Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (206)Тематичний інтернет-навігатор (84)Наукова електронна бібліотека (601)Реферативна база даних (14765)Книжкові видання та компакт-диски (5961)Журнали та продовжувані видання (182)
Пошуковий запит: (<.>K=ІНТЕРНЕТ$<.>+<.>K=МАРКЕТИНГ$<.>+<.>K=БІБЛІОТЕКАХ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1360
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Пастухов О.М. 
Авторське право у сфері функціонування всесвітньої інформаційної мережі Інтернет: Автореф. дис.... канд. юрид. наук: 12.00.03 / О.М. Пастухов ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено авторсько-правові аспекти функціонування всесвітньої інформаційної мережі Інтернет, зокрема, визначено, які з матеріалів, доступних в Інтернеті, підлягають охороні за авторським правом. Розглянуто особливості правової охорони окремих категорій розміщених в Інтернеті творів. Розкрито зміст та обсяг авторських прав в контексті Інтернету, а також основні засоби їх захисту. Запропоновано враховувати технологічні, соціокультурні та економічні чинники під час вибору оптимальної моделі функціонування Інтернету з точки зору дотримання авторських прав. Проведено порівняльний аналіз положень правових актів та судових рішень у сфері авторського права України, Росії, США та держав Західної Європи, а також норм, що містяться у міжнародних правових актах та нормативно-правових актах Європейського Союзу, присвячених охороні авторських прав. Наведено пропозиції з удосконалення законодавства України, яке стосується охорони авторських прав на розміщені в Інтернеті твори.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х833.39:970 + З970.312.1
Шифр НБУВ: РА321567

Рубрики:

      
3.

Косар Н.С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.С. Косар ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ковальчук С.О. 
Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.О. Ковальчук ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади адаптації маркетингових товарних стратегій швейних підприємств до нових умов господарювання на ринку України. Розроблено категоріально-понятійний апарат формування маркетингових товарних стратегій і систематизовано відповідний науково-методичний інструментарій. Визначено особливості нових умов господарювання підприємств сектору пошиття одягу у контексті інтеграції України до світового економічного простору, розкрито зміст процесу адаптації товарних стратегій підприємств до даних умов. На підставі аналізу тенденцій розвитку українського ринку одягу ідентифіковано товарні стратегії провідних стратегічних груп виробників та оцінено їх ефективність. Розроблено методику визначення відповідності маркетингових товарних стратегій підприємств умовам ринку та наведено рекомендації щодо її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.51-211.1 +
Шифр НБУВ: РА362955

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Федорук П.І. 
Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Інтернет-технологій: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / П.І. Федорук ; НАН України, Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2009. — 37 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення актуальної проблеми сучасної дистанційної освіти - забезпечення індивідуалізованого навчання на підставі впровадженя адаптивних та інтелектуальних технологій. Розроблено педагогічні технології та методи реалізації процесу адаптивного навчання та контролю знань з використанням інтелектуальних Інтернет-технологій. Обгрунтовано принципи функціонування адаптивних систем дистанційного навчання та контролю знань. Створено нову концепцію конструювання інформаційно-структурної моделі студента. Розкрито сутність поняття та розроблено технологію побудови індивідуальної адаптивної траєкторії навчання на базі методу різнорівневого алгоритмічного квантування знань. З компелксним використанням розроблених технологій і методів побудовано експериментальну адаптивну систему дистанційного навчання та контролю знань EduPro, яку впроваджено у навчальний процес. Обгрунтовано підходи та рекомендації щодо застосування розроблених методів для вирішення практичних проблем, пов'язаних зі створенням автоматизованих систем передачі знань. Показано, що застосування систем дистанційного навчання дозволяє зберегти якість традиційних технологій передачі знань і в окремих випадках за рахунок використання адаптаційних алгоритмів забезпечити помітне підвищення результатів навчання студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 +
Шифр НБУВ: РА369426

Рубрики:

      
6.

Морозова Н. І. 
Адаптивний розвиток підприємств аптечної торгівлі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Морозова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 19 с. — укp.

Запропоновано імітаційну модель прогнозування інтенсивності потоку клієнтів на основі методів системної динаміки, яка, на відміну від існуючих, дозволяє покращити адаптивні характеристики аптечної мережі. Удосконалено методичні підходи щодо оцінювання результатів формування системи взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку шляхом виділення часового та порівняльного напрямків дослідження. Розроблено діагностичний інструментарій оцінювання політики розвитку аптечної мережі на основі оцінювання кількісних індикаторів функціонування фармацевтичного ринку. Розвинуто структурно-ієрархічний метод прогнозування конкурентоспроможності аптечної мережі шляхом використовування методу аналізу ієрархій, який передбачає ієрархію сфер взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку (акторів). Розглянуто категорію "суб'єкт ринкової взаємодії" як специфічний елемент ринкової системи, що у своїй діяльності постійно впливає на стратегію розвитку інших суб'єктів. Запропоновано методологію адаптивного маркетингу як системи стратегічних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1
Шифр НБУВ: РА381822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Субіна Т. В. 
Адміністративно-правове забезпечення інформаційної безпеки в органах державної податкової служби України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Т. В. Субіна ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено поняття "інформація", "захист інформації", "інформаційна безпека", що дозволяє сформувати визначення "інформаційна безпека в органах ДПС України". Проаналізовано суб'єкти, які забезпечують реалізацію завдань Національної програми інформатизації. Розкрито рівень застосування технічних засобів і стан здійснення документообігу використанням мережі Інтернет в органах ДПС України. Наведено рекомендації та пропозиції, які повинні певною мірою сприяти підвищенню оперативності й ефективності адміністрування податків, зборів та інших обов'язкових платежів у діяльності органів ДПС України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)201 + Х849(4УКР)042
Шифр НБУВ: РА372186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Аронова В.В. 
Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В.В. Аронова ; Луган. нац. аграр. ун-т. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1
Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Собко О.М. 
Активізація інноваційної діяльності промислових підприємств (на прикладі машинобудівних підприємств Західного регіону України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Собко ; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Тернопіль, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання активізації інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств за умов ринкової трансформації економіки. Досліджено поняття інноваційної діяльності, інновації та інноваційного процесу, а також розглянуто стан і визначено перспективи розвитку інноваційної діяльності вітчизняних підприємств машинобудування західного регіону України. Розроблено методику та запропоновапно використання ряду показників для здійснення комплексної оцінки інноваційної діяльності та ефективності нововведень. Виявлено чинники активізації інноваційної діяльності підприємств, обгрунтовано доцільність взаємодії підприємств різного розміру на етапах інноваційного процесу для зменшення ризиковості інноваційних проектів і скорочення терміну їх розробки й упровадження у виробництво. Визначено напрямки вдосконалення державної підтримки інноваційної діяльності підприємств, встановлено взаємозв'язки у маркетинговій та інноваційній діяльності підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-55 + У9(4Укр3)305.851-55
Шифр НБУВ: РА318559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Співак А.О. 
Активізація маркетингової діяльності машинобудівного підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Співак ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 18 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо ативізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Досліджено стан сучасних машинобудівних підприємств. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню. Проаналізовано основні напрями покращання діяльності підприємств даної галузі. Доведено, що активізація їх маркетингової діяльності є одним з малодосліджених напрямів. Визначено передумови, суть, характеристики активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства та фактори, що впливають на неї. Уточнено визначення маркетингового потенціалу машинобудівного підприємства. Запропоновано процедуру щодо визначення рівня використання даного потенціалу. Побудовано організаційно-економічний механізм активізації маркетингової діяльності машинобудівного підприємства. Розроблено інформаційне й організаційне його супроводження. Запропоновано варіанти маркетингових програм відповідно до умов її активізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У914УКР)305.851.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357105

      
11.

Стахурська Г.Ю. 
Активні процеси у перській комп'ютерній субмові: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.13 / Г.Ю. Стахурська ; НАН України. Ін-т сходознавства ім. А.Кримського. — К., 2007. — 24 с. — укp.

Зазначено, що термін - це слово чи словосполучення, що виражає певне наукове поняття. Термінологічний словотвір відображає переважно свідомий, соціально прискорений процес термінотворчості. Засвоєння іншомовних термінів є показником певної фази запозичення світових культурних цінностей. Опрацьовані у європейському мовознавстві вимоги до стандартизації семантики та структури термінів передбачають послідовне проведення принципів номінації, оцінки, уніфікації. Проникнення первісно англійської термінології Інтернету до словників інших мов розглянуто як прояв процесів інтернаціоналізації за сучасних умов. Комп'ютерна термінологія у мовах різних систем формується стихійним шляхом, а також внаслідок цілеспрямованих заходів на основі словотвірних засобів конкрентної національної мови, шляхом калькулювання або прямого запозичення. Критерії формування термінів, затверджені Академією мови та літератури Ірану, свідчать про її подальшу пуристичну орієнтацію. Наявність англійських елементів у текстах перськомовного Інтернету є пояснимим явищем. Певна група назв-"етикеток" нового засобу масової інформації виявляє свої властивості як номенклатура. За критерієм структури загальною тенденцією є відповідність простому англійському терміну простого перського, а складному англійському - складного перського. Для перських термінів-словосполучень у комп'ютерній галузі властиве збереження перських граматичних (синтаксичних) морфем і вплив англійського прототипу. За семантичною характеристикою перська комп'ютерна лексика має адекватне відтворення англомовного оригінального масиву термінів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш152.311-34:З97 +
Шифр НБУВ: РА350012

Рубрики:
 ! 

      
12.

Подсолонко М. В. 
Актуалізація маркетингу в кластерній організації рекреаційного підприємництва: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. В. Подсолонко ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського. — Сімф., 2010. — 21 с. — укp.

Проведена актуалізація маркетингу в процесах формування рекреаційних кластерів обгрунтована як мультиплікатор у створенні та розвитку малих підприємств і посиленні зайнятості у них місцевого населення, в освоєнні нових рекреаційних територій та розвитку на них підприємництва у сільських районах Криму. Сформована на підставі узагальнення світового досвіду парадигма випереджального маркетингу кластерної організації рекреаційного підприємництва має основну стратегічну мету соціальної спрямованості - покращання якості життя, підвищення добробуту та зростання продуктивної зайнятості місцевого населення. Запропонована графічна модель взаємодії мереж спеціалізованих малих підприємств у складі рекреаційних кластерів дозволяє органам місцевого самоврядування та населенню обгрунтовано вибирати види діяльності у загальній системі рекреаційного підприємництва. Запропоновано змістовно структуру кадрового та компетенційного забезпечення процесів створення та функціонування малих підприємств у складі спеціалізованих мереж рекреаційних комплексів і кластерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)291.9
Шифр НБУВ: РА376326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Наріжний Д.Ю. 
Аналіз політичних технологій та особливостей їх застосування в транзитивному суспільстві: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Д.Ю. Наріжний ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено комплекс соціальних технологій, які реалізуються у політичній сфері (технології політичного менеджменту, державного управління, виборчих кампаній, комунікативні технології) та особливості їх застосування в транзитивному суспільстві, тобто суспільстві, яке перебуває в процесі складних соціально-політичних перетворень. Відзначено провідну роль соціальних і політичних технологій у системі управління суспільства та процесами, що відбуваються в ньому. Здійснено аналіз і класифікацію політичних технологій за різними підставами, систематизовано їх фунції та принципи застосування. Класифіковано функції політичного управління. Визначено технологічні етапи управлінської дії. Проаналізовано технології маніпулювання, впливу та панування, роль політичного міфу в управлінській діяльності. Виявлено основні різновиди маніпуляцій свідомістю виборців. Класифіковано PR-технології, технології підвищення ефективності управління та зниження управлінського ризику у сферї політики, а також технології формування інформаційної відкритості системи політичного управління в транзитивному суспільстві. Виявлено особливості управління політичним маркетингом у ході виборчих кампаній. Визначено суть індустрії політичної інженерії. Систематизовано існуючі в сучасній політичній науці концепції та теоретичні підіходи до політичних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Ф053 + Ф043.1 + Ф056 +
Шифр НБУВ: РА330425

Рубрики:

      
14.

Глоба О.Є. 
Аналітичні центри як суб'єкти дослідження публічної політики: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.Є. Глоба ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2009. — 18 с. — укp.

Розкрито суть і висвітлено форми діяльності аналітичних центрів як суб'єктів дослідження публічної політики. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних фахівців з використанням комплексної методики визначено, що аналітичний центр є громадською, незалежною, неприбутковою організацією, дослідницька діяльність якої полягає у вивченні суспільно важливих проблем і розробці шляхів їх вирішення. Аналітичні центри мать чітко виражену маркетингову орієнтацію, працюють на особливому ринку послуг - ринку політичного аналізу. У взаємовідносинах з державою дані центри є суб'єктами дослідження публічної політики та її агентами. Зазначено, що сучасні аналітичні центри активно використовують традиційні (співпрацю з засобами масової інформації, взаємодію з органами державної влади, співробітництво між аналітичними центрами), а також новітні, засновані на мережевних технологіях, форми діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф02 + Ф.е(4УКР)л +
Шифр НБУВ: РА363699

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Гутиряк О.І. 
Англійська термінологія маркетингу: структура та семантичні характеристики: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О.І. Гутиряк ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Проаналізовано сучасну англійську термінологію маркетингу і стратифікаційну та семантико-тематичну структури термінології, склад і структуру термінів маркетингу. Встановлено, що між семантичною продуктивністю і семантичною складністю термінів маркетингу та кількістю слів, основ, морфем, літер існує статистична залежність: із збільшенням семантичної продуктивності термінів їхня структурна складність і довжина зменшуються, а із збільшенням семантичної складності - збільшується.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-34:У

Рубрики:

      
16.

Іванюта С.М. 
Антикризове управління у аграрній сфері: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / С.М. Іванюта ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано взаємозв'язок прояву циклічності кризових явищ в природі, демографії, техніці, економіці, державі, науці та культурі. Розкрито причини виникнення та характер прояву даних явищ у підприємствах аграрної сфери. Запропоновано методологічні підходи та практичний інструментарій діагностики кризових явищ, ситуацій та кризового стану на етапах життєвого циклу функціонування господарюючих суб'єктів аграрної сфери. Викладено концептуальні положення антикризового управління, спрямовані на запобігання таким явищам, забезпечення фінансової стабільності, недопущення справи про банкрутство (мирова угода), виведення підприємства зі стану банкрутства (санацій), мінімізації витрат під час застосування організаційно-правових інструментів банкрутства. Рекомендовано антикризові управлінські заходи, що спрямовані на науково-прогнозовану стратегію маркетингу, інноваційно-інвестиційний інструмент фінансововго оздоровлення, диверсифікацію аграрного виробництва, що знаходить своє вирішення через організацію багатогалузевого господарства, розвиток підсобних, допоміжних та обслуговуючих галузей в поєднанні з фермерськими, особистими господарствами сільського населення з метою ефективного використання природно-ресурсного потенціалу. Обгрунтовано доцільність створення системи раннього запобігання та реагування у сільськогосподарських підприємствах, як внутрішньогосподарського економічного механізму регулювання доходів і витрат, що забезпечує ефективний кадровий менеджмент.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-97 +
Шифр НБУВ: РА343216

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Романів Р.О. 
Антимонопольне регулювання регіональних товарних ринків: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Р.О. Романів ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні шляхи удосконалення практики розробки та реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків, захисту й підтримки на них конкуренції та використання економічних важелів як засобів їх антимонопольного регулювання. Поглиблено теоретичні положення щодо природи та особливостей монополізму в перехідній економіці, зокрема, визначено його як поєднання ринкового й адміністративного монополізму. Узагальнено результати та подано наукову оцінку втілення політики демонополізації у досліджуваних регіонах, яку визначено як дії тимчасового характеру, складову загальної системи антимонопольного регулювання. Визначено позитивні та негативні сторони вітчизняного антимонопольного законодавства та на підставі порівняльного аналізу антитрестівського законодавства країн з розвинутою ринковою економікою та вітчизняного антимонопольного законодавства розроблено пропозиції з його удосконалення в Україні. Проведено порівняльний аналіз принципів побудови антимонопольного законодавства США та ЄС, визначено можливості їх використання у вітчизняній практиці. Теоретично обгрунтовано основні напрями удосконалення методичних засад дослідження регіональних товарних ринків. Доповнено методику визначення ступеня монополізації регіональних ринків. Запропоновано логіку проведення аналізу товарних ринків щодо їх монополізації; систему заходів цільового маркетингу в процедурі дослідження товарних ринків; порядок проведення сегментації регіональних товарних ринків. Наведено пропозиції щодо удосконалення методики визначення концентрації ринків, які містять: розрахунок індексу Герфіндаля - Гіршмана (HHI) через коефіцієнт варіації часток підприємств на ринку та їх кількість; визначення основних напрямків проведення аналізу концентрації товарних ринків; використання в методиці показника ступеня відкритості ринку (CBP); проведення класифікації досліджуваних ринків за рівнем бар'єрів вступу/виходу на них нових фірм-потенційних конкурентів; проведення класифікації галузей промисловості з метою регулювання процесу концентрації. Визначено ступінь монополізації та рівень конкуренції товарних ринків областей регіону, внаслідок чого визначено чинники, які гальмують результативність організаційно-економічних дій з демонополізації економіки регіонів. Сформульовано концептуальні підходи щодо побудови організаційно-економічного механізму поточного антимонопольного регулювання в регіоні, сутність яких полягає в упорядкуванні побудови організаційної структури управління, застосуванні програмно-цільових підходів та удосконаленні важелів економічного впливу на діяльність монопольних утворень. Розроблено рекомендації щодо удосконалення методики складання і реалізації регіональних програм демонополізації товарних ринків на основі побудови "дерева цілей" та алгоритму формування програми. Обгрунтовано пропозиції, спрямовані на захист і підтримку конкуренції як напрямку антимонопольного регулювання товарних ринків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0
Шифр НБУВ: РА312242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Кисельова А.А. 
Архівні ресурси України в глобальній інформаційній мережі: види, доступ, перспективи: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.10 / А.А. Кисельова ; Держ. ком. арх. України, Укр. НДІ арх. справи та документознавства. — К., 2005. — 19 с. — укp.

На підставі комплексного аналізу історичних джерел і наукової літератури періоду кінця XX - початку XXI ст. досліджено види архівних ресурсів, визначено критерії класифікації та характер інформаційних ресурсів, архівних установ. Розглянуто історіографію проблеми доступу до інформаційних ресурсів, позитивні та негативні явища у сфері репрезентації архівних ресурсів у мережі Інтернет. Розроблено концептуальну модель побудови архівного веб-сайту, структуру якого визначено за видами потреб споживачів в архівній інформації. Виявлено основні здобутки, а також фактори, що перешкоджають процесу формування електронних архівних інформаційних ресурсів. Обгрунтовано пропозиції щодо подальшого розвитку інформаційних ресурсів архівних установ України. Визначено перспективні напрями розвитку веб-сайтів цих установ як складових інфосфери держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч814(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА338110

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Боряк Т.Г. 
Архівно-бібліотечні зібрання української еміграції з Чехословацької Республіки: історія переміщень та опрацювання в Україні (1945 - 2007): автореф. дис... канд. іст. наук: 27.00.02 / Т.Г. Боряк ; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец. — К., 2008. — 17 с. — укp.

Проведено дослідження архівного та бібліотечного сегментів Празького архіву (ПА). Проаналізовано обставини переміщень ПА, які хоча і відбувалися з порушенням правових норм, але сприяли акумуляції більшої частини ПА в Україні. Встановлено хронологічні межі переміщень ПА в УРСР у 1945, 1958, 1983 рр. Документальних свідчень переміщення еміграційних матеріалів у 1948 р., про які згадують окремі дослідники, не виявлено. Простежено передачу документальних сегментів ПА в Україну в 1993 - 2008 рр. Визначено місця перебування частин даного комплексу у Чеській Республіці та Словаччині. Встановлено кількісні та змістові параметри матеріалів ПА, складено перелік фондів ПА в архівах і бібліотеках України. Вперше проведено детальну реконструкцію роботи відділів таємних фондів (перших частин) з документами української еміграції у повоєнні десятиліття. Досліджено історію науково-технічного опрацювання та "оперативної розробки" (ОР) документальних масивів і бібліотечних матеріалів ПА, визначено її види, темпи, періодизацію. Висвітлено архівознавчий аспект політики радянського режиму щодо "українських буржуазних націоналістів" та інших "к/р елементів". Виявлено картотеку на "к/р елемент" обсягом близько 300 тис. карток у ЦДАВО України. Шляхом поодиничного перегляду видань колишнього спецфонду ДНАБ ідентифіковано бібліотечний сегмен ПА обсягом близько 20 тис. друкованих одиниць. Проведено атрибуцію та встановлено сучасне місценаходження окремих архівних сегментів ПА за системою атрибутивних ознак. Окреслено шляхи подальшої наукової реконструкції архівного та бібліотечного сегментів ПА на пофондовому та поодиничному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч814(4ЧЕХ=411.4) + Ч811.47 + Ч736.7 +
Шифр НБУВ: РА360209

Рубрики:

      
20.

Романенко Л.Ф. 
Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / Л.Ф. Романенко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp.

Здійснено комплексне теоретико-методологічне дослідження банківського маркетингу за умов реформування фінансово-банківської системи України з метою вирішення проблем удосконалення функціонування комерційних банків. Висвітлено еволюцію розвитку маркетингу у суспільстві з ринковою економікою, визначено місце маркетингу у системі економічних наук. Розглянуто організаційну, дослідну та заключну стадії процесу маркетингової діяльності, які характеризують маркетинг як динамічну систему економічних знань про діяльність суб'єктів господарювання, що розкривають суть явищ господарської діяльності з метою оптимізації їх у суспільстві з ринковою та соціально орієнтованою економікою для підвищення добробуту людей. Комплексно представлено банківський маркетинг як методологію формування політики, стратегії та тактики банку, призначену ефективно задовольняти та вирішувати проблеми клієнтів шляхом реалізації на ринку банківських продуктів, управління активами та пасивами, прибутками та витратами, ризиком, ліквідністю з використанням комп'ютерних технологій. Стратегічний маркетинг та його економіко-математичне моделювання у банківській діяльності висвітлено з залученням досвіду діяльності українських банків. Розроблено рекомендації щодо запровадження економіко-математичних моделей і запобігання ризикам і банкротству фінансових закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.3-211.1
Шифр НБУВ: РА318835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського