Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (7)Тематичний інтернет-навігатор (4)Наукова електронна бібліотека (93)Реферативна база даних (2270)Книжкові видання та компакт-диски (2360)Журнали та продовжувані видання (1506)
Пошуковий запит: (<.>U=О4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 195
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Єгоров Г.В. 
Методологія забезпечення надійності та безпеки корпусів суден обмежених районів плавання: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.08.03 / Г.В. Єгоров ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2005. — 42 с.: рис., табл. — укp.

Розвинуто теоретичні положення формалізованої оцінки ризику, яка дає змогу за умов невизначеності інформації про пошкодження корпусів суден ідентифікувати та ранжирувати основну небезпеку. Запропоновано єдину класифікацію морських та річкових суден обмежених районів плавання (СОРП) на підставі принципу еквівалентного ризику. Удосконалено метод контролю зусиль на тихій воді з урахувнням особливостей розподілу навантаження СОРП. Розроблено наукове підгрунтя методу техніко-економічного аналізу ризику, що дає змогу об'єктивно нормувати стандарт міцності корпусів суден. Наведено метод розрахунку загальної міцності корпусів суден внутрішнього плавання (СВП) для європейських внутрішніх водних шляхів (ВВШ), що базується на застосуванні критерію граничної пластичної міцності (КПМ), з урахуванням зношування до кінця строку служби та навантажень, які виникають під час здійснення вантажних та ремонтних операцій та у разі затоплення відсіків. На підставі аналізу існуючих суден визначено основні характеристики тестових СВП для європейських внутрішніх водних шляхів. Базуючись на теорії ризику вдосконалено вимоги до мінімального межового моменту опору корпусу СВП. Уперше введено та обгрунтовано величини "гарантованого" стандарту міцності СВП, забезпечення якого дає змогу врахувати всі основні впливи на корпус. Розвинуто методи вибору головних елементів вантажних СОРП, проектування конструкцій корпусу з врахуванням вимог експлуатаційної надійності та мінімізації маси. Розроблено принципи визначення нормативних швидкостей зношування U, що дозволяють виконати їх достовірну оцінку для певних завдань, а саме: проектування та розрахунку міцності конструкцій суден. Показано, що найбільш поширеним законом розподілу швидкостей зношування є логнормальний закон. На підставі числового моделювання виконано аналіз ризику аварій під час зміни баласту у морі. Уточнено метод прямих перевірних розрахунків залишкової місцевої міцності конструкцій СОРП, що дає змогу визначити розрахункові навантаження та стани, що допускаються, а також прийняти обгрунтовані технічні рішення стосовно зношених конструкцій у разі проведення чергових оглядів та під час виконання проектів з оновлення корпусів, що у межах існуючої нормативної бази є неможливим. Уперше розроблено наукове підгрунтя процедури Condition Assessment Program, яка є незалежною від класифікації рейтинговою оцінкою фактичного технічного стану конкретного судна. Запропоновано вирішення питання щодо ранжирування конструкцій корпусу з визначенням умовного ступеня важливості кожного елемента. Розвинуто теоретичні положення оновлення та конверсії як засобів збільшення строку служби суден, що існують. Визначено експлуатаційні фактори, які неявно враховуються у завданні мінімальних товщин <$ES sub {roman min }>. Одержано для конструкцій СВП відповідні аналітичні залежності. Сформульовано концепцію ефективного та надійного СОРП нового покоління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-044-021.1 +
Шифр НБУВ: РА334475

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Єриганов О.В. 
Підвищення надійності пуску головного суднового дизеля: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / О.В. Єриганов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено модель для математичного описання процесів, що відбуваються у дизелі та його системах під час пуску, а також технологію дослідження пускового процесу суднового дизеля. Визначено фізичні закономірності під час перебігу пуску, перевірено достовірність математичної моделі. Досліджено фактори, що мають вплив на пуск двигуна. Запропоновано алгоритм корекції тривалості одночасної подачі у циліндри палива та стисненого повітря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.01
Шифр НБУВ: РА371925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Єфремова Н.В. 
Визначення параметрів хитавиці малого судна при підході до судна-партнера на рейдовій стоянці: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.01 / Н.В. Єфремова ; Одес. держ. мор. ун-т. — О., 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто задачу визначення параметрів хитавиці малого судна-оператора (бункеровника, баржі, рейдового катера, нафтосміттєзбирача) у хвильовому полі складної структури навколо великотонажного судна-партнера, що знаходиться на мілководді. Хвильове поле утворене регулярним хвилюванням, що набігає під довільним кутом, і дифракцією хвиль судном-партнером. Дифракційну задачу розв'язано методом асимптотичних розкладень. Отриманий теоретично розв'язок реалізовано у вигляді комплексу програм для ПЕОМ. Порівнювальний аналіз експериментальних даних, одержаних у дослідному басейні Одеського морського університету, з результатами масового розрахунку за одержаними наближеними формулами показав їх задовільну відповідність. Розроблений комплекс програм для розрахунку хитавиці малого судна в складному хвильовому полі дозволив визначити таку траєкторію підходу малого судна до великого, у разі слідування за якою інтенсивність хитавиці малого судна буде меншою за задані обмеження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О428-011.25
Шифр НБУВ: РА312962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Іванов 
Особливості динаміки коректованих гірокомпасів на базі ДНГ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.03 / Сергій Вікторович Іванов ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471-521.106
Шифр НБУВ: РА325077

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Івановський М.В. 
Оптимізація управління судном при заметі кошількового невода: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.13 / М.В. Івановський ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи оптимізації управління судном у разі замету кошількового невода з метою підвищення продуктивності рибальського судна шляхом зниження числа невдалої реалізації даної операції. Розроблено оптимальний алгоритм управління судном у разі замету кошількового невода. Запропоновано способи оптимального планування траєкторії руху судна у разі замету кошількового невода. Модифіковано іспитовий маневр "симетричний зигзаг". Запропоновано математичну модель зміни кутової швидкості у функції кута повороту з урахуванням впливу невода, що дозволяє обгрунтовано планувати траєкторію руху судна. Розроблено математичну модель руху системи судно - кошільковий невод - об'єкт лову. Створено перспективну систему управління маневруванням судна у разі замету кошількового невода за рахунок запасу керувальних впливів за швидкістю руху та кута перекладки під час планування руху, вибору початкової точки замету невода з використанням попереднього імітаційного моделювання, планування процесу руху інверсним методом, забезпечення маневреними характеристиками під час планування траєкторії такого стану, за якого відбувається маневрування та перерахунку характеристик для поточних положень органів керування. Розроблено тренажер судноводія судна кошількового лову, системи підтримки прийняття рішень, методики планування маневрових операцій у разі замету невода. Наведено рекомендації щодо впровадження результатів наукового дослідження на промислових судах кошількового лову та в учбово-тренажерних центрах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.51-082.022
Шифр НБУВ: РА370375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Інфімовський С.Ю. 
Удосконалення методики оцінки точності навігаційного забезпечення у зонах підвищенної обережності плавання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / С.Ю. Інфімовський ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано статистичні дані навігаційної аварійності у морських водах України та встановлено залежність між причинно-наслідковими зв'язками та похідними факторів впливу на навігаційну аварійність. Запропоновано для широкого впровадження розроблені алгоритм та методику оцінки точності визначення місця судна у робочій зоні систем навігаційного супроводження суден (СНСС). Узагальнено та структуровано якісні показники функціонування СНСС у зонах підвищеної обережності плавання, способи їх розрахунку для навігаційного супроводження за морськими шляхами у цих зонах. На базі формалізованої оцінки безпеки (FSA) розроблено алгоритми оцінки навігаційної безпеки мореплавства, дослідження якої здійснено для зони української частини Керченської протоки Азовського моря.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА337536

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Істомін В.І. 
Удосконалення функціональних властивостей суднових систем очищення нафтовмісних вод: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.08.05 / В.І. Істомін ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 36 с. — укp.

Науково обгрунтовано концепцію створення високоефективних суднових систем очищення нафтовмісних вод з новими вдосконаленими характеристиками, суттю якої є те, що зниження шкідливих наслідків забруднення моря нафтою за умов експлуатації суднових енергетичних установок, підвищення ефективності очищення за мінімальної вартості й енергоспоживання має базуватися на системному підході та досягається підвищенням ефективності масопереносу, внаслідок зменшення внутрішньої енергії полідисперсного неоднорідного двокомпонентного середовища - нафтоводяної емульсії на всіх стадіях очищення (накопичення, перекачування, коалесценції, поділу) у багатокаскадних суднових системах, що мають мінімальну вартість, енергоспоживання й оптимальну пропускну здатність. Розроблено новий метод моделювання процесів реології неоднорідної двокомпонентної полідисперсної рідини - нафтоводяної емульсії, суть якого полягає в тому, що під час дослідження процесів коалесценції й очищення суднових нафтоводомісних вод необхідно обов'язково враховувати сили взаємодії часток дисперсної фази та дисперсного середовища між собою та матеріалом фільтроелементу. Завдяки використанню результатів дослідження одержано економічний ефект понад 30 млн дол. США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О464.42 +
Шифр НБУВ: РА346383

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Аблаєв А.Р. 
Вдосконалення методів розрахунку теплообмінних апаратів систем забезпечення теплового режиму суднових енергоустановок під час їх проектування: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / А.Р. Аблаєв ; Севастоп. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено методичне забезпечення інтегрованої САПР суднових теплообмінних апаратів. Уточнено математичну модель процесу тепловіддачі пучків труб у поперечному потоці рідини у міжтрубній порожнині суднових кожухотрубних охолоджувачів (СКО) масла та води на підставі використання результатів стендових випробувань реальних апаратів. Удосконалено математичну модель руху рідини у міжтрубній і трубній порожнинах, з урахуванням особливостей конструкції СКО масла та води. Розроблено уточнену теплову модель взаємодії потоків для стандартизованого ряду апаратів шляхом застосування уточнених значень індексів протитечійності в узагальненій моделі передачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.198.1-02
Шифр НБУВ: РА374410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Акімова О.В. 
Організація роботи флоту компаній, що оперують балкерним тоннажем: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / О.В. Акімова ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методичні положення щодо організації роботи флоту судноплавних компаній, що оперують балкерним тоннажем з метою підвищення ефективності їх виробничої діяльності у секторі фрахтового ринку трампового тоннажу. Узагальнено матеріали, взаємопов'язані з теоретичними, методичними й організаційними передумовами підвищення ефективності експлуатації балкерного флоту завдяки використанню компаній, що оперують тоннажем, діяльність яких має забезпечити підвищення рівня оперування флотом і сприятиме забезпеченню економічної стабільності України. Виявлено основні фактори, які впливають на ефективність експлуатації балкерного тоннажу у судноплавній компанії та оперування. Обгрунтовано критерії для оцінки ефективності роботи флоту за різних форм оперування. Розроблено методичні положення щодо обгрунтування рівновигідності використання суден у власному управлінні й оперуванні, а також рекомендації щодо обгрунтування розміру оплати за оперування суден. Запропоновано методи вибору оператора шляхом визначення області ефективного використання балкерних суден судноплавними компаніями та компаніями, що оперують тоннажем. Проведено розрахунки, які дозволяють обгрунтувати розмір ставки й оплати за оперування, вибір виду фрахтування залежно від умов рейсу судна, розподілити балкерний флот за напрямками руху залежно від виду фрахтування за часом або рейсом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О486.02 + У9(4УКР)374.61 +
Шифр НБУВ: РА357309

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
13.

Алексішин А.В. 
Розробка методу формування зони безпечного руху судна: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / А.В. Алексішин ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2008. — 22 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему забезпечення безпеки судноводіння за стислих умов плавання. Розроблено метод формування зони безпечного руху судна. Обгрунтовано основні чинники, які визначають форму та розміри зони безпечного руху судна, а саме: точність контролю місця судна та навколишніх цілей, його габарити й інерційно-гальмівні характеристики. Одержано відображення зони безпечного руху судна з простору відносного руху в простір істинного руху. Розглянуто суднові безпечні області, що мають форми круга, еліпса та прямокутника, для яких одержано аналітичні вирази перетворення в простір істинного руху. Розроблено процедуру врахування поворотності судна у разі формування його безпечної зони, що враховує математичну модель обертального руху судна, представлену диференціальними рівняннями зміни курсу залежно від кута перекладання керма (від першого до третього порядку). Запропоновано процедуру забезпечення безпечного плавання в обмежених водах з використанням зони безпечного руху судна. Процедура дозволяє розрахувати межові пеленги, а також курси судна, які забезпечують безаварійне ухилення судна за різних форм і розмірів безпечної суднової зони. Проведено імітаційне моделювання, завдяки якому підтверджено коректність і вірогідність результатів теоретичних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 +
Шифр НБУВ: РА356797

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Алексішин В.Г. 
Розробка методу синтезу локальних систем навігаційного обладнання стислого району: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / В.Г. Алексішин ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 24 с. — укp.

Створено алгоритм формування оптимальної системи навігаційного обладнання для стислих районів плавання суден. Запропоновано новий спосіб оптимального синтезу системи навігаційного обладання обмежених районів, який дозволяє поетапно формувати її фрагменти з урахуванням формалізованих характеристик стислого району, а також зсуву осьової лінії та рівня інформаційного навігаційного потенціалу даної території. Розроблено метод обчислення кількісної оцінки ефективності системи навігаційного обладнання стислого району та частотний спосіб його формалізації. Створено процедуру визначення характеристик точності бічного відхилення судна залежно від структури системи навігаційного обладнання стислого району та показників точності її компонентів. Запропоновано новий спосіб послідовного синтезу оптимальної за вартістю системи навігаційного обладнання стислого району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 + О471-5 +
Шифр НБУВ: РА333655

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Білик Б.І. 
Підвищення ефективності турбофоретичного уловлювання аерозолю масел в системах суфлірування суднових газотурбінних двигунів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Б.І. Білик ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2003. — 23 с.: рис. — укp.

На основі одержаних наукових теоретичних та експериментальних результатів доведено, що ефективність уловлювання аерозолів масел у масловіддільниках систем суфлірування суднових газотурбінних двигунів можливо підвищити шляхом комплексної інтенсифікації турбофоретичного переносу частинок у системі очищення початкова ділянка струменя - сітчастий коагулятор за рахунок створення нових відривних зон і розвитку поверхонь коагуляторів з різноманітними розмірами перешкод і прохідних перерізів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.3-044 +
Шифр НБУВ: РА325577

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Білоусов Є.В. 
Підвищення економічності суднових енергетичних установок шляхом використання твердих палив у двигунах внутрішнього згоряння: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Є.В. Білоусов ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. Макарова. — Миколаїв, 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено напрямки підвищення економічності суднових енергетичних установок (СЕУ) за рахунок використання твердих палив у двигунах внутрішнього згоряння. Аргументовано, що зростання цін на нафту та продукти її переробки за фактично незмінних цін на тверде паливо вимагає переходу на дешеве паливо, що дозволить скоротити вартість однієї тонно-милі. Розглянуто шаровий метод спалювання з циклічним примусовим продуванням шару як найбільш перспективний метод використання твердих палив, за якого паливо заздалегідь розігрівається для активації процесів горіння. Наведено докладний опис шляхів реалізації шарового методу спалювання, розглянуто особливості протікання термодинамічних процесів і процесів вигоряння палива в шарі. Висвітлено результати аналітичного й експериментального дослідження процесу стиснення, аналітичного дослідження процесів вигоряння шару, експериментального процесу підведення теплоти в термодинамічному циклі. Підтверджено можливість і ефективність шарового спалювання палива у двигуні внутрішнього згоряння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42--82-325.2 + О455-014.1
Шифр НБУВ: РА319143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Білюк І.С. 
Підвищення працездатності упорних вузлів суднових газотурбінних двигунів при розцентровці роторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / І.С. Білюк ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. — Миколаїв, 2007. — 23 с. — укp.

Розроблено математичні моделі статичних і динамічних характеристик упорних підшипників ковзання (УПК) з гідравлічним вирівнювальним пристроєм (ГВП) за умов перекосу корпусу та торцевих биттів гребеня, спричинених розцентровкою роторів суднових ГТД. Проведено теоретичні дослідження вимушених коливань УПК з ГВП та виявлено причини руйнування мастильної плівки у несучих зазорах підшипника. Спроектовано гідродинамічний УПК з ГВП, який запобігає осьовому переміщенню ротора, а також забезпечує істотне підвищення динамічної несучої здатності упорних вузлів роторів суднових ГТД. Виготовлено експериментальний зразок УПК з ГВП та виконано теоретичні й експериментальні дослідження його вимушених коливань за торцевих биттів гребеня, перекосів корпусу, навантажень і швидкостей, наближених до експлуатаційних. З використанням результатів цих досліджень доведено адекватність розробленої математичної моделі. Розроблено методику розрахунку щодо міцності та жорсткості ТПК, а також технологію виготовлення основних елементів УПК з ГВП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.3-04 +
Шифр НБУВ: РА352154

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Бабенко В.М. 
Підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.М. Бабенко ; Севастопол. нац. техн. ун-т. — Севастополь, 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден 6ЧН40/46 - головних двигунів великих автономних траулерів типу "Меридіан" (проект 1288) і рибальсько-крильових траулерів (супертраулерів) РКТ-С типу "Антарктида" (проект 16080) з урахуванням вимог Міжнародного кодексу щодо керування безпечною експлуатацією суден і запобігання забрудненню. Розроблено діагностичні моделі забезпечення заданих показників безвідмовності, економічності та довговічності функціонуюючого дизеля як функцій навантаження. Наведено теоретичне обгрунтування оцінки (призначення) міжремонтних періодів експлуатації в межах часу типового періоду використання, типового експлуатаційного циклу, повного розрахункового терміну служби до списання. Висвітлено номенклатуру обов'язкових робіт технічного обслуговування та ремонтів, а також алгоритми розрахунку замовлення-постачання змінних частин і деталей. Збільшено вихідні ресурсні характеристики двигунів: повний ресурс до списання збільшено зі 100 тис.год. до 120 тис.год. без проведення капітального ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082
Шифр НБУВ: РА319840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Бачеріков В.А. 
Удосконалення системи наддуву суднових дизельних установок: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.03 / В.А. Бачеріков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему створення допоміжних електроприводних нагнітачів повітря, призначених для підвищення ефективності системи наддуву під час експлуатації суднових дизельних установок за перехідних режимів. Розроблено методику проектування вентиляторів барабанного типу. Їх застосування у системі наддуву дає змогу підвищити загальний коефіцієнт корисної дії суднової дизельної установки за рахунок узгодженої роботи корпуса та робочого колеса нагнітача, застосування у конструкції нагнітача увігнутої лопатки, що профілюється за логарифмічним законом, а також завдяки досягненню під час конструювання оптимальних геометричних і динамічних характеристик нагнітача, які забезпечують безвідривний режим руху потоку повітря у міжлопастному каналі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.102 +
Шифр НБУВ: РА354669

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Бендахман Букхалфа 
Підвищення ефективності передачі потужності до суднових підрулюючих пристроїв: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / Бендахман Букхалфа ; Одес. держ. мор. акад. — О., 2002. — 17 с. — укp.

Розроблено спосіб зменшення впливу негативних ефектів на передачу потужності від судових дизель-генераторів до судових підрулювальних пристроїв (СПП). Зазначено, що ефективність передачі потужності до СПП для пускових умов, від порівняного за номінальною потужністю дизель-генератора, реалізується за нульового положення кута атаки двигуна регульваного кроку та наявності регулятора напруги з широкими межами зміни напруги та коефіцієнта статизму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-016
Шифр НБУВ: РА318664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського