Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (15)Реферативна база даних (892)Книжкові видання та компакт-диски (159)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ВОДІННЯ$<.>+<.>K=АВТОМОБІЛЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Грубель М.Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.Г. Грубель ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 +
Шифр НБУВ: РА355499

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Білецький В.О. 
Вдосконалення методики і технічних засобів діагностування гальмівних систем автомобілів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.О. Білецький ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Зазначено, що результати діагностування гальмівної системи, одержані з застосуванням різних методик або для різних станів завантаження транспортного засобу, можуть відрізнятися для одного та того ж транспортного засобу. Запропоновано методику діагностування гальмівної системи, яка базується на прогнозуванні показників ефективності гальмування для умов стендових і дорожніх випробувань автомобіля повної маси, виходячи з результатів його випробувань на стенді у спорядженому стані. Для прогнозування параметрів ефективності гальмування, характерних для умов дорожніх випробувань, застосовано математичну модель процесу гальмування двовісного транспортного засобу з гідравлічним приводом гальм. Як вхідні рівняння для цієї моделі застосовано характеристики гальмівної системи, визначені у процесі випробувань автомобіля на стенді. Для цього розроблено методику автоматичного визначення характеристик з урахуванням їх нелінійності, обумовленої конструктивними та експлуатаційними чинниками та програмне забезпечення, яке реалізує цю методику. Розроблено гальмівний стенд та пристрій вимірювання приводного зусилля на педалі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73 + О33-082.051 +
Шифр НБУВ: РА325933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Сєрікова О. А. 
Вдосконалення методів діагностування та прогнозування технічного стану двигуна внутрішнього згоряння автомобіля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. А. Сєрікова ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано адаптивний метод непрямого оцінювання технічного стану ДВЗ за параметрами, що допускають контроль в процесі функціонування двигуна, з використанням штучних нейронних мереж і систем нечіткого виводу під час обробки інформації. Розроблено автоматизований програмно-апаратний комплекс оцінювання технічного стану та прогнозування залишкового ресурсу ДВЗ. Виготовлено його макетний зразок, а також розроблено та відлагоджено необхідне програмне забезпечення. Наведено структурні схеми програмно-апаратного комплексу для реалізації у вигляді бортового автомобільного пристрою й автономного вимірювального комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-082
Шифр НБУВ: РА384819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Крамський О.В. 
Вдосконалення методів розрахунку динаміки пневмоапаратів та пневматичного гальмівного приводу автотранспортних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / О.В. Крамський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Удосконалено метод розрахунку перехідних процесів у пневматичному гальмівному приводі автомобіля. Розроблено метод розрахунку характеристик витрат повітря пневмоапаратів для подальшого використання у процесі проектування приводу. Створено концепцію, узагальнену для класу пневматичних систем гальмівного приводу автотранспортних засобів, що розвиває ідеї формування системного підходу щодо проектування гальмівних систем автомобіля. Запропоновано метод для визначення витратних характеристик пневмоапаратів на базі тривимірного моделювання стаціонарного та нестаціонарного перебігу стисненого повітря. Розроблено математичні моделі типових вузлів з окремих гілок пневматичного гальмівного приводу. Одержано математичні моделі динаміки зміни тиску в апаратах електропневматичного приводу. Наведено рекомендації щодо декомпозиції схем приводів для розрахунку у межах існуючих і нових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 +
Шифр НБУВ: РА348217

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Дячук М.В. 
Вдосконалення розрахункових методів оцінки параметрів вібронавантаженності несучих систем автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дячук ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено методи, алгоритми, динамічні моделі автомобіля для елементів системи дорога - шина - несуча система. Створено аналітичну методику прогнозування випадкових напружень у лонжеронах кінцевої жорсткості рами вантажного довгобазного автомобіля з використанням методів спектральної теорії підресорювання транспортних засобів і методів будівельної механіки. Удосконалено методику числового моделювання стохастичних дорожніх збурювань (дорожнього мікропрофілю) на базі швидкого перетворювання Фур'є з необхідним ступенем точності за інтервалами та коінтервалами Найквіста. Підвищено точність розрахунків ланцюгових моделей підвісок автомобільних транспортних засобів шляхом розробки нелінійної математичної моделі шини на підставі її гістерезисної характеристики. Проаналізовано роботу несучої системи на підставі даних статистичного оцінювання показників вібронавантаженості моделей автомобіля КрАЗ-6510. Виконано порівняння результатів розрахунків показників вібраційної навантаженості плоских і просторових моделей. Доведено вплив кінцевої жорсткості рами довгобазного вантажного автомобіля на розрахункові показники плавності ходу в діапазоні, що перевищує інженерну точність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-028.4 +
Шифр НБУВ: РА339463

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Мороз В.В. 
Вибір доцільного типу двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням умов експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.В. Мороз ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику, яка дозволяє вибирати доцільний тип двигуна для вантажного автомобіля з урахуванням витрати палива, викидів шкідливих речовин та енергетичних показників двигуна автомобіля залежно від умов його експлуатації. Для реалізації методики уточнено математичну модель розрахунку витрати палива та викидів шкідливих речовин з відпрацьованими газами дизеля вантажного автомобіля. Запропоновано оцінювати доцільність двигуна з урахуванням його енергетичних показників під час руху вантажного автомобіля за їздовими циклами та експлуатаційних витрат. Показано, що у автомобіля з дизелем краща паливна економічність незалежно від умов його руху у порівнянні з автомобілем, на якому встановлено бензиновий двигун. На підставі вивчення екологічних показників і витрат на експлуатацію встановлено, що автомобіль з дизелем має переваги для експлуатації по магістральному їздовому циклу, а з бензиновим двигуном - по міському. Достовірність одержаних на математичній моделі результатів показників вантажного автомобіля з дизелем у міському їздовому циклі підтверджено задовільним збігом з результатами дорожніх випробувань вантажного автомобіля з дизелем за тим самим їздовим циклом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-014.1 +
Шифр НБУВ: РА337014

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Кужель В.П. 
Визначення дальності видимості дорожніх об'єктів в темну пору при експертизі ДТП: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.П. Кужель ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему визначення дальності видимості дорожніх об'єктів у світлі автомобільних фар з метою покращання експертиз дорожньо-транспортних пригод (ДТП), які сталися у темну пору доби за умов неточності вихідних даних, шляхом розробки математичної моделі на підставі теорії нечітких множин. Визначено задачі автотехнічної експертизи під час проведення аналізу механізму ДТП, що дозволило виявити недоліки існуючої експертної методики. За результатами теоретичних і експериментальних досліджень удосконалено методику визначення дальності видимості об'єктів на дорозі з урахуванням комплексного взаємозв'язку певних факторів впливу, а саме: прозорості атмосфери, розташування перешкоди на дорозі відносно осі руху автомобіля, коефіцієнта засліплення, рівня завантаження автомобіля, освітленості дороги, тривалості роботи водія з кермом, контрасту розрізнення об'єкта з фоном, гостроти зору водія, навіть за умов неточності почтакових даних, занесених у протоколи ДТП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х893.9(4УКР)413.91 +
Шифр НБУВ: РА361718

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
8.

Клец Д.М. 
Вплив експлуатаційних факторів та технічного стану автомобіля на його стійкість проти заносу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.М. Клец ; Харк. нац. автом.-дор. ун-т. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

З метою забезпечення стійкості легкового автомобіля за змінних експлуатаційних умов обгрунтовано вимоги щодо його конструкції та технічного стану. Визначено зони стійкого руху автомобіля. Проаналізовано вплив конструктивних та експлуатаційних факторів на стійкість автомобіля проти зносу. Проведено експериментальну перевірку теоретичних положень щодо визначення стійкості автомобіля проти зносу. Результати наукового дослідження впроваджено на промислових підприємствах України (Харківському НДІ судової експертизи ім. М.С. Бокаріуса для аналізу причин виникнення ДТП, ХК "АвтоКрАЗ" для проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт щодо розробки автомобілів, ДП "110 Харківський автомобільно-ремонтний завод" для проведення ремонту з модернізацією, а також у Лабораторії експертизи транспорту ХНАДУ для проведення кваліметричних випробувань автомобіля).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА368482

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Абдулгазіс А. У. 
Вплив нестабільності характеристик шин на нерівномірність їхнього навантажування і стійкість руху автомобілів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / А. У. Абдулгазіс ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Одержано аналітичні вирази, які дозволяють оцінити вплив технологічних і динамічних факторів на зміну динамічного радіуса одиночного колеса. Визначено, що різниця динамічних радіусів лівого та правого коліс ведучого моста призводить до рискання автомобіля, що створює небезпеку втрати стійкості. Розроблено стенд, який може використовуватися в експлуатації автомобілів з метою перевірки та регулювання розподілу вертикального навантаження між шинами здвоєних коліс. Запропоновані конструкції стендів контролю шин пройшли апробацію у навчальному процесі кафедри експлуатації та ремонту автомобілів Республіканського ВНЗ "Кримський інженерно-педагогічний університет".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01
Шифр НБУВ: РА379658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Науки про Землю   
10.

Хименко І.Ю. 
Геометричне моделювання рельєфу поля для системи точного землеробства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / І.Ю. Хименко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено геометричні моделі рельєфу за відомою множиною точкових рядів на його поверхні. Координати точок записуються у пам'ять бортового комп'ютера агрегата за допомогою засобів супутникової навігації під час його руху по полю, за цього вони є вихідними даними для водіння агрегата за паралельними лініями, знаходження ліній найбільшого нахилу поверхні, моделювання рельєфу просторовою сіткою. Значну увагу приділено інтерполяції плоских і просторових точкових рядів. Досліджено властивості інтерполяційної кривої на основі суми графіків гіперболічного секанса, знайдено умови, за яких вона меншою мірою схильна до осциляції. Показано, що така інтерполяційна крива може поєднувати ділянки плоских, просторових кривих та прямолінійних відрізків з певною точністю. Проведено експеримент для моделювання реальної ділянки поля. Зроблено візуалізацію просторових сітчастих і полігональних моделей рельєфу. Одержані результати обгрунтовано теоретично та підтверджено впровадженнями до навчального процесу та землеробської практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д122 + П141 +
Шифр НБУВ: РА338362

Рубрики:

      
11.

Сичов О.С. 
Дослідження методів удосконалення нейронної асоціативної пам'яті та її застосування в гібридних модульних нейромережах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / О.С. Сичов ; НАН України. Ін-т пробл. мат. машин і систем. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано та досліджено метод селекції найбільш інформативних зв'язків синаптичної матриці, який дає змогу у 3 - 5 разів зменшити обсяг фізичної пам'яті під час реалізації псевдоінверсних нейромереж з малою насиченістю пам'яті. На базі цього методу запропоновано та перевірено метод збільшення продуктивності програмних та апаратних реалізацій нейромереж. Виявлено здатність псевдоінверсної нейромережі до відновлення змісту зруйнованої пам'яті під час повторного навчання на деякі з раніше запам'ятованих образів і відзначено паралельні з цими явищами відновлення пам'яті у хворих на амнезію. Розроблено метод динамічного рознасичення асоціативної пам'яті, що дає змогу оперативно вилучати з неї застарілі дані. Створено алгоритмічне та програмне забезпечення, що реалізує розроблені методи удосконалення нейронної асоціативної пам'яті. Створено та експериментально випробувано гібридну модульну нейромережу, що поєднує модулі з ітеративними та неітеративними методами навчання, яку використано в інтелектуальній системі безпеки пасажира автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З810.22 +
Шифр НБУВ: РА324370

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Батракова А.Г. 
Енергозберігаюче трасування автомобільних доріг з урахуванням екологічних і ергономічних вимог системи "людина - автомобіль - дорога - середовище": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / А.Г. Батракова ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 2001. — 18 с. — укp.

Наведено вирішення науково-технічної проблеми енергоощадження на етапі розробки проектів автомобільних доріг, спрямоване на економію паливних ресурсів, створення умов для екологічної безпеки автомобільних доріг, підвищення безпеки і поліпшення умов діяльності водія. Подано модель формування магістрального ходу за критерієм мінімуму енерговитрат у разі обмежень щодо капіталовкладень у будівництво. Обгрунтовано параметри моделі для різних рельєфів місцевості. Розроблено комплексний показник стану системи людина - автомобіль - дорога - середовище (ЛАДС). Запропоновано математичну модель формування траси, що забезпечує допустиме функціонування системи ЛАДС. Обгрунтовано параметри трасування за локальними координатами стану автомобіля, середовища, водія та інтегральним показником стану системи. Розроблено алгоритми трасування та програми автоматизованого розрахунку, методику формування траси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-022.3
Шифр НБУВ: РА313544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Сирота В.М. 
Ергономічна оцінка характеристик процесу навчання людини водінню автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.04 / В.М. Сирота ; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. — Х., 2006. — 18 с. — укp.

Сформульовано та розв'язано завдання ергономічної оцінки характеристик процесу навчання людини водінню автомобіля, який, на відміну від наявних оцінок, враховує взаємний зв'язок і взаємну обумовленість станів і характеристик компонентів системи людина - автомобіль - обстановка руху. На підставі результатів експериментальних досліджень доведено достовірність розробленої математичної моделі навчання людини та показано ефективність запропонованої методики ергономічної оцінки підготовки водіїв. Наведено методики, що дозволяють розрахувати необхідні характеристики процесу навчання. Сформульовано основні принципи ергоногомічної оцінки, а саме: об'єктивності, взаємного зв'язку та взаємної обумовленості, тестування, загальності, своєчасності. Запропоновано тестові завдання та їх технічне забезпечення (автомобільний тренажер) для оцінки рівня підготовленості людини до оволодіння автомобіля за польових умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА345488

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
14.

Ваель Х.Ф. Айєш 
Забезпечення безпеки примагістральної території з малоповерховою забудовою за чинником шуму: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.26.01 / Ваель Х.Ф. Айєш ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2005. — 22 с. — укp.

Розроблено та обгрунтовано регламентуючі інтервали часу для визначення оцінних еквівалентних рівнів звуку транспортних потоків та запропоновано класи розрахункових рівнів шуму магістральних доріг та вулиць. Наведено теоретичні моделі визначення оцінних рівнів звуку транспортних потоків, приведених до одного розрахункового виду (легкового автомобіля). З'ясовано шумові характеристики вулиць м.Дніпропетровська у регламентований період доби та встановлено залежності еквівалентних рівнів шуму від рівня автомобілізації населення та складу транспортного потоку. Визначено залежності кількісних значень соціально-еколого-економічної ситуації від шуму та параметрів транспортного потоку, планування та інженерного благоустрою контактно-стикової зони, а також конструктивно-планувальних рішень у житловій забудові.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н934 +
Шифр НБУВ: РА336000

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Доброгорський М.В. 
Забезпечення стійкості легкового автомобіля при граничних режимах руху: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Доброгорський ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання поліпшення динамічних параметрів граничних режимів руху автомобіля за умов забезпечення стійкості. Здійснено якісну та кількісну оцінки впливу величини дестабілізувального момента в площині дороги на зміну показників курсової та траєкторної стійкості автомобіля. Досліджено процес динамічної стабілізації курсового кута автомібля за допомою регулювання дестабілізуючого моменту. Наведено результати експериментальної оцінки забезпечення курсової стійкості автомобіля під час процесу гальмування за допомогою регулювання дестабілізувального моменту. Досліджено параметри траєкторної стійкості автомобіля за умов усталеного руху криволінійною траєкторією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014 +
Шифр НБУВ: РА343759

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Дубно М.В. 
Засоби підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / М.В. Дубно ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методологію оцінки та пошуку засобів підвищення продуктивного (швидкісного й енергетичного) потенціалу автомобілів. Запропоновано методологію нормування показників їх ефективності на базі максимально формалізованого підходу щодо визначення режимів роботи та ідентифікації умов руху автомобілів. Створено комплекс методів, впровадження яких забезпечує найбільш ефективне використання транспортних засобів. Запропоновано методи раціонального формування виробничого потенціалу автомобіля. Створено методологію нормування показників руху на базі багатофакторного дослідження режимів руху, формалізованих підходів до ідентифікації дорожніх умов, оцінки швидкісних та енергоперетворювальних властивостей автомобіля. Здійснено впровадження у виробництво розроблених методів підвищення енергошвидкісного потенціалу автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-01 +
Шифр НБУВ: РА353857

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Дунь С.В. 
Зменшення димності відпрацьованих газів великовантажних дизельних автомобілів застосуванням у випускній системі каталітичних нейтралізаторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / С.В. Дунь ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2002. — 19 с. — укp.

Проаналізовано методи зменшення димності відпрацьованих газів дизельних автомобілів, а також методики визначення та розрахунку нормованих параметрів. Визначено характерні режими роботи даних автомобілів. Проведено теоретичне дослідження газодинамічних процесів у каталітичному нейтралізаторі. Встановлено оптимальні швидкості газів у каналах каталітичного блока, які забезпечують каталіз та самоочистку блока від сажових відкладень. Охарактеризовано вплив платинового каталітичного нейтралізатора на димність відпрацьованих газів. Докладно розглянуто вплив окиснення часток сажі на ступінь очистки газів від оксиду вуглецю. Узагальнено залежності, які визначають зменшення димності відпрацьованих газів з розробкою алгоритмів розрахунку величини димності газів і викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.3 + О354-082н631
Шифр НБУВ: РА320444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Міхно М.В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / М.В. Міхно ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6

      
Категорія: Транспорт   
19.

Черевко Ю. М. 
Зниження динамічних навантажень в основних елементах колісних транспортних машин і вантажах шляхом їх пружного зчленування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.09 / Ю. М. Черевко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність заміни поздовжнього жорсткого зчленування основних елементів колісних транспортних машин (КТМ) і вантажів на пружно-демпферне з'єднання. Узагальнено математичну модель руху елементів КТМ і вантажів, яка на відміну від відомих одночасно враховує: інерційні характеристики основних елементів КТМ і вантажів, їх взаємне розташування та габарити, пружно-демпферні характеристики кріплень між собою, механічну характеристику силового агрегата, характеристики доріг складного профілю з пошкодженим покриттям і бездоріжжям. Наведено результати досліджень динамічних навантажень на основні елементи та вантажі модернізованого автомобіля ЗИЛ-131 під час руху дорогами складного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-04-01 + О384.04
Шифр НБУВ: РА384743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Степанов В.Ю. 
Зниження нерівномірності гальмівних моментів на колесах легкового автомобіля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В.Ю. Степанов ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2006. — 22 с. — укp.

Досліджено питання підвищення курсової стійкості автомобіля під час гальмування. Доведено, що вирішення зазначеної проблеми можливе за рахунок досягнення мінімальної нерівномірності гальмівних сил на передніх колесах за допомою систем автоматичного регулювання, що знижує дану нерівномірність. Розроблено експериментальний варіант системи, стенд для її дослідження, методику проведення лабораторних експериментів та шляхових випробувань легкового автомобіля зі встановленою системою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-042.73 +
Шифр НБУВ: РА343758

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського