Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (11)Тематичний інтернет-навігатор (4)Наукова електронна бібліотека (421)Реферативна база даних (4695)Книжкові видання та компакт-диски (1696)Журнали та продовжувані видання (72)
Пошуковий запит: (<.>K=РЕМОНТ$<.>+<.>K=АВТОМОБІЛЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 565
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Сохацький А.В. 
Чисельне моделювання та експериментальне дослідження біляекранних течій: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.02.05 / А.В. Сохацький ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1998. — 16 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням фізичного та математичного моделювання обтікання тіл поблизу екрана. Використовується комплексний підхід, що базується на методі дискретних вихорів та нестаціонарних рівняннях Нав'є-Стокса для ламінарного та турбулентного режимів течій з використанням криволінійної неортогональної системи координат. Замикання системи рівнянь виконано на основі двопараметричної к - epsilon моделі турбулентності з урахуванням кривизни ліній течій. Побудовано та реалізовано ефективні чисельні методики та алгоритми розрахунку процесів гідроаеродинаміки з використанням різноманітних схем апроксимації рівнянь Нав'є-Стокса для нестисливої рідини: протипоточної, гібридної, Леонардо другого та третього порядку точності, методом верхньої релаксації, предиктор-коректор з розщепленням за часом, змінних напрямків, факторизованої з векторною та скалярною прогонками. Наводяться результати експериментального дослідження та чисельного моделювання біляекранних течій на прикладі обтікання колового циліндру, профілю крила та автомобіля, відривної течії в аеродинамічній трубі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В253.317,022

      
2.

Набок І.І. 
Ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного виробництва: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І.І. Набок ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2008. — 20 с. — укp.

Наведено методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт машинобудівного виробництва за умов вітчизняного ринку. Розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності процесу ціноутворення на підприємствах авіадвигунобудування. Досліджено теоретичні основи ціноутворення на інноваційний продукт, уточнено його суть і особливості класифікації. Обгрунтовано механізм формування ціни на інноваційну продукцію машинобудівного підприємства. Розглянуто особливості цього процесу за умов ринкової економіки. Проаналізовано стан і проблему ціноутворення на продукцію авіадвигунобудівного виробництва. Досліджено вітчизняний ринок інноваційної продукції. Визначено перспективу формування сегмента ринку інноваційної продукції підприємства ВАТ "Мотор Січ". Проаналізовано систему ціноутворення за основними видами авіаційних двигунів серії З-А, що використовується на даному підприємстві. Враховано ціновий аспект у процесі реалізації цих двигунів та їх подальшої експлуатації споживачами. Обгрунтовано рекомендації щодо вдосконалення процесу ціноутворення на інноваційний продукт машинобудівного виробництва з урахуванням дисконтованої величини витрат з його експлуатації та ремонту, а також особливостей вітчизняного ринку. На прикладі авіадвигунобудівної продукції доведено доцільність використання ціни споживання у процесі оцінювання економічної ефективності інноваційного продукту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-55-861 +
Шифр НБУВ: РА359318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Матвєєва Н.М. 
Цінові важелі реформування ЖКГ як засоби регулювання розвитку міст (на прикладі підприємств водопостачання та теплопостачання Харківського регіону): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.05 / Н.М. Матвєєва ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Проаналізовано технічний та фінансово-економічний стан підприємств ЖКГ України, який свідчить про необхідність кардинальної реформи галузі, запропоновано джерела коштів, які можна залучити для успішної реформи ЖКГ. Розглянуто підходи щодо залучення громадськості до процесу формування тарифів на послуги ЖКГ як одного з положень програми реформування ЖКГ та її ефективного виконання. Удосконалено визначення поняття "ціна житлово-комунальних послуг" (ЖКП). Надано пропозиції щодо формування ринкового середовища й ринкових механізмів з метою підвищення якості ЖКП шляхом розділення підприємств ЖКГ на дві групи: ремонтно-експлуатаційні підприємства і технологічні підприємства. Запропоновано удосконалити параметричну модель формування прибутку підприємств теплопостачання, а також "процесний" метод обліку витрат, що дає змогу використовувати етапи технологічних процесів підприємств ЖКГ - "вартісні центри" в якості об'єктів калькуляції, більш комплексно підійти до питань ціноутворення комунальної сфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ХАР)22 + У049(4УКР-4ХАР)684.41-861 +
Шифр НБУВ: РА353791

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Герніченко І.І. 
Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І.І. Герніченко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей і запропоновано побудову змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації. Розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засобів навчання та на їх основі розроблено методичну систему формування фахових знань з побудови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Санницький Н. М. 
Формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами / Н. М. Санницький. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеці-альністю 05.22.20 – експлуатація і ремонт засобів транспорту, Дніпровський наці-ональний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніп-ро, 2020.Дисертація присвячена проблемі формування технології тягового забезпечення перевезень вантажів приватними локомотивами в умовах розділення діяльності з експлуатації інфраструктури й виконання перевезень. За даними АТ «Укрзалізниця», загальний парк локомотивів становить 3 871 одиницю, з яких електровози інвентарного парку – це 1 720 одиниць, а їх знос при цьому становить 95 %. Загальна ж кількість тепловозів 2 151 одиниця, знос при цьому дорівнює 99 %. Отже, нестача локомотивів призводить до погіршення використання вантажних вагонів.Із застосуванням методів математичної статистики та кореляційного аналізу виконано дослідження обсягів перевезень вантажів та динаміки показників вико-ристання рухомого складу, який їх забезпечує. Теорія експлуатаційної роботи за-лізниць, реляційний аналіз використовувалися для розробки методів організації взаємодії між перевізниками та оператором інфраструктури. Методи математич-ного програмування, економіко-математичного моделювання та теорія експлуатаційної роботи залізниць застосовані для розробки методів тягового забезпечення перевезення вантажів в умовах функціонування незалежних перевізників. За до-помогою економіко-математичного моделювання визначалася область ефективно-го застосування приватної локомотивної тяги на залізницях України.Отримані в дисертаційній роботі результати вирішують наукове завдання з формування технологій тягового забезпечення перевезень вантажів залізничним транспортом приватними локомотивами на основі розробки залежності схем організації роботи локомотивів та локомотивних бригад незалежних перевізників від довжини дільниць та встановлення залежності величини економії витрат від перевезень вантажів залізничним транспортом у разі використання приватної локомотивної тяги. Для можливості допуску приватної локомотивної тяги удосконалено методи формалізації опису інфраструктури, що дозволяють організувати взаємодію між оператором інфраструктури та незалежними від нього перевізни-ками.Ключові слова: залізнична інфраструктура, бази даних, технологічний процес, реформування залізниць, умови користування інфраструктурою, залізничний транспорт, вантажні перевезення, приватна локомотивна тяга, реструктуризація залізниць, організація вантажних перевезень, організація перевезень.^UThesis for the degree of Ph.D. in Technical Science (Doctor of Philosophy) specialty 05.22.20 – оperation and repair of transport modes (Field of knowledge 27 – Transport). – Dnipro National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan, Dnipro, 2020.The thesis is devoted to the solution of the relevant scientific task of forming the technology of traction support of freight railway transportation by private locomotives under conditions of separation of activity on infrastructure operation and transportations. At the present, the locomotive fleet of Ukrainska zaliznytsia JSC consists of 3871 units. The wear of the electric locomotive fleet is about 95%; the wear of the diesel lo-comotive fleet is 99%. As well, the reduction of locomotive fleet leads to both a decrease in the volume of transportations and a deterioration in the use indicators of freight cars.Using the mathematical statistics and correlation analysis, the volumes of cargo transportations and the dynamics of use indicators of the rolling stock providing them were investigated. The theory of operational work of railways, relational analysis for the development of methods for organizing the interaction between carriers and the infra-structure operator. Methods of mathematical programming, economic-mathematical modelling and theory of operational work of railways for the development of traction methods for cargo transportation under conditions of functioning of independent carriers. Economic-mathematical modelling to determine the area of effective application of private locomotive traction on the railways of Ukraine.The results obtained in the dissertation solve the scientific problem of the formation of traction support technologies for freight transportation by private locomotives based on the development of the dependence of the schemes of the organization of locomotives and locomotive crews of independent carriers on the length of sections and the establishment of the dependence of the cost of transport of freight transportation by rail when using private locomotive traction. In order to allow for private locomotive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been im-proved, which allow to organize the interaction between the infrastructure operator and its independent carriers. The results obtained in the thesis solve the scientific problem of formation of traction technologies for supporting cargo transportation by private locomotives based on the development of the dependence of schemes of organization of locomotives and lo-comotives of crews of independent carriers on the length of district and establishing the dependence of the cost of private locomotive traction. In order to provide private loco-motive traction, the methods of formalizing the description of the infrastructure have been improved allowing the interaction between the infrastructure operator and inde-pendent carriers to be organized.Key words: railway infrastructure, databases, technological process, reforming of railways, conditions of the use of infrastructure, railway transport, freight transportations, private locomotive traction, restructuring of railways, organization of freight transportations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Карась О.О. 
Формування сучасного механізму управління підприємствами в ринкових умовах (на прикладі пасажирського господарства залізничного транспорту): автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Карась ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 23 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні положення та практичні рекомендації щодо реформування механізму управління пасажирським господарством у дальному сполученні за умов сучасного ринку. Обгрунтовано необхідність зміни існуючої організаційної структури управління пасажирського господарства за умов здійснення структурної реформи залізничного транспорту за будь-якою моделлю. Наведено рекомендації щодо впровадження нових методів експлуатації та ремонту з метою підвищення ефективності використання пасажирських вагонів. Обгрунтовано доцільність у процесі реформування залізничного транспорту України за проектом будь-якої програми використовувати систему управління пасажирським господарством у дальному сполученні, побудовану за вертикально-інтегрованим принципом з урахуванням чинників технологічної незалежності, раціональної взаємодії структурних підрозділів (філій, підприємств) і основних положень антимонопольного законодавства. Розроблено управлінські рішення, реалізація яких сприяє підвищенню ефективності використання пасажирських вагонів. Зокрема, обгрунтовано доцільність впровадження денно-нічних поїдів, кільцювання рухомого складу на кілька напрямків, побудови гнучих тарифів, оптимізації структури поїзда, подовження терміну служби пасажирських вагонів за новими технологічними циклами та додаткових організаційних заходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-21 +
Шифр НБУВ: РА362943

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ланговой В.О. 
Формування стратегічних напрямків розвитку ремонтних підприємств вугільного машинобудування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.О. Ланговой ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено проблему формування напрямів розвитку ремонтних підприємств вугільного машинобудування та створення конкурентоспроможної стратегії їх виходу з кризового стану. Висвітлено особливості функціонування та спеціалізації, суть та роль стратегічного управління в розвитку даних підприємств. Запропоновано заходи щодо посилення системи взаємодії з вуглевидобувними підприємствами у сфері постачання гірничошахтного устаткування. Наведено підхід до визначення доцільності капітального ремонту гірничої техніки за дисконтованими кінцевими втратами на її придбання, ремонт і експлуатацію. Обгрунтовано стратегічні напрями розвитку галузі, базуючись на вдосконаленому формалізованому визначенні законі стійкості підприємства як відкритої системи. Розроблено механізм лізингу на вторинному ринку гірничої техніки. Запропоновано франчайзингову форму організації бізнесу у вугільному машинобудуванні. Визначено можливості диверсифікації діяльності у стратегії машинобудівних та ремонтних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.854 +
Шифр НБУВ: РА335120

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Папакіна Н.С. 
Формування продуктивності овець таврійського типу асканійської тонкорунної породи залежно від інтенсивності їх росту: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / Н.С. Папакіна ; Херсон. держ. аграр. ун-т. — Херсон, 2005. — 17 с. — укp.

Вивчено закономірності формування продуктивності ремонтних баранців таврійського типу асканійської тонкорунної породи залежно від частки спадковості за австралійським мериносом та лінійного походження. Визначено, що австралійські тварини у перші місяці онтогенезу мають меншу інтенсивність росту, а у наступні періоди - значно більшу. З'ясовано, що баранцям таврійського типу притаманна більш тонка вовна у порівнянні з асканійськими тонкорунними тваринами. Виявлено, що показники параметрів росту мають взаємозв'язок з настригом і довжиною вовни овець, рекомендовано їх використовувати для оцінки майбутньої вовнової продуктивності тварин. Установлено доцільність застосування математичних моделей Т.Бриджеса та Ф.Річардсона. Для практичної селекційної роботи живу масу запропоновано прогнозувати за індексом інтенсивності формування DELTA t. Відзначено, що інтенсивність формування плідників у перші місяці вирощування безпосередньо пов'язана з формуванням майбутньої вовнової продуктивності їх нащадків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П661.39 асканійська тонкорунна +
Шифр НБУВ: РА341379

Рубрики:

      
9.

Васильченко Г. Ю. 
Формування знань і умінь з будови та експлуатації автомобіля у майбутніх вчителів трудового навчання в процесі вивчення спеціальних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. Ю. Васильченко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано методичні підходи щодо процесу формування знань та умінь, умови проектування педагогічних технологій з використанням наочності та різноманітних засобів навчання. Розглянуто можливість використання за проведення лабораторних і практичних занять обладнання, що застосовується для перевірки складальних одиниць автомобілів. Визначено залежність якості формування знань й умінь від активності всіх учасників освітянського процесу, яка базується на теорії розвитку особистості. З'ясовано й обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують послідовність формування у студентів цілісної системи знань та умінь з будови й експлуатації автомобілів за використання сучасних педагогічних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + О33 р (4УКР)3
Шифр НБУВ: РА371005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Погорєлов М. Г. 
Формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. / М. Г. Погорєлов. — Б.м., 2020 — укp.

Об'єкт: процес фахової підготовки викладачів професійного навчання в педагогічних закладах вищої освіти; мета: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити дієвість моделі системи формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування ІКТ у професійній діяльності, а також організаційно-педагогічних умов її ефективної реалізації та розвитку; методи: теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація – для вивчення науково-теоретичних положень і практичного досвіду формування готовності майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту до застосування ІКТ у професійній діяльності; абстрагування, моделювання, рефлексія власної науково-педагогічної діяльності – для обґрунтування та розроблення моделі системи формування готовності майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту до застосування ІКТ у професійній діяльності й визначення організаційно-педагогічних умов її ефективного функціювання; емпіричні: анкетування учасників освітнього процесу, бесіди, спостереження за викладачами та студентами в процесі комп'ютерно-орієнтованого навчання фахових дисциплін, педагогічне тестування, педагогічний експеримент – для виявлення особливостей реалізації професійно-інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту, виявлення рівня їхньої готовності до застосування ІКТ у професійній діяльності; математичні і статистичні методи обробки даних – для кількісного та якісного аналізу результатів науково-педагогічного експерименту, установлення їх об'єктивності й достовірності; новизна: вперше спроектовано модель системи формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування ІКТ у професійній діяльності; теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено ефективність організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх викладачів професійного навчання в галузі транспорту до застосування ІКТ у професійній діяльності (актуалізація суб'єктної позиції студентів у процесі формування готовності до застосування ІКТ; забезпечення гнучкості управління і самоуправління начально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі формування готовності до застосування ІКТ в майбутній професійній діяльності; періодичне оновлення змісту професійно-інформатичної підготовки студентів; стимулювання самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, пов'язаної з використанням ІКТ); здійснено дидактичний аналіз спеціалізованих і педагогічних програмних продуктів для підготовки інженерів-педагогів у галузі транспорту та створено авторський електронний навчально-методичний комплекс з дисципліни «Конструкція автомобіля»; встановлено критерії та показники для виявлення рівнів готовності студентів до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності: низький (відтворювальний), середній (інтерпретуючий), достатній (перетворювальний) і високий (творчо-пошуковий); уточнено понятійно-категорійний апарат дослідження, а саме: поняття «готовність» як «стійка структурно-функційна система інтеграційних якостей, яка пов'язана з мотиваційною, змістовою, операційно-діяльнісною, емоційно-вольовою й рефлексивною сферами особистості та забезпечує ефективну реалізацію основних професійно-педагогічних функцій і завдань з підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти; набули подальшого розвитку форми та засоби навчання майбутніх викладачів фахових дисциплін у галузі транспорту на основі використання технічних і дидактичних можливостей сучасних ІКТ; набули подальшого розвитку форми та методи навчання студентів фахових дисциплін у галузі транспорту на основі використання технічних і дидактичних можливостей сучасних ІКТ.^UObject: the process of professional training of teachers of vocational education in pedagogical institutions of higher education; purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the model of the system of forming the readiness of future teachers of vocational training in the field of transport to use ICT in professional activities, as well as organizational and pedagogical conditions for its effective implementation and development; methods: theoretical: analysis, synthesis, generalization, comparison, systematization - to study the scientific and theoretical provisions and practical experience of forming the readiness of future engineers-teachers in the field of transport to use ICT in professional activities; abstraction, modeling, reflection of own scientific and pedagogical activity - for substantiation and development of model of system of formation of readiness of future engineers-teachers in the field of transport to application of ICT in professional activity and definition of organizational and pedagogical conditions of its effective functioning; empirical: questionnaires of participants in the educational process, interviews, observation of teachers and students in the process of computer-based learning of professional disciplines, pedagogical testing, pedagogical experiment - to identify features of the implementation of vocational training of future engineers-teachers in transport, identifying their level readiness to use ICT in professional activities; mathematical and statistical methods of data processing - for quantitative and qualitative analysis of the results of scientific and pedagogical experiment, establishing their objectivity and reliability; The scientific novelty obtained during the study lies in the fact that the model of the system of formation of readiness of future teachers of vocational training in the field of transport to use ICT in professional activities has been designed for the first time. The effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the formation of readiness of future teachers of vocational training in the field of transport to use ICT in professional activities was theoretically substantiated and experimentally confirmed (actualization of the subjective position of students in the formation of readiness for ICT, formation of readiness for the use of ICT in future professional activities, periodic updating of the content of vocational information of training of students, stimulation of independent educational and cognitive activities of students related to the use of ICT). The didactic analysis of specialized and pedagogical software products for preparation of teaching engineers in the field of transport was carried out and the author's electronic educational and methodical complex on discipline "Car design" was created. The сriteria and indicators for identifying the levels of readiness of students for the use of ICT in future professional activities such as low (reproductive), medium (interpretive), sufficient (transformative) and high (creative and exploratory) were clarified.The conceptual and categorical apparatus of the study namely the concept of "readiness” as a stable structural and functional system of integration qualities, which is associated with motivational, meaningful, operational, emotional, volitional and reflexive spheres of personality and provides effective implementation of basic professional pedagogical functions and tasks for training skilled workers in professional education were identified. Further development of forms and methods of training future teachers of special disciplines in the field of transport, based on the use of technical and didactic capabilities of modern ICT, was received.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Франчук М.П. 
Формування господарськи корисних ознак у тварин подільського заводського типу української чорно-рябої молочної породи: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.02.01 / М.П. Франчук ; Ін-т розведення і генетики тварин УААН. — Чубинське, 2009. — 19 с. — укp.

Наведено результати вивчення онтогенетичного росту та розвитку ремонтних телиць подільського заводського типу української чорно-рябої молочної породи за показниками приросту живої маси й екстер'єру під впливом генеалогічних формувань. Визначено ступінь успадковуваності та повторюваності статей промірів будови тіла ремонтних телиць у віковій динаміці онтогенетичного розвитку. Оцінено корів стада за показниками молочної продуктивності та визначено ступінь впливу на їх прояв популяційно-генетичних параметрів. Вивчено особливості розвитку провідних господарськи корисних ознак високопродуктивних корів і ефективність їх використання. Проведено оцінювання корів різних вікових груп з промірами статей будови тіла та морфофункціональними властивостями вимені у взаємозв'язку з молочною продуктивністю за враховані лактації, визначено селекційно-генетичні показники. Визначено рівень розвитку та мінливості групових і описових ознак екстер'єрного типу корів, оцінених за новою методикою лінійної класифікації. Доведено селекційну значущість лінійного розведення у заводському стаді у процесі покращання новоствореної породи. Встановлено вплив бугаїв-плідників і ліній на показники молочної продуктивності, відтворної здатності й ознак довічного використання корів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-334 + П603.9-3 українська чорно-ряба +
Шифр НБУВ: РА364382

Рубрики:

      
12.

Динько Ю. П. 
Формування господарськи корисних ознак корів української чорно-рябої молочної породи різних типів конституції / Ю. П. Динько. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Полянський О.С. 
Формування властивостей надійності автотракторних двигунів у гарантійний і післягарантійний періоди експлуатації: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / О.С. Полянський ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2004. — 34 с.: рис. — укp.

Вперше встановлено нові закономірності зміни показників безвідмовності нових і відремонтованих двигунів у гарантійний період експлуатації залежно від обсягів і змісту профілактичних ремонтно-обслуговуючих робіт. Теоретично обгрунтовано метод визначення терміну служби двигунів за критерієм окупності з урахуванням розподілу витрат на технічне обслуговування і ремонт за роками експлуатації, виражених у частинах первинної ціни машини. Розроблено теоретичні основи короткострокового прогнозування і забезпечення безвідмовної роботи тракторних двигунів протягом сезону експлуатації. Запропоновано методологічний підхід щодо розрахунку показників надійності системи "машина - агрегат - деталь", що базується на оптимальному розподілі показників надійності між агрегатами, системами та деталями машини за техніко-економічними критеріями. Теоретично обгрунтовано вимоги до показників надійності автотракторних двигунів і їх конструктивних елементів на етапі проектування, визначено відповідні техніко-економічні критерії. Розроблено теоретичні основи прогнозування та забезпечення безвідмовності автотракторних двигунів у гарантійний і післягарантійний періоди експлуатації відповідними методами, удосконалено моніторинг і стратегії діагностування технічного стану тракторних двигунів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-021.1 +
Шифр НБУВ: РА329881

Рубрики:

      
14.

Коробко О. О. 
Формування взаємозалежних різномасштабних структур будівельних композитів / О. О. Коробко. — Б.м., 2019 — укp.

Об′єкт досліджень – структура бетону та структура виробу як відкритої системи, що самоорганізується; мета дослідження - розробка експериментально-теоретичних основ направленого структуроутворення взаємозалежних різномасштабних структур будівельних композитів для підвищення їх стійкості в складних умовах експлуатації методи – випробування будівельних композитів здійснювали за державними стандартами України та спеціально розробленими методиками; статистичний аналіз експериментальних результатів проводили з використанням апарату математичного планування експерименту; результати – визначено способи активації процесів структуроутворення цементних і полімерних композицій, що сприяє поліпшенню показників якості матеріалів, рекомендовано склади бетонів з підвищеною стійкістю при малоцикловій утомі; новизна – науково обґрунтована роль взаємообумовленої організації різнорівневої структури бетону в забезпеченні структурного оформлення та функціональних властивостей виробу, проаналізовано організації макроструктури як взаємозв'язаної сукупності багатоваріантних підструктур та досліджено вплив їх параметрів на структуроутворення та властивості матричного матеріалу і бетону; запропоновано механізми участі ендо- та екзодеформацій у формуванні різномасштабної структури бетону та самоініціювання розвитку деформаційних явищ, визначена домінуюча роль внутрішніх поверхонь розділу та тріщин як сітки активних елементів у структурній адаптації бетону до експлуатаційного середовища; доведена можливість шляхом направленого збільшення структурного різноманіття підвищити показники фізико-технічних властивостей бетону та стійкість будівельних виробів при дії періодичних зовнішніх впливів; впроваджено – рекомендовано для впровадження при виробництві бетонних виробів, улаштуванні полімерних покриттів, при монолітному будівництві та для ремонтно-відновлювальних робіт, а також у навчальний процес ОДАБА при підготовці здобувачів вищої освіті за галуззю знань 19 Архітектура та будівництво.^UThe object of research - the structure of concrete and the structure of product as open self-organizing systems; goal - the development of experimental and theoretical foundations of the directional structure formation of interdependent different-scale structures of building composites for increase their resistance in difficult operating conditions; methods - testing of building composites carried out in accordance with the State standards of Ukraine and specially developed techniques; statistical analysis of experimental results is conducted using the apparatus of mathematical experiment planning; results – the methods of activation of processes of structure organization of cement and polymeric compositions, that contribute to the improvement of the quality of materials, are defined, warehouses of concretes with the increased resistance under low-cycle fatigue are recommended; novelty of the thesis - the scientifically grounded role of the interdependent organization of the multi-level structure of concrete in ensuring the structural design and functional properties of the product, the organization of the macrostructure as the interconnected set of multivariate substructures are analyzed and the influence of their parameters on the structure formation and properties of the matrix material and concrete is investigated; mechanisms for the participation of endo- and exodeformations in the formation of a multi-scale concrete structure and self-initiation of the development of deformation phenomena are proposed, the dominant role of inner surfaces of partition and cracks as the network of active elements in the structural adaptation of concrete to the operating environment is defined; proved the possibility of increasing the values of the properties of concrete and resistance of building products under the action of periodic external influences by directed increase in structural variety; introduced – to recommended for implementation in the production of cement products, the device of polymeric coverings, at construction of the monolithic objects and for repair and restoration operations in the building organizations of Odessa, as well as to educational process of OSACEA at the training of students of higher education in field of study 19 - Architecture and construction.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Яковлев С. С. 
Формування адаптивної системи утримання прискореного рухомого складу / С. С. Яковлев. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – система утримання прискореного рухомого складу. При вирішенні окремих задач і виконанні досліджень використовувалися сучасні математичні методи та положення різних теорій: ймовірності та математичної статистики, надійності, масового обслуговування та ін. У дисертаційній роботі вирішено наукове завдання адаптивної системи утримання прискореного рухомого складу, який експлуатується в АТ «Укрзалізниця», шляхом урахування технічного стану прискореного рухомого складу та удосконалення технології взаємодії ремонтних господарств депо, виробників і постачальників запасних частин.^UThe thesis is devoted to the formation of an adaptive maintenance system which will increase the operational reliability and efficiency of the use of accelerated rolling stock which already works in JSC "Ukrzaliznytsia" and will be delivered as part of the program of renewal of railway rolling stock. The results obtained can be used in the design and implementation of freight wagons with improved technical, economic, operational and environmental characteristics.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Олешко В. П. 
Фактори формування високопродуктивних стад молочної худоби: автореф. дис. ... канд. с.-г. наук : 06.02.01 / В. П. Олешко ; НААН України, Ін-т розведення і генетики тварин. — с. Чубинське (Київ. обл.), 2011. — 20 с. — укp.

Вперше у племінних господарствах з різною технологією виробництва молока вивчено фактори формування високопродуктивних стад української чорно-рябої молочної породи. Одержано нові дані про вплив генотипових і паратипових факторів на молочну продуктивність, відтворну здатність і тривалість продуктивного використання корів, ступінь реалізації генетичного потенціалу корів за надоєм і вклад чотирьох категорій племінних тварин у генетичний прогрес за надоєм. Доведено вплив інтенсивності вирощування ремонтного молодняку на їх подальшу молочну продуктивність і доцільність формування стада за рахунок корів-первісток власної репродукції. Встановлено зв'язок цитогепетичних порушень у каріотипі корів з рівнем продуктивності та відтворною здатністю корів. Визначено економічну ефективність формування високопродуктивних стад української чорно-рябої молочної породи у племінних господарствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-64
Шифр НБУВ: РА380328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Лозовицька Д. С. 
Управлінський облік витрат операційної діяльності підприємств торгівлі автомобілями та автосервісу на основі процесного підходу: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Д. С. Лозовицька ; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. — Л., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Розкрито теоретичні та методичні питання, пов'язані з організацією та методикою процесно-орієнтованого (ПО) обліку витрат (АВС-метод), обгрунтовано доцільність його застосування на підприємствах галузі торгівлі автомобілями й автосервісу. Досліджено галузеві особливості операційної діяльності таких підприємств, їх вплив на побудову та функціонування управлінського обліку витрат на основі процесного підходу. Побудовано й описано структурно-логічні моделі ПО систем обліку, контролю витрат та аналізу рентабельності операційної діяльності. Розглянуто методику управлінського обліку витрат на основі методу АВС. Удосконалено обліково-аналітичне забезпечення управлінського обліку, зокрема, шляхом визначення номенклатур і розробки відповідних носіїв інформації (управлінську звітність), з використанням системного та процесного підходів. Впроваджено ПО бюджетування й аналіз рентабельності операційної діяльності підприємств торгівлі автомобілями та їх сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.10-148.6
Шифр НБУВ: РА383367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Хоменко Л.М. 
Управління процесами оновлення техніко-технологічної бази промислових підприємств (на прикладі ремонтних підприємств залізничного транспорту України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.М. Хоменко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти управління процесами оновлення техніко-технологічної бази промислових підприємств за умов трансформаційної економіки. Узагальнено теоретичні засади оновлення техніко-технологнічноі бази промислових підприємств, розмежовано поняття оновлення та відновлення техніко-технологічної бази. Ідентифіковано закономірності технічного оновлення підприємств, встановлено особливості здійснення цих процесів. Теоретично обгрунтовано концептуальні підходи щодо управління оновленням техніко-технологічної бази підприємств за умов трансформаційної економіки, визначено мету, суб'єкт, об'єкт, завдання, функції та принципи управління технічним оновленням. Досліджено діючу систему управління оновленням техніко-технологічної бази ремонтних підприємств залізничного транспорту України. Розроблено модель управління технічним оновленням організаційно об'єднаних ремонтних підприємств залізничного транспорту, використання якої сприяє додатковому синергічному ефекту реалізації єдиної технічної політики. Обгрунтовано пріоритетні напрямки технічного оновлення ремонтних підприємств залізничного транспорту України у короткостроковій та довгостроковій перспективі. Удосконалено методику прогнозування потреби в оновленні парку пасажирських вагонів залізничного транспорту України, яка грунтується на екстраполяційних прогнозах та стратегії здійснення швидкісних пасажирських перевезень. Розроблено рекомендації щодо удосконалення організаційно-економічного механізму технічного оновлення ремонтних підприємств залізничного транспорту України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.854.53-55
Шифр НБУВ: РА331078

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Чимшир В.І. 
Управління проектами ремонту суднових технічних засобів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / В.І. Чимшир ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено та реалізовано проектно-орієнтований підхід щодо керування процесами функціонування суднових технічних засобів, створений з використанням концепції керування проектами їх ремонту. Доведено, що проблема організації технічного обслуговування та ремонту (ТОР) на підприємствах, основними фондами яких є морські та річні судна, не може бути оптимально вирішеною внаслідок відсутності прийнятної системи керування, легкоадаптованої до умов роботи таких підприємств. Розроблено методи, моделі та рекомендації з впровадження нового підходу щодо керування функціонуванням суднових технічних засобів. Із використанням даних методів і моделей розроблено програмне забезпечення "Прогнозування й контроль", що дозволяє прогнозувати час ініціації проектів ТОР протягом усього терміну функціонування суднових технічних засобів, а також визначати елементи, що підлягають відновленню, та прогнозувати зміст робіт з кожного проекту ремонту. На підставі аналізу результатів, одержаних під час практичного застосування програмного забезпечення для інформаційної підтримки проектів ремонту підтверджено дієздатність запропонованого підходу щодо керування процесами функціонування не лише суднових технічних засобів, а й подібного обладнання на підприємствах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-083-6 +
Шифр НБУВ: РА357491

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
20.

Старкова О.В. 
Управління проектами ремонтно-відновлюваних робіт на мережах водовідведення: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.В. Старкова ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2007. — 13 с. — укp.

Розроблено концепцію проектного підходу щодо управління ремонтно-відновлювальними роботами на ділянках водовідвідних мереж. Створено модель керування проектом, що забезпечує оптимальні параметри ремонтно-відновлювальних робіт для ділянок трубопроводів водовідведення. Запропоновано методику визначення категорійності ділянок водовідвідної мережі, розроблено моделі прогнозування їх аварійності. Удосконалено систему побудови пріоритетного списку об'єктів відновлення та візуалізації ділянок водовідвідної мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.201-083 +
Шифр НБУВ: РА350535

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського