виконання творчих самостійних завдань; проведення уроків музики у школі, а також психолого-педагогічних тренінгів, ділових ігор. Розроблено зміст і методичне забезпечення спецкурсу "Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики у процесі підготовки позакласних заходів у загальноосвітній школі", який впроваджено у навчальний процес Артемівського педагогічного училища, Стахановського педагогічного коледжу Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка, Педагогічного коледжу Харківського гуманітарно-педагогічного інституту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203 + Ю940.91 + Щ31 р(4УКР)31-3 +
Шифр НБУВ: РА360045

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Адамів 
Формування у студентів педагогічного училища пізнавальної самостійності (на матеріалі вивчення психолого-педагогічних дисциплін): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Галина Степанівна Адамів ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА322220

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського