Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (929)Книжкові видання та компакт-диски (651)Журнали та продовжувані видання (111)
Пошуковий запит: (<.>U=Ж.р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Глухова Г.Г. 
Аксіологічні засади формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.Г. Глухова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування екологічної культури студентів вищих технічних навчальних закладів. Розкрито сутність базових понять та концептуальних положень формування екологічної культури студентської молоді на засадах аксіології. Наведено характеристику структури екологічної культури випускників вищої технічної школи як іманентного складника їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Розроблено механізм діагностики сформованості даної особистісної якості, зокрема, встановлено критерії, показники, ситуації прояву, коефіцієнт вагомості, методи кваліметричного оцінювання, рівні. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування екологічної культури студентів техніко-технологічних спеціальностей, виявлено організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА355806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Картавих О.В. 
Аксіологічні основи формування загальної культури студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Картавих ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 17 с. — укp.

Розглянуто педагогічні умови та аксеологічні засади удосконалення загальної культури особистості з використанням джерел вітчизняної та світової культури. Описано педагогічні принципи, розроблено методи і форми підвищення загальної культури студентів вищого технічного навчального закладу. Висвітлено нові технології набуття гуманітарних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Голівер Н.О. 
Дидактичні умови використання комп'ютерних технологій у процесі навчання студентів вищих технічних навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.О. Голівер ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено систему дидактичних умов використання комп'ютерних технологій, що сприяють підвищенню ефективності навчання студентів вищих технічних навчальних закладів. Запропоновано систему програмно-педагогічних засобів, яка складається з програмних, методичних і дидактичних матеріалів. Обгрунтовано теоретичні засади самостійної діяльності студентів, яка за умов комп'ютерного навчання є не лише оперативно контрольованою, але й керованою. Проаналізовано особливості діяльності педагога у разі комп'ютерного навчання. Доведено взаємозалежність між характером діяльності педагога та співвідношенням підготовки до заняття і діяльності під час заняття. Розвинуто комп'ютерні технології, які є складовою частиною педагогічних технологій та передбачають розширення професійної підготовленості педагогів. Удосконалено традиційну методику поопераційного та поелементного аналізу, що дає змогу викладачеві акцентувати свою увагу на індивідуальних особливостях студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-36 +
Шифр НБУВ: РА337654

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Борисова Т.М. 
Ергономічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у процесі навчально-трудової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Борисова ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування ергономічної готовності вчителів трудового навчання до майбутньої педагогічної діяльності. Розкрито сутність, наведено функціональну характеристику, описано структуру ергономічної готовності студентів до майбутньої педагогічної діяльності. Розроблено зміст і методику формування ергономічної готовності майбутніх учителів трудового навчання до професійної діяльності, експериментально підтверджено їх ефективність. Встановлено критерії та рівні сформованості готовності студентів до реалізації ергономічних знань і вмінь у майбутній педагогічній діяльності. Розроблено й експериментально перевірено навчальну програму та методичні рекомендації з курсу "Основи ергономіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА362945

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Нітченко Г.М. 
Зміст і методика підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.М. Нітченко ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування змісту та методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з інформатики. Проаналізовано історію розвитку та сучасний стан інформаційних процесів у галузі освіти. Обгрунтовано можливості використання новітніх інформаційних технологій у професійній діяльності вчителя трудового навчання. Визначено обсяг необхідних знань, умінь і навичок, необхідних майбутньому вчителю трудового навчання для успішної професійної самореалізації. Для визначення змісту дисципліни "Інформатика" використано загально-дидактичні та специфічні принципи добору, а також професіографічний підхід і метод експертного оцінювання. Розглянуто основні методичні підходи до викладання дисципліни "Інформатика". Встановлено критерії оцінювання знань та умінь з інформатики, визначено рівні готовності майбутніх учителів трудового навчання до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Розроблено модель формування інформатичної компетентності майбутнього вчителя трудового навчання. Визначено ефективність розробленої програми з інформатики та запропонованої методики підготовки майбутніх учителів трудового навчання з даної дисципліни.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА360315

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Каверіна О.Г. 
Інтегративний підхід до формування готовності студентів вищих технічних навчальних закладів до професійної комунікації: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О.Г. Каверіна ; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2010. — 44 с. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації на основі інтегративного підходу. Висвітлено теоретичні засади формування готовності до професійної комунікації, проаналізовано базові поняття дослідження. Розкрито тенденції розвитку вищої технічної освіти у світі та в Україні. Проаналізовано особливості й актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів у технічних ВНЗ. Розглянуто основні підходи щодо вирішення проблеми формування професійної комунікації у контексті вітчизняної педагогіки. Висвітлено методологічні засади формування готовності студентів технічних ВНЗ до професійної комунікації. Проаналізовано стан, проблеми й особливості професійної підготовки студентів технічних спеціальностей на основі інтегративного підходу у вищій технічній школі України та за кордоном. Запропоновано концепцію та модель формування готовності студентів технічних спеціальностей до професійної комунікації. Визначено її критерії, показники та рівні. Обгрунтовано дидактичні засади формування готовності до професійної комунікації. Визначено критерії відбору навчального матеріалу, зроблено його структуризацію, розкрито особливості використання вербальних і комп'ютерних засобів. Обгрунтовано структуру керівництва навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх інженерів у процесі формування готовності до професійної комунікації як складової професійної підготовки. Запропоновано навчально-методичний комплекс для викладачів гуманітарих і технічних дисциплін у ВНЗ. Експериментально підтверджено результативність запропонованого інтегративного підходу до формування готовності майбутніх інженерів до професійної комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3 + Ю953
Шифр НБУВ: РА371100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Зеленін Г. І. 
Когнітивні механізми засвоєння іншомовних текстів як чинник розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / Г. І. Зеленін ; Українська інженерно-педагогічна академія. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ж.р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА369356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Брюханова Н.О. 
Методика навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Брюханова ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2002. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектуванню дидактичного матеріалу, який би повністю враховував умови організації певного навчального процесу і був побудований за правилами текстоутворення. Встановлено види дидактичного матеріалу й особливості їх проектування у педагогічній діяльності інженерно-педагогічного працівника. Обгрунтовано структуру діяльності з проектування зазначених матеріалів та розроблено алгоритм її здійснення. На даній підставі визначено мету та зміст навчання майбутніх викладачів технічних дисциплін проектувальній діяльності. Запропоновано багаторівневу методику навчання проектуванню даного матеріалу, що безупинно функціонує протягом усієї підготовки фахівців. Доведено, що застосування зазначеної методики навчання сприяє покращанню якості методичної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА321075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Яковенко Т.В. 
Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню навчально-методичного забезпечення модульної технології: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Яковенко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан існуючої в педагогічній теорії та практиці проблеми проектування модульної навчально-методичної документації. На засадах компонентного аналізу уточнено поняття "навчально-методичне забезпечення модульної технології". Вперше розроблено та теоретично обгрунтовано алгоритм реалізації майбутніми інженерами-педагогами діяльності щодо проектування модульної програмної документації та дидактичних матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА344043

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Павленко М.П. 
Методика навчання мережевих технологій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.П. Павленко ; Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та практичні засади методики навчання мережевих технологій студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп'ютерного профілю. Удосконалено структуру змісту навчання за допомогою графів у вигляді системи інформаційних контурів n-го порядку з динамічною зміною елементів. Запропоновано модульну побудова змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації та формування навичок. Встановлено доцільність використання комп'ютерних мереж як засобу навчання на підставі застосування мережевого навчального середовища для інтеграції когнітивного, операційного та контрольно-коригувального компонентів. Розроблено методику навчання мережевих технологій, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31р(4УКР)3-2 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА368412

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Вовковінський М.І. 
Методика формування педагогічної техніки майбутнього вчителя трудового навчання засобами тренінгу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.І. Вовковінський ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 20 с. — укp.

Висвітлено основні проблеми формування педагогічної техніки у майбутніх учителів трудового навчання як основи педагогічної майстерності. Розкрито сутність таких понять, як "педагогічна техніка", "техніко-тактична підготовка", "тернінг", "тренінговий механізм", "закономірності педагогічної техніки", "логічна конструкція", "вихідні уміння", "прояви-діагностика вихідних умінь". Запропоновано структурно-функціональну схему педагогічної техніки у контексті педагогічної майстерності. Обгрунтовано закономірності педагогічної техніки та створено тренінгові механізми, впровадження яких сприяє формуванню у студентів даного професійного уміння. З метою визначення рівня його сформованості розроблено діагностичну модель оволодіння педагогічною технікою. Обгрунтовано, що тренінгову підготовку студентів у процесі дослідно-експериментальної роботи доцільно проводити на базі таких навчальних предметів, як педагогічна майстерність і методика трудового навчання. Експериментально перевірено сформованість педагогічної техніки майбутніх учителів трудового навчання, проаналізовано їх особисте ставлення до обраного фаху. Зроблено висоновок, що оволодіння студентами зовнішньою та внутрішньою технікою забезпечує такий рівень педагогічної майстерності, який створює можливості для реалізації особистісно-орієнтованого підходу у процесі навчання та виховання учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА361948

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Яковенко О.Є. 
Моделі та методи контролю знань в автоматизованій системі управління навчальним процесом: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / О.Є. Яковенко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення якості навчання на базі удосконалення алгоритмічного забезпечення автоматизованої системи управління навчальним процесом (АСУ НП) та використання методу 3D-оцінки як критерію діагностики знань. Одержано наукові та практичні результати, які в сукупності вирішують актуальну проблему дослідження, створення та впровадження АСУ НП як програмного інструмента для організації контролю знань і прийняття рішень з використанням даних проведеного контролю щодо комплексного управління навчальним процесом. Запропоновано структуру АСУ НП і здійснено її комп'ютерну реалізацію, на підставі якої створено математичне, алгоритмічне та програмне забезпечення компонентів системи. Вперше розроблено інформаційну технологію прийняття рішень за умов адаптивного навчання з використанням кількісної оцінки рівня засвоєння знань студентів як складних суб'єктів управління, яка відрізняється від існуючих підходів формуванням оцінки у перетвореному 3D-просторі та є мірою відповідності кількісних та якісних властивостей об'єкта оцінки вимогам, які визначаються у межах завдання навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-38 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА342597

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Коваленко В.Г. 
Модульно-рейтингове навчання як засіб індивідуалізації навчального процесу у вищому технічному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.Г. Коваленко ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp.

Вперше проведено теоретичний аналіз модульно-рейтингового навчання в аспекті його індивідуалізації та технологічного застосування. Обгрунтовано зміст модульно-рейтингового навчання як цілісної інноваційної технології, спрямованої на індивідуалізацію навчального процесу у вищому технічному учбовому закладі. Удосконалено існуючі види рейтингового оцінювання знань і вмінь студентів, адекватні вимогам впровадження модульного навчання. Удосконалено методику модульного структурування змісту навчальної дисципліни з метою забезпечення індивідуалізації навчання. Визначено основні критерії ефективності технології модульно-рейтингового навчання. Розроблено й апробовано експериментальну модель застосування модульно-рейтингового навчання у процесі вивчення струдентами іноземної мови. Доведено доцільність застосування нової педагогічної технології, що сприяє підвищенню ефективності навчального процесу, формуванню загального позитивного ставлення студентів до викладачів і поліпшенню процесу засвоєння необхідних професійних знань і умінь.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА335804

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Литвин А.В. 
Наступність у професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю в системі "ВПУ - вищі заклади освіти": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.В. Литвин ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто принцип наступності в системі "вищі професійні училища (ВПУ) - вищі заклади освіти (ВЗО)" (машинобудівний профіль). Наведено концептуальні засади наступності знань у ступеневій професійній освіті, які включають ступеневу побудову (багаторівневість) професійної освіти, використання комплексу напрямів здійснення наступності та дотримання її педагогічних умов. Розроблено структурну модель наступності в ступеневій професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю. Викладено методику реалізації наступності у професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю в системі "ВПУ - вищі заклади освіти", встановлено критерії ефективності її застосування. У контексті вимог наступності запропоновано шляхи удосконалення змісту, форм організації та методів навчання на різних етапах професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА318011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Стельмашенко В.П. 
Організаційно-педагогічні засади управління якістю підготовки фахівців в коледжах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.П. Стельмашенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Висвітлено концептуальні підходи до побудови динамічної моделі системи управління якістю підготовки фахівців, яка дозволяє визначити зміст цієї підготовки, розглянуто психолого-педагогічні засади ефективного розвитку вищої освіти. Обгрунтовано принципи та методи проектування освітніх систем управління якістю підготовки. Розроблено відповідне організаційно-педагогічне забезпечення їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ж.р(4УКР)3
Шифр НБУВ: РА315572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Гура С.О. 
Організаційно-педагогічні умови адаптації майбутніх інженерів-педагогів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Гура ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с.: табл. — укp.

Проаналізовано особливості інженерно-педагогічної освіти та їх вплив на процес адаптації майбутніх інженерів-педагогів до навчання. Визначено та проранжовано фактори адаптації студентів в інженерно-педагогічному навчальному закладі. Теоретично обгрунтовано та практично перевірено організаційно-педагогічні умови адаптації студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розроблено методику реалізації організаційно-педагогічних умов адаптації майбутніх інженерів-педагогів та спеціальний курс "Організація навчальної і самостійної роботи студентів", спрямований на прискорення процесу адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518 + Ж.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА330353

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Калюжна Т.М. 
Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Калюжна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи запровадження системи безперервної освіти у технічному університеті. Проаналізовано особливості формування такої вітчизняної системи у контексті Болонської конвенції. Запропоновано схему організації безперервної освіти у технічному унверситеті: довузівська підготовка - додипломна освіта - післядипломна освіта. Обгрунтовано роль і місце сучасних інформаційно-комунікаційних систем у навчальному процесі вищої технічної школи. Визначено переваги інформаційних освітньо-наукових порталів. Запропоновано підходи, які базуються на принципах декомпозиції виділення окремих компонент готовності майбутнього випускника до виконання професійних функцій. Досліджено особливості організації екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті та сформульовано положення педагогічної концепції дистанційного доступу екстернів до освітньо-наукових ресурсів ВНЗ. Розроблено вимоги до організаційного та програмно-методичного супроводу порталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.65 + Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА362849

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Сукнов М.П. 
Організація контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу в умовах кредитно-модульного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.П. Сукнов ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с. — укp.

Вперше визначено особливості організації контролю навчальної діяльності студентів вищого технічного навчального закладу за умов впровадження кредитно-модульної системи навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено умови ефективної організації контролю навчальної діяльності студентів у процесі кредитно-модульного навчання. Встановлено критерії та показники, які визначають ефективність організації контролю навчальної діяльності студентів, якими є рівень набутих знань, пізнавальна активність, професійний інтерес, адекватність самооцінки, ступінь хвилювання. Розкрито зміст поняття "рейтинговий контроль", сутність якого полягає в організації педагогічного контролю, що базується на персоналізації та диференціації оцінки навчальних досягнень студента на всіх етапах навчального процесу та забезпечує стимулюючу, розвиваючу та особистісно-творчу функції одержаних знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-38 +
Шифр НБУВ: РА353106

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Бойко Н.І. 
Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.І. Бойко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему вдосконалення самостійної роботи студентів як провідної форми навчання у ВУЗ за умов Болонської декларації. Обгрунтовано теоретичні та методичні засади її організації. Запропоновано систему та інноваційну технологію організації самостійної роботи студентів. Здійснено експериментальне дослідження з метою визначення ефективності її організації з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розроблено відповідну модель та визначено основні функції використання ІКТ в організації самостійної роботи студентів. Досліджено особливості реалізації ІКТ різних типів та визначено їх вплив на ефективність самостійної роботи. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів ІКТ для вдосконалення організації самостійної роботи студентів. Доведено, що впровадження даних технологій сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань і вмінь, сприяє розвитку творчої спрямованості пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню відповідних професійних і особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ж.р(4УКР)3-367 +
Шифр НБУВ: РА357944

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Кіріленко О.Г. 
Педагогічні умови підготовки викладачів вищих технічних навчальних закладів до організації дистанційного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Кіріленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано зміст професійної компетентності викладача вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ) за умов дистанційного навчання (ДН), скадовими якої є педагогічна, фундаментальна інженерна й інформаційна компетентність, а також сформованість якості особистості викладача (педагогічної спрямованості та педагогічних здібностей, професійно значущих особистісних якостей). Обгрунтовано, що ефективність підготовки викладачів ВТНЗ забезпечується педагогічними умовами, які передбачають диференціацію підготовки залежно від характеру сформованості мотивації викладачів щодо організації дистанційного навчання, ставлення до оволодіння педагогічними знаннями й уміннями як складниками педагогічної компетенції викладача ВТНЗ, а також від адекватних варіативних моделей, що відрізняються за змістом, методами, формами та засобами підготовки. Перевірено моделі диференційованої підготовки викладачів до організації ДН, які містять модулі дистанційного курсу, що передбачали зміст, методи, форми, засоби підготовки, адаптовані до особливостей викладачів. Здійснено цілісний процес підготовки викладачів ВТНЗ до організації ДН. На підставі результатів варіативної експериментальної роботи доведено ефективність реалізованих педагогічних умов даної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ж.р(4УКР)3-8 +
Шифр НБУВ: РА355471

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського