Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (38)Тематичний інтернет-навігатор (2)Наукова електронна бібліотека (604)Реферативна база даних (9624)Книжкові видання та компакт-диски (4369)Журнали та продовжувані видання (79)
Пошуковий запит: (<.>K=МАЙБУТНІЙ$<.>+<.>K=УЧИТЕЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1043
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фурман О.А. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів біології у процесі навчання інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Фурман ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Зазначено, що вирішення проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання інформатики вимагає системного підходу. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання інформатики. Встановлено, що використання методів активного навчання та задач професійного спрямування дає змогу поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики студентів-біологів у ВПНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА367450

Географічні рубрики:

      
2.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Буренко В.М. 
Андрагогічний підхід до професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Буренко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с.: табл. — укp.

Проаналізовано стан проблеми професійної перепідготовки вчителя гуманітарного профілю в системі післядипломної педагогічної освіти в її історичному розвитку. Розкрито суть понять "післядипломна освіта", "освіта дорослих", "неперервна професійна освіта", "перепідготовка", "андрагогічний підхід". Установлено особливості організації навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, проаналізовано процес формування мотиваційної готовності вчителя гуманітраного профілю до професійної перепідготовки. Обгрунтовано методику вдосконалення навчального процесу на факультетах післядипломної освіти, визначено пріоритетні напрями співпраці та взаємодії викладачів і студентів. Досліджено й експериментально перевірено вплив найефективніших методів і форм роботи у розвитку професійних умінь даних учителів. Розроблено та науково обгрунтовано методичні рекомендації для викладачів вищих навчальних закладів щодо удосконалення організаційних форм навчання вчителів даного профілю у процесі професійної перепідготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + С.р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335988

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Рябчинська О.П. 
Боротьба з розповсюдженням порнографічних предметів і творів, що пропагують культ насильства і жорстокості: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.П. Рябчинська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано безпосереднім об'єктом злочину, передбаченого ст.300 КК України, визнавати моральні засади суспільства у частині розповсюдження інформації, спрямованої на забезпечення поваги гідності особи згідно загальнолюдських цінностей. З метою уніфікації термінології, рекомендовано мінімізувати кількість оціночних понять у дефінації "порнографія" та визнавати як натуралістичне зображення, а також опис статевих органів персонажів (людей, тварин) у момент вчинення ними або щодо них дій сексуального характеру. Пропоновано розглядати зберігання творів, що пропагують культ насильства та жорстокості, з метою збуту або розповсюдження як готування до даних дій, а не як самостійний злочин, зважаючи на те, що дані дії не досягають ступеня суспільної небезпечності, характерного для злочину. Запропоновано включити до переліку кваліфікуючих ознак складу злочину, передбаченого ст.301 КК, ознаку скоєння даного злочину спеціальними суб'єктами - батьками або особами, що їх замінюють, учителями, вихователями та іншими особами, які на законних підставах утримують, доглядають, виховують, дають освіту дітям віком до 16 років. Рекомендовано суб'єктом злочинів, передбачених ст.300 і 301 КК, які вчинюються щодо неповнолітніх або з примушуванням їх до створення порнографічних предметів і творів, що пропагують культ насильства та жорстокості, визнавати осіб, які досягли вісімнадцятирічного віку. Вперше, на підставі результатів аналіза статистичного матеріалу, наведено кримінологічну характеристику злочинів, передбачених ст.300 і 301 КК України.Розроблено пропозиції щодо удосконалення кримінального законодавства та інших заходів у галузі боротьби з ввезенням, виготовленням, збутом і розповсюдженням порнографічних предметів і творів, що пропагують культ насильства та жорстокості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)122 +
Шифр НБУВ: РА322838

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Василенко Л.М. 
Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Василенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Грунтуючись на теоретичному узагальненні змісту вокального та методичного компонентів професійного становлення студентів, визначено сутність їх вокально-методичної підготовки та виявлено її компоненти: мотиваційно-цільовий, інформаційно-пізнавальний, операціонально-технологічний та рефлексивно-аналізуючий. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено змістовно-структурну модель забезпечення взаємодії вокальної та методичної підготовки майбутніх спеціалістів, яка, реалізуючи сукупність педагогічних принципів, умов і технологічних засобів, концентрує пізнавальну та діяльнісно-творчу активність майбутніх учителів музики на вироблення особистісної зацікавленості процесом вокального навчання школярів, досягнення власної вокально-виконавської майстерності, засвоєння методичних концепцій вокального навчання та оволодіння практичними вміннями співацького розвитку учнів, розвиток здатності до адекватної самооцінки у вокально-методичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7р(4УКР)32-34 +
Шифр НБУВ: РА323145

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Бакаленко 
Використання спадщини Ф.І.Буслаєва, К.Д.Ушинського та І.І.Срезнєвського у фаховій підготовці майбутніх учителів- словесників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ірина Миколаївна Бакаленко ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.0 + Ш1 г(4РОС)5
Шифр НБУВ: РА308553

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Гуменюк С.В. 
Виховання гуманних якостей учнів основної школи у процесі занять фізичною культурою: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Гуменюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2009. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано модель формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. Визначено мету, завдання, принципи побудови, психолого-педагогічні механізми, етапи формування гуманних якостей. Запропоновано засоби, методи, форми навчально-виховного впливу й обгрунтовано педагогічні умови реалізації розробленої моделі, якими є формування позитивної мотивації учнів до систематичних занять фізичною культурою на підставі індивідуального підходу, створення сприятливого психологічного клімату у колективі, що забезпечує гуманізацію взаємовідносин між учителями й учнями, залучення батьків до позаурочних форм фізичного виховання школярів, що сприяє покращанню взаємовідносин між батьками та навчальним закладом. Удосконалено засоби (рухливі та спортивні ігри, забави, естафети, теоретичний матеріал, туризм, моральні дилеми, морально-етичні ситуації), методи та форми (ігровий і змагальний, особистий приклад учителя фізичної культури, контроль і самоконтроль, ритуали підтримки та заохочення учнів, групові дискусії й індивідуальні бесіди, покарання та заохочення, стимулювання інтересу й усвідомленої участі учнів у навчальному процесі, уроки фізичної культури, змагання, туристичні походи) фізичного виховання у контексті формування гуманних якостей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.354 + Ч511.0 +
Шифр НБУВ: РА367999

Рубрики:

      
8.

Долженко В.О. 
Виховання духовних цінностей у студентської молоді в полікультурному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.О. Долженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти виховання духовних цінностей у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у полікультурному просторі. Розкрито сутність та наведено якісну характеристику категорій "цінність", "духовні цінності", "загальнолюдські та національні цінності", "взаємодія загальнолюдських і національних цінностей як відбиття взаємодії культур". Охарактеризовано культурологічні засади педагогічного знання. Визначено зміст та технології виховання духовних цінностей у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено спецкурс "Загальнолюдські й національні цінності в підготовці майбутнього вчителя", а також науково-методичне забезпечення процесу виховання духовних цінностей у майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 +
Шифр НБУВ: РА345344

Рубрики:

      
9.

Костик Є. В. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Є. В. Костик ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення наукової проблеми виховання духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів і розглянуто можливі напрями її вирішення у виховному процесі педагогічного університету. Визначено педагогічні умови ефективного впливу на формування духовно-моральних цінностей у студентів. Розкрито сутність духовно-моральних цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ. Визначено особливості виховання духовно-моральних цінностей у студентів педагогічних університетів. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні сформованості духовно-моральних цінностей у студентів - майбутніх учителів. Розроблено комплексну систему виховання духовно-моральних цінностей і впроваджено у педагогічному університеті, яка реалізується через цілеспрямовану організацію роботи з педагогами та студентами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352
Шифр НБУВ: РА385214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Черніков С.Я. 
Виховання духовності особистості вчителя в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (кінець XIX - початок XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Я. Черніков ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2003. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення та розвитку уявлень про суть, шляхи та засоби виховання духовності особистості вчителя у творчій спадщині видатних вітчизняних діячів педагогіки та культури наприкінці XIX - на початку XX ст. На підставі аналізу філософської та історико-педагогічної літератури визначено теоретичні засади виховання духовно зрілої особистості учителя. Проаналізовано витоки та передумови становлення проблеми формування духовності особистості вчителя, визначено пріоритетні тенденції та чинники, що вплинули на можливість та стан її розв'язання. Виявлено вагомі протиріччя на шляху запровадження продуктивних наукових ідей у практику професійної педагогічної освіти. Розкрито суть духовності особистості вчителя у виховних системах зазначеного часу, виявлено провідні закономірності, шляхи та засоби виховання духовності особистості вчителя, охарактеризовано певні особливості їх реалізації у контексті професійної підготовки вчителя. Окреслено можливості впровадження та творчого використання прогресивних ідей минулого у сучасній вищій педагогічній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4УКР)52 +
Шифр НБУВ: РА324238

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Маріо М.Д. 
Виховання молоді засобами православної духовної музики у закладах освіти України (кінець ХІХ - початок ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Д. Маріо ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз процесу виховання молоді засобами православної духовної музики в закладах освіти України кінця ХІХ - початку ХХ ст. як соціально-педагогічного феномену. Обгрунтовано основні його етапи: 1884 - 1889 рр. - пропедевтичний, 1889 - 1908 рр. - становлення, 1908 - 1914 - активного розвитку, 1914 - 1917 рр. - завершальний. Охарактеризовано моральну, естетичну та громадсько-патріотичну виховну сутність православної духовної музики. Встановлено та класифіковано провідні тенденції (сутнісно-розвивальні, змістовно-процесуальні, актуально-визначальні). Виявлено основні чинники (методи, форми, види діяльності, умови) виховання молоді у церковнопарафіяльних школах, гімназіях, учительських семінаріях, народних та єпархіальних училищах. Доведено позитивний вплив українських духовних піснеспівів на етнопедагогіку, національно-культурні виховні традиції, українську та російську музично-педагогічні культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.355.23 + Э372.27-509.11 + Щ318.9 + Щ310.03
Шифр НБУВ: РА311637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  
  

      
12.

Осипець Р.О. 
Виховання національної самосвідомості майбутніх учителів музики в процесі опанування українською народнопісенною культурою: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.О. Осипець ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено проблемі виховання національної самосвідомості майбутніх учителів як складного психічного утворення особистості у процесі опанування українською народнопісенною культурою. Наведено результати ретроспективного аналізу проблеми виховання національної самосвідомості у студентів педагогічних вузів. Обгрунтовано зміст і структуру поняття національної самосвідомості, засоби і особливості її виховання у майбутніх учителів музики. Визначено критерії діагностування розвитку даного поняття у студентів музично-педагогічного факультету педагогічного вузу. Встановлено, що виховання в них національної самосвідомості у навчально-виховному процесі має несистемний характер, що виявляється у недостатньому рівні сформованості особистості майбутнього вчителя з виразними національними характеристиками. Теоретично обгрунтовано можливості української народнопісенної культури у вихованні національної самосвідомості. Дослідно-експериментальним шляхом доведено, що інтенсивне опанування студентами цінностями української народнопісенної культури адекватно впливає на духовне зростання молоді, зокрема, на виховання у неї національної самосвідомості. Наведено методичні рекомендації щодо виховання національної самосвідомості студентів у процесі опанування українською народнопісенною культурою як першоосновою духовного зростання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)0-4 + Щ310(4УКР)31-3 + Ч489.511.352.13
Шифр НБУВ: РА309834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Матієнко О.С. 
Виховання толерантності у старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Матієнко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми виховання толерантності старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції. З'ясовано суть поняття "толерантність" у контексті розуміння вченими різних країн світу. Розкрито основні підходи до суті цього феномену в історичних, філософських, психологічних, соціологічних, педагогічних аспектах. Виявлено рівні та критерії оцінювання стану сформованості якостей толерантності у ліцеїстів Франції. Визначено та проаналізовано зміст, форми та методи виховання толерантності у практиці шкіл України та Франції у порівняльному аспекті. Запропоновано шляхи удосконалення вітчизняної системи виховання толерантності, а також методичні рекомендації для учителів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА341654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Сурженко О.П. 
Виховання щасливої дитини в сучасній німецькій сім'ї: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О.П. Сурженко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми щастя та щасливої людини у філософській і психолого-педагогічній літературі. Розкрито сутність поняття "щаслива дитина", "сімейне виховання", напрями виховання щасливої дитини в німецькій сім'ї. Висвітлено роль німецької сім'ї у вихованні дитини за сучасних умов, вплив взаємовідносин батьків на психологічне самопочуття дитини й її майбутній духовний розвиток. Визначено зміст, форми та методи виховання щасливої дитини в німецькій сім'ї на підставі поєднання історичного та сучасного досвіду розвитку щасливої особистості, нові підходи до виховання щасливої дитини за сімейних умов. Виявлено, що на практику виховання в сучасній німецькій сім'ї впливають ідеї педагогіки демократії, що характеризуються методами без застосування писхологічного або фізичного насильства над дитиною.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(4НІМ) + Ю956-994-06-734
Шифр НБУВ: РА372607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Михальчук О. Л. 
Волинське село: культура, освіта, релігійне життя (1964 - 1985 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / О. Л. Михальчук ; Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано духовне життя волинського села у період "розвинутого соціалізму". Охарактеризовано розвиток шкільної освіти, якісний рівень навчання, стан учительських кадрів. Розкрито зміст, форми та методи культурно-освітньої роботи, її ідеологічну та загальнокультурну спрямованість. Простежено ставлення сільського населення до впровадження на селі радянської обрядовості, визначено основні напрями діяльності бібліотек у селах Волинської області. Висвітлено форми та методи боротьби влади з релігійними громадянами та церквою, становище православних громад і протестанських об'єднань краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ВОЛ)63-7
Шифр НБУВ: РА374645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Черненький Ю.П. 
Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю.П. Черненький ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розкрито зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Аналіз когнітивного стилю вчителів, схильних до конфліктів, дозволив установити, що цей зв'язок найбільш виразно виступає, якщо враховувати показники не одного параметру стилю, а їх системи; залежність від поля, тип реакції і когнітивну диференційованість.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ю954.04-7 + Ю940.91-7
Шифр НБУВ: РА307631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Маловичко А.С. 
Вплив ризик-менеджменту на інвестиційну привабливість підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.С. Маловичко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність економічного ризику, досліджено його природу. Запропоновано визначення термінів "економічний ризик" і "ризик-менеджмент". Виявлено діалектичний зв'язок рівня ризик-менеджменту на підприємстві зі ступенем його інвестиційної привабливості. Визначено зміст поняття "інвестиційна привабливість", розглянуто актуальні проблеми її оцінки. Виявлено додаткові фактори, які впливають на рішення про надання позикових коштів (параметри самого підприємства та фінансового проекту, зокрема, загальні зведення, зведення про персонал, керівництво та власників підприємства/проекту та зведення, що безпосередньо стосуються управління ризиком). Запропоновано спосіб коригування оцінки інвестиційної привабливості підприємства з урахуванням виявлених факторів. Розроблено структуру відділу з управління ризиками, що залежить від розміру фірми. Визначено й охарактеризовано два види інтеграції системи ризик-менеджменту до організаційної структури управління підприємством - локалізовану та розсіяну. Запропоновано способи реалізації основних прийомів ризик-менеджменту - одержання більшої кількості інформації про майбутній вибір і результати, розподіл ризику між учасниками проекту, диверсифікація та передача ризику, резервування коштів, врахування ризиків під час фінансування проекту, лімітування, відхилення, прийняття й об'єднання ризику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4уКР)290-99-212.1 + У9(4УКР)290-56 +
Шифр НБУВ: РА353866

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Мозгова Л. А. 
Гендерна складова методики навчання української літератури у старшій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. А. Мозгова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Введено в практику типи діалогів: діалог між авторським розумінням тендерних ролей й учнівським; між народним уявленням про ролі жінки та чоловіка у суспільному розвитку й осмисленням даних ролей у тексті; діалог між учителем як носієм тендерної ідентичності й учнем як особистістю тощо. Надано новий тип заняття - урок-гендерне дослідження. Запропоновано технологію прочитання української літератури, яка підвищує продуктивність інтерпретаційної діяльності учнів, закладає вміння здійснювати аналіз художнього твору на засадах тендерної критики, сприяє формуванню "Я-ідентичності" учня та вихованню культури взаємин між протилежними статями, що базується на традиціях родинної педагогіки й етнопедагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Шифр НБУВ: РА372993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Гонюкова Л.В. 
Громадсько-політична та культурно-просвітницька діяльність Софії Русової (1870-ті - 1940 рр.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Л.В. Гонюкова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Комплексно досліджено життя, громадсько-політичну та культурно-просвітницьку діяльність С.Ф.Русової. На підставі аналізу широкої джерельної бази визначено комплекс чинників, що справили вирішальний вплив на формування її світогляду, відігравали важливу роль у становленні її громадянської позиції. Детально розглянуто діяльність С.Русової в українських громадах та революційних гуртках, партії соціалістів-федералістів. Розкрито політичні погляди С.Русової, проаналізовано процес їх трансформації. Доведено прогресивне значення її праці у демократичних виданнях ("Світло", "ЛНВ", "Рада") з метою вирішення українського питання. Відтворено основні віхи роботи С.Русової щодо створення системи національної освіти. Показано її внесок в інтеграцію українського громадського руху у світовий, розкрито значення наукової діяльності. Досліджено розроблені С.Русовою концептуальні засади побудови Української Національної Жіночої Ради і Всеукраїнської Учительської Спілки, Педагогічного інституту (Прага), напрями та зміст їх роботи. Подано оцінку внеску С.Русової у розвиток суспільно-політичного життя України кінця ХІХ - початку ХХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11(4УКР)5Д Русова С. + Т3(4УКР)52-7 + Т3(4УКР)61-7 + Ч33(4УКР)5-8 Русова С.
Шифр НБУВ: РА310250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Самохіна Н.М. 
Громадянська соціалізація майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Самохіна ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми громадянської соціалізації майбутніх учителів засобами мистецтвознавчого краєзнавства. Розкрито сутність та зміст громадянської соціалізації майбутніх учителів, обгрунтовано значимість мистецтвознавчого краєзнавства в даному процесі. Досліджено генезис уявлень науковців різних часів і народів щодо особливостей громадянської соціалізації майбутніх фахівців у контексті використання засобів мистецтвознавчого краєзнавства. Виявлено традиційні та інноваційні форми та методи навчання та виховання, які є способом реалізації визначених педагогічних умов. Розроблено деякі рекомендації щодо використання мистецтвознавчого краєзнавства в процесі громадянської соціалізації майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.0 +
Шифр НБУВ: РА339707

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського