Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (20)Реферативна база даних (1648)Книжкові видання та компакт-диски (1223)Журнали та продовжувані видання (2097)
Пошуковий запит: (<.>U=О1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Касєм Ахмед Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла 
Оцінка напружено- деформованого стану обробок станційних виробок метрополітену та оточуючих порід з урахуванням ймовірності природи вихідних даних: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.09 / Касєм Ахмед Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла ; Національна гірнича академія України. — Д., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-041
Шифр НБУВ: РА305851

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Алексієв В.О. 
Розробка інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.О. Алексієв ; Харк. ін-т пожеж. безпеки. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертація спрямована на розробку нової інформаційної технології моніторингу транспортних комунікацій. Основою цієї технології є використання мобільних інформаційно-обчислювальних комплексів. Дослідження проведено на основі теорії операторів, теорії імовірності та теорії цифрової обробки сигналів. Дисертація має теоретичне і практичне значення для створення нових програмно-апаратних засобів оцінки стану транспортних комунікацій. Вона виконана на основі узагальненого математичного опису та моделювання процесу моніторингу, мережевої концепції розробки інформаційно-обчислювальних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О17

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Бугаєвський С.О. 
Дрібнозернисті цементні бетони з домішкою полімера для ремонту мостових залізобетонних конструкцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.03 / С.О. Бугаєвський ; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної проблеми створення технологічних, екологічно безпечних складів на основі доступних місцевих компонентів для ремонту залізобетонних і, зокрема, мостових конструкцій. Створення складів базується на використанні портландцементу, поширених низькомодульних пісків і комплексної домішки, компоненти якої дозволяють різноманітними засобами проводити відновлення захисного шару бетону й арматури залізобетонних конструкцій без припинення руху транспорту. Встановлено механізми дії окремих компонентів і комплексної домішки в цілому на підвищення адгезії до поверхні, що ремонтується. Доведено позитивний вплив комплексної домішки на фізико-механічні та експлуатаційні властивості дрібнозернистих бетонів у відновлених захисних шарах мостових залізобетонних конструкцій. Досягнуто ідентичність деформативних властивостей відновленого захисного шару із дрібнозернистого бетону з комплексною домішкою з бетоном і сталевою арматурою мостових залізобетонних конструкцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-083-3 + Н626.102.134

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла 
Оцінка напружено- деформованого стану обробок станційних виробок метрополітену та оточуючих порід з урахуванням ймовірнісної природи вихідних даних: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.09 / Касєм Ахмєд Абдел Хаді Аль-Хадж Абдулла ; Національна гірнича академія України. — Д., 1999. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-041
Шифр НБУВ: РА305851

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Бородін Д.Ю. 
Поліпшення техніко-економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / Д.Ю. Бородін ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2000. — 14 с. — укp.

Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передавального відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою в залежності від частоти обертання колінчастого валу, навантаження та температури навколишнього середовища. Визначено, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Досліджені аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Доведено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13%, а питомі витрати палива під час роботи за навантажувальною характеристикою - на 10...60% в залежності від навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-041.4-01
Шифр НБУВ: РА308230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
6.

Іваник 
Просторовий розрахунок перехресно- ребристих залізобетонних систем з врахуванням фізичної нелінійності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.01 / Іван Григорович Іваник ; Національний ун-т "Львівська політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н539-028.01 + О112.253.42-02
Шифр НБУВ: РА311608

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Петренко В.І. 
Розробка та обгрунтування параметрів нових технологій проходки виробок великого перерізу в складних інженерно-геологічних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.15.04 / В.І. Петренко ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 2000. — 17 с. — укp.

Визначено фізико-механічні властивості глинистих грунтів і зроблено аналітичну оцінку їх деформування під час проходки станційних та інших виробок. Розроблено методику розрахунку уніфікованих збірних залізобетонних обробок для горизонтальних і вертикальних виробок. Запропоновано високоефективні нові технології проведення станційних виробок та інших (силової тягової підстанції, блоку технічних приміщень) шахтних стволів, що дозволило будувати їх з високою якістю. Оцінено техногенно-екологічну безпеку під час будівництва нових ліній Київського метрополітену. Технічні документи (проекти виробництва робіт, паспорти, інструкції) вміщено у проектах і широко використано під час спорудження виробок великого перерізу Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.5-060.3
Шифр НБУВ: РА311756 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Мельниченко О.І. 
Розробка методів, моделей і алгоритмів організації і управління процесами перевезень вантажів у транспортному комплексі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.І. Мельниченко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено новий напрямок математичного моделювання організації взаємодії різних видів транспорту в транспортному комплексі (ТК), який грунтується на системному підході до розв'язання актуальних науково-прикладних задач організації виробництва й управління. Запропоновано математичну модель функціонування виробничих процесів ТК, критерії для оцінки ефективності організаційного управління ними, моделі прогнозування основних показників діяльності окремих видів транспорту. Поставлено і вирішено нові науково-прикладні завдання, реалізація яких у реальному середовищі забезпечує високу ефективність і якість перевезення вантажів і задоволення відповідних потреб підприємств і організацій, що користуються послугами ТК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.03с116
Шифр НБУВ: РА309903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
9.

Нечаєв Г.І. 
Розвиток теорії і підвищення ефективності функціонування транспортно-складських систем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.12 / Г.І. Нечаєв ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 35 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням удосконалення методів організації матеріальних потоків шляхом розробки теорії і методології оптимізації параметрів функціонування транспортно-складських систем та підвищення ефективності використання їх матеріальних об'єктів. Розвинуто новий напрям комплексного моделювання таких систем з використанням теорії дослідження операцій управління запасами та логістики. Запропоновано оптимізаційні моделі окремих ланок системи, а саме: зони зберігання, експедицій прийому та видачі, транспорту складу, взаємодії промислового та магістрального видів транспорту. Розглянуто питання оптимізації параметрів функціонування крана-штабелера в зоні зберігання складу та системи автоматизованого управління ним. Наведено методи оперативного планування й управління транспортно-складським комплексом підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.05
Шифр НБУВ: РА308379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Шумик Д.В. 
Суперпластифікована цементно-водяна композиція для ремонту гірських тунелів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / Д.В. Шумик ; Харк. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2001. — 23 с. — укp.

Розвинуто уявлення про реологічні властивості (динамічної в'язкості, міцності на зсув і проникної здатності), гідратацію, структуроутворення, структуру та міцність цементного каменю зі СПЦВС. Встановлено критерії в'язкості, В/Ц і міцності, на базі яких розроблено оптимальний склад СПЦВС. Розроблена композиція успішно пройшла виробничо-експлуатаційні випробування та впроваджена на дослідній ділянці сильно обводненого аварійно-небезпечного гірського тунелю на Львівській залізниці та на ділянці, аналогічній за станом, Харківського метрополітену під час їх ремонту, а також у процесі ремонту аварійної бутобетонної опори з кам'яним облицюванням мосту на Південній залізниці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.532-083-3 + Н332.325
Шифр НБУВ: РА314013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Керницький І.С. 
Науково-прикладні основи проектування та підвищення ефективності роботи пружних і демпфувальних елементів систем підресорювання колісних машин: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.02 / І.С. Керницький ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 36 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання вдосконалення систем первинного та вторинного підресорювання колісних машин з використанням розроблених пружин, демпфувальних, стабілізувальних, регулювальних і напрямних пристроїв із поліпшеними характеристиками. Спроектовано та досліджено ряд конструктивних рішень поставленої задачі. Запропоновано нові способи поліпшення експлуатаційних властивостей систем підресорювання. Аналіз коливальних процесів здійснено з застосуванням числових методів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01
Шифр НБУВ: РА314114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Пшінько О.М. 
Основи технології підводного бетонування при ремонті штучних транспортних споруд: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.08 / О.М. Пшінько ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2001. — 40 с. — укp.

Сформульовано наукові принципи розробки проектів проведення підводних ремонтних робіт на підставі комплесного аналізу умов експлуатації та стану транспортної споруди, що підлягає відновленню, а також умов організації бетонних робіт. Систематизовано організаційно-технологічні параметри об'єктів, що підлягають відновленню - це дозволяє структурно класифікувати фактори, які визначають умови підводного ремонту транспортних споруд. Розроблено наукові засади стосовно підвищення експлуатаційних характеристик бетонного шару для відновлення транспортних споруд. Встановлено, що найбільш ефективним способом підвищення експлуатаційних характеристик ремонтного шару та його зчеплення зі старою кладкою є застосування бетонної суміші на активованій в'яжучій речовині, що забезпечує збільшення міцності зчеплення протягом трьох діб у 3,1 - 3,4 рази. З урахуванням особливостей підводних ремонтних бетонних робіт розроблено аналітичну методологію техніко-економічного обгрунтування різних варіантів проекту проведення підводних ремонтних робіт, що містить методику оптимізації проектних рішень для конкретних умов підводних ремонтно-відбудовчих робіт на транспортних спорудах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112-083
Шифр НБУВ: РА316885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Ніколаєнко І.В. 
Вдосконалення міжопераційних процесів транспортно-складського комплексу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Ніколаєнко ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено методи управління механізмом перехідних процесів матеріальних потоків у разі взаємодії транспорту та складського комплексу в логістичних ланцюгах "постачальник - транспорт - одержувач", досягнення інтегрованого ефекту в транспортній системі. З метою вдосконалення міжопераційних процесів транспортно-складського комплекса вперше з позицій системного аналізу розглянуто матеріальні потоки в інтегрованій логістичній системі "постачальник - транспорт - одержувач" на прикладі реальних металургійних підприємств Приазов'я; з метою оцінки руху матеріальних потоків інтегрованої логістичної системи прийнято критерій "just in time" (точно в строк). Наведено методику оцінки перехідних процесів, яка описує процес функціонування та управління інтегрованою системою та окремими її елементами. Розроблено методику оцінки факторів ризику в ланках логістичного ланцюга.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.05
Шифр НБУВ: РА318278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Кваша В.Г. 
Ефективні системи розширення і підсилення залізобетонних балкових прольотних будов автодорожніх мостів: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.23.01 / В.Г. Кваша ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2002. — 35 с.: рис. — укp.

Теоретично та експериментально обгрунтовано ефективні способи розширення та одночасного підсилення існуючих залізобетонних балкових прогінних будов новими конструкціями монолітної, збірно-монолітної та збірної залізобетонної накладної плити з довжиною консолей до 4 - 4,5 м. Розроблено методики просторового розрахунку існуючих і розширених приставними елементами та залізобетонною накладною плитою зазначених будов у пружній та фізично-нелінійній стадії їх роботи, а також нові пропозиції з розрахунку несучих елементів і вузлів з'єднань існуючих і розширених залізобетонних прогінних будов за першою та другою групами граничних станів на статичні та багаторазові навантаження. Випробування великорозмірних залізобетонних моделей існуючих і розширених приставними елементами та накладною плитою даних будов, а також збірної натурної прогінних будови з балок за ТП вип. 56 довжиною 14,06 м до та після розширення ребристою збірно-монолітною накладною плитою підтвердили задовільну збіжність розрахованих та експериментальних згинальних моментів і прогинів у балках прогінних будов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.253.423.3-09
Шифр НБУВ: РА319713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Краснюк А.В. 
Властивості і технологія полімерних карбамідних розчинів для ремонту транспортних споруд в зоні змінного рівня води: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / А.В. Краснюк ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2002. — 23 с. — укp.

Досліджено карбамідні полімеррозчини для відновлення та захисту бетону транспортних споруд у зоні змінного рівня води. Проаналізовано процеси порушення цілісності бетону і матеріалів для його відновлення. Розкрито закономірності структуроутворення полімеррозчинів. Оптимізовано реологічні та міцнісні властивості карбамідних полімеррозчинів. Встановлено фізичні, експлуатаційні та деформівні властивості карбамідних полімеррозчинів, необхідні для ремонту транспортних споруд у зоні змінного рівня води. Висвітлено зміни міцнісних і адгезійних характеристик полімеррозчинів за різних умов експлуатації, а також їх хімічну та біологічну стійкість. Рекомендовано рецептури полімеррозчинів на основі смоли КФ-МТ-15 з метою відновлення бетону в зоні змінного рівня води. Розроблено основні положення технології проведення ремонтно-відбудовних робіт способом торкретування. Наведено техніко-економічне обгрунтування застосування полімеррозчинів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.252-083-3 + Н776.33-083-3
Шифр НБУВ: РА318026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Скакаліна О.В. 
Моделі і методи оптимального послідовно-паралельного упорядкування робіт у системах з неідентичними об'єктами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / О.В. Скакаліна ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено результати дослідження послідовно-паралельних процесів, базовою моделлю яких є модель оптимального упорядкування і призначення робіт у дворівневій системі, що представлена однією машиною на першому рівні і кількома паралельними неідентичними машинами на другому. Оптимізаційні задачі, що формулюються з залученням даної моделі, складають новий клас узагальнень про призначення та основоположних задач теорії розкладів. Зазначено, що необхідність їх розв'язання викликана широким колом питань ефективної організації транспортного процесу. Запропоновано підхід до розв'язання узагальнень задачі про призначення, що базується на ідеї послідовної побудови локальних оптимальних рішень в підматрицях вхідної матриці призначень. Надано обгрунтування алгоритмам розв'язання задач послідовно-паралельного упорядкування, наведено докази їх коректності з гарантованою оцінкою часу розв'язання кожної задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.124 + О180.23 с11
Шифр НБУВ: РА320976

Рубрики:

      
17.

Клименко Л.П. 
Теоретичні основи та технології створення вузлів машин з перемінною зносостійкістю: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.02.04 / Л.П. Клименко ; Технол. ун-т Поділля {Хмельницький}. — Хмельницький, 2002. — 38 с. — укp.

На прикладах двигунів внутрішнього згоряння розроблено теоретичні засади створення вузлів тертя машин із заданими диференційованими зносостійкими властивостями, що забезпечують рівномірний знос робочих поверхонь під час експлуатації. Наведено математичну модель розрахунку зносу поверхні в кожній точці. Визначено склад нових чавунів і лігатур для отримання втулок та поршневих кілець дизелів. Описано ряд нових технологій виготовлення гільз і втулок циліндрів дизелів із заданою перемінною зносостійкістю робочої поверхні. Наведено результати аналізу впливу режимів роботи двигунів на характер зносу циліндрів. Отримано дані широкомасштабних стендових та експлуатаційних випробувань тракторних та суднових дизелів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + О155-082.04
Шифр НБУВ: РА318054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Король С.О. 
Розроблення дослідження регульованого приводу паливного насоса транспортного дизеля: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / С.О. Король ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Запропоновано шляхи розв'язання науково-технічної задачі інтенсифікації впорскування палива в циліндр транспортного дизеля за знижених частот обертання колінчастого вала, що дозволяє підвищити експлуатаційну паливну економічність. Запропоновано спосіб безступінчастого управління кутовою швидкістю обертання кулачкового вала паливного насоса високого тиску (ПНВТ) дизеля шляхом установлення в серійний привід насоса нового конструктивного елемента - регульованого приводу, що забезпечує стабілізацію лінійної швидкості плунжерів на дільницях активного ходу. Наведено результати безмоторних і моторних випробувань ПНВТ дизеля ЯМЗ-238, оснащеного регульованим приводом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-044.2
Шифр НБУВ: РА318879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Дергаусов М.М. 
Методологія розвитку контейнерних потоків промислового вузла: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.М. Дергаусов ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше на системних засадах проведено комплексний аналіз розвитку теорії та практики керування контейнерними потоками у промисловому вузлі. Здійснено математичне моделювання системотехнічного комплексу та опис його процесуальних характеристик. Вперше на основі показників і критеріїв ефективного прийняття рішень визначено функцію відбору та розроблено метод лексикографічної оптимізації складу об'єктів контейнеропровідної структури. Запропоновано цільові функції мультимодальних перевезень за участю залізничного, автомобільного та морського видів транспорту та знайдено рішення їх процесуальних характеристик за критерієм мінімуму сумарних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6 +
Шифр НБУВ: РА324121

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
20.

Трач О.М. 
Обгрунтування застосування узагальнених функцій до задач згину плитно-ребристих конструкцій: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.17 / О.М. Трач ; Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. — Д., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Проведено огляд і порівняльний аналіз існуючих методів розрахунків плитно-ребристих конструкцій. Розроблено математичні моделі згину та власних коливань пластин з широкими ребрами на пружній основні з використанням сингулярних узагальнених функцій. Складено математичну модель згину сталезалізобетонної прогонної будови мосту та одержано для неї рішення. З використанням запропонованої методики визначено згинні характеристики сталезалізобетонних прогонових будов мостів і результати порівнено з результатами натурних досліджень. Розраховано показники плитно-ребристого фундаменту, а також прогини, згинальні та крутні моменти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н112.68 + Н582.23-028.01 + О112.253-044-02 +
Шифр НБУВ: РА323112

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського