Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (1652)Книжкові видання та компакт-диски (1226)Журнали та продовжувані видання (2097)
Пошуковий запит: (<.>U=О1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Будівництво   
1.

Іваник 
Просторовий розрахунок перехресно- ребристих залізобетонних систем з врахуванням фізичної нелінійності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / Іван Григорович Іваник ; Національний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н539-028.01 + О112.253.42-02
Шифр НБУВ: РА311608

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Ігнатишин М. І. 
Розробка методики розрахунку напружено-деформованого стану та визначення механічних параметрів залізобетонних конструкцій мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / М. І. Ігнатишин ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. — Т., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вдосконалено методи дослідження динамічних характеристик, визначено механічні параметри та покращано елементи залізобетонних конструкцій мостів. Набули подальшого розвитку аналітичні та числові методи розв'язку диференціальних рівнянь, що описують основні елементи мостових конструкцій (опору, балку, плиту), на підставі яких одержано аналітичні співвідношення для обробки результатів натурних випробувань і розв'язки диференціальних рівнянь деформації залізобетонної плити проїздної частини моста. За результатами статичних і динамічних випробувань визначено механічні параметри залізобетонної плити проїздної частини моста: циліндричну жорсткість, модуль пружності, ефективну товшину тощо. Одержано числові розв'язки диференціальних рівнянь деформації опори та балки в поліномінальному та тригонометричному базисах і запропоновано мірою точності числового розв'язку вважати нев'язку між розв'язками, що одержані в різних базисах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253-02
Шифр НБУВ: РА385657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Алексієв В. О. 
Концепція інформаційного розвитку транспортних систем: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.01 / В. О. Алексієв ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2010. — 40 с. — укp.

Розроблено концепцію інформаційного розвитку транспортних систем у єдиному просторі розподілених гетерогенних комп'ютерних мереж транспортних організацій. Визначено нові принципи інтелектуалізації транспортних систем і технологій. Обгрунтовано та доведено доцільність створення та використання мобільних транспортних лабораторій універсального призначення щодо вирішення проблем організації руху та розвитку транспортної інфраструктури на регіональному та місцевому рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17
Шифр НБУВ: РА372892 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Алексієв В.О. 
Розробка інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Алексієв ; Харк. ін-т пожеж. безпеки. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація спрямована на розробку нової інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій. Основою цієї технології є використання мобільних інформаційно-обчислювальних комплексів. Дослідження проведено на основі теорії операторів, теорії імовірності та теорії цифрової обробки сигналів. Дисертація має теоретичне і практичне значення для створення нових програмно-апаратних засобів оцінки стану транспортних комунікацій. Вона виконана на основі узагальненого математичного опису та моделювання процесу моніторингу, мережевої концепції розробки інформаційно-обчислювальних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Аль-Маайя А. Х. 
Методи обгрунтування технологій пасажирських перевезень в інтегрованих транспортних системах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. Х. Аль-Маайя ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначені вимоги до інтероперабельності між наявними системами, їх складовими та пов'язаними з ними процедурами регіональної мережі управління різними видами транспорту. Запропоновано методику визначення потреб на перевезення, яка передбачає прогнозування обсягів перевезень та моделювання пасажиропотоків з використанням розробленого статистично-облікового методу, а також дозволила зменшити похибку до 5 %, що знаходиться в межах природного коливання попиту. Аналіз закономірностей формування попиту показав статистичну неоднорідність вихідної інформації, недостатність обсягу вибірки, апріорно невідому залежність між прогнозним параметром і факторами, що його визначають. Підвищення точності інформації на підставі комплексного визначення з використанням автоматизованої системи обліку пасажирів і наступним розподіленням інформації про пасажиропотоки, дозволяє спрогнозувати подальші пересування пасажирів. Побудовано математичну модель маршруту у вигляді циклічної системи масового обслуговування, що враховує взаємодію транспорту та пасажиропотоків і розроблено імітаційний метод узгодження розкладів руху в діалоговому режимі. Наведено методику оцінювання рівня транспортного обслуговування за взаємодії різних видів транспорту з використанням інтегрального критерію, який враховує витрати часу на переміщення та вартість поїздки пасажирів. Методи узгодження прийнятих рішень з координації дій щодо формування маршрутних систем і розкладів руху дозволили комплексно оцінити рішення, які приймаються, з врахуванням всіх факторів, що впливають на процес перевезень. Реалізоване математичне моделювання існуючих маршрутів для обгрунтування їх траси й узгодження розкладів руху дозволило здійснити оптимальне використання автобусів на групі міжміських маршрутів та одержати близько 1274187 грн. економічного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.5
Шифр НБУВ: РА382232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Артьомов В. Є. 
Удосконалення розрахунку напружено-деформованого стану мостових конструкцій з урахуванням динамічного впливу вантажних поїздів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / В. Є. Артьомов ; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт.". — Д., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше для опису просторових коливань прогонової будови моста застосовано методи прямого інтегрування у формі нелінійних рівнянь Ньютона - Ейлера в поєднанні з методом скінченних елементів. Вдосконалено математичну модель просторового руху прогонової будови моста на основі динамічних рівнянь Ейлера з урахуванням повного тензора інерції обертання, взаємного впливу згинальних, поздовжніх і крутильних коливань. Висвітлено чисельний метод аналізу напружено-деформованого стану прогонової будови моста з урахуванням швидкості руху навантаження, сил сухого тертя в опорних частинах конструкції, попереднього напружування в арматурі залізобетонних прогонових будов, ексцентриситету рейкової колії. За допомогою апарату комп'ютерної алгебри одержано співвідношення між реакціями балкового скінченного елемента та просторового силового фактора для різних сполучень граничних умов, які реалізовані в спеціалізованому програмному комплексі. Сформульовано критерії вибору раціональних параметрів дискретної стержневої системи, яка моделює динамічну роботу прогонової будови моста під час руху поїзда. Для врахування динамічного впливу рухомого складу на конструкції мостів запропоновано використовувати уточнені моделі у вигляді груп постійних і гармонічних контактних зусиль, параметри яких визначені на основі натурних випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.242.33-022.84
Шифр НБУВ: РА383290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Бєлятинський А.О. 
Гідрологічні розвідування мостових переходів з застосуванням методів дистанційного зондування Землі: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.11 / А.О. Бєлятинський ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. — Х., 2005. — 34 с. — укp.

Базуючись на результатах теоретичних і експериментальних досліджень розроблено та реалізовано методологію застосування космічної інформації та аерометодів у разі проведення гідрологічних розвідувань мостових переходів, що проектуються, та мостових переходів, які підлягають реконструкції. Науково обгрунтовано та розроблено нові методи, зокрема: прогнозування й установлення меж підтоплення мостових переходів, що проектуються, та мостових переходів, які підлягають реконструкції. Розроблено методи: прогнозування та установлення меж підтоплення мостових переходів за даними космічних знімань; установлення величини втрати води у районі мостового переходу, що проектується, та елементів водного потоку; установлення згідно з стереомоделлю мостового переходу величини підпору вооди, висоти вибігання хвилі, визначення умовних рівнів води та побудови профілів живого перерізу; визначення на існуючих мостових переходах величини загального та місцевого розмивів і величини руслових природних деформацій. Створено нові технологічні схеми обробки матеріалів аерокосмічної зйомки під час гідрологічних розвідувань мостових переходів, які передбачають шляхом використання космічного зондування та геоінформаційних технологій, просторове моделювання гідрологічних ситуацій. На підставі теоретичних досліджень з'ясовано основні етапи моделювання повеневих ситуацій. На підтаві аналізу космічної інформації розроблено методику просторового аналізу наслідків катастрофічних гідрологічних ситуацій засобами ГІС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-02 +
Шифр НБУВ: РА337316

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Балабух Я. А. 
Міцність, деформації та експлуатаційні якості сталезалізобетонних мостів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 / Я. А. Балабух ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано для будівництва сталезалізобетонних мостів використовувати металеві балки тривалого зберігання. Розроблено методику оцінювання надійності конструкцій тривалого зберігання. Надано оцінку надійності дослідних балок тривалого зберігання та визнано їх придатними для використання. Вивчено мікро- та макроструктуру сталей, встановлено їх хімічний склад і визначено механічні властивості. Запропоновано уточнену розрахункову схему плоскої плити прогінної будови сталезалізобетонного моста, яку обгрунтовано експериментальними даними. Наведено методику розрахунку часу щодо руйнування, який залежить від інтенсивності зношення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.254-02
Шифр НБУВ: РА373101 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Безбабічева О.І. 
Удосконалення гідроізоляції проїзної частини залізобетонних мостів на автомобільних дорогах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / О.І. Безбабічева ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Встановлено, що причинами передчасної відмови гідроізоляції та зниження довговічності несучих елементів мосту є відсутність науково обгрунтованого системного підходу щодо вибору гідроізоляційного матеріалу, засобів для влаштування дорожнього покриття та захисного шару гідроізоляції, а також технологічні порушення. Розроблено методику вибору гідроізоляційного матеріалу за критеріями його теплостійкості та відносного подовження, що припускає можливість застосування різних матеріалів для улаштування захисного шару гідроізоляції та шарів дорожнього одягу з урахуванням кліматичних умов експлуатації. Розроблено математичну модель теплового впливу на шар гідроізоляції гарячих або литих асфальтобетонних сумішей під час улаштування з їх застосуванням захисних шарів гідроізоляції та шарів покриття. Результати наукового дослідження реалізовано під час створення прикладного програмного забезпечення для здійснення розрахунків необхідної теплостійкості гідроізоляційного матеріалу з урахуванням конструктивно-матеріалознавчо-технологічних факторів, а також для розробки галузевих нормативних документів та рекомендацій. На підставі результатів чисельного аналізу запропоновано здійснювати проектування конструкції гідроізоляційного захисту мостової споруди з урахуванням матеріалознавчих факторів і технологічних особливостей використання матеріалів для улаштування шару гідроізоляції та шарів проїзної частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-060.7 +
Шифр НБУВ: РА339487

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бородін Д.Ю. 
Поліпшення техніко-економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Д.Ю. Бородін ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 14 с. — укp.

Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передавального відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою в залежності від частоти обертання колінчастого валу, навантаження та температури навколишнього середовища. Визначено, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Досліджені аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Доведено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13%, а питомі витрати палива під час роботи за навантажувальною характеристикою - на 10...60% в залежності від навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-041.4-01
Шифр НБУВ: РА308230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Бугаєвський С.О. 
Дрібнозернисті цементні бетони з домішкою полімера для ремонту мостових залізобетонних конструкцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.03 / С.О. Бугаєвський ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної проблеми створення технологічних, екологічно безпечних складів на основі доступних місцевих компонентів для ремонту залізобетонних і, зокрема, мостових конструкцій. Створення складів базується на використанні портландцементу, поширених низькомодульних пісків і комплексної домішки, компоненти якої дозволяють різноманітними засобами проводити відновлення захисного шару бетону й арматури залізобетонних конструкцій без припинення руху транспорту. Встановлено механізми дії окремих компонентів і комплексної домішки в цілому на підвищення адгезії до поверхні, що ремонтується. Доведено позитивний вплив комплексної домішки на фізико-механічні та експлуатаційні властивості дрібнозернистих бетонів у відновлених захисних шарах мостових залізобетонних конструкцій. Досягнуто ідентичність деформативних властивостей відновленого захисного шару із дрібнозернистого бетону з комплексною домішкою з бетоном і сталевою арматурою мостових залізобетонних конструкцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-083-3 + Н626.102.134

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Будніков В. М. 
Гібридна система електроживлення з інерційним накопичувачем енергії для спеціалізованих видів транспорту: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / В. М. Будніков ; Кременчуцький державний політехнічний університет ім. Михайла Остроградського. — Кременчук, 2009. — 18 с.: a-рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О152
Шифр НБУВ: РА370451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Волков В.А. 
Підвищення безпеки експлуатації вагонів-цистерн шляхом створення захисних пристроїв підвищеної енергоємності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.А. Волков ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено питання підвищення безпеки руху вагонів-цистерн, що транспортують екологічно небезпечні вантажі, зокрема, газових цистерн нового покоління, шляхом обладнання днищ котлів захисними пристроями підвищеної енергоємності. Розроблено методику та скінченно-елементні моделі для аналізу пружно-пластичного деформування днищ котлів цистерн з пристроями їх захисту за аварійних ударів. З використанням результатів дослідження виготовлено та впроваджено до виробництва на ОАО "МЗВМ" конструкцію вагона-цистерни моделі 15-503 АВП, днища котла якої обладнано розробленими торцевими запобіжними щитами, що містять стільникові енерговбираючі елементи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-04 + О184.88 +
Шифр НБУВ: РА345813

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Гончаров В.Г. 
Підвищення ресурсу транспортної техніки удосконаленням технології ремонту колінчастих валів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В.Г. Гончаров ; Харк. нац. автом.-дорож. ун-т. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано доцільність застосування дискретного зміцнення під час ремонту (виготовлення) колінчастих валів двигунів транспортної техніки, що полягає у створенні чергування у заданій послідовності (дискретно) високоміцних і пластичних ділянок. Розроблено спосіб дискретного зміцнення колінчастих валів, що забезпечує високі триботехнічні характеристики поверхонь зміцнення за умов збереження оптимального рівня втомної міцності деталі, а це дозволяє підвищити ефективність технології ремонту двигунів транспортної техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-083.1/8 +
Шифр НБУВ: РА357053

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Григор'єв О.Л. 
Розробка універсальних методів гідродинамічного розрахунку, динамічного аналізу та оптимізаційного синтезу основних елементів паливної апаратури дизелів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.03 / О.Л. Григор'єв ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 37 с. — укp.

Досліджено проблему поліпшення характеристик упорскування палива в дизелях. Розроблено комплекс універсальних розрахункових методів динамічного аналізу й оптимізаційного синтезу основних елементів паливної апаратури високо- і середньообертових дизелів, що дає змогу прискорити створення та впровадження принципово нових і модернізованих зразків цієї апаратури, які забезпечують істотну економію палива та поліпшують інші показники технічного рівня двигунів. Наведено приклади застосування розроблених методів з метою інтенсифікації впорскування палива на режимах повних і часткових навантажень автомобільного двигуна, для зниження стабільної частоти холостого хода тепловозного дизеля, забезпечення стабільного впорскування межово малих запальних порцій палива та подачі газу в циліндр газодизеля, а також під час проектування паливної апаратури акумулюючого типа для вільнопоршневого двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-044-02 +
Шифр НБУВ: РА330132

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Громова О.В. 
Бетони з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту штучних транспортних споруд: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / О.В. Громова ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2003. — 25 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено бетони на активованій в'яжучій речовині з підвищеними адгезійними властивостями для ремонту та захисту бетонів транспортних споруд у підводній зоні. Проаналізовано процеси та причини порушення цілісності бетону масиву та відновлених елементів, зроблено вибір матеріалів і можливих способів ремонту споруд у підводній зоні. Встановлено, що основним критерієм довговічності відновлених елементів є якість зчеплення нового бетону зі старою бетонною кладкою та сумісність ремонтного бетону з бетоном старої кладки. Проаналізовано фізико-хімічну природу формування контактної зони, чинників, які впливають на величину зчеплення. Встановлено вплив параметрів високоінтенсивної гідравлічної активації цементної системи на технічні показники бетонної суміші, фізичні та механічні властивості бетону та контактної зони. Досліджено фізико-механічні, деформативні та експлуатаційні властивості бетону старої кладки, бетону на активованій в'яжучій речовині та контактної зони. Розроблено засади технології підводних бетонів для ремонту транспортних споруд. Економічно обгрунтовано застосування розроблених бетонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112-083-3 + Н331.006 +
Шифр НБУВ: РА323576

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Демченко 
Діяльність М.А.Белелюбського (1845-1922) в контексті розвитку транспортної науки і техніки (кінець ХІХ ст. - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Тетяна Федорівна Демченко ; Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. — К., 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.232д(4УКР) Белелюбський, М.А. + О2д(4УКР) Белелюбський, М.А.
Шифр НБУВ: РА365024

Географічні рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Дергаусов М.М. 
Методологія розвитку контейнерних потоків промислового вузла: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.М. Дергаусов ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше на системних засадах проведено комплексний аналіз розвитку теорії та практики керування контейнерними потоками у промисловому вузлі. Здійснено математичне моделювання системотехнічного комплексу та опис його процесуальних характеристик. Вперше на основі показників і критеріїв ефективного прийняття рішень визначено функцію відбору та розроблено метод лексикографічної оптимізації складу об'єктів контейнеропровідної структури. Запропоновано цільові функції мультимодальних перевезень за участю залізничного, автомобільного та морського видів транспорту та знайдено рішення їх процесуальних характеристик за критерієм мінімуму сумарних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6 +
Шифр НБУВ: РА324121

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Зінченко І.В. 
Система підтримки прийняття рішень при управлінні транспортуваннями в умовах невизначеності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / І.В. Зінченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методику рішення задач оптимізації транспортувань за схемою "постачальник - проміжні центри - споживачі" за умов нечітких вихідних даних. Охарактеризовано методику використання генетичного алгоритму для рішення задач маршрутизації за схемою "від одного до багатьох" високої розмірності за умов нечітких вихідних даних. Викладено методи побудови систем підтримки прийняття рішень у процесі управління внутрішньозаводськими перевезеннями. Наведено методику управління внутрішньозаводськими перевезеннями за умов нечітких вихідних даних. Вдосконалено методику використання генетичних алгоритмів у разі рішення комбінаторних задач високої розмірності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.03 +
Шифр НБУВ: РА353808

      
Категорія: Транспорт   
20.

Заборський Л.О. 
Методичні основи організації транспортно-технологічних процесів у системах доставки вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Л.О. Заборський ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні положення стосовно організації транспортно-технологічних процесів систем доставки вантажів за участі морського транспорту з метою підвищення ефективності роботи систем. Досліджено сучасний стан теорії та практики організації та ефективного функціонування систем доставки вантажів. Побудовано структуру системи доставки вантажів, що реалізує змішане сполучення за участі морського транспорту. Обгрунтовано основні параметри транспортно-технологічних процесів таких систем. Розв'язано задачу оптимізації взаємодії суміжних видів транспорту на морському терміналі у системі доставки вантажів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА361918

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського