Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (184)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>K=СЕГМЕНТУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Андренко І.Б. 
Організаційно-економічні аспекти розвитку готельного господарства регіону: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / І.Б. Андренко ; Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Удосконалено методичні засади сегментування ринку споживачів для готельних підприємств як однієї з сучасних ринкових стратегій. Обгрунтовано необхідність прогнозування попиту для даних підприємств з урахуванням сезонних коливань. Запропоновано використання контрольних карт Шухарта оцінки контрольованості та неконтрольованості процесу з метою урахування ризику у разі встановлення тарифів на готельні послуги. Досліджено особливості формування конкурентоспроможного готельного комплексу на прикладі Харківського регіону та запропоновано теоретичні та практичні рекомендації щодо його розвитку. Розроблено класифікацію ділового туризму. Запропоновано модель формування та розрахунку конференц-пакету, а також створення в регіоні системи взаємного інформування та викладено механізм її роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357 + У9(4УКР-4ХАР)441.357
Шифр НБУВ: РА326889

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Богданов Г.Ю. 
Маркетинговий аналіз та прогнозування ринку трубної продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Г.Ю. Богданов ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням комплексного аналізу та прогнозуванню використання одного з провідних видів продукції металургійного комплексу - сталевої трубної продукції. Здійснено аналіз і сегментування внутрішнього та зовнішнього ринків збуту сталевої трубної продукції, структури її фактичного використання. Розроблено методику комплексного аналізу та прогнозування попиту на сталеві труби. На основі розробленої методики одержано прогноз використання трубної продукції до 2005 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.551.51 + У9(4Укр)421.523.54 + У9(4Укр)843
Шифр НБУВ: РА308396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бойко А.А. 
Преса православної церкви в Україні кінця ХІХ - початку ХХ століття: тематика і проблематика: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / А.А. Бойко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 31 с. — укp.

Вивчено значну кількість бібліографічного та архівного матеріалу, а також укладено покажчик православної преси в Україні. Введено до наукового обігу оригінальні, маловідомі або забуті факти з історії журналістики. Обгрунтовано специфічні ознаки православної преси. Проведено сегментування преси православної церкви та її систематизацію за аудиторним принципом. Висвітлено загальну концепцію відображення історичних подій на шпальтах церковних часописів. Виявлено роль окремих особистостей - представників духівництва, філософів, публіцистів - до процесу становлення та розвитку преси православної церкви в тогочасному журналістському контексті. Встановлено залежності концепцій видань від позицій офіційної церкви. Визначено місце періодики православної церкви у журналістському процесі кінця XIX - початку XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)5 + Э372.27-35-021.7 +
Шифр НБУВ: РА321988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Вітренко О.В. 
Управлінський облік витрат основної діяльності підприємств машинобудівної галузі: методологія і організація: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / О.В. Вітренко ; Тернопіл. Нац. екон. ун-т. — Т., 2009. — 20 с. — укp.

Здійснено дослідження організацій управлінського обліку витрат основної діяльності підприємств машинобудівної галузі у двох напрямах: теоретико-методологічному та теоретико-прикладному. Теоретико-методологічний напрямок спрямований на формування наукової концепції теорії та методології управлінського оліку. Теоретико-прикладний аспект дослідження полягає в розробці оригінальних методик організації та технології управлінського обліку витрат основної діяльності за функціями діяльності і формування управлінської інформації за господарськими сегментами. Розроблено класифікацію методід оцінки витрат незавершеного виробництва. Запропоновано галузеву методику оцінки та контролю витрат незавершеного виробництва і непродуктивних витрат діяльності. Визначено принципи та підходи щодо організації та технології обліку витрат основної діяльності на підставі уточненої та доповненої системи методів управлінського обліку - моделювання, сегментування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.585.1-148.6в +
Шифр НБУВ: РА364288

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Верхомій С.О. 
Удосконалення процесу проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.19 / С.О. Верхомій ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Удосконалено процес проектування чоловічої верхньої сорочки з використанням методу структурного синтезу. Установлено, що сегментування споживчого ринку за антропо-психологічними характеристиками має підвищити рівень адаптації промислового проектування до вимог споживача. З метою досягнення "психологічної" готовності розроблено організаційну структуру етапів колористичного проектування. Запропоновано етапи модифікування оптимальної базової конструкції чоловічої сорочки. На підставі результатів комплексного диференційованого оцінювання модифікованих силуетних конструкцій підтверджено високий рівень якості виробу й ефективність розробленого методу та завдяки впровадженню на ЗАТ "Каштан" - доцільність і переваги впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М413.6-2 +
Шифр НБУВ: РА361962

Рубрики:

      
6.

Гаркавенко С.С. 
Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.18.18 / С.С. Гаркавенко ; Київ. Нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2009. — 36 с. — укp.

Вперше запропоновано концепцію формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності на етапі технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри. Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку за умов перенасиченості ринку. Вперше запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту взуття за умов невизначеності та математичну модель визначення асортименту за видами взуття на базі ANOVA та ANCOVA-моделей. Узагальнено напрями інновацій конструкцій і технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференції базових моделей взуття. Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М55-64 + М564-64 +
Шифр НБУВ: РА363743

Рубрики:

      
7.

Гончарова І.І. 
Формування комплексу маркетингових комунікацій банківських установ: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.І. Гончарова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Запропоновано теоретичне обгрунтування та методичне вирішення актуального науково-практичного завдання щодо формування комплексу маркетингових комунікацій банківськими установами України для просування банківських продуктів на ринку. Удосконалено поняття банківського маркетингу та банківського продукту. Зроблено висновок, що концепція традиційного маркетингу-мікс щодо діяльності банківських установ є обмеженою та потребує введення додаткових складових. Запропоновано тезу про необхідність використання у діяльності вітчизняних комерційних банків концепції маркетингу взаємовідносин. Систематизовано інструменти маркетингових комунікацій та обгрунтовано доцільність їх використання у банківській діяльності. Охарактеризовано інструменти комплексу маркетингових комунікацій, що використовують у своїй практичній діяльності вітчизняні комерційні банки. Розроблено алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів з урахуванням сегментування ринку, специфіки виділених типів банківських продуктів та пов'язаних з ними особливостей маркетингової діяльності. Запропоновано введення в організаційну структуру комерційних банків відділу маркетингу та інформаційно-аналітичного сектору, діяльність якого спрямована на утворення маркетингової інформаційної системи. На основі використання графічної інтерпретації інтегрованого комунікаційного впливу та визначення диференційованої ефективності різних комунікаційних засобів щодо процесу прийняття рішення клієнтами банківських установ розраховано показник комунікаційного впливу інструментів комплексу маркетингових комунікацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34-211.1 +
Шифр НБУВ: РА331278

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Дашевська Т. Ш. 
Маркетингове управління інноваційною діяльністю підприємства / Т. Ш. Дашевська. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Університет митної справи та фінансів. – Дніпро, 2021.Визначено принципи побудови та функціонування механізму інноваційного розвитку підприємства. Обґрунтовано доцільність орієнтації механізму інноваційного розвитку на дотримання маркетингового принципу конкурентного сегментування інновацій. Проведено порівняльне узагальнення характеристик парадигмальних зрізів концептів управління інноваційним розвитком підприємства. Обґрунтовано теоретичні положення щодо реалізації концепції маркетингового управління в інноваційній сфері діяльності підприємства.Проведено аналіз динаміки інноваційної активності вітчизняних підприємств. Дано оцінку результативності використання маркетингових факторів активізації інноваційної діяльності вітчизняних підприємств. Розроблено методичний підхід щодо оцінки рівня інтегрованості маркетингового управління в організаційно- економічне забезпечення інноваційної діяльності підприємства. Сформовано методичне забезпечення маркетингового обґрунтування пріоритетів активізації інноваційної підприємницької діяльності на основі на комплексного узагальнення характеристик стану факторів, які визначають зміст та характер потреб у інтенсифікації інноваційних процесів. Удосконалено технологію формування інноваційної політики підприємства через урахування взаємної підтримки проектів інновацій за параметрами комплементарності в результативній, функціональній, маркетингово-операційній сферах. Обґрунтовано положення щодо формування організаційного забезпечення системи маркетингового управління інноваційною діяльністю. Ключові слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний розвиток, маркетинг, маркетингове управління, механізм інноваційного розвитку, організаційне забезпечення, активізація інноваційного розвитку.^UThe dissertation for obtaining the Candidate's degree in Economy, speciality 08.00.04 – Economy and Company Management (by type of activity). – University of Customs and Finance, Ministry of Education and Science of Ukraine, Dnipro, 2021.The approaches to the generalization of the economical implication of the innovation (object-efficient, process-technocratic) have been examined. The structure of the conceptual and categorical framework of the subject area of the innovations, innovative activity and innovative development of the enterprise has been conducted. The components are determined; the peculiarities of the organization of the innovative enterprise development are established. The key marketing concepts of the organization the mechanism of the innovative enterprise development (social and ethical customer orientation; behavior reflection; balance of the influence, implication; situationality) have been summarized. The practicability of the orientation of the mechanism of innovative development to observance of the marketing principium of the competitive segmentation of the innovation has been justified. The comparative generalization of the characteristics of paradigmatic vision of the managing concepts of the innovative enterprise development has been accomplished. The theoretical thesis related to the realization of the concept the marketing management in the innovative enterprise activity has been established. The characteristic of the types of organizational structures of the managing the innovative enterprise activity has been consolidated.The analysis of the innovative activity dynamic of the indigenous enterprises has been realized. The assessment of the level of implementation the innovations by the industrial Ukrainian enterprises have been given. It has been proved that the most fundamental obstacle for the realization of the innovative activity of the majority of the industrial enterprises has been the high capital capacity of the scientific-research and experimental design assignments. The progress of the usage of the marketing attributes of the activation the innovative activity of the industrial enterprises has been evaluated. The dependence of the volume of producing the added value and other indicators of business activity from the technological level of the enterprise has been submitted. The dynamic of the changes of conditions of the activity diary sub-branch of the food industry enterprise in Ukraine has been evaluated. It has been estimated that the food industry as a part of national economy belongs to the department where the traders have been demonstrating really high rate of the economic growth for a long time even in case of significant increase of the market competition. The contradictory character of the dynamic of the indicators of the sales and distribution activity of the industrial diary enterprises has been noted.It has been estimated that the realization of the marketing approach to the management of the innovative activity make more sense to accomplish on the basement of the implementation of the marketing purposes, competence, infrastructure in the mechanism of the decision- making. The methodological approach due to the valuation of the integrative level of the marketing management into the organizational and economic assurance of the innovative enterprise activity has been exploited.The methodical assurance of the marketing priority setting of the activation of the innovative enterprise activity on the basement of the complex generalization of the characteristics of the factors status that determine the content and the character of the requirements in the sphere of the intensification of the innovative processes has been organized. The technology of the formation the innovative politics of the enterprise due to taking into account the brotherhood of the innovation projects with the complementarity parameter in the functional, marketing and operational spheres has been improved. The status of the formation the organizational assurance of the marketing management system of the innovative activity through the construction of the temporary active innovative committees with the specific mandate in the sphere has been proved. It has been submitted that the incumbency of the innovative committee should be determined by the competitive segmentation of the innovations with the characteristic of the targeting to the changes enterprise competitiveness in the target market or in the resource market.Key words: the innovation, the innovative activity, the innovative development, marketing, marketing management, the mechanism of the innovative development, organizational maintenance, the activation of the innovative development.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Капінус Л.В. 
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів (на матеріалах підприємств з виробництва безалкогольних напоїв): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.В. Капінус ; Нац. ун-т харч. технол. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено процес підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність понять "управління поведінкою споживачів" і "реклама". Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами, зокрема, такі, як тип рекламного часу (активний і пасивний часові періоди), спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама), тип візуалізації (динамічна та статична). Удосконалено модель поведінки споживачів, в якій враховано споживчий ризик під час процесу прийняття рішення про покупку, а також фактор часу. Досліджено споживчі переваги з метою сегментування ринку, акцентовано увагу на відповідності стилю рекламного звернення кожному сегменту. Оцінено ставлення споживачів до рекламного звернення й інших атрибутів торговельної марки за допомогою різних методичних підходів: методики "SERVQUAL", моделі Фішбейна, методів ідеальної позначки та Богомаз - Зозульова. Запропоновано удосконалену модель Фішбейна, яка допоможе підприємствам виявити споживче ставлення до повторних покупок з метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів. Із викорстанням методу розрахунку й алгоритму підвищення продуктивності реклами, матриці "продуктивність реклами - ставлення споживачів" розроблено методичні рекомендації щодо проведення заходів, спрямованих на зростання продуктивності підприємства. Розроблено процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, в якому виділено такі етапи: планування поведінки споживачів, організація й управління поведінкою споживачів через рекламне звернення, контроль за їх поведінкою, ставленням до товару та рекламною діяльністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.8 + У9(4УКР)421.0-803.81
Шифр НБУВ: РА372786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Колбасін Є. С. 
Державна підтримка автомобілебудування в Україні: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Є. С. Колбасін ; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та проблеми розвитку автомобілебудування в Україні й інших країнах світу, проаналізовано законодавчу базу й існуючі програмні документи розвитку автомобілебудівної галузі з урахуванням світового досвіду, а також існуючий механізм державної підтримки галузі автомобілебудування. Запропоновано організаційну схему державної підтримки галузі автомобілебудування України на основі програмно-цільового підходу. Проведено сегментування продукції автомобілебудування з урахуванням споживчого попиту та стану платоспроможності основних верств населення, яке дозволяє зробити обгрунтований вибір пріоритетів державної підтримки галузі. Здійснено оцінювання технічного рівня продукції галузі в обраних пріоритетних сегментах, а також її позиціонування в просторі "ціна - технічний рівень", що дозволяє обгрунтувати вибір першочергових заходів підтримки галузі автомобілебудування з боку держави. Вдосконалено механізм державної підтримки галузі шляхом поєднання важелів державного регулювання на макро-, мезо-, та мікрорівнях економіки, що дозволяє упорядкувати програмні заходи, які спрямовані на вихід автомобілебудування з кризового стану.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-21,01
Шифр НБУВ: РА380402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Кривещенко В.В. 
Управління комерційною діяльністю підприємств по збуту продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Кривещенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Систематизовано чинники, які впливають на розвиток комерційної діяльності стосовно збуту продукції. Обгрунтовано та досліджено територіальну диференціацію попиту. Розроблено механізм інтеграційної моделі сегментування ринку кондитерських виробів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення керування комерційною діяльністю підприємств зі збуту продукції. Обгрунтовано критерії вибору стратегічної зони господарювання та збутових стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592 + У9(4УКР)306.751.7-592 +
Шифр НБУВ: РА326424

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Лідовський Ю.А. 
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.А. Лідовський ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і теоретичних принципів обгрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємства на ринках продукції виробничо-технічного призначення. На підставі застосування структурно-логічного підходу уточнено сутність понять "маркетингова стратегія", "сегментація", "позиціонування" та "цільовий ринок". Обгрунтовано концептуальну модель і теоретичні засади визначення та вибору маркетингової стратегії підприємства з використанням моделі оцінки ситуації на ринку та комплексу економіко-математичних моделей сегментування споживачів і позиціонування продукції. Розроблено теоретичні засади й економіко-математичні моделі сегментування ринку споживачів продукції на основі сформульованих принципів і вимог. Обгрунтовано пріоритетні принципи й економіко-математичні моделі позиціонування продукції. Удосконалено теоретичні засади здійснення оцінки ринкової ситуації на базі використання структурно-логічної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336895

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Лагоцька Н. З. 
Формування механізму партнерського маркетингу у сфері консалтингових послуг: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. З. Лагоцька ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні засади механізму партнерського маркетингу в сфері консалтингових послуг. Проаналізовано та систематизовано теоретичні аспекти маркетингу консалтингових послуг. Розкрито зміст концепції партнерського маркетингу та визначено складові його механізму. Проаналізовано підходи до використання маркетингу у сфері консалтингових послуг України й обгрунтовано необхідність застосування партнерського маркетингу на сучасному етапі. У межах формування механізму партнерського маркетингу консалтингових послуг розроблено стратегічну карту та систему збалансованих показників для оцінювання досягнення стратегічних цілей консалтингових підприємств, запропоновано методику розробки програм лояльності, підхід до сегментування ринку за критеріями відношення клієнтів до фірми, рекомендації щодо використання інструментів для вдосконалення організаційної поведінки консалтингових компаній.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.2-211.1
Шифр НБУВ: РА376707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Лялюк А.М. 
Управління розвитком вищого навчального закладу на засадах маркетингу і логістики: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / А.М. Лялюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2006. — 22 с. — укp.

На підставі дослідження особливостей розвитку вищої освіти за ринкових умов розроблено концепцію стратегічного розвитку вищого навчального закладу на засадах маркетингу та логістики, суть якої полягає у реалізації причинно-наслідкового зв'язку: стратегія розвитку вищого навчального закладу - комплекс маркетингу - система логістики - користь освітньої послуги. Розроблено методичні рекомендації для обгрунтування логістичних рішень у вищому навчальному закладі. Для виявлення специфіки структурних особливостей мікросередовища запропоновано використовувати методи соціологічного опитування серед випускників шкіл і роботодавців. Для підвищення ефективності управління розвитком вищого навчального закладу запропоновано нові методи оцінки його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції щодо застосування особливостей сегментування підприємств та установ як основних потребувачів випускників вузів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к2 +
Шифр НБУВ: РА342360

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Маковейчук О. М. 
Моделі, методи та інформаційна технологія побудови і використання візуальних інформаційних структур доповненої реальності / О. М. Маковейчук. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі вирішена актуальна наукова проблема розробки теоретичних основ створення моделей, методів та інформаційної технології побудови і використання візуальних інформаційних структур в системах доповненої реальності для застосування в різних сферах обробки інформації, що має істотне значення в галузі технічних наук.Вперше розроблено модель стійких мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності та метод їх формування, який базується на процедурах масштабування зображення-повідомлення методом найближчого сусіда, перемішування пікселів за допомогою відомої псевдовипадкової перестановки та їх кодування кольором клітинок зображення маркера, які розділяються рамкою, що дозволяє забезпечити стійку передачу даних та коректне відображення візуальних об'єктів доповненої реальності.Вперше розроблено метод виявлення мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності, який на підставі бінаризації локальної дисперсії детектує область маркера на вихідному зображенні та знаходить маски біт-контейнерів шляхом сегментування та подальшої морфологічної фільтрації маскованої області зображення, що дозволяє в умовах несприятливих зовнішніх впливів коректно декодувати повідомлення.Вперше розроблено метод визначення параметрів проективного перетворення мозаїчних стохастичних маркерів, який реалізує знаходження чотирьох опорних точок, ітеративно максимізуючи суму дисперсій середніх значень об'єднання масок біт-контейнерів, розрахованих по рядках і стовпцях без врахування додаткової апріорної інформації, що дозволяє забезпечити уніфіковане виявлення та декодування незалежно від умов реєстрації маркера.Вперше розроблено метод декодування мозаїчних стохастичних маркерів доповненої реальності, який на підставі запропонованої системи показників визначає розміри матриці бітів маркера, будує матрицю бітів маркера із трансформованого зображення біт-контейнера, визначає зсув у повній матриці бітів та реалізує фільтрацію пермутованого зображення, що дозволяє в умовах несприятливих зовнішніх впливів забезпечити коректне відтворення та візуалізацію інформації.Отримали подальший розвиток теоретичні основи побудови і використання візуальних інформаційних структур доповненої реальності, які, на відміну від відомих, базуються на науково-обґрунтованих моделях та методах системного формування, перетворення та декодування візуальної інформації, що забезпечує в умовах несприятливих зовнішніх впливів стійке функціонування систем доповненої реальності.Удосконалено модель візуальних інформаційних структур доповненої реальності, яка, на відміну від відомих, побудована шляхом введення надлишковості, проведення стохастичного перевпорядкування та контейнеризації даних, що забезпечує стійке відновлення інформації в умовах втрати частини даних.Отримав подальший розвиток метод проеціювання віртуальних об'єктів на площину маркера доповненої реальності, який, на відміну від відомих, реалізує запропоновані процедури калібрування камери по наявному зображенню мозаїчного стохастичного маркера, що дозволяє візуалізувати тривимірні об'єкти та рендерінг відео-потоку в області маркера та забезпечує універсальність та уніфікацію незалежно від фізичних та геометричних властивостей засобів реєстрації зображення.Удосконалено інформаційну технологію побудови і використання маркерів доповненої реальності, в якій, на відміну від відомих, застосовуються моделі та методи обробки стійких мозаїчних стохастичних маркерів, що дозволяє задовільнити зростаючі вимоги до візуальних інформаційних структур доповненої реальності, формалізувати та автоматизувати процес побудови візуальних об'єктів в проектах створення нових інформаційних систем доповненої реальності.Впровадження розроблених у дисертаційній роботі моделей і методів в модернізацію існуючих і розробку перспективних систем доповненої реальності дозволить забезпечити стійке функціонування інформаційних технологій та систем доповненої реальності шляхом побудови і використання мозаїчних стохастичних маркерів.^UThe actual scientific problem of the development of a theoretical base for the creation of models, methods, and information technology of designing and use of visual information structures in augmented reality systems for application in various spheres of information processing that has essential value in technical sciences is solved in the thesis.For the first time, there have been developed a model and method of forming stable mosaic stochastic augmented reality markers. For the first time, there has been developed a method for detecting mosaic stochastic augmented reality markers. For the first time, there has been developed a method for determining the parameters of the projective transformation of mosaic stochastic markers. For the first time, there has been developed a method for decoding mosaic stochastic augmented reality markers. Theoretical bases of the designing and use of visual information structures of augmented reality received further development. The model of visual information structures of augmented reality has been improved. The method for projecting virtual objects on the plane of the augmented reality marker has been further developed. The information technology of the designing and use of augmented reality markers has been improved. The introduction of models and methods developed in the dissertation in the modernization of existing systems and in the development of advanced augmented reality systems will ensure the sustainable operation of information technology and augmented reality systems by designing and using mosaic stochastic markers. The obtained practical results are confirmed by acts of implementation and prove the correctness of the theoretical provisions of the dissertation, the high quality of the developed methods and information technology.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех 
Державне регулювання галузі туристичних послуг як стратегія розвитку національних конкурентних переваг: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / Мохаммед Собхі Кдеір Хавамлех ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

На основі визначення методологічних підходів до аналізу державного впливу на формування національних конкурентних переваг у провідному за сучасних умов третинному секторі, виділення основних тенденцій розвитку галузі туристичних послуг як складової цього сектору сформовано матрицю моделей державного регулювання галузі туризму за змістом механізмів регулювання з виділенням умов їх реалізації та ризиків моделей. Доведено, що моделі державного регулювання галузі туристичних послуг мають бути історично обумовленими етапами його розвитку. Удосконалено класифікацію функцій держави в регулюванні економіки за умов постіндустріального розвитку шляхом виділення фундаментальної та актуальної їх структури. Модернізовано класифікацію моделей державного регулювання туризму за історичними параметрами, регіональними ознаками та змістом механізмів регулювання. Дістали подальшого розвитку стратегія вибору привабливих галузей для формування національних конкурентних переваг на основі застосування складових SWOT-аналізу, сегментування галузі туристичних послуг за сучасних умов шляхом застосування алгоритму ідентифікації базового ринку Д. Абелля за параметрами: потреби, споживачі, технології. Розвинуто систему методів державного регулювання сфери туристичних послуг, зокрема, обгрунтовано ефективність створення спряжених кластерів, що породжує синергетичний ефект. Здійснено порівняльний аналіз моделей державного регулювання туризму та виявлено ефективні напрями його удосконалення, грунтуючись на узагальненні досвіду Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-21,01 +
Шифр НБУВ: РА368275

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Мязіна Н. Б. 
Глобальний маркетинг агропромислової продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Н. Б. Мязіна ; Терноп. нац. екон. ун-т. — Т., 2011. — 20 с. — укp.

Узагальнено теоретичні основи формування системи глобального маркетингу. Досліджено вплив процесів глобалізації на аграрний сектор. Виділено структурні особливості функціонування світового аграрного ринку. Визначено місце вітчизняного аграрного ринку в системі глобальних зв'язків і маркетингову позицію вітчизняних підприємств на глобальному ринку сільськогосподарської продукції Запропоновано корекції маркетингових методик аналізу ринку агропродукції. Розроблено систему сегментування ринків аграрної сировини та запропоновано варіанти маркетинг-мікс для конкретних сегментів глобального ринку агропромислової продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.151 + У9(4УКР)421.51
Шифр НБУВ: РА382931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Очкас М.В. 
Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Очкас ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено питання прийняття маркетингових рішень на основі економіко-математичного моделювання процесів з метою найкращого виявлення ринкових потреб та врахування споживчих пріоритетів. Розглянуто та проаналізовано основні концепції управління маркетингом, доповнені механізмами, методами та моделями маркетингового управління. Розроблено моделі структурної сталості промислового комплексу на підставі синергетичного ефекту, моделі поведінки споживачів та виробників. Висвітлено методи вибору маркетингових рішень у разі формування цільової аудиторії, оптимізації витрат на рекламу, сегментування ринку, рівноважного ціноутворення та принципи створення інтегрованої системи підтримки маркетингових рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)210.301
Шифр НБУВ: РА310518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Падафет Ю.Г. 
Механізм формування іміджу державної установи: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Ю.Г. Падафет ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2005. — 16 с. — укp.

Визначено та обгрунтовано основні структурні елементи процесу становлення цілісного іміджу органу державної влади (ідентифікаційну індивідуальність, рейтинг об'єктивних показників, репутацію, атрибутивний компонент) та доведено їх взаємну залежність. Установлено послідовність формування іміджу державної установи, яка складається з етапів: первинних асоціацій, оціночного, порівняльного, цільового, кінцевого. Досліджено питання удосконалення механізму формування даного іміджу шляхом визначення методів управління для кожної з груп корпоративної аудиторії, що дає змогу підвищити рівень довіри населення до владних установ за результативністю, моральністю, турботливістю їх діяльності. Запропоновано методику створення організаційної культури державної установи на підставі визначення місії та стратегії діяльності органу державної влади, що забезпечує підвищення рівня ефективності його функціонування. Розкрито зміст поняття "імідж державної установи", виявлено внутрішню та зовнішню форми його існування, а також здійснено сегментування корпоративної аудиторії на різні групи. Висвітлено технологію впливу основних факторів у їх цілісності та взаємозв'язку (засобів масової інформації, кадрової політики та організаційної культури) на формування іміджу державної установи. Розвинуто методичний апарат виявлення характеру діяльності державної установи та її службовців, що впливає на механізм формування цілісного іміджу владної інституції, за допомогою соціологічного обстеження на підставі факторного та кластерного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.01:Ю7 +
Шифр НБУВ: РА335071

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського