Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (1654)Книжкові видання та компакт-диски (1228)Журнали та продовжувані видання (2099)
Пошуковий запит: (<.>U=О1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Артьомов В. Є. 
Удосконалення розрахунку напружено-деформованого стану мостових конструкцій з урахуванням динамічного впливу вантажних поїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / В. Є. Артьомов ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше для опису просторових коливань прогонової будови моста застосовано методи прямого інтегрування у формі нелінійних рівнянь Ньютона - Ейлера в поєднанні з методом скінченних елементів. Вдосконалено математичну модель просторового руху прогонової будови моста на основі динамічних рівнянь Ейлера з урахуванням повного тензора інерції обертання, взаємного впливу згинальних, поздовжніх і крутильних коливань. Висвітлено чисельний метод аналізу напружено-деформованого стану прогонової будови моста з урахуванням швидкості руху навантаження, сил сухого тертя в опорних частинах конструкції, попереднього напружування в арматурі залізобетонних прогонових будов, ексцентриситету рейкової колії. За допомогою апарату комп'ютерної алгебри одержано співвідношення між реакціями балкового скінченного елемента та просторового силового фактора для різних сполучень граничних умов, які реалізовані в спеціалізованому програмному комплексі. Сформульовано критерії вибору раціональних параметрів дискретної стержневої системи, яка моделює динамічну роботу прогонової будови моста під час руху поїзда. Для врахування динамічного впливу рухомого складу на конструкції мостів запропоновано використовувати уточнені моделі у вигляді груп постійних і гармонічних контактних зусиль, параметри яких визначені на основі натурних випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.242.33-022.84
Шифр НБУВ: РА383290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Козак В. В. 
Удосконалення організації функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів на основі вимог інтероперабельності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. В. Козак ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше сформовано оптимізаційну динамічну модель стратегічного розвитку інтероперабельності мережі міжнародних транспортних коридорів (МТК), яка на відміну від існуючих дозволяє визначити послідовність впровадження множини можливих заходів (спорудження другої колії, спрощення митних операцій тощо) з урахуванням їх життєвого циклу, що надає можливість створити та впровадити високоефективну систему просування транзитивних вантажопотоків. Формалізовано процес функціонування технічних і прикордонних передавальних станцій у межах транспортних коридорів на тактичному рівні у термінах апарату мереж Петрі, яка на відміну від існуючих дозволяє змоделювати роботу станцій в єдиній мережі з урахуванням їх взаємовпливу. Розроблено імітаційну модель керування пропускою спроможністю транспортних коридорів, яка дозволяє надати гнучкість системі МТК, за рахунок використання топології мережі для внутрішньодержавних перевезень. Удосконалено інформаційно-керувальну систему Укрзалізниці шляхом інтегрування розробленого комплексу моделей на АРМ працівників Головного управління перевезень (ЦД) УЗ, що забезпечує інтелектуальне супроводження процесу управління МТК на стратегічному та практичному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402
Шифр НБУВ: РА384191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
3.

Линник Г. О. 
Відновлення експлуатаційного ресурсу та підвищення несучої здатності прогонових будов залізничних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Г. О. Линник ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 19 с.: рис., табл. — укp.

Надано оцінку загального технічного стану металевих залізничних мостів України. Проаналізовано причини виникнення пошкоджень металевих мостів утомленого характеру. Досліджено напружено-деформований стан елементів металевих прогінних будов залежно від типу мостового полотна, що застосовується, вплив типу мостового полотна на вантажопідйомність, довговічність та подовження експлуатаційного ресурсу металевих прогінних будов залізничних мостів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254.32-083
Шифр НБУВ: РА380163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Аль-Маайя А. Х. 
Методи обгрунтування технологій пасажирських перевезень в інтегрованих транспортних системах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. Х. Аль-Маайя ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначені вимоги до інтероперабельності між наявними системами, їх складовими та пов'язаними з ними процедурами регіональної мережі управління різними видами транспорту. Запропоновано методику визначення потреб на перевезення, яка передбачає прогнозування обсягів перевезень та моделювання пасажиропотоків з використанням розробленого статистично-облікового методу, а також дозволила зменшити похибку до 5 %, що знаходиться в межах природного коливання попиту. Аналіз закономірностей формування попиту показав статистичну неоднорідність вихідної інформації, недостатність обсягу вибірки, апріорно невідому залежність між прогнозним параметром і факторами, що його визначають. Підвищення точності інформації на підставі комплексного визначення з використанням автоматизованої системи обліку пасажирів і наступним розподіленням інформації про пасажиропотоки, дозволяє спрогнозувати подальші пересування пасажирів. Побудовано математичну модель маршруту у вигляді циклічної системи масового обслуговування, що враховує взаємодію транспорту та пасажиропотоків і розроблено імітаційний метод узгодження розкладів руху в діалоговому режимі. Наведено методику оцінювання рівня транспортного обслуговування за взаємодії різних видів транспорту з використанням інтегрального критерію, який враховує витрати часу на переміщення та вартість поїздки пасажирів. Методи узгодження прийнятих рішень з координації дій щодо формування маршрутних систем і розкладів руху дозволили комплексно оцінити рішення, які приймаються, з врахуванням всіх факторів, що впливають на процес перевезень. Реалізоване математичне моделювання існуючих маршрутів для обгрунтування їх траси й узгодження розкладів руху дозволило здійснити оптимальне використання автобусів на групі міжміських маршрутів та одержати близько 1274187 грн. економічного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.5
Шифр НБУВ: РА382232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Остапчук В. М. 
Розвиток наукових основ підвищення зносостійкості деталей та вузлів засобів транспорту під час ремонту: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.20 / В. М. Остапчук ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 39 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблеми підвищення зносостійкості деталей та вузлів засобів транспорту. Удосконалено існуючі та розроблено нові науково-технологічні засоби реновації поверхні деталей. На підставі аналізу апріорної інформації й експериментально-теретичних досліджень встановлено чинники, що визначають характер і величину зносу робочих поверхонь деталей. Розроблено модель технологічного процесу визначення ресурсу деталей і вузлів, яка враховує умови їх експлуатації та методи відновлення. Визначено найефективніші технологічні рішення щодо відновлення ресурсу зношених деталей і вузлів з урахуванням величини та виду зносу. Визначено шляхи підвищення зносостійкості деталей з урахуванням видів матеріалів, умов експлуатації та ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-083
Шифр НБУВ: РА385994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Мірошник І. О. 
Діяльність Аманда Струве (1835 - 1898) в контексті розвитку залізничного транспорту і комунального господарства: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / І. О. Мірошник ; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Досліджено життя та діяльність видатного вітчизняного інженера-залізничника, підприємця, мостобудівника та спеціаліста з комунального господарства А. Є. Струве. Проведено періодизацію творчого шляху вченого, виявлено основні етапи його становлення, досліджено наукові праці та проаналізовано багатогранну організаційну діяльність. Зроблено висновок про вагомий внесок вченого-інженера в розвиток залізничного мостобудування та комунального господарства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232 д(4УКР) Струве, А. С. + О2 г/д (4УКР) Струве, А. С.
Шифр НБУВ: РА385776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Тропіна А. А. 
Теоретичні основи процесів горіння, стимульованих рівноважною і нерівноважною плазмою електричного розряду: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 01.02.05 / А. А. Тропіна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено механізми процесів запалювання та горіння, стимульованих рівноважною та нерівноважною плазмою (НП) розрядів з метою вдосконалення процесу згоряння та зниження токсичності вихлопних газів у двигунах внутрішнього згоряння. Запропоновано класифікацію процесів горіння, стимульованих плазмою, та наведено математичну модель і методику їх розрахунків з урахуванням теплової й іонізаційної нерівноважності. На базі кінетичного підходу запропоновано математичну модель запалювання НП імпульсного наносекундного розряду. Встановлено нові механізми взаємодії плазми розрядів з турбулентним потоком газу та запалювання НП за умов високого тиску. Наведено нові дані щодо впливу НП на мінімальну енергію запалювання. Експериментально встановлено зниження токсичності вихлопних газів двигуна за його роботи на системі запалювання НП. Наведено вимоги та розроблено практичні рекомендації щодо застосування систем запалювання на базі наносекундного імпульсного розряду, виконання яких забезпечує зниження токсичності вихлопних газів двигунів і зменшення витрати палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-01
Шифр НБУВ: РА385835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Ігнатишин М. І. 
Розробка методики розрахунку напружено-деформованого стану та визначення механічних параметрів залізобетонних конструкцій мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / М. І. Ігнатишин ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. — Т., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вдосконалено методи дослідження динамічних характеристик, визначено механічні параметри та покращано елементи залізобетонних конструкцій мостів. Набули подальшого розвитку аналітичні та числові методи розв'язку диференціальних рівнянь, що описують основні елементи мостових конструкцій (опору, балку, плиту), на підставі яких одержано аналітичні співвідношення для обробки результатів натурних випробувань і розв'язки диференціальних рівнянь деформації залізобетонної плити проїздної частини моста. За результатами статичних і динамічних випробувань визначено механічні параметри залізобетонної плити проїздної частини моста: циліндричну жорсткість, модуль пружності, ефективну товшину тощо. Одержано числові розв'язки диференціальних рівнянь деформації опори та балки в поліномінальному та тригонометричному базисах і запропоновано мірою точності числового розв'язку вважати нев'язку між розв'язками, що одержані в різних базисах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-02
Шифр НБУВ: РА385657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Климпуш М. Д. 
Міцність, витривалість та деформативність залізобетонних згинаних елементів, підсилених наклеєними композитними стрічками: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / М. Д. Климпуш ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено методику розрахунку підсилених залізобетонних балок за І і II групами граничних станів. Експериментально досліджено напружено-деформований стан, міцність і витривалість за статичних і багаторазових навантажень непідсилених і підсилених наклеєними вутлепластиками моделей балок таврового перерізу, прогоном 180 см, з багаторядним армуванням аналогічним мостовим балкам за ТП Вип. Натурні випробування прогінної будови до та після підсилення балок підтверджують ефективність застосованої системи підсилення для сприйняття підсиленою прогінною будовою нормованих тимчасових навантажень A15 і НК-100.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-09-02
Шифр НБУВ: РА374772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Алексієв В. О. 
Концепція інформаційного розвитку транспортних систем: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В. О. Алексієв ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розроблено концепцію інформаційного розвитку транспортних систем у єдиному просторі розподілених гетерогенних комп'ютерних мереж транспортних організацій. Визначено нові принципи інтелектуалізації транспортних систем і технологій. Обгрунтовано та доведено доцільність створення та використання мобільних транспортних лабораторій універсального призначення щодо вирішення проблем організації руху та розвитку транспортної інфраструктури на регіональному та місцевому рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17
Шифр НБУВ: РА372892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Нефьодова Я. І. 
Логістичне управління транспортним обслуговуванням системи "металургійне підприємство - порт" у реальному режимі часу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Я. І. Нефьодова ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз впливу факторів, які формують ефективність функціонування логістичних систем транспортних вузлів, які обслуговують металопотоки. Визначено аналіз і вибір методів прийняття рішень за логістичного управління матеріальними потоками в системі "металургійне підприємство - порт". Розроблено модель побудови структури організаційно-технологічного варіанта процесу перевалки металу в портових комплексах. Встановлено модель і метод вибору маршрутів доставки, раціонального складу елементів організаційно-технологічного варіанта у процесі перевалки металовантажів у портах, що забезпечують ефективне просування металопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4
Шифр НБУВ: РА374540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Зайцев Д. В. 
Розрахунок і конструювання носових гнучких огороджень скегових суден на повітряній подушці: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / Д. В. Зайцев ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2010. — 24 с. — укp.

Вперше створено математичну модель процесу затягування носових гнучких огороджень (НГО) під корпус суден на повітряній подушці скегові (СППС) у режимі його руху. Розроблено метод імітаційного модулювання процесу затягування НГО з гнучким ресивером зі знімними елементами без діафрагми та з діафрагмою в різних режимах руху СППС. Доведено, що динамічна постановка задачі імітаційного модулювання виявляє наявність автоколивань НГО з гнучким ресивером зі знімними елементами без діафрагми та з діафрагмою в процесі затягування його під корпус СППС і забезпечує урахування всіх особливостей конструкцій НГО на відміну від аналітичного методу. Розроблено аналітичну та числову моделі, методику конструювання та розрахунку міцності НГО відкритого типу в режимах висіння і руху СППС на хвилюванні. Вдосконалено та проаналізовано математичну модель визначення максимального миттєвого рівня хвильового поршня в режимі платформінгу СППС. Розроблено та реалізовано методи, алгоритми розрахунку, конструювання та НГО з врахуванням явища затягування та хвильового поршня у різних режимах руху судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О126.4-02
Шифр НБУВ: РА373677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Ніконов О. Я. 
Розроблення і синтез інтегрованих інформаційно-керуючих телематичних систем для колісних та гусеничних машин спеціального призначення: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.02 / О. Я. Ніконов ; Харк. нац. автодор. ун-т. — Х., 2010. — 39 с. — укp.

Розроблено математичну модель системи підресорювання для колісних і гусеничних машин спеціального призначення з використанням безперервного "кольорового" та "дробового" шумів як зовнішніх збурень, діючих на систему. Наведено 3D моделі місцевості, засновані на дійсному нормальному марківському полі. Розроблено математичну модель та інформаційні карти прийому-передачі інформації в системах супутникового мобільного зв'язку. Синтезовано цифрову систему керування гальмами колісної машини спеціального призначення на підставі даного електрогідравлічного перетворювача на базі елементу сопло-заслінка, зворотного клапана та пропорційного електромагніту з поступальним рухом якоря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5
Шифр НБУВ: РА373042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Обухова А. Л. 
Удосконалення технології функціонування передавальних залізничних станцій в умовах змішаних та інтермодальних перевезень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. Л. Обухова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність та необхідність дослідження задачі вдосконалення технології роботи прикордонної передавальної станції з необхідністю зміни ширини колії. Розроблено комплекс технологічних моделей обробки вагонопотоків на прикордонній станції під час виконання змішаних та інтермодальних перевезень. Визначено, що комплекс містить можливі технологічні варіанти рішення переходу з однієї ширини колії на іншу й ураховує фактори, які впливають. Розглянуто проблеми організації інформаційного забезпечення змішаних та інтермодальних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4
Шифр НБУВ: РА373371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Балабух Я. А. 
Міцність, деформації та експлуатаційні якості сталезалізобетонних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Я. А. Балабух ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано для будівництва сталезалізобетонних мостів використовувати металеві балки тривалого зберігання. Розроблено методику оцінювання надійності конструкцій тривалого зберігання. Надано оцінку надійності дослідних балок тривалого зберігання та визнано їх придатними для використання. Вивчено мікро- та макроструктуру сталей, встановлено їх хімічний склад і визначено механічні властивості. Запропоновано уточнену розрахункову схему плоскої плити прогінної будови сталезалізобетонного моста, яку обгрунтовано експериментальними даними. Наведено методику розрахунку часу щодо руйнування, який залежить від інтенсивності зношення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02
Шифр НБУВ: РА373101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Стрелко О.Г. 
Науковий доробок академіка Г.П. Передерія (1871 - 1953) в галузі залізничного мостобудування та будівельної механіки: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.07 / О.Г. Стрелко ; Держ. екон.-технолог. ун-т трансп. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Висвітлено основні аспекти розвитку науки та техніки залізничного транспорту в Російській імперії й Україні. Розкрито внесок Г.П. Передерія у розвиток науки щодо колії та колійного господартва, розробку ним теорії збірних залізобетонних мостів, його основоположні ідеї в будівництві монументальних мостів в Санкт-Петербурзі, на Амурі, в процесах зварювання мостів і будівельної механіки, охарактеризовано науково-історичний напрямок діяльності вченого.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2 г/д(4УКР) Передерій Г. П. + Н112 г/д(4УКР) Передерій Г. П.
Шифр НБУВ: РА372059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Будніков В. М. 
Гібридна система електроживлення з інерційним накопичувачем енергії для спеціалізованих видів транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / В. М. Будніков ; Кременчуцький державний політехнічний університет ім. Михайла Остроградського. — Кременчук, 2009. — 18 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О152
Шифр НБУВ: РА370451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Прокудін Г.С. 
Моделі та методи оптимізації вантажних перевезень в транспортних системах: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Г.С. Прокудін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи та практичні методи оптимального планування та маршрутизації вантажних перевезень у транспортних системах, які враховують обмеження та пропускні здатності їх транспортних вузлів і комунікацій, незбалансованість обсягів вантажів, що перевозяться, взаємодію за різних комбінацій усіх видів транспорту у разі здійснення сумісних перевезень вантажу, розмірність розв'язуваних транспортних завдань. Проведено комплекс науково-практичних досліджень, результати яких дозволяють вирішити проблему оптимального управління вантажними перевезеннями в транспортних системах шляхом використання нових матрично-мережевої моделі та методів здійснення оптимальних перевезень вантажів у транспортних системах з урахуванням їх пропускних можливостей. Запропоновано матрично-мережеву модель управління вантажними перевезеннями у транспортній системі України та відповідну інструментальну базу даних про характеристики її транспортних вузлів і комунікацій. Наведену модель реалізовано у вигляді програмного забезпечення, а також апробовано та впроваджено на окремих транспортних підприємствах Міністерства транспорту та зв'язку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА363502

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Славінська О.С. 
Теорія та методи прогнозування розмивів в зоні впливу мостових переходів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.11 / О.С. Славінська ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Розглянуто систему рівнянь, яка описує динаміку основної зависенної товщі відкритого потоку, для замикання якої пристосовано модель турбулентності. Одержано математичну модель для придонної області руслового потоку, яка окремо описує рух твердої фази та рідкої фази в комплексі з замикаючими рівняннями, що враховують стан потоку й інерційність руслових структур. Для заплавних ділянок запропоновано систему рівнянь, яка враховує наявність зависі та вплив опору від рослинності на динаміку потоку, відповідно до чого розроблено комплекс замикаючих моделей. Встановлено, що для реалізації запропонованих моделей в комплексі з рівнянням балансу наносів і залежностями для визначення глибин розмивів на заплавах використовуються сучасні чисельні методи з певним пристосуванням їх до класу переглянутих задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-082.03 +
Шифр НБУВ: РА369082

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Демченко 
Діяльність М.А.Белелюбського (1845-1922) в контексті розвитку транспортної науки і техніки (кінець ХІХ ст. - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Тетяна Федорівна Демченко ; Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232д(4УКР) Белелюбський, М.А. + О2д(4УКР) Белелюбський, М.А.
Шифр НБУВ: РА365024

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського