Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (16)Наукова електронна бібліотека (39)Реферативна база даних (2224)Книжкові видання та компакт-диски (1288)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>K=ДИДАКТИЧНІ$<.>+<.>K=ІГРИ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 413
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Білоног Ю. І. 
Художня парадигма "автор - читач" у романній творчості Мілорада Павича: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.03 / Ю. І. Білоног ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Простежено постмодерністську трансформацію статусу категорій автора та читача, функціональне наповнення яких піддається конструюванню та реконструюванню у процесі написання та читання. Виокремлено три ракурси дослідження романної творчості М. Павича. По-перше, на рівні структуротворення визначено специфіку інтерактивної комунікації, "запрограмованої" у гіпертекстуальних моделях прози письменника. По-друге, на наративно-рецептивному рівні проаналізовано експліцитні й імпліцитні рольові ігри автора та читача як оповідних інстанцій. По-третє, на рівні інтертекстуальної взаємодії визначено комунікативний потенціал "павичіади", що базується на кодуванні та декодуванні її зв'язків з іншими текстами та дискурсами. Проведений аналіз засвідчує відповідність художніх стратегій М. Павича постструктуралістсько-деконструктивістській доктрині й їх спрямованість на розширення можливостей створення, рецепції й інтерпретації літературного твору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4СЕР)6-4 Павич М. 534
Шифр НБУВ: РА380554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Хоменко П.В. 
Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / П.В. Хоменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Висвітлено дидактичні та методичні аспекти формування функціональних знань учнів на базі діяльнісного підходу. Функціональні знання визначено як чітку, об'єктивну, систематизовану наукову інформацію, осмислену щодо її зовнішніх і внутрішніх зв'язків, та яку особистість здатна творчо реалізувати за змінних умов існування, як складову її основних компетентностей. Згідно з концепцією дослідження методологічною, теоретичною та практичною базою формування функціональності знань є загальна теорія діяльності, розроблена у філософії, соціології, психології. Формування функціональності знань може відбуватися поза діяльністю учня. Саме у процесі діяльності формується, реалізується та перевіряється функціональність знань. Якість знань визначається змістом і характеристиками тієї пізнавальної діяльності, до складу якої вони входять. Розкрито методи, засоби, принципи, визначено умови та рівні формування функціональності знань учнів на матеріалі органічної хімії. З метою реалізації діяльнісного підходу розроблено та впроваджено до практики школи методичні рекомендації щодо вивчення теми "Природні джерела вуглеводнів", педагогічний програмний засіб, методичну розробку тренінгового заняття з теми "Енергетика завтрашнього дня", упорядковано "Збірник вправ і задач з органічної хімії", зміст яких спрямовано на підвищення загальної функціональності знань учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2 р21-3 +
Шифр НБУВ: РА352098

Рубрики:

      
3.

Чернявська О. А. 
Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у процесі фізичного виховання / О. А. Чернявська. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – процес фізичного виховання майбутніх кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Мета дослідження полягає у розробленні, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування фізкультурно-оздоровчої компетентності у майбутніх кваліфікованих робітників. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у процесі фізичного виховання, яка базується на сукупності принципів (педагогічних, модернізації професійної освіти, оздоровчого тренування), передбачає дотримання педагогічних умов (модернізація змісту фізичної підготовки з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності; упровадження в освітній процес факультативу «Фізкультурно-оздоровча компетентність як складова фізичної культури особистості»; посилення мотивації до ведення здорового способу життя та опанування природних засобів оздоровлення; стимулювання фізкультурно-оздоровчої діяльності у позакласній роботі; контроль показників фізичного розвитку та фізичного стану під час фізкультурно-оздоровчих занять), удосконалення методів (словесних, наочних, практичних), форм (навчальні, методичні та самостійні заняття) та засобів навчання (дидактичні засоби, фізичні вправи, оздоровчі сили природи, гігієнічні чинники, спортивний інвентар та тренажери, комп'ютерна техніка, медичні прилади); уточнено дані про умови використання видів і форм фізичної культури для формування фізкультурно-оздоровчої компетентності та забезпечення раціональної організації теоретичного й виробничого навчання та активного дозвілля; подальшого розвитку набули питання використання сучасних видів рухової активності для формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників, забезпечення дозвілля, проведення фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходів, розвитку професійно важливих психофізичних якостей майбутніх кваліфікованих робітників.^UThe object of research is the process of physical education of future skilled workers in vocational education. The purpose of the study is to develop, theoretically substantiate and experimentally test the methodology of formation of physical culture and health competence in future skilled workers.The scientific novelty of the obtained results is that: for the first time the methodology of formation of physical culture and health competence of future skilled workers in the process of physical education is developed, theoretically substantiated and experimentally tested, it is based on a set of principles (pedagogical, modernization of professional education, health training); provides for compliance with pedagogical conditions (modernization of the content of physical training taking into account the specifics of future professional activity; introduction into the educational process of the elective "Physical competence as part of physical culture of the individual"; strengthening motivation to lead a healthy lifestyle and mastering natural remedies; activities in extracurricular activities, control of physical development and physical condition during physical education and health classes), improvement of methods (verbal, visual, practical), forms (educational, methodical and independent classes) and teaching means (didactic means, physical exercises, health-improving forces of nature, hygienic factors, sports equipment and simulators, computer equipment, medical devices); the data on conditions of use of types and forms of physical culture for formation of physical culture and improving competence and maintenance of the rational organization of theoretical and industrial training and active leisure are specified; issues of using modern types of physical activity for the formation of physical culture and health competence of future skilled workers, leisure, physical culture and health and sports activities, the development of professionally important psychophysical qualities of future skilled workers are further developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Янченко О.Я. 
Формування у молодших школярів уміння працювати з підручником: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Я. Янченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше виділено й охарактеризовано складові інтегрованого уміння молодших школярів працювати з підручником. Визначено дидактичні умови його формування, для реалізації яких розроблено й апробовано відповідну методику. Доведено, що складовими інтегрованого уміння працювати з підручником є уміння працювати з кожним зі структурних компонентів навчальної книги (текстом, позатекстовими компонентами, інструкцією, пам'яткою, таблицею та ілюстрацією), орієнтуватись у структурі підручника, шрифтових та кольорових виділеннях і сигналах-символах), та загальнонавчальні (міжпредметні) уміння - здатність аналізувати, порівнювати, узагальнювати, контролювати роботу. Встановлено, що оволодіння учнями умінням працювати з навчальною книгою відбувається ефективніше за умови спеціально організованої роботи, яка передбачає його мотиваційне забезпечення, комплексність та поетапність формування структурних компонентів, міжпредметний характер процесу вироблення, поєднання прямого та опосередкованого способів розвитку. Уточнено зміст поняття "організація роботи з підручником" як методу навчання у початкових класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.252.2 +
Шифр НБУВ: РА342191

Рубрики:

      
5.

Єрмоленко Є. І. 
Формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності / Є. І. Єрмоленко. — Б.м., 2021 — укp.

Єрмоленко Є.І. Формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). – Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Глухів, 2020. У дисертації досліджено проблему формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності на основі теоретичного визначення, обґрунтування й експериментальної перевірки запроваджених в освітній процес педагогічних умов. У першому розділі «Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до використання знаково-символічної наочності як науково-педагогічна проблема» визначено сутність поняття «знаково-символічна наочність», виявлено дидактичні можливості знаково-символічної наочності та визначено структуру досліджуваної готовності, її критерії, показники та рівні. У другому розділі «Теоретико-методичні засади формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності» обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до застосування знаково-символічної наочності, розроблено модель та методика формування означеної готовності. У третьому розділі «Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності» описано методику організації та результати експериментального дослідження з формування у майбутніх педагогів професійного навчання готовності до використання знаково-символічної наочності.^UYermolenko Ye. I. Forming intending professional training teacers' readiness to use sing ang symbol teaching aids. - Qualifying scientific work on the rights of the manuscript. The dissertation for the Doctor of Philosophy degree in the specialty 015 Vocational education (by specializations). Oleksandr Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University, Hlukhiv, 2020. In the dissertation, the problem of formation readiness to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers based on the theoretical definition, substantiation and experimental verification of the pedagogical conditions introduced into the educational process is investigated.The first chapter "Formation of readiness to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers as a scientific and pedagogical problem" defines the essence of the concept of "sign and symbolic visibility", reveals the didactic possibilities of sign and symbolic visibility and defines the structure of the studied readiness, its criteria, indicators and levels. The second chapter "Theoretical and methodological principles of formation of readiness to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers" substantiates the pedagogical conditions of formation of readiness of to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers, developed a model and method of forming this readiness. The third chapter "Experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of readiness to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers" describes the method of organization and the results of experimental research on the formation of readiness to use sign and symbolic visibility of future vocational training teachers.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Харченко Н.В. 
Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Харченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику формування у дітей старшого дошкільного віку вмінь будувати міркування, основу якої становить забезпечення на практично-емпіричному рівні процесу оволодіння дітьми мовленнєвими навичками та вмінням встановлювати та синтаксично оформлювати причинно-наслідкові зв'язки. Методику побудовано з застосуванням інтегрованого підходу, урахуванням мовленнєвого досвіду дітей і специфіки аналогійно-чуттєвого (інтуїтивного) засвоєння мови та мовлення у дошкільному віці. Встановлено перспективність використання нової педагогічної технології для поліпшення мовного розвитку дітей на рівні, необхідному для усвідомлення у I класі міркування як лінгвістичної одиниці у єдності мовних і композиційних особливостей. Удосконалено методику розвитку монологічного мовлення дітей дошкільного віку та описано характерні для даного періоду лінгвістичні особливості міркування у спонтанних висловлюваннях. Визначено й апробовано ефективні умови, методи, організаційні форми, лінгвометодичні та дидактичні засоби навчання дітей міркуванню. Відзначено, що впровадження нової методики сприяє налагодженню перспективних зв'язків між старшою дошкільною та молодшою шкільною освітніми ланками у процесі навчання дітей міркуванню як функціонально-смислового типу мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911 + Ч411.382.1 +
Шифр НБУВ: РА334668

Рубрики:

      
7.

Хмельковська С.В. 
Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.В. Хмельковська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). — О., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Науково обгрунтовано суть поняття "творчий потенціал учителів іноземних мов". Визначено структуру творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов. Установлено критерії (творчі здібності - комунікативні, дослідницькі, дидактичні, рефлексійні; творчі якості - цілеспрямованість, наполегливість, самостійність, ініціативність, здатність до міжособистісного спілкування, фантазія; особливості психічних процесів - критичність, дивергентність, пам'ять, увага; спрямованість на творчу діяльність; позитивне уявлення про себе, творчий інтерес, допитливість, потяг до нової інформації, до нестандартних дій), показники та рівневу характеристику сформованості творчого потенціалу майбутніх учителів-філологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано модель і методику його формування з застосуванням методу проектів і професійно-комунікативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш12 р-22 +
Шифр НБУВ: РА339807

Рубрики:

      
8.

Прошкін В.В. 
Формування творчої уяви майбутніх учителів у процесі розв'язання нестандартних математичних задач: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Прошкін ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Уперше обгрунтовано та розроблено систему нестандартних математичних задач, спрямовану на формування творчої уяви майбутніх учителів, виділено педагогічні умови її застосування. Розроблено типологію задач і дидактичні принципи побудови системи задач для формування творчої уяви. Показано залежність між діями, що виконуються під час розв'язання нестандартних задач, та прийомами, ознаками творчої уяви. Виявлено критерії, що визначають рівень сформованості творчої уяви майбутніх учителів. Удосконалено педагогічну технологію її формування, яка передбачає впровадження системи нестандартних математичних задач до практики навчання у вищій школі. Розглянуто питання щодо суті творчої уяви як бази й умови продуктивної навчальної та наукової діяльності майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4УКР)21 р3 + Ч489.511.220 +
Шифр НБУВ: РА326266

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Олійник Ю. І. 
Формування творчої особистості майбутніх учителів мистецьких спеціальностей засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Олійник ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2010. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано дидактичні, психолого-педагогічні та методичні умови формування творчої особистості майбутніх вчителів мистецьких спеціальностей у процесі виконання творчих завдань засобами комп'ютерних технологій. З'ясовано умови та засоби її реалізації. Розроблено та реалізовано модель формування творчої особистості засобами комп'ютерних технологій. Виявлено критерії та рівні сформованості творчої особистості студентів мистецьких спеціальностей засобами комп'ютерних технологій навчання. Виокремлено психолого-педагогічні умови забезпечення даної моделі формування творчої особистості майбутніх вчителів мистецьких дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч489.511.253 + Щ. р(4УКР)3:З97
Шифр НБУВ: РА373864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
10.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 22 с. — укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46
Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Хмеляр І.М. 
Формування творчих здібностей учнів природничо-математичних ліцеїв в умовах інноваційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.М. Хмеляр ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть і структурні компоненти творчої особистості. Обгрунтовано зміст та розроблено модель формування творчих здібностей ліцеїстів, що включає: мету, блок організації навчального процесу (зміст навчання, принципи, методи й засоби), компоненти формування творчої особистості (фізіологічний, мотиваційний, емоційний, інтелектуальний), дидактичні умови, етапи (мотиваційний, усвідомлення, тренувальний, репетиторський, контролюючий), фактори, складові творчих здібностей, критерії, рівні сформованості творчих здібностей, результат. Визначено дидактичні умови формування творчих здібностей ліцеїстів, а саме: використання діяльнісного та проблемного підходів, впровадження модульно-рейтингової та інформаційної технологій навчання, використання нетрадиційних форм занять і методів їх проведення, впровадження принципу диференціації та індивідуалізації навчання й контролю, підвищення педагогічної майстерності викладачів, які забезпечують дієвість моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 +
Шифр НБУВ: РА365688

Рубрики:

      
12.

Шехавцова С.О. 
Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позанавчальній діяльності університету: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Шехавцова ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позанавчальній діяльності університету на підставі компетентнісного підходу. Визначено суть і структуру даної компетентності, складовими якої є лінгвокультурна, соціолінгвістична, етнопсихологічна та комунікативна компетентність. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які впливають на успішність процесу формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів у позанавчальній діяльності університету. Розроблено й апробовано комплексну програму за соціокультурним напрямком для позанавчальної діяльності університету, а також соціокультурні проектні технології, рольові ігри, Інтернет-технології та інтерактивні технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.353.13 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА363368

Рубрики:

      
13.

Кравець Н.Б. 
Формування системних знань про живу природу в учнів основної школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Б. Кравець ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Конкретизовано підхід щодо формування системних знань школярів про живу природу, що грунтується на відображенні у змісті навчального матеріалу структури об'єктивної реальності. Обгрунтовано теоретичні засади організації взаємоузгодженого вивчення програмного матеріалу та методологічних знань. Визначено структурні рівні системних знань, дидактичні умови їх формування, послідовність та критерії відбору та етапи включення до змісту навчання. Розроблено модель формування системних знань учнів основної школи про живу природу, в основу якої покладено ідею взаємоузгодженого вивчення предметних і методологічних знань та залучення школярів до рефлексивної діяльності. Експериментально перевірено методику реалізації відповідної моделі, яка забезпечує ефективне формування системних знань про живу природу в учнів основної школи. Наведено рекомендації щодо її використання у навчально-виховному процесі сучасної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА350860

Географічні рубрики:

      
14.

Ісаєнко С.А. 
Формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей засобами іноземної мови: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.А. Ісаєнко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано формування професійної культури фахівця інженерно-технічного профілю відповідно до вимог сучасного суспільства і духовних потреб кожної особистості. Уточнено поняття професійна культура, визначено структурно-функціональні компоненти та охарактеризовано зміст особистісно-творчого компонента професійної культури інженера. Розглянуто структуру професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей і охарактеризовано її зміст. Обгрунтовано педагогічні умови, принципи, передумови, зміст, форми і засоби формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей. Визначено дидактичні умови реалізації освітньо-виховного потенціалу іноземної мови для ефективного формування професійної культури у студентів. Розкрито ефективність моделі формування професійної культури у студентів інженерно-технічних спеціальностей засобами іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА368511

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Лалак Н.В. 
Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в процесі навчання історії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.В. Лалак ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено питання формування професійної компетентності майбутніх учителів засобами навчальної дисципліни "Історія України" у процесі навчання у ВНЗ. Проведено теоретичний аналіз проблеми професійної компетентності вчителя. Висвітлено сучасні шляхи її набуття студентами професійної компетентності даних студентів, а також її особливості та стан формування за умов навчання. Визначено основні дидактичні умови ефективного формування професійної компетентності майбутніх вчителів. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену методику її формування у процесі вивчення історії України, яка передбачає внесення певних змін у зміст навчання, запровадження інноваційних форм і методів проведення занять з одночасною організацією творчої діяльності студентів і продуктивної взаємодії викладачів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА364734

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Якименко Н. О. 
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності в процесі дистанційного навчання / Н. О. Якименко. — Б.м., 2019 — укp.

Досліджено особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності у процесі дистанційного навчання. Обґрунтовано організаційно-педагогічні та дидактичні умови, розроблено технологію й навчально-методичне забезпечення їх реалізації в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності в режимі дистанційного навчання.^UThe peculiarities of forming the professional competence of future specialists in document science and information activities in the process of distance learning have been examined. The pedagogical organizational and didactic conditions have been substantiated, the technology and educational and methodical support of their realization in the process of formation of professional competence of future specialists in document science and informational activity in the distance learning mode have been proved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Орлов А.О. 
Формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.О. Орлов ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему формування професійної відповідальності майбутніх менеджерів. Розроблено експериментальну модель їх професійної підготовки, яка передбачає цілеспрямоване формування професійної відповідальності, та відповідну методику її реалізації. Доведено, що реалізація навчально-виховних впливів, спрямованих на формування відповідальності, може бути ефективною завдяки методам інтерактивного навчання (ділові ігри, зокрема з використанням спеціальних комп'ютерних програм), роботі в малих групах, проектним методикам. Сформульовано педагогічні умови застосування запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р +
Шифр НБУВ: РА368284

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Мох Ю. А. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів засобами дидактичних ігор у процесі фахової підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. А. Мох ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх офіцерів, основні етапи якої (мотиваційний, змістово-процесуальний, оцінно-результативний) забезпечуються засобами дидактичних ігор (пізнавальні, проектувально-дослідницькі, імітаційні, комплексні ігри). Виявлено п'ять груп якостей, які найбільш оптимально відповідають службовій діяльності майбутнього офіцера (гностичні, моральні, комунікативні, організаторські та проектувально-конструктивні якості). Уточнено суть поняття "професійно значущі якості майбутнього офіцера" як сукупність сукупності істотних і найбільш стійких особистісних властивостей, умінь і здібностей, які необхідні для виконання різноманітних функцій професійної діяльності. Суть поняття "дидактична гра" як спеціально організованої навчально-пізнавальної діяльності, у ході якої майбутні офіцери набувають знання, вміння та навички, розвивають професійно значущі якості в процесі взаємодії в обстановці змагальності та пошуку вирішення завдань професійного спрямування, критерії (мотиваційний, особистісний, оцінно-результативний) рівнів (високий, достатній, низький) сформованості професійно значущих якостей майбутніх офіцерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)390.1-3 в6 + Ц4(4УКР)302.1 в6 + Ч481.252.46
Шифр НБУВ: РА382932 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Лобур М.С. 
Формування професійно значущих якостей майбутніх молодших спеціалістів сфери харчування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.С. Лобур ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Науково обгрунтовано, виділено та систематизовано перелік найважливіших професійно значущих якостей фахівців сфери харчування. Доведено, що провідними серед них є: інтерес до професії, самостійність та комунікативні вміння. Досліджено можливості їх формування у майбутніх молодших спеціалістів сфери харчування та доведено, що за умов традиційного навчання такі якості формуються недостатньо та переважно стихійно. Розроблено й апробовано комплекс методів навчання через зміст професійно-кваліфікаційної діяльності (ділові, рольові ігри, тренінги, аналіз і вирішення виробничих ситуацій, навчальні дискусії, лекції-співпраці тощо), що сприяло підвищенню ефективності формування професійно значущих якостей у студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л99р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА343153

Географічні рубрики:

      
20.

Кустовська І. М. 
Формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх економістів у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Кустовська ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 21 с. — укp.

Проаналізовано різноманітні наукові підходи до визначення професійно значущих умінь і навичок (ПЗУН), та на основі цього аналізу сформульовано поняття "професійно значущі вміння і навички". Запропоновано модель формування ПЗУН майбутніх економістів, яка базується на навчальних технологіях, що розвивають творчість, позитивну мотивацію навчання, активність майбутніх економістів. Розроблено модель, яка включає проблемне та коопероване навчання, самостійну навчально-пізнавальну діяльність, інтеграцію знань, навчання у малих групах, кейс-навчання, дидактичні ігри, проектне та дистанційне навчання, інформаційні технології, технології активного навчання. Доведено відповідність створеної моделі принципам, цілям і вимогам вищої професійної освіти й її ефективність під час формування ПЗУН майбутніх економістів з таких дисциплін, як: економічна інформатика, маркетинг, міжнародна економіка, бухгалтерський облік, економіка підприємств, економіка праці та соціально-трудові відносини, статистика, мікро- та макроекономіка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА380098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського