Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (98)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Пирожкова Ю.В. 
Адміністративно-правове регулювання у сфері автомобілебудування в Україні: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / Ю.В. Пирожкова ; Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2007. — 20 с. — укp.

Проаналізовано генезис адміністративно-правового регулювання у сфері автомобілебудування в Україні у законодавстві та правовій доктрині, описано специфічні ознаки та елементи. Висвітлено зарубіжний досвід даного регулювання автомобілебудівною промисловістю та сформульовано передумови і пріоритети його запозичення в державі, визначено основні перспективи розвитку на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)122:О33 +
Шифр НБУВ: РА352878

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Макаренко П.О. 
Геопросторова організація автомобілебудування Європейського Союзу: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / П.О. Макаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження географії високотехнологічних виробництв на прикладі автомобілебудування. Проаналізовано його функціонально-просторову структуру за умов глобалізації. Доведено, що діяльність сучасної автомобілебудівної галузі, на відміну від попередніх етапів розвитку, взаємопов'язана з безперервною та взаємодоповнювальною роботою виробничого та невиробничого секторів. З'ясовано, що у виробничому процесі головну роль відіграють певні, фактори а саме: покращання організаційної структури та внутрішніх функціональних зв'язків транснаціональних корпорацій (ТНК), зокрема шляхом впровадження принципів виробничої та транспортної логістики; конкуренція та співробітництво автомобілебудівних ТНК на світових ринках; всебічне впровадження software; виключна роль науково-дослідних, виробничо-конструкторських і дизайнерських робіт. Установлено, що система збуту автомобілів має певні геопросторові закономірності розвитку (імпорт - створення власного виробництва), що показано на прикладі роботи дилерівських фірм ТНК Volkswagen - Pengeot в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4)683.7 +
Шифр НБУВ: РА351820

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Колбасін Є. С. 
Державна підтримка автомобілебудування в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Є. С. Колбасін ; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та проблеми розвитку автомобілебудування в Україні й інших країнах світу, проаналізовано законодавчу базу й існуючі програмні документи розвитку автомобілебудівної галузі з урахуванням світового досвіду, а також існуючий механізм державної підтримки галузі автомобілебудування. Запропоновано організаційну схему державної підтримки галузі автомобілебудування України на основі програмно-цільового підходу. Проведено сегментування продукції автомобілебудування з урахуванням споживчого попиту та стану платоспроможності основних верств населення, яке дозволяє зробити обгрунтований вибір пріоритетів державної підтримки галузі. Здійснено оцінювання технічного рівня продукції галузі в обраних пріоритетних сегментах, а також її позиціонування в просторі "ціна - технічний рівень", що дозволяє обгрунтувати вибір першочергових заходів підтримки галузі автомобілебудування з боку держави. Вдосконалено механізм державної підтримки галузі шляхом поєднання важелів державного регулювання на макро-, мезо-, та мікрорівнях економіки, що дозволяє упорядкувати програмні заходи, які спрямовані на вихід автомобілебудування з кризового стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-21,01
Шифр НБУВ: РА380402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Андрєєв О.В. 
Державне регулювання розвитку автомобілебудування в Україні: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / О.В. Андрєєв ; Акад. муніцип. упр. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено науково-пратичні рекомендації щодо вдосконалення механізму державного реулювання розвитку автомобілебудування в Україні. З'ясовано суть системи державного управління та визначено термін "державне регулювання розвитку автомобілебудування". Виявлено ознаки автомобілебудування як об'єта державного регулювання. Запропоновано його визначення як самостійного об'єкта державного регулювання. Систематизовано функції державного регулювання у цій сфері. Вдосконалено класифікацію його принципів, а також виділено основні особливості та проблеми. Визначено фактори, що впливають на функціонування автомобілебудування. Запропоновано формування адаптивної системи державного регулювання автомобілебудівної галузі. Розроблено пропозиції щодо державного регулювання законодавчого та програмно-цільового регулювання її розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.523.31-21,01 +
Шифр НБУВ: РА363885

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Муровський С.П. 
Оцінка впливу об'єктів автотранспортного комплексу на навколишнє природне середовище в умовах гірського рельєфу (на прикладі м. Сімферополь): автореф. дис... канд. техн. наук: 21.06.01 / С.П. Муровський ; Нац. акад. природоохорон. і курорт. буд-ва. — Сімф., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено питання забезпечення екологічної безпеки міст і населених пунктів від впливу автотранспорту й об'єктів його інфраструктури. На прикладі м.Сімферополь розглянуто джерела й об'єкти техногенного впливу на навколишнє природне середовище (автомагістралі, автозаправні станції, станції технічного обслуговування, склади паливно-мастильних матеріалів, автостоянки, гаражі, підприємства автомобілебудування). Визначено спектр негативних наслідків зміни навколишнього природного середовища (НПС) в результаті експлуатації автотранспортного комплексу. Встановлено чинники та критерії екологічної оцінки виділення зон екологічного ризику. На підставі результатів аналітичних досліджень проб атмосферного повітря на вміст CO виділено найбільш забруднені райони міста, розташовані у знижених ділянках рельєфу, визначено зону "смогу", яка виникає за несприятливих метеоумов. Розроблено показники для удосконалення методики розрахунку розсіювання "невагомої" домішки від автотранспорту в прикордонному шарі атмосфери для умов гірського рельєфу. Проаналізовано екологічні наслідки від впливу автотранспорту й об'єктів його інфраструктури на НПС міст і населених пунктів в Україні. Проведено розрахунки параметрів зон забруднення для міст, розташованих у гірському рельєфі. Обгрунтовано шляхи та напрями зниження екологічного впливу від автотранспорту й об'єктів його інфраструктури на території м.Сімферополь та інших міст України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О3 н631 +
Шифр НБУВ: РА357230

Рубрики:

      
6.

Нікуліна Н.В. 
Становлення сучасної української термінологічної системи автомобілебудування та ремонту транспортних засобів: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Н.В. Нікуліна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено процеси становлення та особливості формування сучасної української автомобільної терміносистеми. Уточнено теоретичні аспекти понять термін, термінологія, номенклатура. Здійснено тематичну класифікацію термінів, визначено структуру термінологічного поля автомобільної термінолексики та засоби його репрезентування в українській мові. Встановлено продуктивні словотвірні моделі автомобільних термінів, з'ясовано особливості номінації наукових понять автомобілебудування та ремонту транспортних засобів. Вивчено парадигматичні відношення у системі терміноодиниць (явища синонімії, антонімії, полісемії) та охарактеризовано провідні тенденції розвитку української автомобільної термінологічної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:О + О33 в4 +
Шифр НБУВ: РА335770

Рубрики:

      
7.

Фроленко Р.В. 
Стратегічне управління витратами наукомістких підприємств автомобілебудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Р.В. Фроленко ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І.Пулюя. — Т., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано практику управління витратами наукоємних підприємств автомобілебудування України у стратегічному аспекті. Висвітлено стратегічні позиції та процеси управління витратами вітчизняних автомобілебудівних підприємств. Визначено особливості управління витратами наукоємних підприємств. Розроблено підхід до стратегічного управління витратами підприємств на підставі модифікації функціонально орієнтованого формування витрат, модель оптимального управління витратами й інтегровану систему стратегічного управління для наукоємних підприємств автомобілебудівної промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.311-862-21
Шифр НБУВ: РА373022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Гапотченко К.В. 
Управління підприємствами автомобілебудівної промисловості України в умовах протекціонізму: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.В. Гапотченко ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено стан та перспективи розвитку системи керування автомобілебудівними підприємствами України за умов протекціонізму. Проаналізовано світовий досвід застосування протекціонізму для розвитку автомобілебудування та досліджено проблеми ефективності протекціоністської політики. Визначено основні напрямки розвитку автомобілебудівної галузі України та запропоновано комплекс заходів щодо підвищення конкурентоспроможності вітчизняних автовиробників. Обгрунтовано шляхи вдосконалення існуючої системи керування на даних підприємствах України, які включають автоматизацію оперативного керування на базі сучасних стандартів, впровадження до менеджменту підприємств концепції загального керування якістю та орієнтацію на Європейську модель досконалості. Запропоновано узагальнену математичну модель оцінки впливу протекціоністських заходів на показники ефективності діяльності основних операторів автомобільного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.311-21 +
Шифр НБУВ: РА327631

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Шевченко І. Ю. 
Регулювання розвитку автомобілебудування на засадах гармонізаційного підходу / І. Ю. Шевченко. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена поглибленню теоретико-методологічних і концептуальних засад розвитку автомобільної промисловості та формулюванню рекомендацій щодо вдосконалення державного регулювання розвитком автомобілебудування на засадах гармонізаційного підходу.Сформовано теоретичну модель розвитку автомобілебудування в умовах ускладнення конкурентного середовища. Комплексно охарактеризовано механізм державного регулювання розвитком автомобілебудування та запропоновано гармонізаційний підхід до формування державної стратегії розвитку автомобільної промисловості. Розроблено методичне забезпечення застосування гармонізаційного підходу до регулювання розвитком автомобілебудування. Діагностовано розвиток легкового автомобілебудування, вантажного автомобілебудування та автобусобудування України. Генеровано та гармонізовано Стратегію розвитку автомобілебудування України. Розроблено Концепцію Державної програми розвитку автомобілебудування України на період до 2025 року. Оцінено потенційний економічний ефект від державного стимулювання попиту на автомобілі вітчизняного виробництва.^UThe dissertation is devoted to the deepening of the theoretical and methodological principles of the development of the automotive industry and the formulation of recommendations for improving the state regulation of the automotive industry development based on the harmonization approach.The theoretical bases of the development of the automotive industry in conditions of the complication of the competitive environment are formulated. A spherical model of the automotive industry development is developed. The factors of the automotive industry development in the form of classification are systematized. The description of mechanism of the state regulation of the automotive industry development is provided. The harmonization approach to the formation of the state strategy for the development of the automotive industry is proposed. The methodical support of the application of the harmonization approach to the regulation of the development of the automotive industry is developed.The stages of development and the present state of the automotive industry are investigated. The competitive positions of the domestic automobile manufacturers in the national automobile market are determined. The integral estimation of the competitiveness of the automobiles of the domestic production, the competitive potential and competitiveness of the domestic automotive enterprises in the period of 2013-2018 is made. The matrices of the development of the cars automotive industry, trucks automotive industry and buses automotive industry of Ukraine are constructed.The imperative provisions of the Strategy for the development of the automotive industry in Ukraine are formed based on their harmonization with the tasks of the current state strategies. SWOT-analysis of the Ukrainian automotive industry is carried out. The matrix of the basic strategies and sub-strategies for the development of the automotive industry is made. The unified model of the state regulation of the automotive industry development is formed. The algorithm of the harmonization of elements of the model of formation of the state strategy for the automotive industry development is realized.The methodical tool for selection of the institutions of the higher education by the enterprises of the automotive industry for the cooperation in the field of providing the educational services based on the dual form of training is developed. The prospects of the perfection of the educational professional programs of training of the specialists as a result of the cooperation between the higher education institutions and the automotive enterprises are outlined. The definition of “automobile cluster” is given. The alternatives of the cluster initiatives in the domestic automotive industry are developed and the feasibility of the creation of a West automobile cluster is substantiated. The organizational structure of management of the West automobile cluster is developed. The order of creation of the West automobile cluster is formed. The essence of “regional automobile market” is determined. The methodology of typology of the regional markets of automobiles is developed and implemented. The matrix of the regional competitiveness of the automobiles is developed and tested.The national experience of the state programming in the development of the automotive industry is researched. The recommendations for the structure and substantive improvement of the state documents in the field of the automotive industry are formed. The Concept of the State program of the automotive industry development in Ukraine for the period till 2025 is developed. The methodical tool for estimating the economic effect received by the automobile manufacturers as a result of the state stimulation of demand for the automobiles of the domestic production is offered. It is determined that during the years of implementation of the State program of the automotive industry development in Ukraine for the period till 2025 domestic automotive enterprises will receive an economic effect of 137.47 million UAH.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Сахарук Б. С. 
Структурування акціонерного капіталу підприємств автомобілебудування. / Б. С. Сахарук. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження присвячене узагальненню теоретичних засад та розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності структурування акціонерного капіталу підприємств автомобілебудування в Україні з метою зростання їх конкурентоспроможності. Вплив світових економічних процесів, зокрема, зростання інтересу до корпоративних структур з однієї сторони, та необхідність залучення іноземних інвестицій в економіку України у зв'язку з економічною кризою з іншої, активізували питання необхідності розвитку вітчизняних акціонерних товариств, підвищення їх фінансової спроможності, стійкості та іміджу на міжнародній арені. За таких умов важливого значення набуває наявність системи ефективного управління та організації функціонування акціонерного капіталу підприємств, яка спроможна шляхом акумулювання тимчасово вільних фінансових ресурсів підприємства підвищити показники рентабельності як самих підприємств, так і галузей в цілому та забезпечити економіку країни необхідними інвестиціями. Іншим фактором, що обумовлюєвисоку ефективність впливу важелів управління акціонерним капіталом на стан підприємства є його гнучкість і здатність примножувати свій потенціал шляхом централізації, інтеграції, трансформації і концентрації або ж розпорошення акціонерного капіталу підприємств корпоративного типу та корпоративних структур. Таким чином, активізація процесів формування, структурування та обігу акціонерного капіталу за сучасних економічних обставин набуває нового значення та актуальності. Досвід передових країн свідчить, що помилки та недоліки при формуванні капіталу акціонерного товариства, незбалансованість структури акціонерного капіталу підприємств, значне переважання позикового капіталу над власним може стати причиною погіршення фінансовоекономічного становища підприємства, втрати частки ринку, падіння попиту на продукцію, витоку конфіденційної корпоративної інформації і, у кінцевому випадку, призвести до банкрутства підприємств.^UThe study is devoted to the generalization of theoretical principles and development of practical recommendations for improving the efficiency of structuring the share capital of enterprises of auto industry in Ukraine in order to increase their competitiveness. The impact of global economic processes, in particular, increasing of interest to corporate structures on the one hand, and the need to attract foreign investment in Ukraine's economy in connection with the economic crisis on the other, intensified the need to develop domestic joint stock companies, increase their financial capacity, stability and image in the international arena. Under such conditions, a system of effective management and organization of functioning of the share capital of enterprises is a key to solution, it is able to accumulate temporarily free financial resources of the enterprise to increase profitability of enterprises and industries as a whole and provide the economy with necessary investments. Another factor that determines the high efficiency of the influence of equity management levers on the state of the enterprise is its flexibility and ability to increase its potential through centralization, integration, transformation and concentration or dispersion of share capital of corporate enterprises and corporate structures. Thus, the intensification ofthe processes of formation, structuring and circulation of share capital in modern economic circumstances acquires new significance and relevance. The experience of advanced countries shows that errors and shortcomings in the formation of joint stock company capital, imbalance in the share capital structure of enterprises, a significant predominance of borrowed capital over equity can cause deterioration of financial and economic position of the enterprise, loss of market share, falling of demand for products, leakage of confidential corporations and, ultimately, lead to the bankruptcy of enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського